Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyměníme tisíc palestinských vězňů za našeho vojáka, oznámil Izrael

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu je podle agentury Reuters připraven vyměnit tisíc palestinských vězňů za Gilada Šalita. Židovského vojáka drží v zajetí palestinské radikální hnutí Hamas od června 2006.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ješter 103

"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

R^

0/0
3.7.2010 20:59

Ješter 103

Re: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Ani za jakykoliv jiny.R^

0/0
3.7.2010 21:00

martin atuhal

Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

když je američani tak milují? Protože jsou to náboženští fanatici a věří, že jim izrael zaslíbil bůh. Přitom se mohli mít krásně v americe a nebrat zemi Palestincům.

0/0
2.7.2010 23:05

Isabelle

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

martine ;-D jsi pomatenec ...

0/0
2.7.2010 23:10

martin atuhal

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

já jsem toho přečetl o tomhle konfliktu víc než vy všichni dohromady. ostatně urážky jsou nedostatek argumentů.

0/0
2.7.2010 23:17

Isabelle

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

Co je urazliveho na tom , ze jsi pomateny ?

Precti si znova ten nadpis co jsi napsal  ...

0/0
2.7.2010 23:22

martin atuhal

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

co je na tom špatně? v americe mají místa dost, ostatně už teď je tam židů plná vláda.

0/0
2.7.2010 23:25

Isabelle

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

:-)America je kontinent, Zidi tady byli a budou jen tvorici ...

vysvetli mi co Ti vadi na zidech, ktery z nich  Ti kdy ublizil ?

0/0
2.7.2010 23:30

martin atuhal

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

Je to koninent a dost velkej, všichni by se tam vešli. Udělal Vám někdy něco nejaký palestinec?

0/0
2.7.2010 23:49

Isabelle

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

Palestinci, stejne jako cikani, nic nedelaji ... jenom chteji ...:-)

0/0
2.7.2010 23:53

martin atuhal

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

A to je právě ten omyl.

0/0
2.7.2010 23:55

Královna Medvědice LXXXVIII

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

no a židi zas koukaj, kde by druhýho oškubali. Oni jsou v podstatě stejní. jen židi kopou vyšší ligu.

0/0
2.7.2010 23:56

Isabelle

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

Jsi velice neinformovana,:-)

 Rockefeller ... a jsou jich 14 milionu ...

0/0
2.7.2010 23:59

Královna Medvědice LXXXVIII

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

?

0/0
3.7.2010 0:24

akademik Richard

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

;-D legracni. Ctete to po sobe? Takove blaboly ;-DR^

0/0
3.7.2010 20:50

Ješter 103

Re: Proč se izraelci neodstěhují do Ameriky,

Už jen to že v Americe není místa dost.Rv

0/0
3.7.2010 20:58

nonick

Hmmm: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Rabbi Yaacov Perrin, N.Y. Times, Feb. 28, 1994

0/0
2.7.2010 13:54

slon75

Re: Hmmm: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Ano. Židé v tomto mezi ostatními národy netvoří výjimku, takže se "kupodivu" i mezi nimi najdou fanatici. Ovšem rozdíl je jaksi v tom, že tito fanatici netvoří oficiální vládní linii.

0/0
2.7.2010 14:51

Zamete

Re: Hmmm: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Směnný kurz se mění - navíc je v této oblasti běžné smlouvání, to není jako u nás s cenovkami. ;-D

0/0
2.7.2010 15:18

Lobo se (z)vrací

Re: Hmmm: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Mě to smlouvání připadlo jako děsnej opruz:-P

0/0
2.7.2010 15:56

pes Muki

Re: Hmmm: "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."

Trochu to mas pomatene, to arabove vzdy pozadovali za jednoho zida tisice arabu pri vymene. Takze to, ze zivit jednoho zida se rovna tisicum arabskych zavedli prave araqbove ty moulo

0/0
2.7.2010 15:36

kejklířek

Ano tisic cernych za

jednoho bileho. Izrael jasne ukayal, jaka je vzajemna  hodnota techto lidi. U nas by to bylo tisic lidi z Chanova ci Janova za jednoho Plzaneka ci Brnaka

0/0
2.7.2010 12:25

smějící se bestie

Re: Ano tisic cernych za

Izrael by klidně měnil 1:1, ale palestinci si tak izraelce cení.

