Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestnáctiletá Američanka, která chtěla obeplout svět, je zpátky na pevnině

Šestnáctiletá americká jachtařka Abby Sunderlandová, která chtěla bez cizí pomoci obeplout svět, se vrátila na pevnou zem. Její bratr ji vyzvedl na francouzském ostrově Réunion v Indickém oceánu dva týdny poté, co musela dívka svůj pokus kvůli obřím vlnám vzdát, informovala BBC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moravian

Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Captain cook vse vysvetli a la carte. Na minulem diskusnim foru skakal jako kangaroo od prispevku k prispevku, monitorujice vse jako bolsevik verejny tisk za totality. Odpor ci nesouhlas se netrpi a odpurci  jsou zahrnovanitim jeste vetsi lavinou verbalniho odpadu. Grand problème classique de diarrhée verbale. 

0/0
27.6.2010 15:32

-Jaroush-

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Radši budu číst jeho fakta než ty tvoje bláboly!!! ;-ORv

0/0
27.6.2010 15:34

Moravian

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Jarousku, kazdy si muze cist co chce. Pokud se ti me posting nelibi, necti je..Zdali ano ci ne je pro mne dulezite asi jako pouzity toaletni papir..

0/0
27.6.2010 23:36

Cleopatra

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Každý má příležitost posoudit kdo víc přispěl. Od kapitána tu jsou fakta a od tebe jen osobní urážky.

0/0
27.6.2010 16:36

Isabelle

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Cleopatro souhlasim s Tebou R^:-)

0/0
27.6.2010 16:41

Moravian

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Holcicky, me vyhrady vuci kapitanu kuchari jsou dane jeho predchozi antiamerickou retorikou. Protoze ziji sam v US uz nekolik desetileti (dost let jeste pred tzv cinkavou revoluci v cesku), jsou mi takovi radobychytri antiamerikaniste dost proti srsti. Ale to vite, to jsme my byvali cesi - budeme se revnit a hadat at uz se potkame kdekoliv na svete, na rozdil od jinych narodu co maji tendenci spis drzet pri sobe.

0/0
27.6.2010 23:43

Cleopatra

Re: Zeptejte se na vse kapitana kuchare

Chlapečku, vynechává ti paměť nebo si rád vymýšlíš?

Právě jsem přečetla diskuzi pod Šestiletá dívka na americkém seznamu teroristů. Kapitán je proameričan.

0/0
28.6.2010 0:47

-Jaroush-

"Dívka se chtěla stát

nejmladší jachtařkou, která sama a bez zastávky obepluje zeměkouli."

Asi nečte idnes, jinak by věděla, že už jí jiná dívčina předběhla a o svym snu si může nechat leda tak zdát. ;-D 

0/0
27.6.2010 15:22

AnalProbe

je to nerozum

Teď jsem se vrátil z Jadranu (Šibenik, Primošten, Vis.. na Bavarii 36) – SUPER! Netuším jakou má to děvče techniku, ale takováto plavba mi připadá jako zbytečný hazard, podnikaný hlavně kvůli sourozenecké soutěživosti Rv Moře je pěkně hustý živel.

0/0
26.6.2010 23:28

Angi

Re: je to nerozum

To žena taky..a hodně lidí raději vypluje na rozbouřené moře, než čelit rozbouřené ženské..

0/0
27.6.2010 12:57

Moc nenápadnej Qíteček

Re: je to nerozum

Tak šup, zpátky bačkory, lahváče a TV Nova!!

(Víte, že statisticky nejvíc lidí umírá v posteli?)

0/0
27.6.2010 13:12

AnalProbe

Re: je to nerozum

A víš, že na to jsem se docela těšil, teda až na ty bačory a novu :-) :-)

0/0
27.6.2010 14:07

roddie

Tady je vidět

že celá tahle šaráda je z 50% o penězích (finančně náročná technika, špičkové vybavení, navigace a kdovícoještě), 30% o štěstí a 20% o nějakém umění. Když nebude mít štěstí (tedy když jí chcípne navigace nebo se jí poškodí loď), tak jí beztak zachrání ta drahá technika, ale veškeré zkušenosti jsou jí na prd.

