- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... když vidím, co zbylo z čelního vozu, tak je štěstí, že obětí nebylo řádově více. Nevím, jak vypadá přepravní špička v Ústí, ale před Prahou jsou City Elefanty ráno pěkně nařachlý a lidi stojej všude ... to by pak byly hotový jatka. Zřejmě šlo o soupravu, co se vracela z odpolední špičky do Ústí poloprázdná a vepředu mimo těch hochů, co vylítli oknem a nebohýho fíry už nikdo další nebyl. No nic ... hodně odvahy pozůstlým.
porad tolik mrtvych v ceske doprave......
porad tolik mrtvych v doprave:-(:-(
Je zajiímavá, že vždy připodobné situaci se zde objeví několik odborníků na všechno, co "u toho" byli a nebo znají někoho takového. Držím vám palce patříte k nejzábavnější skupině diskutujících. A prosím, nepřestávejte v teoriích o příčině havárie, všímejte si nových a nových detailů na fotografiích, odhadujte množství alkoholu v krvi mašinfíry a tak jako vždycky, je to fakt super. Předem dík.
Taky nechápu, co pořád kdo hledá. Fakta jsou jasná - ČD, odboráři, vydírání stávkou, havárie. Není co řešit - privatizovat, zapomenout.
Podla foto to vyzera, ze zrejme cakal vyhybku rovno, siel prirychlo a svihlo ho do odbocky - tuto vyhybku zotrvacnymi silami posunul do boku a na vysledku vykolajil.
Vid http://www.zelpage.cz/zpravy/7784, dotycne foto su na http://usti.naseadresa.cz/cz/s148/c793/n46492/dg35196 ku koncu. Sposob tej deformacie by tejto hypoteze zodpovedal.
Už to tak vypadá, cituji:
jel po 2. TK, pravděpodobně vlak vjel rychle do výhybky 103 a s výhybkou č. 105 hnul do strany o cca 15 cm...
jel jsem z Prahy do Ústí a musím říct, že informovanost ze strany ČD byla katastrofální. Cestující nemá šanci ani vlastní iniciativou zjistit, co se děje, proč jsou zrušené vlaky, kudy jezdí odkloněné vlaky a jestli vůbec ten či onen vlak dojede do cíle, případně, jestli je připravená náhradní doprava. Žádnou (!!!) informaci neměli ani průvodčí rychlíku, který z Prahy-hl.n. do Ústí odjížděl v 18,50 (dvě hodiny po nehodě), věděli jen to, co jim řekli sami cestující. V Lovosicích na nádraží hlásili, že vlak jede až do Prackovic, kde bude čekat náhradní autobusová doprava, přestože v tu dobu už stál přistavený autobus přímo před Lovosickým nádražím a do Prackovic žádný vlak už nejel. Neinformovanost, desinformace a zmatek, vivat ČD!
Zažil jsem srážku vlaků v roce 1986 na nádraží v Holešovicích a podle popisu je to stále stejné...
možná ho to nečekaně hodilo na jinou výhybku než obvykle a on tím místem jel tak nějak po paměti, prostě rychleji než měl. Samozřejmě spekuluji, vyšetřování je na začátku, ale zánovní koleje nepraskají jen tak ani na výhybkách.
No nevím, nové koleje (jejich první léto) mohou teplem vybočit právě proto, že jsou nové a stačí vadné přišroubování nebo špatně uložený pražec.
Jinak jízda na druhé koleji není nic zvláštního - jednou jsem jel rychlíkem na trati Děčín-Ústí a normálně nás hodili na levou kolej a cestou jsme předjížděli pomalejší osobní vlak...zvláštní pocit, když si člověk uvědomí, že zařadit se zpátky do svého "pruhu" není tak snadné jako s autem...
Jen doufám, že se neukáže, že příčinou byla kolejnice někde ve sběrně železa.
postarají se ČD především o jeho rodinu. Protože není větší bezmoc, než sedět v čele stopadesátitunového monstra bez možnosti jakoliv ovlivnit změnu směru a případné následky. V jakémkoliv dopravním prostředku můžete aspoň něco zkusit, ale v kolejovém vozidle kromě rychlobrzdy nemáte nic.
Je to tak . Upřímnou soustrast rodině .
pry odskodni cestujici...... takze dostanou zpatky cenu za listky