Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečas versus Kalousek: bitva o pravicové voliče ohrožuje vládu

Začal boj o pravicové voliče. ODS vidí Miroslava Kalouska jako člověka, který jí se svou TOP 09 sebral velkou část voličů. A teď se obává, že když přenechá Kalouskovi ve vládě klíčové ministerstvo financí, on si stvoří image reformního tahouna a přebere občanským demokratům i další příznivce. Je jasné, že jde o rozhodující moment vzniku nové vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modrý blembák

Až Kalousek zaplatí VV

složenku na 23 mld co mu Džon vystavil, tak může kecat.

0/0
28.6.2010 20:40

999666999

Nečasovi nezávidím,

pokud to myslí s očistou vážně, musí šlápnout na okresní gauleitry, to mu ale asi utečou ke Kalouskovi. Když to neudělá, utečou mu tam zase asi voliči. Co je lepší ......... ;-);-);-)

0/0
26.6.2010 17:12

procensora@seznam.cz

Nejsou to tanecky pro volíce!

Hadaji se o koryta. Na volice musi hledet jen ODS. S jidlem roste chut, ti novi chteji vic a vic, Necas neustoupi ve vsem, kalous je vydira a tlaci je cas. Kdyby to byl tanecek, bylo by po vsem

0/0
26.6.2010 14:52

Johny_S

Re: Nejsou to tanecky pro volíce!

Jak víš, že není po všem?

0/0
26.6.2010 15:13

procensora@seznam.cz

Ze se pojedi navzajem

bylo jasne od zacatku. Ale tak brzy? :-(:-(

0/0
26.6.2010 14:45

zberanek

Kalousek by měl být mimo hru

Pokud budoucí koalice nebude jen kecat, ale také jednat, pak musí Kalouska prostě dát mimo veškěré dění.

0/0
26.6.2010 14:18

Bery

Re: Kalousek by měl být mimo hru

Hlavne ho nepoustet tam, kde by byl v dosahu statnich financi a jejich prerozdelovani... 

0/0
26.6.2010 14:32

Lev_666

Re: Kalousek by měl být mimo hru

Kalousek je mezi politiky nejschopnější ekonom. Nebýt jeho, byli by jsme už dávno v bankrotu.

0/0
26.6.2010 15:13

mirni

Re: Kalousek by měl být mimo hru

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
26.6.2010 15:21

Bery

Re: Kalousek by měl být mimo hru

Ty voe, malem mi zaskocilo. ;-D;-D;-D

Ale nemyslis to doufam vazne, ze ne ? ;-D;-D;-D

0/0
26.6.2010 15:36

Lafarg

Re: Kalousek by měl být mimo hru

Dobrej fór !   R^

0/0
26.6.2010 15:43

pesimistr

Re: Kalousek by měl být mimo hru

Co se týká toho ekonoma tak s tebou souhlasím jako řada dalších ekonomů, mám však částečné výhrady k jeho morálním vlastnostem, ale jistě se nijak nevzdaluje standardu  politiků ČR a třeba paroubek, Zaorálek, Ráth jsou lidsky výrazně horší   figury!!!!!!

0/0
26.6.2010 17:01

maxicz

Re: Kalousek by měl být mimo hru

to by měl!!

0/0
26.6.2010 23:48

Johny_S

To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Novináři skáčou na špek. Oni musejí dělat drahoty, ale uvidíte, jak se nakonec krásně dohodnou a všichni budou spokojení.

0/0
26.6.2010 12:52

kunta_kinte - sberatel BANu

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Asi tak nejak.

0/0
26.6.2010 12:57

Sickland

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

at bude dohoda jakákoli, tak všichni spokojení rozhodně nebudou...:-) Momentálně určitě spokojení nebudou voliči, kteří se mohou přesvědčit, že ty jejich sliby o drastickém zeštíhlení ministerstev a posl. výborů a podvýborů byly jen planými žvásty. A u řadových poslanců jako Vodrážka, Bendl atp. se asi tady nedá moc hovořit o spokojenosti...:-)

0/0
26.6.2010 13:13

Johny_S

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

No jasně, že jsem trochu přeháněl. Bude to kompromis, ustoupit budou muset všichni, ale rozhodně bych to nepřeceňoval - jako předvádějí novináři. Oni musejí takhle dělat drahoty, už kvůli svým voličům i spolustraníkům, aby to nevypadalo, že se vzdali snadno a druhý získal nějakou výhodu. Zvlášť u Nečase to chápu, sám jsem měl trochu obavu, že je neprůrazný a taktikt Kalousek si ho dá k obědu. Ale tohle všechno jsou jenom takové tanečky před novináři. Co se děje za zavřenými dveřmi, o tom nic nevíme.

