Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína spouští anglickou zpravodajskou televizi, o propagandu prý nejde

Čínská státní zpravodajská agentura Xinhua spustila 24hodinový zpravodajský kanál vysílající v angličtině. Říše středu chce prostřednictvím nového kanálu zprostředkovat divákům svůj úhel pohledu na aktuální události a popírá, že by šlo o propagandu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greenalien

Stačí Russia Today

Mám to vysílání na pátém kanálu těsně za Primou a kousek před ČT 24. Propaganda jak cyp. Dneska se nemohli rozhodnout jestli jsou zatčení agenti v USA superšpióni ve stylu Jamese Bonda anebo nevinní obyčejní lidé.

Zkoušeli z nich udělat oboje, a na výsledek by byl pyšný i Woody Allen. R^

0/0
2.7.2010 1:46

URB-Královna diskusí

Na iDnes miluji jejich čerstvé zprávy

PEKING, Dec 31 (Xinhua) - Čína Xinhua News Network Corporation (CNC), TV News Network vlastněné Xinhua tisková agentura bude vysílat v asijsko-pacifickém regionu av některých evropských zemích, od 1 ledna 2010.

0/0
1.7.2010 17:57

antizelenka

CNC - CNN

CNC - takž další napodobenina ?:-/

0/0
1.7.2010 17:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.