0/0
2.7.2010 12:27

Deleter

Re: Ano tisic cernych za

No, spíš jich víc nemaj.

0/0
2.7.2010 13:09

akademik Richard

Re: Ano tisic cernych za

;-DR^

0/0
3.7.2010 20:56

pes Muki

Re: Ano tisic cernych za

No az se cikani konecne probudi a rozhodnou a pozvou si palestinske instruktory, aby jim ukazali, jak bojovat proti utlaku a diskriminaci a pozadaji muslimske staty o dodavky zbrani a vybusin, tak te prejde chut si s cikanu delat legraci. Zvaste kdyz budou mit tolik zastancu mezi cechy, jaki jich maji utlacovani palestinci

0/0
2.7.2010 15:44

Deleter

Kterejpak odborník

tu vyhlašoval, že tohle nikdy IL neudělá, že se nesmí ustupovat?

Tak hele: ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.7.2010 10:10

Zamete

Re: Kterejpak odborník

Hmm, třeba je dodá v podobě tolik potřebného hnojiva. ;-)

0/0
2.7.2010 15:19

Lobo se (z)vrací

V roce 1985

unesl libanonský terorista 4 členy sovětského velvyslanectví v Bejrůtu a jendoho z nich zabil. Než by zaplatili požadované výkupné, zajala protiteroristická skupina KGB v součinnosti se syrskými agenty výzvědné služby 12 lidí, převážně příbuzné a politické spolupracovníky únosců. Jednoho z rukojmích zabili a zmrzačené tělo poslali únoscům zpátky s varováním, že zbytek bude brzy následovat.

Brzy poté byli zaměstnanci velvyslanectví propuštěni.

Tomu říkám řešeníR^

0/0
2.7.2010 9:10

il1948

Re: V roce 1985

No jo, lenže Izrael, taký žid medzi ostatnými štátmi, si to samozrejme dovoliť nemôže. Pseudohumanistické prasatá by sa ukvičali na smrť. Rv

0/0
2.7.2010 9:47

Deleter

Re: V roce 1985

Izrael to běžně dělá.

0/0
2.7.2010 10:06

slon75

Re: V roce 1985

Jo? Vážně? Tak šup sem s podobnými případy, nenechte nás napjatě čekat! ;-)

0/0
2.7.2010 13:40

martin atuhal

Re: V roce 1985

Člověče, musíte sledovat i jiné zdroje než jenom oficiální. Naše vláda, amerika a evropská unie stojí za izraelci a tomu i odpovídá mediální masáž. Jeden příklad za všechny. Najděte si na internetu jméno Rachel Corrie. Tato americká aktivistka si klekla před buldozer, který chtěl právě srovnat se zemí dům jejich palestinských přátel. Odnesla to životem. Ten konflikt je stejný jako například válka v Bosně a Hercegovině. Dvě etnika, kteří se vzájemně nenavídí, protože si vzájemně vraždí rodiny. A co se týká počtu, tak izraelci zabíjí desetinásobně víc palestinců. Proto se divím, proč u nás všichni tak strašně nadržují jedné straně. Situace není černobílá.

0/0
2.7.2010 22:58

akademik Richard

Re: V roce 1985

Je. Bud my nebo oni. Vzhledem k tomu, ze kopes za ne, jsi nas nepritel. Co chces dal resit :-P

0/0
3.7.2010 20:59

pes Muki

Re: V roce 1985

Take pouziva krev krestanskych pannen na zadelavanui mato chlebu, proc si to zapomel uvest,, pri tvem vzdelani

0/0
2.7.2010 15:39

Infidel

Řešení?

Izrael už tohle zkoušel. Zabíjení náhodných civilistů a ničení civilní infrastruktury, nic. Zabíjení bojovníků Hamasu, nic. Zabíjení vůdců Hamasu, taky nic. Problém je, že Izrael tuhle tvrdou metodu užívá příliš a úplně za každou blbost. Proč by pak měl Hamas podléhat násilí, když je Izrael pozabíjí tak jako tak pod nějakou jinou záminkou?

Tahle metoda může fungovat jen když se používá jen výjimečně. To ale milovníci tvrdých gest jen těžko chápou.

0/0
2.7.2010 10:26

il1948

Re: Řešení?