0/0
26.6.2010 13:17

Zmuda

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Nosič vody, tak se říká lidem jako je Nečas. A co se týče Němcové a Tluchoře ..., to raději ani nekomentuji .. 

Pustili vám předsedu vlády, předsedkyni Sněmovny ...., možná vám pustí ještě průmysl a obchod. A tím to končí, bafuňáři z ODS s Nečasem spokojeni nebudou..:-)

0/0
26.6.2010 13:23

Johny_S

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Jenže ty jsi negativista. Nebyl bys spokojen vůbec s nikým. Takže tvé příspěvky beru s rezervou.

0/0
26.6.2010 13:25

Sickland

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Já si tedy myslim, že už trochu víme...:-) Valná většina koaliční smlouvy už je dohodnuta a podepsána. Zbývá už jen doladit klíč. body jako zdrav. pojištovny atd. Když jsem včera sledoval nějakou tiskovku, kde Tluchoř, Kokta a John svorně tvrdili, že se o postech opravdu, ale opravdu ještě nebavili, tak je v postatě jisté, že už řeší jen obsazení jednotlivých koryt a největším problémem je vyděrač Kalousek.

0/0
26.6.2010 13:27

Johny_S

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Tohle jsou jsou jenom výstupy. Co bylo za tím, o tom lze pouze spekulovat.

0/0
26.6.2010 13:29

Sickland

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

tyvoe, o čem chceš pořád spekulovat? Program už maj hotovej, jde jen o obsazení MF. Nic víc, nic míň.

0/0
26.6.2010 13:34

Johny_S

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

No však. Program byl přece pohodička - ODS a TOP09 od sebe navzájem opisovaly, stačilo jen dohodnout se s VV. Teď ale teprve začíná skutečný boj o posty. Ten boj ovšem my vidíme zkresleně, jen na základě toho, co dotyčný politik řekne novinářům a co novináři ještě interpretují. Do zákulisí nevidíme.

0/0
26.6.2010 13:38

--Judith--

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Nesouhlasím. Ten boj je skutečný.

0/0
26.6.2010 13:21

Zmuda

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

Souhlas.

0/0
26.6.2010 13:23

Johny_S

Re: To jsou jen takové tanečky pro voliče.

To dozajista, ale ten dramatický náboj tomu dodávají novináři.

0/0
26.6.2010 13:25

ja-cobsen

když dva se perou, třetí se směje

a raduje. jen přemýšlím, komu budou hrát spory do karet víc, VV nebo ČSSD?

0/0
26.6.2010 12:50

--Judith--

Jak dáte dva chlapy dohromady,

při nejbližší příležitosti se poperou, mají-li o co. Ach jo.

Ženy do vlády!

0/0
26.6.2010 12:35

Mírek

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

To by to dopadlo. Takový dvě až tři Judity, a můžeme to zabalit úplně .. ;-D;-D

0/0
26.6.2010 12:39

Sickland

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

No, já bych teda řekl, že je v tomhle volebním období žen v politice víc než dost. Co se týče vrcholné politiky, bohatě stačí tři předsedkyně a místopředsedkyně PS-křivohubá Vlasta, křivozubá Katka a VIP blogerka Mirka se záclonou :-) A do toho hulvát Zaorárek :-(

0/0
26.6.2010 12:56

Johny_S

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

To je naivní představa. Ženy se poperou taky, ale jinak.

0/0
26.6.2010 12:50

--Judith--

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Tohle je typický přenos mužského světa do jiného.

0/0
26.6.2010 12:58

Johny_S

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Ale není. Je to zkušenost - např. kolegyně z práce. Angažovala se v jistém hnutí a součástí toho byly v podstatě jen ženy. Odešla znechucená s tím, že (její slova): "Tak jsem si myslela, jak se pořád říká, že když jsme tam jenom ženské, bude dohoda snadnější, ale ono je to úplně stejné!" A vyprávěla mi o hašteření, nedodržování dohod, jednání jen někoho s někým, apod. Nedělej si iluze, že existuje nějaký všespásný recept a všechno bude v nejlepším pořádku.