Jen to dál zkoušejte, čím víc lidí bude s touhle technikou obeplouvt svět, tím více lidem se to podaří. Samozřejmě také tím víc lidí se utopí, ale to asi patří k věci.

0/0
26.6.2010 17:41

procensora@seznam.cz

Re: Tady je vidět

A co Australane? :-):-) To je taky jen o technice a vybaveni? 16leta Wattson to pred cca mesicem obeplula a zdaleka nemela vojenske namorni hracky jak tahle. Ona to jen umi vis?

0/0
26.6.2010 21:08

captain cook

Re: Tady je vidět

oprava- je to 100% o penezich.

Holka mela udelat novy rekord, ktery puvodne drzel jeji bracha. Mela sponzory, kteri zarizeni i lod platili. Hnaci silou vseho byl tatik Sunderland, ktery podepsal smlouvu s Magnetic Entertainment/ Studio City, California o priprave TV reality show. Hvezdami mela byt Abby a jeji bratr Zac. Behem plavby byly inzerovany dva pripravovane porady "Adventures in Sunderland" a "Abby's Journey" . Abby mela na sve jachte instalovano nekolik kamer.

Nekteri sponzori a zkuseni jachtari odmitli vypravu podporit s tim, ze cesta byla naplanovana na jizni zimu, 5 mesicu v nejhorsich podminkach, jake vladnou v Jiznim Atlantiku / Jiznim oceanu. Jenze Sunderlandovi potrebovali, aby Abby cestu dokoncila pred rijnem =jejimi 17.narozeninami, jinak zadny rekord. Tak se musela plavit behem jizni zimy.

0/0
26.6.2010 21:23

captain cook

Re: Tady je vidět

Ruzni Americane obvinuji taticka, ze poslal dceru vedome do nebezpeci . On tvrdi, ze smlouvu o reality show podepsal protoze byl financne na dne, pak zas, ze ji zrusil. Byla zrusena teprve nedavno kvuli sporum s managementem produkce a cele to bylo odkoupeno tatickem, ktery si to uschoval pro pristi potrebu. To vse pripomnelo Americanum lonsky pripad " Kluka v balone"a jineho medialne a financne hladoveho taticka, ktery chtel vyuzit sve dite k zisku.

odkaz

http://www.cbsnews.com/stories/2010/06/14/world/main6580918.shtml

Neni znamo, zda holka vedela, ze stravi aspon 5 mesicu v jiznich sirkach kolem 40. rovnobezky ("roaring forties") v udobi nejhorsich zimnich bouri, pred nimiz varovali zkuseni jachtari. Je mozne, ze ji nerekli plnou pravdu, aby ji nepoplasili. Ve svem blogu napsala. ze "nelze proplout Jiznim Atlantikem bez prekonani aspon jedne boure"....jenze to plati pro jizni leto, ne pro jizni zimu.

0/0
26.6.2010 21:31

Moravian

Opet slovni prujem??

Soudruhu kapitane, dejte si us pohov....

0/0
27.6.2010 0:32

captain cook

Re: Opet slovni prujem??

omezencum nejvic vadi ten, kdo zna fakta

0/0
27.6.2010 8:08

-Jaroush-

Re: Opet slovni prujem??

R^

0/0
27.6.2010 15:23

Isabelle

Re: Tady je vidět

Jedna americanka .......... a pro  iDnes novinka ... je jim celkem fuk kolik devcat v cesku bylo uduseno, zabito ... pro ne je dulezite strefovat se do ameriky ... AMERICA je continent ....

0/0
26.6.2010 21:35

captain cook

Re: Tady je vidět

"Amerika" je svetadil, ale hovorove take USA.

