Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

K soudu přišla až napotřetí. Chtěl panthenol, řekla o žháři z Vítkova

Krajskému soudu v Ostravě se napotřetí podařilo dostat do soudní síně v kauze žhářského útoku ve Vítkově poslední svědkyni, která se dosud vždy omluvila. Právě u jejích dveří se objevil krátce po útoku jeden ze žhářů a chtěl od ní "něco na popáleninu". Soud nyní odročil hlavní líčení až na 6. září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bastianka

běžte už

s tou natalkou do prdedele

0/0
1.7.2010 12:14

zlobir

Příčina a důsledek

Většina lidí co tady oplakává Natálku si neuvědomuje čím je takovéto násilí způsobeno. Ano souhlasím s tím, že to děcko za nic nemůže a útok na ní je neopodstatněný a v žádném případě s ním nesouhlasím, ale na druhou stranu je to následek toho, jak se cikáni po generace chovají k nám domorodým obyvatelům. Ono když po X generací napracují, nechávají se živit státem (potažmo námi daňovými poplatníky) a ještě k tomu přepadávají, kradou, loupí, napadají a drancují. Nemohou se divit, že agrese vůdči nim neustále stoupá. Pokud by se chovali stejně jako normální lidé, chodili do práce, platili daně a posílali děti do škol, určitě by postoj společnosti k nim nebyl takový jaký je. Neříkám, že jsou takový všichni, ale všichni víme jak to je. 95% z nich nemají nejmenší snahu žít spořádaným životem.

0/0
1.7.2010 9:49

tkb

Re: Příčina a důsledek

V podsatě mohu s obsahem Vašeho příspěvkem souhlasit, ovšem jednu připomínku si nemohu odpustit: zdejší cikánské etnikum již vzhledem k době ke které zde (v ČR) v početně významnější podobě existuje NENÍ nějaký  společenským - sociologicky samozřejmě ano - cizorodým prvkem obyvatelstva této kotliny a přilehlého úvalu a pouze NECIGÁNSKOU společnost lze z tohoto úhlu pohledu nazývat "domorodou". I ono problematické etnikum LZE totiž počítat jak po stránce společenské, tak i po stránce formální ("Ono když po X generací napracují, ...") za "domorodé". Bohužel. Kdyby tomu tak nebylo, bylo by pro necikánskou majoritu velmi snadné se oné, nikým nevítané menšiny, snadno zbavit. Zamýšlíte-li se tedy o příčinách (a následcích) daného problému, je dle mého názoru nutné se podívat do šedesátých a sedmdesátých let minulého století, kdy diletantsky bezdůvodně nepřirozené přesídlování celých etnik na stakilometrové (v CCCP i tisícikilometrové) vzdálenosti nebylo zase až tak ničím neobvyklým.

0/0
1.7.2010 11:49

Witty1

ja chtel

Ibalgin...

0/0
30.6.2010 23:46

vinca L

Re: ja chtel

;-D

0/0
1.7.2010 2:55

zvedavy

co tohle, lháři z profese:

http://kromerizsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/skupinka-romu-brutalne-zbila-trinactileteho-39b1.html

0/0
30.6.2010 23:20

vinca L

Re: co tohle, lháři z profese:

Ticho po pěšině .Vina je na straně babičky -dělala pro Romy málo.

0/0
1.7.2010 0:53

slamka

Re: co tohle, lháři z profese:

A to jiná babička se provinila opravdu škaredě. Byla zesláblá, suchá a stará a dostala do ruky křeč. Tak se stalo, že nemohla pustit kabelku. A milý nepřízpůsobivý a ještě nezletilý šel najisto. Proto potom vláčel ubohou provinilou stařenu za sebou. Tak se stalo, že kolemjdoucí zavolal policii. Ta přijela za dostatečně dlouhou dobu, aby mladík mohl vklidu utéct. Ale mladíkovy instinkty nedovolily, aby tutovku jen tak nechal. A tak utíkal i se stařenou s rukou v křeči. Kvůle stařenčině nemoci tak policie mladíka dostihla - a to dokonce pěšky! A stařena pak musela na polici podepsat, že nezveřejní jméno pachatele, protože byl nezletilý a ona by se tak dopustila trestného činu. Takže spravedlnosti bylo učiněno zadost. A to se vidí málokdy.

0/0
1.7.2010 1:49

vinca L

Re: co tohle, lháři z profese:

:-(Podobně dopadla pani stojící na zastávce autobusu ,proti které stál malý chlapeček a žádal peněženu..! ?? Dostal co žádal .Ano - bráchové -stojící v těsné blízkosti za zády té paní měli nůž .