0/0
26.6.2010 13:03

ja-cobsen

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

když dáte dohromady tři ženské, dvě první vždycky podrazí tu třetí, druhá a třetí pomluví tu první a třetí a první se vyspí s manželem té druhé

0/0
26.6.2010 12:51

--Judith--

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Co tu píšete, jsou mužské sklomy. Žena je tvor, o kterém toho víte pramálo. Jen se dohadujete. Podle svého naurelu.

0/0
26.6.2010 13:00

Johny_S

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Zbytečně generalizuješ. A zbytečně si to idealizuješ.

0/0
26.6.2010 13:04

jorble

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Mate asi fakt spatny zkusenosti.

0/0
26.6.2010 13:11

Johny_S

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

Ale vůbec ne. Jen mi připadá jako blbost generalizovat - lidi jsou různý, každý jsme individualita a říkat: ženy jsou toto a ženy to dokážou je nesmysl. Některé ano, některé ne. A všichni jsme lidi. Mimochodem - tohle mě naučila přítelkyně feministka (abych nebyl nařčen z mužského šovinismu).

0/0
26.6.2010 13:15

kunta_kinte - sberatel BANu

Re: Jak dáte dva chlapy dohromady,

;-DR^

0/0
26.6.2010 13:04

zeolit

Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Jaroslav Míl, prezident Svazu průmyslu a dopravy by funkci minfina snad zvládl. Domnívám se, že není členem žádné strany. ODS i TOP09 by svým způsobem ztratily, ale získali by občané...[>-]:-)118

0/0
26.6.2010 12:16

Mírek

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

A co by získali občané?

0/0
26.6.2010 12:33

zeolit

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Mírek, jsem sice volič ODS, ale mám zájem na tom, aby spokojených občanů tady bylo co nejvíce. Už podle výrazu obličeje Kalouska vidím, že naděje na funkci minfina slábnou. Nepřeju si, aby dokonce došlo k naprosté havárii. 118 poslanců, kteří podporují Trojku, to je šance, která se nebude opakovat. Jaroslav Míl je zřejmě schopný člověk = dobrý ministr = zisk pro nás všechny. Určitě lze přijít i s jinými jmény. Mrzí mě, že se o dalších možnostech nemluví. Nemám žádné interní informace, moje dojmy jsou pouhými dojmy, ale vzhledem k mému věku, snad nějaká zkušenost existuje... A skutečně to beru podle "obličeje". Druhé jméno: prof. Michal Mejstřík, předseda dozorčí rady ČSA. [>-]:-)118

0/0
26.6.2010 12:53

Johny_S

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Míl je z TOP09...

0/0
26.6.2010 12:58

zeolit

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Johny, opakovaně jsem hledal politikou příslušnost J. Míla, ale nic jsem nenašel. Možná, jestli si to nepletete s Drábkem... A co ten Mejstřík, ten je zase jednou nohou v ODS?[>-]

0/0
26.6.2010 13:07

Johny_S

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Asi máš pravdu, ale ono je to jedno. Osobně bych také přivítal nějakého víceméně nestranného odborníka. To ostatně prosazuje i ODS. Ministrem financí by nebyl žádný Kocourek nebo někdo takový, ale např. Zámečník či jiní lidé z NERVu.

0/0
26.6.2010 13:19

jorble

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Vecny, neteatralni, jasny analyticky realny uvazovani. Kdykoliv jsem ho v televizi slysel, byl to balzam (trochu prehanim, ale  ne moc :-)).

0/0
26.6.2010 13:14

Johny_S

Re: Proti Kalouskovi - Jaroslav Míl...

Mám takový pocit, že už ke straně patří - TOP09.

0/0
26.6.2010 12:51

Li.Kr

O ministerská křesla

jde až v první řadě.

0/0
26.6.2010 12:13

Lanolin

možná opozice ani nebude třeba

Tyto tři strany budou totiž mezi sebou bojovat o moc a o vítězství v příštích volbách.

0/0
26.6.2010 12:10

Lafarg

Dobrý hospodář Kalousek

Modernizace tanku T-72 spolkla pouhých 19 miliard korun! Smlouva s italskou firmou „Oficcine Galileo“ a izraelskou firmou „Nimda“ byla uzavřena v roce 1995 na megalomanských 353 kusy tanků. Smlouvy byly opět uzavřeny velmi chytře, termíny se beztrestně prodlužovaly, náklady zvyšovaly a stát jen bezmocně přihlížel. Nakonec bylo v roce 2001 rozhodnuto o modernizaci 30 strojů....8-o

0/0
26.6.2010 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.