0/0
26.6.2010 21:40

Isabelle

Re: Tady je vidět

nic podobneho jsem nenasla pod svetadil continent je :-)

0/0
26.6.2010 21:54

-Jaroush-

Re: Tady je vidět

Když už tady tak blbě rozumuješ (pro každýho normálního člověka je pojmenování světadíl běžný a každej ví o co jde, neznam nikoho kdo by říkal Severní Amerika, Jižní Amerika...takhkle tomu říkaj jedině tak odborníci) tak je fakt sranda když kontinentu říkáš continent ;-DRv

0/0
27.6.2010 15:33

Isabelle

Re: Tady je vidět

Nechci napsat ze jsi hloupy ... jsi neinformovany ... ;-)

0/0
27.6.2010 16:51

ToskanskyDedek

Propadla jeji yachta EUropskemu socialnimu statu Francii?

Dle namorniho prava ma narok na jeji emerickou yachtu kapitan lodi, ktera ji hodila lano na palubu. Tedy VsocialnihoV EUEUropskehoEU statu Francie.

§

Ve zprave chybi zminka, jak byla po dopluti do pristavu resena zalezitost u lokalniho notare.

'

I moje pravicujici Toskanska Baba si mysli, ze predatorske pravicujici principy by nemely platiti jen u Nas v pravicujicim Toskanskem Spindlu. R^

0/0
26.6.2010 17:18

procensora@seznam.cz

Re: Propadla jeji yachta EUropskemu socialnimu statu Francii?

Ty pises z nejake kalby nebo je s tebou takova sranda normalne?! :-):-)

0/0
26.6.2010 21:04

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Propadla jeji yachta EUropskemu socialnimu statu Francii?

Co to je?8-o?;-D?

0/0
27.6.2010 13:54

captain cook

Re: Propadla jeji yachta EUropskemu socialnimu statu Francii?

lod musela byt ponechana svemu osudu na mori, protoze nebylo mozne ji v danych podminkach tahnout do pristavu nekolik dni plavby vzdaleneho, v nepriznivych podminkach, jake tam ted v zime vladnou.

Australane, kteri koordinovali zachranu letecky, museli vydat varovani vsem lodim, ktere se v tom pasmu plavily, ze je v ceste opustena jachta....dokud se nepotopi.

0/0
26.6.2010 21:36

procensora@seznam.cz

Vyhrala to Jess Watson:-):-)

Australanka, kterou tato Ami stale stiha. Nic ve zlem, ale kdyz chorobne ambice zatemni mozek, dopada to spatne:-(Dostala mio varovani, ze je v Pacifiku zima, ze to neni US, at to odlozi. Ne, slecinka si postavila hlavu a bylo stesti, ze tam pluli rybari. Jeji arogance na te lodi je nepublikovatelna:-( Presto to preju i ji, hlavne ze prezila. Mozna priste..ale na Jess nema, Australani v oceanu vyrostou, maji to v sobe

0/0
26.6.2010 16:52

ToskanskyDedek

Re: Vyhrala to Jess Watson:-):-)

Australani jsou proste klokani - morstiR^

'

A VAustralieV je socialni stat, se siroce vzdelanymi lidmi - ne nadutymi namistrovanymi spratky. I australsky expremier Kevin Ruud vali squele mandarinstinu a vzhlizi k Cine!

'

Australie je na vzestupu po boku Cine, neni odkazana na hnojiste dejin jako slavne hroutici se a bankrotujici agresivni a valkychtive RvJuYsEjRv!

0/0
26.6.2010 17:26

procensora@seznam.cz

Re: Vyhrala to Jess Watson:-):-)

Beru te do fansclubu :-):-) Uplne presne info sice nemas, ale v podstatnem pravdu:-) Dik:-) Australie vychovava Australana a na to je pak Australan hrdy. Ma duvod:-)

0/0
26.6.2010 21:12

captain cook

Re: Vyhrala to Jess Watson:-):-)

Stupen vzdelani Abby Sunderland a jejich 6 sourozencu (dalsi je ocekavan ted nekdy ) je na diskuzi.

Rodina patri k nejake evangelisticke nabozenske sekte. Rodice neveri na skoly a vzdelavaji vsechny deti doma. Deti nejsou podle zprav nijak moc videny venku a nijak se nestykaji s detmi ze sousedstvi.

Proto take se domnivam, ze holka vzala vsechno, co ji tatik rekl o pocasi, podnebi v ruznych castech plavby a rocni dobe jako bernou minci a ze poradne nevedela, do ceho vlastne pluje.

