Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokud John nebude ministrem vnitra, Věci veřejné do koalice nevstoupí

Věci veřejné přiostřují dohadování o vládě s ODS a TOP 09. Svou účast na ní podmiňují křeslem ministra vnitra pro svého předsedu Radka Johna. V ČT to oznámila vyjednavačka VV Kristýna Kočí. Klíčový muž véčkařů Vít Bárta už předtím iDNES.cz řekl, že šance na přímou účast strany ve vládě je teď dvacet procent, ale může růst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Nejlépe na to reagovala šéfka opozice Němcová

Je na to prý dost času. Topolánkovi ve všem kývala, teď to ale až zas tak tak snadno nepůjde

0/0
29.6.2010 11:18

anem

John - ministr vnitra

Jsem toho názoru,že pan John by měl být ministrem vnitra ČR.

Za 1. není prokazatelně zkorumpovaný a jako člověk hodně riskuje

Za 2.není svázány s lobistickými skupinami a má bohaté zkušenosti  z druhé strany barikády,kde viděl ty důsledky korupce a podvodů, které osobně vyšetřoval / možná i s větším úspěchem než neprůhledná policie.Měl by tam přijít někdo z venku.

Pro nás mlčící většinu  je pan John ze svou osamělou skupinou jedinná naděje v této zemi. Proboha dejte mu pane premiere konečně šanci.Prosím udělejte vlastní sebereflexi,co jste Vy za tolik let ve vrcholném vedení dokázal v boji proti korupci.

 Váš Lojzík

0/0
29.6.2010 9:47

vokroj

Re: John - ministr vnitra

Ještě bych doplnil, že pan John nikdy s STB nespolupracoval, jak se někdy mylně uvádí

0/0
29.6.2010 11:21

REKINM

Re: John - ministr vnitra

nutno dodat "vědomě" (obvykle byl totíž zpitý do nevědomí);-D

0/0
29.6.2010 11:35

xs123

Možná by mu to měli dát

John toho ví dost. a Bárta? Plusem pro Bártu je to, že se o něm ví. Dříve se nevědělo, kdo pro koho dělá, kde má známé , s kým podniká a potom to lezlo na povrch po kousíčkách. Všechna ta špína. Všichni byli čistí jako lilium, a korupce jen bujela. Však tu máme ještě ministerstvo spravedlnosti, tak co. To zřejmě obsadí ODS, takže snad nehrozí, že by si John dělal, co chce.

0/0
29.6.2010 9:34

dubanová

to jsou věci, nastoluje se diktatura :

yjednavačka Věcí veřejných Kristýna Kočí se postarala o rozruch na politické scéně, když zveřejnila podmínku vládní účasti véčkařů: Radek John musí dostat křeslo ministra vnitra. "Předseda koaliční strany má právo si vybrat resort, ve kterém chce působit," obhajuje své vystoupení v České televizi v Otázkách Václava Moravce vyjednavačka Věcí veřejných Kristýna Kočí.

Radek John tvrdí, že lidem z Věcí veřejných zakazoval o personálních věcech v budoucí vládě hovořit. Proč jste ho neposlechla a v České televizi jste označila Johnovo angažmá na ministerstvu vnitra jako zásadní podmínku účasti vaší strany ve vládě?

Pan redaktor Moravec měl informace o pátečním jednání předsednictva strany, které se na tomto prostě shodlo. Když se mě přímo na to zeptal, odpověděla jsem mu. Jsem prostě férový člověk, který mluví na rovinu.", Co je zač, ta paní, má pocit, že bude s jejich maličkými 10ti % - poroučet Evropě?

0/0
29.6.2010 2:54

dubanová

Re: to jsou věci, nastoluje se diktatura :

vono, to pani, nebude tak jednoduchý, jak si to představujete, ano? :

"Nový premiér České republiky Petr Nečas v diskusním pořadu Události, komentáře České televize prohlásil, že vazba mezi bezpečnostní firmou ABL Víta Bárty a stranou Věci veřejné je problematická pro obsazení křesla ministra vnitra.

