Diskuze

Přejezdy jako smrtící past: mrtvých je dvakrát víc než loni

Podle statistiky Drážní inspekce letos na železničních přejezdech umírá mnohem více lidí než loni. Přibývá i těch, kteří se při nehodách na přejezdech zraní. Zatímco za první pololetí roku 2009 zemřelo na přejezdech 16 lidí, letos už jich je dvojnásobek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PW

Paul Weiss

5. 7. 2010 14:15
Past?

No to je zase nadpis. Pod pojmem past si představuji cosi, co bylo nastraženo za účelem ulovení kořisti. Nebo už je to dneska jinak? Dnes je pastí něco, kde tvorové nerespektující pravidla, popř. jejich oběti (spolujezdci), přecházejí díky nedokolnalosti toho prvku mezi sedačkou a volantem definitivně na druhý břeh?

0 0
možnosti
JN

jaróš

3. 7. 2010 5:26
No, tak bych řekl,

že každý, kdo vjede na železniční přejezd v době, kdy buď  blikají červená světla nebo dokonce jsou šraňky dole, je blb, který si nic jiného, než přejetí nezaslouží.

0 0
možnosti
-

-=koloděj=-

2. 7. 2010 18:00
Přednost aut

Tak tak, a proto je třeba zavést přednost osobních aut na přejezdech před vlaky, úplně stejně jako se zavedla přednost chodců před auty na přechodech, čímž se přeci mnohonásobně zvětšila bezpečnost chodců (sice jich umírá cca 4x víc než před zavedením jejich přednosti, ale to je určitě jenom dočasný než si řidiči zvyknou).

Logika je naprosto stejná, poměr brzdných drah chodec x auto a auto x vlak obdobný, tak proč s tím otálet? Vlak se má přece k přejezdu přibližovat takovou rychlostí, aby před ním stihl kdykoliv zastavit.

Osobně bych byl pro to dovést k dokonalosti a zavést před vlakem i přednost chodců, jak k tomu takový chodec přijde že musí čekat než přejede vlak. (i když, ve Španělsku to nedávno zkoušeli a nějak se jim to nevyvedlo, ale první vlašťovka přece jaro nedělá)

0 0
možnosti
DNIN

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

2. 7. 2010 3:32
Darwin, autoregulace a přirozený výběr

ale někdy to holt odnese i někdo další

0 0
možnosti
K

kočičák12

2. 7. 2010 10:20
Re: Darwin, autoregulace a přirozený výběr

STATISTIKARv

0 0
možnosti
J

Jozxyqk

1. 7. 2010 22:34
šíp

ještě můžou začít montovat na vlaky nějaké šípy jako mají silničáři na zimu, většina nehod je smrtelných kvůli tomu, že se to auto zaklíní pod přední část vlaku a ten ho táhne několik desítek metrů dál, být tam něco co by to auto odrazilo na stranu, tak se možná ti lidé dolámou, ale zůstanou naživu

0 0
možnosti
K

kočičák12

2. 7. 2010 10:13
Re: šíp

Nebo ten šíp rozpůli to auto i s lidmaRv

0 0
možnosti
JZ

adviser

1. 7. 2010 22:18
Smrtící pasti?

Ne, to jen narůstá počet ignorantských a agresivních řidičů za volantem. Valná většina těch přejezdů je daleko starší než ti co na nich ukončili svoji životní pouť. A přitom stačilo málo - aby je respektovali.

0 0
možnosti
JN

josnow

2. 7. 2010 16:52
Re: Smrtící pasti?

nesmyslná teorie

0 0
možnosti
ME

egi

1. 7. 2010 18:23
Kdosi tu nedávno velmi trefně poznamenal ...

"S vlakem neuhraješ ani remízu."

Podle toho je třeba se chovat.

0 0
možnosti
C

cepij

1. 7. 2010 22:20
Re: Kdosi tu nedávno velmi trefně poznamenal ...

S MANem naloženým železnými ingoty se ta remíza uhrát dá, ale kdo by o to stál? :-P

0 0
možnosti
T

Typhoon

1. 7. 2010 17:07
Pasti, pasti, pastičky!

Opět jeden hvězdný název článku.Přejezdy jako smrtící past.........

 Takže za to ti "blbečci" co vjedou pod vlak vlastně ani nemůžou, vždyť se jen chytli do pasti,kterou tam ti zlí nádražáci nastražili!

0 0
možnosti
-KIP-

- Karel Infeld Prácheňský -

1. 7. 2010 17:34
Re: Pasti, pasti, pastičky!

R^

0 0
možnosti
PN

pondelkovic3

1. 7. 2010 16:49
A ještě majitelé favoritů a felícií...

Kteří podřadí a věří výkonu svého vozu...:-/ za každou nehodu může člověk!! Ale mašinfíra to není, 500 tun nazastaví na fleku že?

0 0
možnosti
K

kočičák12

2. 7. 2010 10:18
Re: A ještě majitelé favoritů a felícií...

Těžkej náklaďák má i daleko víc, a brzdí tak 3 kilometryRv!

0 0
možnosti