- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože díky taktice tohoto majitele přijdeme o možnost tu trať zrekonstruovat alespoň částečně za pomoci EU. Ono se to totiž díky tomu nestihne do roku 2013. Odhadem zbytečně vyhodíme tak 2-3 miliardy korun. Takže i odkoupit za nesmyslnou cenu by bylo pro nás všechny výhodnější.
Bych to resil jednoduse... koleje predelat a pokud bude hluk stejny (+/- 10% tolerance) pred a po predelani, tak nic neresit... hlukovy stav by zustal zachovan. A pokud mu ten hluk bude vadit, tak at si postavi stenu na vlastni naklady. Vychazim z logiky veci, ze drazni teleso tam bylo driv a on, kdyz si to tam poridil, tak se dobrovolne rozhodl hluk akceptovat... tedy ciste jeho vec.
Trochu mi to pripomina reportaz co byla kdysi v TV... Nejakej pravnik si v Chrudimi koupil pozemek u letiste, ktere tam bylo uz pred valkou. Postavil si tam barak a pak si stezoval, ze mu tam (prekvapive) nad hlavou letaji letadla a pozadoval zakazani provozu letiste. Uplne stejne prastenej pripad.
Já taky někdy nečtu článek a jdu rovnou na diskusi:
"Luboš Brzák spoluvlastní domek na dosah od trati a SŽDC řekl "ne" při plánech na výstavbu protihlukových stěn. Bez těch se oprava neobejde, protože zákon SŽDC ukládá, že musí při rekonstrukci kolejí v zástavbě snížit hluk."
Před barákem vám klidně postaví Tesco, dálnici nebo jinou zrůdu a ani nemrknete. A tady se stát není schopen skoro 10 let domluvit s nějakým zamindrákovaným vydřiduchem, příp. najít jiné řešení, přestože rekonstrukce té trati je potřeba jako sůl a nachází se prakticky v havarijním stavu.
Ta zeď by byla na pozemku ČD a nějaký mindráček kvůli výhledu může blokovat stavbu 7 let.... Kam jsme se to dostali?
Naštěstí ke svobodné společnosti, která ctí práva majitelů pozemků. Vždyť je to přece tak snadné - dejte mu dost peněz na dům v nějaké zajímavé lokalitě a bude po problému. Byl by blázen, kdyby to nevzal. Ne?
že článek obsahuje nějaké nepřesnosti. Sousední Běchovice? Pokud vím, s Úvaly sousedí Újezd nad Lesy (nemá vlakovou zastávku) a Klánovice, které též nemají opravené ani nádraží, ani nástupiště. Běchovice mají pěkný podchod i nová nástupiště. Běchovice-střed? Co to proboha je?
A k tomu baráku u kolejí? Viděli jste ho někdo. My kolem něj jezdíme každý všední den do práce. Je v ne zrovna zrekontruovaném stavu, zahradu má obestavěnou nějakýma přístavkama. A ke všemu po SŽDS chtěl pan Brzák, aby mu na náklady SŽDC vyměnila firma okna za plasťáky. A to už nemluvím o tom, že pan Brzák má trvalé bydliště někde v Praze a je pouze 1/4 vlastníkem dotčené nemovitosti. Když tam tu protihlukovou stěnu nechce, tak ať mu ji tam nestaví. Všude kolem bude, jen u něj ne. Ať si to pak užije.
Jenže trať se opravude od stanice ke stanici.Klánovice jsou jen zastávka. V běchovicích jsou jen opraveny perony a půlka stanice ku Praze,zbytek je původní zastávka Běchovice střed bude v té zatím neopravené časti současné perony jsou jsou obyvatele Běchovic dost daleko.
místo betonu ne?....hluk to odvádí stejně, na vlaky bude moct čučet i nadále, dráhy ještě ušetří a všichni budou spokojení....osobně taky mám radši plexisklové protihlukové stěny, když jedu vlakem, než když jedu v betonovém korytě (např. jak teď zmodernizovali trať Zábřeh - Šumperk, tak to je v každé vesnici dlouhé betonové koryto)
Plexisklo snad prý nechce taky.
Současný stav (hluk, otřesy) se mu nelíbí, ale nápravu odmítá, protože by měl u domu protihlukovou bariéru? Nesmysl se zahloubením nemůže myslet vážně, musí mu být jasné, že by to bylo nesmírně drahé.
Jemu nejde o hluk, ale o to vyzdimat prachy...
i s barakem, bude to podstatne levnejsi...
O to dotycny zcela jiste zajem taky nema, leda ze by to byla vilka na Orechovce, pripadne par desitek milionu by to mohlo spravit.