0/0
1.7.2010 2:52

Hekynen

Cenzor opět řádí

jak černá ruka... Je vlastně vůbec ještě politicky korektní říct černá ruka?

0/0
30.6.2010 22:16

Pepito-To

Re: Cenzor opět řádí

Delat cenzora muze jen opravdu velky frajer. A tech maji v Y-Desu, opravdu dostatek :-P[>-]

0/0
1.7.2010 3:41

Lanta_Nastav_Rit

to Lanta a podobní multikulti

jo, jistě. Vy multikultíci už máte jasno. Ale po x letech později se zase ukáže, jak to bylo doopravdy - jako bychom to z historie neznali (viz Radola Gajda, Milada Horáková, apod.)!!! I přiznání si lze totiž vynutit různými prostředky - pachatelé jsou již vylosováni, tresty musí být vyneseny přísné a exemplární, multikulti EuroSojuz a "nézyskofki"budou chválit justici a policii, jenom my to budeme všechno platit - i s těmi parazity!!! Maž, Patryku, maž, pravdu neulčíš!;-O[>-]

0/0
30.6.2010 19:51

eloelo

Re: to Lanta a podobní multikulti

Tak děkujeme naší kriminální ústředně a ptáme se, co tam má dál...

0/0
30.6.2010 20:48

P.Lebowski

Proces století?

Komedie století ;-O

0/0
30.6.2010 19:28

Pepito-To

Re: Proces století?

R^

0/0
1.7.2010 3:42

občan ll.kategorie

Britský list Daily Mail zveřejnil v pondělí šokující podrobn

, jak gangy Romů zneužívají děti k získání obrovského bohatství. Děti jsou schopné vyžebrat až 3,5 milionu korun ročně. Celý obchod byl dobře organizován. Žádné unášení dětí. Rumunský tajný policejní agent Nicolas popisuje: „Je to obchodní dohoda. Obchodník s dětmi zaplatí za každé dítě 20 000 liber, protože takhle velké sumy snadno dostane zpět. Zařídí, aby dítě jelo na prázdniny 's příbuznými' do Anglie. Těmto dětem dají falešná jména a falešné rodné listy. Mnohé převážejí po celé zemi a používají tyto falešné papíry, aby mohli na jedno dítě dostat více přídavků. Rodiče však tyto dohody většinou tvrdě popírají stejně jako skutečnost, že děti byly prodány. Soud však například prokázal, že otec a matka třináctileté Natálky přišli s nápadem vyslat ji do Anglie, protože nemohli uživit 12 dětí. Tvrdili ale, že ji tam poslali na dovolenou k sestřenici otce.

0/0
30.6.2010 18:57

VB158

Re: Britský list Daily Mail zveřejnil v pondělí šokující podrobn

americká stanice uvedla že češi podpalují romy v domech i zdětmi co to ti češi dělají.

0/0
30.6.2010 19:02

Enix

Vítkov?!

Čo sa tu už kvôli Vítkovu deje, je úplné prehnané.8-o Každé tri-štyri dni článok, potom v diskusii sa všetky "nesprávne" názory odstránia, a potom sa diskusia uzavrie. Tak to tu funguje už rok.

Veta -Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme- mi znie ako nepodarený vtip.

Urobili ste z toho žhárskeho útoku historickú udalosť, na ktorú sa bude dlho spomínať, zrejme sa aj uzákoní sa na deň spáchania činu štátny sviatok Dňa Boja proti Podpalačstvu s rasovo-fašisticko-ultrapravicovým podtextom.

Táto propaganda je už trapná.  A teraz mi zmažete mi príspevok?

0/0
30.6.2010 18:40

mamenec

Re: Vítkov?!

Jakou řečí hovoříš a píšeš? To je hornouherština? ;-D

0/0
30.6.2010 19:27

rkkar

Re: Vítkov?!

O co ti jde? Výborně popsal co se tu děje.

0/0
1.7.2010 9:27

J. K.

iDNES

"Ačkoli odposlechy z automobilu ... byly nezřetelné..." a o kus dále: "Evidentně v tu dobu netušili, že už je jim policie na stopě a slyší každé jejich slovo."

Tak byly nezřetelné nebo bylo slyšet každé slovo? Prostě iDNES.