"Úzká vazba mezi firmou ABL a Věcmi veřejnými je skutečností. To provázání mezi konkrétním rezortem a konkrétní firmou je skutečně nepřijatelné. I personální míra propojenosti je tady velmi silná. Čelný představitel této firmy, pan Zahálka, pracuje jako poradce na ministerstvu vnitra, dokonce se i několikrát - k mému zděšení - zúčastnil koaličních jednání. Toto je velmi vážný problém," prohlásil nový český premiér".

0/0
29.6.2010 2:56

barb udo

Kdo jiný by měl řídit vnitro ...

... než StBáci ...

0/0
28.6.2010 19:18

dubanová

s "tímto" není možné sestavovat koaliční vládu

Nečas by měl slíbit podporu, některým jejich návrhů a oni tedy VV by "za to" měli slíbit, že nebudou vládě podrážet nohy, a to je asi tak vše co může předseda vlády učinit!

0/0
28.6.2010 19:17

sarahyna

...ach jo

Já jsem naivní od přírody, ale......kruci neměl by být ministrem čehosi někdo, kdo tomu čemusi rozumí ?  Pravda, největší zeleninu mívá začátečník, ale když zajdou kedlubny, nic se neděje, když "zajde" ministerstvo, je to průšvih. Trochu skromnosti a hlavně soudnosti by neškodilo - a to se netýká jen "véčkařů".

0/0
28.6.2010 16:16

Kulmofén

Re: ...ach jo

no šak pan Bárta tomu rozumí docela slušně ;-)

0/0
28.6.2010 16:19

sarahyna

Re: ...ach jo

jo...co čech, to kutil :-)

0/0
28.6.2010 16:21

sarahyna

Re: ...ach jo

...ale také...devatero řemesel - desátá bída

0/0
28.6.2010 16:22

K55K

Chová se jako lidovec

RvRvRv

0/0
28.6.2010 16:12

dubanová

a co bude dál?

neměl by někdo tu VV stranu(?)upozornit,

že za prvé prvé "toto" se ve slušné společnosti nedělá a za druhé, že nemohou nic nařizovat, už z pohledu jejich 10 % a toto co následuje - už vůbec není v demokratické zemi možné: :"

Pokud nebude John ministrem vnitra, tak VV nejde do vlády!!

Toto rozhodné prohlášení pronesla v nedělních Otázkách Václava Moravce vládní vyjednavačka Věcí veřejných Kateřina Kočí. Podle ní se <<na tom nejužší vedení shodlo v pátek>>. Kočí uvedla, že se jedná o krok v souladu s jejich antikorupčním programem, v němž Radek John jakožto předseda VV figuruje jako garant, a<< proto požadují ministerstvo vnitra>>.

Petr Nečas na toto prohlášení reagoval pro server iDNES slovy, že se jedná o silácké řeči a neprofesionalitu. A nepřímo také potvrdil malou programovou shodu, která mezi VV a ODS panuje. Podle Víta Bárty, šedé eminence VV, je se tyto dvě strany shodují zhruba ve 20 procentech.

0/0
28.6.2010 16:12

dubanová

Re: a co bude dál?

Střet zájmů: Kšeft za miliardu?!

Věci veřejné by se Johnovým dosazením do čela vnitra ovšem mohly dostat do střetu zájmů. Hlavní sponzor a vyjednavač strany Vít Bárta je totiž zakladatelem a jedním za majitelů bezpečnostní agentury ABL. Firma se přitom uchází o miliardovou státní zakázku.!!!"

a co bude dál - , když nebudeme poslouchat, tak nás budou střílet, slečna se vyjadřovala velice militantně!!