0/0
26.6.2010 21:45

captain cook

Re: Vyhrala to Jess Watson:-):-)

Podle zprav nevypada, ze rozhodnuti a planovani cesty bylo na slecince. Vedl to tatik Sunderland, ktery take shanel a koordinoval sponzory a zajistil prodani prav medialni spolecnosti, ktera z toho mela natocit reality show.

0/0
26.6.2010 21:38

glumik

Je to sice škoda

ale prostě ne vždycky všechno vyjde... Každopádně odvážným snům fandím, muselo to být i tak úžasný dobrodružství, na který by si troufnul asi málokterý z nás...R^

0/0
26.6.2010 16:12

Brian Griffin

Re: Je to sice škoda

Souhlasim.....holt je to o tom si na to troufnout a pak nasporit finance na lod, event. katamaran.....budu muset v praci zabrat :- )

0/0
26.6.2010 16:51

procensora@seznam.cz

Re: Je to sice škoda

PR ma skvele koukam, ale o Australance nevis. Je ji 16 a byla prvni:-):-) Jenze to neni Ami, ze! :-(:-( Tahle ani nevi jake mela stesti. Je tady zimni obdobi. Monzunove peklo na mori zvladne taktak zkuseny rybar. Jestli chces priklad, vem si ho z Jess Wattson. Ta to opravdu umi!

0/0
26.6.2010 17:00

captain cook

Re: Je to sice škoda

ona na to nesetrila...platili to sponzori. Podobne tak drive platili sponzori za lod, zarizeni a cestu Jessicy Watson.

0/0
26.6.2010 21:47

Brian Griffin

Re: Je to sice škoda

Je mi to celkem fuk, jak to bylo....ale ocenuju vase predchozi komentare.

0/0
26.6.2010 23:22

Moravian

Re: Je to sice škoda

Nenechte se unest slovni sprchou, kapitan kolem vareni je silne protiamericky zalozen, asi mu vadi ze behem WW2 ci Vietnamu americti vojaci odpocivali v Australii kde se jim mistni devy dychtive vrhaly do posteli :-P:-P

0/0
27.6.2010 0:36

captain cook

Re: Je to sice škoda

Chudak American z Vysocan s moravskym korenem! Dostal se do stadia, kdy anglicky jeste poradne neumi a cesky uz zapomnel. Nezna zakladni fakta pripadu, chybi mu ty nejzakladnejsi zemepisne a klimaticke znalosti a nechape souvislosti. Proto si jako typicky zabednenec zacal vymejslet, vytacet a snazit se umele vyrobit nectnost z toho, na co sam dusevne nestaci.

Ted do cesty toho chudaka holky s "vydarenym", penez a slavy hladovym tatickem zapletl i americke vojaky z WW2 a Vietnamu. :-D Mel bys zajit k psychiatrovi!

Jinak ale stekas na spatny strom, ratliku. Nejsem anti-Ami a respektuji spojenectvi me zeme s USA. Naopak se tady Americanu zastavam v ruznych debatach a bojuji proti smecce pubertaku a komousu hloupe papouskujicich anti-Ami slogany, aniz by neco o USA vedeli. Nejsem ale take ani bezhlavy Ami ritolezec. Jako obcan demokraticke zeme jsem zvykly uvazovat pragmaticky a svobodne vyjadrit kritiku, kde fakta mluvi proti USA nebo nekterym z jejich obcanu.

0/0
27.6.2010 8:05

Moravian

Potrefena husa kejha na cele kolo..

Mon ami, votre problème avec la diarrhée verbale is quite acute, isn't it so? Andere Frage stellt sich,  was machst du eigentlich in Australien?  Osobne sazim na to, ze predmet podnikani bude nejspis lesteni potrisneych klozetovych mis tem movitejsim ;-);-).  

0/0
27.6.2010 15:19

Ioio

Jo, jo, přál bych jí to.

Líbí se mi i její blog.

R^

0/0
26.6.2010 15:59

Brian Griffin

Re: Jo, jo, přál bych jí to.

zajimavy cteni

0/0
26.6.2010 16:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.