Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS a VV se přetahují s TOP 09 o zvýšení poplatku u lékaře na 50 korun

Experti TOP 09, kteří vyjednávají o budoucí podobě zdravotnictví, navrhují zvýšení poplatků u praktického lékaře a na ambulanci z třiceti na padesát korun. V plné výši by si pacienti měli v lékárnách platit také některé léky. V nemocnici i na pohotovosti by zaplatili rovnou stovku. ODS ani VV se návrhy nelíbí. O poplatcích chtějí ještě jednat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

procensora@seznam.cz

Z reg poplatku se do zdravotnictvi

vratilo max 30%. Z techto 30 bylo 29 do kapsy soukr praktikum (obvodakum kuprikladu). Doufam, ze zde nikdo neveri kecum, jak diky nim bylo na onko-lecbu!:-(:-( Stejny nesmysl je Kalousuv vysplecht, ze do 2 let dojdou na lecbu penize. Nelze! Stale se tam sype ze zakona. Patrne hovoril o tom, ze se nebude dat tolik rozkradat. Kez by!

0/0
26.6.2010 21:33

Petrolin3

Je to jen divadélko.

Ta poplatková tahanice je jen taková habaďura.VV přišla s tím,že poplatek za recept je nesmyslný a chtěla jej zrušit.Rovněž se domnívá,že po definování co je to základní zdravotní péče by se mohli poplatky zrušit úplně.To se TOPu a ODS nelíbí,proto TOP přišel s návrhem zvýšit poplatky.Nakonec příjde spasitel Julinek a řekne:Kluci nehádejme se a nechme to jak to je.Stane se z něj geroj a miláček mas.

0/0
26.6.2010 17:17

doktor22

podzim

Alespoň už mám jasno koho budu volit na podzim.....

0/0
26.6.2010 9:56

doktor22

poplatky

Pokud vláda udělá zákon o poplatcícu u lékaře, tak by měl být pro všechny třeba poplatek když přijedu do servisu s autem regulační poplatek 100kč a za každou položku na faktuře také regulační poplatek alespoň 50kč, proč preferovat jen jednu skupinu soukromých podnikatelů.

0/0
26.6.2010 9:49

Apatsche

Re: poplatky

Regulační poplatek , ale ušetří zdrav. pojišťovna , ta dá doktorovi za vyšetření o

poplatek méně.

0/0
26.6.2010 12:42

procensora@seznam.cz

Re: poplatky

Ty mas rad pohadky ze?

0/0
26.6.2010 21:25

elbows

smutné

je smutné že idnes/mfdnes nám v poslední době předkládá jen stanoviska rodící se vládní koalice....experti TOP09 ....pěkný začátek článku...že by nová "hlásná trouba" vlády..........já s poplatky ( spoluúčastí pacienta) v podstatě souhlasím, ale toho čeho jsme se dočkali je hospodář, který obrazně řečeno když mu

uniká z kýblu voda, tak místo toho aby ucpal díru, jen přilévá vodu...http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/regulacni-poplatky-nefunguji-presto-se-zvysi-kvuli-krizi_173663.html   ...

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=670731   ....no ale možná že ještě smutnější je to, že se pořád najde dost těch kteří

jim ještě tleskají....

0/0
26.6.2010 6:24

David500

Poplatky

Myslím si, že vzhledem k neustále rostoucím průměrným mzdám a neustále rostoucí životní úrovni obyvatel ČR jsou navrhované poplatky ve zdravotnictví směšné. Aby splnily svou regulační funkci měli by být alespoň desetinásobné a léky do 5 000,- Kč by se měly hradit v plné výši.A nemocenská by se měla platit až od druhého měsíce pracovní neschopnosti. Jinak se plýtvání a nadužívání zdravotnické péče nezbavíme.

0/0
26.6.2010 3:02

doktor22

Re: Poplatky

Vás bych si ohlídal specielně jestli ty poplatky nepotřebujete zvýšit ještě více než jste uvedl výše.

0/0
26.6.2010 9:51

Vosiczka

Re: Poplatky

Určitě by mu to při jeho neustále rostoucím platu nevadilo.

0/0
26.6.2010 10:04

vasidiv

Re: Poplatky

Doktore, nadsázka je když******

0/0
26.6.2010 10:06

Vosiczka

Re: Poplatky

Ještě by šlo taky udělat, že by každý zaplatil státu nějaký poplatek (třeba deset tisíc) za každý započatý den pracovní neschopnosti (když už máme ty horentní platy) a nemocenskou úplně zrušit. Rovněž by se měla zavést povinnost, aby každý měl doma sadu chirurgických nástrojů, kyslíkovou láhev a skládací lůžko - tyto věci by si každý povinně bral s sebou do nemocnice. Taktéž by bylo žádoucí, kdyby každý před zahájením léčby podepsal souhlas s euthanasií, pro případ, že by náklady na jeho léčení překročily jeho finanční možnosti.

