- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sledujte, kolik aut zastaví na stopce u přejezdu. Moje statistika je 3 z 10.
Jedu osobním autem. Blížím se k nezabezpečenému železničnímu přejezdu bez signalizace. Ještě než přijedu bezprostředně k přejezdu, nevidím, jestli vlak jede nebo ne. U přejezdu je stopka. Co udělám?
A) Přidám plyn a se zarytým pohledem vpřed přejezd přelétnu.
B) Budu pokračovat ustálenou rychlostí přes přejezd.
C) Zastavím těsně před přejezdem, přesvědčím se, že je z obou stran volno a pak přejezd co nejrychleji přejedu.
Co je to nezabezpečený přejezd? Kde je definovaný?
za nehody proboha nemůžou přechody. přestaňte svou hloupost a nadutost svádět na něco... zdravej rozum vždycky velí skoro zastavit a pořádně se rozhlídnout. i kdyby nefungovala signalizace/závory, vždycky taková nehoda bude jen a pouze blbostí onoho člověka.
videt tam je, jen se clovek musi rozhlidnout.
A zřejmě proto je tam i ta stopka, aby se šoféři rozhlídli - jenže pro spoustu zdejšího šoférstva stopka = nesmyslná buzerace. Potom blbě čumí a remcají, když se tam něco stane. Zajímavé, že přejezd údajně nevyhovující normám zhusta kritizují i ti, kterým jsou jinak nějaké normy (zákony, vyhlášky, předpisy - dosaďte si) úplně putna a považují je za totalitní přežitky...
podle mého za většinu těchto nehod mohou české dráhy (a jejich dceřinné, sesterské a já nevím jaké společnosti). kdyby místo přmalovávání vlaků na modro investovali do bezpečnosti přejezdů, zachránili by mnoho životů. a je jedno, jestli to na začátku byl sebevrah, blázen, kaskadér nebo obyčejný řidič....a to že takových přejezdů jsou desítky asi potvrdí každý.
Přejezdy (resp. celé koleje) má na starosti SDŽC, která nemá s ČD nic společného.
- - -
Na základě zákona o transformaci Českých drah, státní organizace (č. 77/2002 Sb.) došlo 31.12.2002 k zániku státní organizace České dráhy bez likvidace. K 1.1.2003 vznikly dvě nástupnické organizace, a to České dráhy, a.s. a státní organizace Správa železniční dopravní cesty (SŽDC).
Zdroj: http://www.sdzc.cz
pro některé řidiče jako Ruská ruleta. Vyjde to nebo ne ? Takoví řidiči si nic jiného
nezaslouží .Kdo chce kam tak mu ani nemusíme pomáhat.
ten přejezd byl nebo nebyl podle norem,to je obětem platné jak mrtvému zimník ! Také se říkávalo - dvakrát měř a jednou řež ! Smrt si na cobykdyby nehraje.
norma nenorma. ten prejezd se da bezpecne prejet. konec.
V Jablonci je taky takový přejezd. Od silnice je vidět na jednu stranu jen asi 10m kolejí. Na druhou tak 20. Už se mi párkrát stalo že jsem vjel na přejezd a našel vedle sebe vlak. Jenže ten tam jezdí tak pomalu, že to člověk vždycky na druhou stranu v pohodě stihne. Navíc když jezdí z tý horší strany, tak nejdřív troubí.
Co to znamená??Že přes přejezd, který normám vyhoví jezdím rychleji, nebo bez zastavení??Je to nesmysl!Pokud se mám alespoň trochu rád(i svou rodinu),,, tak mi těch pár sekund zastavení za ten život stojí!Na přejezdu zemře jen .............. :-(
Tady jde o to že jsou přejezdy kde Ti ani to zastavení nepomůže pokud jede vlak. Nepřehledné, nezabezpečené signalizací, zastavíš ale vidíš tak na pár metrů a vjezd do takového přejezdu se podobá ruské ruletě. Jsou jich v České republice kvanta.
Ale není se moc čemu divit. Na tom přejezdu je fakt špatně. Je označený pouze značkou stop, ale je tam špatný rozhled. Tam už měla být dávno světelná signalizace.