0/0
28.6.2010 16:13

trojuhelník

§

histerické reakce na véčkaře? to je jasná známka, že to dělají dobře. jo a John převzal štafetu po Paroubkovi. modří šamani mají fungl novýho nepřítele;-([>-]

0/0
28.6.2010 15:13

dubanová

na místě Nečase,

kterému blahopřeji, bych se spojila jen s TOP 09, ale s VV nikoliv, od těch bych si jen nechala podepsat dokument o "neútočení" - protože jsou nebezpeční - všechno to jejich vydírání a vyhrožování a ty jejich referenda o kde-jaké blbosti, to by ta vláda byla soustavně ohrožená! a celé VV je nebezpečné!!

0/0
28.6.2010 15:10

Skeptik Pavel

VV

John - neřízená střela.

0/0
28.6.2010 14:59

Bouše

VV mi začínaly být čím dál tím víc sympatické...

Po tomto oznámení u mne dost klesly. Jejich jednání připomíná vyděračskou politiku ODA a KDU-ČSL za Klausových vlád. :-/ Rv

0/0
28.6.2010 10:27

Petr1234

...

Kočí je asi fakt mimo. Tady souhlasím s Kalouskem ,že není možné dávat ultimáta přes média. Zvlášť když se ještě ani nejedná o korytech

0/0
28.6.2010 10:26

vůle

minulá vláda stála na přeběhlících

Minulá vláda stála na přeběhlících, tahle bude stát na neprofesionálech, na velice neznalých lidech, kteří okamžitě od konce voleb prokazují, že jejich hlavní stránkou je žvanit, tlachat a blábolit bez znalosti věci. Druhý den po volbách John blábolil o snížení počtu státních úředníků a absolutně nevěděl kolik jich vůbec je. To, co stačí na velice dobré uživení u novinářů, samozřejmě nestačí, když se musí něco kvalitního dělat. Jako novinář si může žvanit co chce, protože vlastně nemá odpovědnost. Jako politik už odpovědnost nese a neznalost a neprofesionalita má strašné následky pro stát. U ministra už je neználkovství vysloveně tragedie. Jaké má John zkušenosti s řízením? Ministr má být profesionální manažer. To není jen tak ledajaké poflinkávání a nezávazné žvanění, jako v televizi. A vůbec ta Kočí, to je trapas. Lidi si volili něco nového, ale zvolili si trapáky, které ti staří dynosauři převálcují a s jejich hlasy si budou vládnout, jak budou chtít.

0/0
28.6.2010 10:21

grohoun

karel gott prezidentem!

johne, to ti nestačí, že už jsi posbíral vizitky všech vrcholných politiků?! co ty víš o šéfování policii?? soudnost ti nic neříká??

novinářský hovado ministrem. super. a kája gottů bude prezidentem !!

0/0
28.6.2010 10:13

starý muž

Nechoď s pány na led

Pro W aktuální!!

0/0
28.6.2010 10:00

Lisen

Věci veřejné do koalice nevstoupí

Takové jednání by u levicového politika bylo označeno za bezprecedentní vydírání, u Johna se jedná o jeho svaté právo. Že ano, voliči VV?

0/0
28.6.2010 9:52

Bejvoč_

Obsazení křesel podle mne:

Finance - Kalousek, obrana - Vondra, vnitro - John, zahraničí - kníže, spravedlnost - Pospíšil, zdravotnictví - Julínek. Ostatní posty nedokážu posoudit.

0/0
28.6.2010 9:25

ábeles

Re: Obsazení křesel podle mne:

jo, julínek tam patří, ještě cikrta a volby jsou za dva roky.;-D

0/0
28.6.2010 9:42

REKINM

Re: Obsazení křesel podle mne:

ale to budou stejně, pokud vůbec vláda vznikne.:-P

0/0
28.6.2010 9:44

sůva

ODS nesmí mít ministerstvo vnitra !!!

To je jasné, a je jasné že ho urputně bude chtít-aby náhodou někdo nevyšetřoval ty Jančíky,Bémy,Řebíčky a desítky dalších !!  Vůbec si ODS myslí,že obsadí všechna silová ministerstva (obrana-finance-vnitro) a že to pojede ve straých kolejích s nějakými nedůležitými straničkami v koalici - tak doufám,že se pletou, mafiáni.