0/0
30.6.2010 18:04

Fai Rodis

Re: iDNES

Bylo slyset kazde slovo, akorat nezretelne, no.

0/0
30.6.2010 18:11

lina cerna hadice 12

Re: iDNES

proste bylo slysey tak jak se to hodilo...:-P

0/0
30.6.2010 18:54

kunta_kinte - sberatel BANu

BTW

z bezpecnostnich duvodu si panthenol radsi kupovat nebudu, co kdyby o kus dal nahodou horelo.

0/0
30.6.2010 17:38

Mychal.B

Re: BTW

Panthenol si kupují neonacisti, bude potřeba jej zakázat ;-)

0/0
30.6.2010 18:00

paltt

Pro: Lanta.2004

Precetl jsem si Vase prispevky, ale musim konstatovat, ze jste jen dalsi obycejny radoby lidumil - humanista. Ktery za KAZDOU cenu je ochoten svoji pravdu uprednostnit pred literou zakona. Ohanite se tady pravem a pravdou. A klidanko si napisete, ze je vam jedno, jakym zpusobem policie ''ty zrudy'' odposlouchavala?!

1) dokud nejsou odsouzeni, jsou pred zakonem nevini

2) proc se v tomto pripadu vsichni tolik ''rochni'' a po jinych rasistickych kauzach se slehla zem?

3) PEVNE verim, ze budou podle prava odsouzeni, a doufam, ze dalsi budou nasledovat

Ale pozor! ----   Nejnebezpecnejsi lzi hlasaji lide, kteri jim i sami veri.:-P

0/0
30.6.2010 17:23

wrah

Re: Pro: Lanta.2004

Též pevně věřím v odsouzení. A nejen těchto hochů, ale i těch romů co skoro umlátili toho kluka v Ústí. Ono by vúbec neuškodilo, pokud by byly spravedlivě trestány zločiny, nejen rasistické.

0/0
30.6.2010 17:44

paltt

Re: Pro: Lanta.2004

Ale presne o to jde. O odsouzeni VECH ruznych lumpu a sicaku. Bilych, zlutych, zelenych, hnedych i putnikovanych. Ale hlavne - bez nejakych omluv a pardonu, ze byli chudinkov znevyhodneni! Zlocin, musi se = trest pro vinika. A to takovy, aby se jeste po dvaceti letech budil hruzou, co ze to tenkrat vyvedl. A ono by to i nasledovniky preslo.

0/0
30.6.2010 17:50

vinca L

Základy -chybí .

Stejně Lanto -řekni ..co jsme to za stát a za orgány , když necháme klidně bydlet rodiny s dětmi někde ,kde by průměrný Evropan nechoval ani dobytek :-/:-/Snad mi nějak srozumitelně objasníš situaci ...v tomto konkrétním případě je mohli zastřelit majitelé tvrze .

0/0
30.6.2010 17:23

coudy.v

Re: Základy -chybí .

průměrný Evropan pracuje a bydlení si platí... když se vám to nelíbí tak na své náklady jim dejte ubytovaní a plaťte jim ho...

0/0
30.6.2010 17:56

vinca L

Re: Základy -chybí .

:-P;-DR^

0/0
30.6.2010 18:30

vinca L

Re: Základy -chybí .

Řekl jste to co ví každý a proto ...nečekám ,že se stane zázrak a budeme zákonem chráněni všichni stejně . Když se toleruje celá řada protiprávního jednání k zajištění základních potřeb rodině s dětmi -není v našem státě leccos v pořádku .

0/0
1.7.2010 0:47

Lanta.2004

Uvědomte si jedno

Ať už jsou cikáni jací jsou.Ať jsou jako etnikum sebehoršími lidmi ať jsou to zloději a lemplové.....i přesto přezevšechno za tohle vše malé dvouleté dítě nemůže ač je samo cikánětem.

Sudťe  dospělé,ale netahejte do toho děti.O to méně neschvalujte násilí na dětech a nezlehčujte vinu viníků!!