Čo že ?? Izrael zabíjal náhodných civilov ?? 8-o8-o Prosím o linky a vysvetlenie. A hlavne nech to nie sú kolaterálne straty bežné v každej vojne ti klamár !!

0/0
2.7.2010 10:35

Infidel

Re: Řešení?

Příklad zabíjení náhodných civilistů jako odstrašující prostředek bylo třeba zničení čističky odpadních vod, kvůli kterému dodnes v Gaze umírají lidé.

Izrael čističku zničil, protože prý odtud Palestinci stříleli z minometu. To ti stačí, abys celou tu katastrofu, která z toho vyplynula smetl ze stolu jako "kolaterálne straty bežné v každej vojne"?

0/0
2.7.2010 11:13

Lobo se (z)vrací

Re: Řešení?

A to ty minometčíky měli ukecat nebo co?

0/0
2.7.2010 12:37

Lobo se (z)vrací

Re: Řešení?

Možná mohli použít nervovej plyn. Nebo neutronovou bombu. To by čistička zůstala státR^

0/0
2.7.2010 12:40

Infidel

Re: Řešení?

O tom je tahle dílčí diskuse. Izrael poslal Palestincům vzkaz, že jsou ochotni nechat 1,6 milionu lidí pochcípat ve sračkách, pokud Palestinci nepřestanou se svými útoky. Je to přesně ten přístup v duchu ruského příkladu z r1985.

Tohle je příklad, co v EU označují za nepřiměřené použití síly. Likvidace jednoho minometčíka způsobí katastrofu pro všechny.

0/0
2.7.2010 14:18

slon75

Re: Řešení?

A) neměli z té čističky střílet, to je to hlavní, kapišto?

B) ta čistička určitě nebyla vážně poškozena, pokud se místo její opravy rozhodli jako obvykle jejího zničení propagandisticky využít, padá krev (nebo spíš průjem) jejich spoluobčanů na jejich hlavu

C) vsadím se, že tu čističku stejně postavili Izraelci ;-)

0/0
2.7.2010 14:47

Deleter

Re: Řešení?

Žádní tam nebyli, to vám nedošlo?

0/0
2.7.2010 13:10

slon75

Re: Řešení?

Jasně. Takže z "náhodného zabíjení civilistů" máme nakonec zničení čističky, ze které PalArabové stříleli ;-)

Vaše zprávy jsou jak z Rádia Jerevan.

0/0
2.7.2010 13:43

Infidel

Re: Řešení?

Přijde ti zničení něčeho, co chrání zdraví milionu lidí jako přiměřená reakce? Oběti asi neukážeš na tytulních stránkách novin, ale ve statistikách úmrtí jsou.

0/0
2.7.2010 14:35

slon75

Re: Řešení?

Mně hlavně přijde porovnávat zničení v čističky v boji s únosem příbuzných teroristů jako velmi podivné a manipulativní jednání.

0/0
2.7.2010 14:44

Infidel

Re: Řešení?

Zničení čističky a s tím související předvídatelné katastrofální následky k sobě neoddělitelně patří, tak to laskavě neredukujte na "zničení čističky", to je zase manipulace z vaší strany.

Bylo řečeno, že Rusové unesli příbuzné a spolupracovníky. Dá se říct, že Izrael šel ještě dál v tom smyslu, že do toho tahá i nezůčastněné civilisty.

0/0
2.7.2010 14:56

Zamete

Re: Řešení?

Lidé nejsou bez čističky schopni přežít? Já jsem měl dojem (ve světle místních židobijců), že Gaza je koncentrák a místo genocidy - pak jsem se dozvěděl, že mají školy, nemocnice, letní tábory, zoo... Hmm. 8-o

0/0
2.7.2010 15:26

Zátaras

Re: Řešení?

já četl jinou verzi. Ta žumpa praskla, protože přítok převýšil odtok. následně se utopilo asi 10 lidí. nijak se z toho neraduju, ale je tendence jejich bordel svádět na Izrael. Jak řekl jeden objektivní Arab=v Damašku praskne vodovod a hned se to svede na Mossad!!

0/0
2.7.2010 21:47

akademik Richard

Re: Řešení?

Proc si nepostavi novou? A radsi umiraji? Jak mel Izrael zasahnout? Poslat prostestni notu?

0/0
3.7.2010 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.