0/0
28.6.2010 9:23

starý muž

Re: ODS nesmí mít ministerstvo vnitra !!!

R^R^R^!!

0/0
28.6.2010 9:26

ábeles

Re: ODS nesmí mít ministerstvo vnitra !!!

Sůvo,oni tam kradou všichni, oni se znají všichni právě z těch lumpáren, oni si v tomto rozumějí náramně. Je to tak!:-)

0/0
28.6.2010 9:47

starý muž

Nová doba nová mánie

už je na fejsbůku skupina proti Johnovi-W???

0/0
28.6.2010 9:16

BLACK33

Re: Nová doba nová mánie

jo pridej se ;-D

0/0
28.6.2010 9:19

starý muž

Re: Nová doba nová mánie

s tebou;-D;-D;-DRv

0/0
28.6.2010 9:25

pondelkovic3

Tak, vzhledem k plánům, je jasné, že toto ministerstvo

potřebují.

ˇKníže taktéž měl pevné podmínky, které se dotaly ven.

Napřed je všichni odpůrci nazývali patolízali, kteří chtějí k moci, nyní, když ukázali, že chtějí splnit své priority, tak jsou zase vyděrači...prostě, každej si vždycky na ně něco najde. Ve skutečnosti je takové vyjednávání běžné:-/

0/0
28.6.2010 9:05

DuckEgg

Kočí, Kočí...

...pro pivo nám skočí... Měla by nejdřív dostudovat, srovnat si pár věcí v hlavičce a pak teprve dělat kariéru. Když se to dělá naopak, tak je většinou s kariéru rychle konec...

0/0
28.6.2010 9:02

awacs767

A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

0/0
28.6.2010 9:01

BLACK33

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

to neni vydirani...volici VV proste chcou Johna na Vnitro ...pokud nebude bude to podvod na volicich preci !!!!

0/0
28.6.2010 9:04

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

I kdyby to měli v programu, nemaj na to právo. Na tyhle vyděrače by pomohl většinovej systém, kterej by nás zbavil i komoušů.

0/0
28.6.2010 9:05

ODSCSSD

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

oni nemaji pravo jednat? 

0/0
28.6.2010 9:07

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Problém poměrnýho systému je v tom, že dává 5% stranám do ruky nebezpečnej špunt, kterým můžou všechno ničit. Kvůli tomu vznikla třeba opoziční smlouva.

0/0
28.6.2010 9:09

BLACK33

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Opozicni smlouva vznikla aby si lidi namastili kapsu ty joudo !!!!;-D;-D

0/0
28.6.2010 9:10

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Tu zavinil lidovec Lux. Shodil celou vládu jako nic, protože věděl, že bude v každý další vládě.

0/0
28.6.2010 9:11

briza

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Vladu shodil prachsprosty skandal ODS s nelegalnim financovanim strany (pro ktery Macek nasledne vymyslel coververzi zvanou "Sarajevsky atentat" aby se vyplasenym stranikum i verejnosti lepe zapominalo na podstatu veci). :-/

0/0
28.6.2010 9:20

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

To byla jen záminka pro Luxe a spol. Do problému se sponzorováním je snadný se dostat, zvlášť ve zdejším postsocialismu.

0/0
28.6.2010 9:24

briza

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Ano, zlehcovat, zpochybnovat - "tenhle problem mel kazdy" (vlastne je to normalni) to byla taky soucast te coververze. ;-€Rv

0/0
28.6.2010 9:37

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

Nevim o jaký coververzi mluvíte. Žádná nebyla, na tu dobu si pamatuju dobře.

0/0
28.6.2010 9:52

BLACK33

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

nemaj pravo??? coze???? 8-o8-o

0/0
28.6.2010 9:09

awacs767

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

"Právo" vyděrače maji, to je fat.

0/0
28.6.2010 9:10

BLACK33

Re: A 10% strana opět vydírá. Dejte mi tohle nebo nebude nic!

maji poslechnout co jim nadiktuji TOP a ODS jo? ;-D;-D

0/0
28.6.2010 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.