Víc k tomu nemám co dodat - jen,že je mi z některých z vás zleRv

0/0
30.6.2010 16:55

isabell

Re: Uvědomte si jedno

Nezlehčujte vinu viníků?? Oni už byli odsouzeni?8-o Pokud vím, jsou stále jen podezřelí a obžalovaní, nikoliv pravomocně odsouzení, ztn. že jsou dle práva stále ještě nevinní, zkuste si v tom udělat pořádek, než budete za svobodné názory urážet vám cizí diskutéry, protože tím nejste vlastně o nic lepší, než ti, které kritizujete,  když bez soudu a rozsudku VÍTE a hlásáte kdo je viník :-/

0/0
30.6.2010 17:01

Lanta.2004

Re: Uvědomte si jedno

Ne,nebyli ještě odsouzeni,ale vše spěje již ke konci procesu a už je to defacto jasné,že se činu dopustili.......pokud chcete věřit,že ne,tedy že jsou nevinní pak si věřte,ale budete asi za chvilku nemile  překvapena

0/0
30.6.2010 17:07

prolhani.novinari

Re: Uvědomte si jedno

Skoro jasné je že jim to přišijou, ale jestli se ho dopustili není zas tak úplně jednoznačné.

0/0
30.6.2010 17:21

isabell

Re: Uvědomte si jedno

Máte problémy s chápaním našeho práva, dále nesprávně používáte cizí termín "de  facto" a směšujete více věcí najednou. Čemu já v tomto případě věřím je absolutně irelevantní- jediná jasná věc v téhle chvíli je, že kdosi spáchal t.č., ten kdosi byl policií vyšetřován a obviněn, st. zástupce na něj podal žalobu a nyní je souzen- to je do dnešního dne vše! Takže pokud vy osobně víte něco bližšího o vině obžalovaných, pak se přihlaste na policii, ale pokud né, tak dokud onen kdosi nebude pravomocně odsouzen, neměl byste se o něm vyjadřovat jako o viníku, chápete? To je suchá řeč práva, nemají tam co dělat doměnky, osočování, předčasné odsuzování  atd. Pokud jde o mne, tak budu překvapena pouze v případě, že se čin oviněných překvalifikuje, ale s tím vás nebudu unavovat, stejně byste si z toho demagogicky vytrhl jen pár nesouvisejících slov ;-)

0/0
30.6.2010 19:17

Pepito-To

Re: Uvědomte si jedno

R^;-)

0/0
1.7.2010 3:47

rouraztroubek

Re: Uvědomte si jedno

...Já jsem dokonce slyšel, že útočníci z Vítkova můžou i za státní dluh.....

0/0
30.6.2010 17:12

Fai Rodis

Re: Uvědomte si jedno

A za globalni otepleni taky.

0/0
30.6.2010 18:04

spunlock

Re: Uvědomte si jedno

myslím, že až Tě někdo multikulturně obohatí, začneš psát jinak.:-)

0/0
30.6.2010 17:02

Lanta.2004

Re: Uvědomte si jedno

Takže jsem se v podstatě nemýlil když jsem řekl,že se těch útočníků zastáváš.......alespon to příště přiznej hned a můžeme si ušetřit čas a energii při psaní na klávesniciRv:-/

0/0
30.6.2010 17:06

vinca L

Re: Uvědomte si jedno

Aby si to obohacení ráčil užít .

0/0
30.6.2010 17:13

pan.pravda

Re: Uvědomte si jedno

je videt, ze Romove, Zidi a homosexualove drzi od valky pri sobe.

0/0
30.6.2010 17:31

Scarlett O Hara

Re: Uvědomte si jedno

Pavlíku, ty perlíš ;-D

0/0
30.6.2010 17:58

czmario

Asi to bude za dukaty,

ale uprimne, uz mam pomalu strach otevrit konzervu, aby z ni nahodou na me nekdo z vitkovske kauzy nevyskocil. Btw, redakce, rad bych vedel, jak je tomu klukovi, ktereho indiani zmlatili do mrtva, co takhle info i z teto kauzy? A urcite nejsem sam, koho by to zajimalo...

0/0
30.6.2010 16:39

zdeseny obcan

Re: Asi to bude za dukaty,

Take by mohli napsat o rodine ubiteho kamionaka, jestli si ji dostalo aspon zlomku pomoci kterym je zavalena rodina recidivisty.

0/0
30.6.2010 16:52

vinca L

Re: Asi to bude za dukaty,

Myslíš toho ,co šel pěšky z dětského domova za maminkou 20 km .?Nebo toho co měl dvacku a mobil ..a teď už nic nepotřebuje ??

0/0
30.6.2010 16:52

kunta_kinte - sberatel BANu

Vitkov

no ten uz tu dlouho nebyl...

Uz se zacal stavet pomnik ? :-P

0/0
30.6.2010 16:18

fan12

Re: Vitkov

Jen ať se o tom pořádně mluví...jen ať každej ví co je to za svině. 

0/0
30.6.2010 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.