0/0
26.6.2010 9:59

Petrolin3

Re: Poplatky

Máš zcela pravdu srandisto.Při strmém a neustálém růstu českých důchodů jsou stávající poplatky pakatelem.Z těchto důvodů se domnívám,že je zbytečné,aby se kolem nich vedla rozsáhlá administrativa,evidence a podobně.Proto zrušme je,ještě ušetříme.Nebo snad platí  "poplatek k poplatku milion je za chvilku"(obdoba rčení "papírek kpapírku tuna je za chvilku)? 

0/0
26.6.2010 17:06

Karel.Martel

a pravičáci jásají

není nad to platit za nic (daně)

nebo když to není potřeba (poplatky u doktora):-P

0/0
26.6.2010 1:24

Profesor_Nula

jsem dal samozřejmě v anketě NE! Čím víc peněz ouředníkovi svěříš, tím víc toho přerozdělí úplně jinam, tím víc se to poztrácí, tím víc toho pohltí různý podpůrný projekty, tím víc se utratí za umělé zakázky atd. Pravice a jejich podnikatelé to ví moc dobře :-) Až bude skutečně málo peněz, tak se budeme divit, kolik jich v tom rozpočtu najednou stále máme...  Jen pravicově zmanipulovaná ovce žere tyhle rádoby správný kecy... pravá podstata je někde úplně jinde. Však sami říkají že politika je hra... A oni hrají mariáš s našima prachama... Čím míň jim jich dáme, tím líp. :-P

0/0
26.6.2010 0:45

Mates 2

Re: Já

Máte pravdu a souhlasím, je to jako s manželkou. Je dokázáno, že většina žen bude pořád naříkat, že mají málo ale na druhou stranu dokáží vyjít i s minimem.

Z tohoto příkladu by se měla naše vládnoucí garnitura poučit, přestat naříkat a konečně začít střízlivě a rozumě hospodařit.

Rčení: "KDE JE VŮLE, TAM JE I CESTA " Pokud pro zaslepenost  správnou cestu nevidí, tak na podzim o volbách jim zůstanou jen oči pro pláč nad výsledky.

Již to vidím jak v krajích, okresech, městech a vesnicích obsadí většinu postů LEVICE a jen v Praze PRAVICE, to teprve nastane ten správný "MUMRAJ"  8-o

0/0
26.6.2010 12:28

Huczín von Szinágl

Sahají vám na šrajtofle?

;-D Hezké skore 2100:8200 proti zvyšování poplatků. Vsadil bych se, že mezi těmi 8000 je drtivá většina voličů ODS, TOP a VV. Milánkové, vaše jednota se začíná drolit.

0/0
25.6.2010 23:54

greybeard-

Klepl jsem ne

a skočilo ANO. Máte to nějak divně nastavené soudruzi z IDnes. Že by i tady s.Banga zasahoval?

0/0
25.6.2010 22:16

Petetr

Re: Klepl jsem ne

Bohužel, žijeme v zemi, kde NE znamená ano a ANO znamená též ano :-)

0/0
25.6.2010 22:29

Petetr

Eurobolševismus

Tak se nám tady jak vidno začíná rozmáhat novodobý bolševismus. V Řecku i v dalších státech se lidi pomalu, ale jistě začínají bouřit proti chystaným reformám a myslím, že i u nás za chvíli dojde lidem trpělivost a něco se zde stane. Holt máme se na co těšit. Chystané reformy nejsou reformami systémovými nýbrž pouze a jen přelévání peněz z jednoho odvětví do druhého. V konečném důsledku se neušetří nic. A kde vzít? No přece lidem. Když už se všechno rozkradlo, tak je potřeba namasírovat mozky takovým, co se ohánějí slovem "práce", ale v životě rukama nedělali a potom obrat lidi s tím, že jim ještě lidi poděkují..Proč my česi sme tak blbý národ..Rv;-O

0/0
25.6.2010 21:57

greybeard-

Re: Eurobolševismus

Nevím jak Češi, ale nebudeš náhodou blbý ty?

0/0
25.6.2010 22:18

Petetr

Re: Eurobolševismus

Matematika vám asi dělala problémy už od základní školy, co?

0/0
25.6.2010 22:21

miro.cz

;-)

Zajimalo by me, jestli ti, kdoz volili TOP09 si cetli jejich volebni program. Protoze pokud by jej cetli, urcite by nemeli tolik %....Rv

0/0
25.6.2010 21:06

-dejf-

Re: ;-)

ja jsem je volil a s tim co tady navrhuji souhlasim

0/0
25.6.2010 21:17

Huczín von Szinágl

Re: ;-)

My ti věříme!;-D

0/0
25.6.2010 23:56

Kocka Domaci Angorka

kdyby to zvedli i na kilo,cert to vem!

ale at zaruci,ze se to do zdravotnictvi vrati!! ;-€ a kdo tohle zaruci? kalousek?8-o

0/0
25.6.2010 20:48

Vosiczka

Re: kdyby to zvedli i na kilo,cert to vem!

Do zdravotnictví se může nasypat prakticky jakákoliv částka a stejně to nebude nic platné - jediný, kdo se "obalí" budou velké farmaceutické firmy.

0/0
25.6.2010 20:58

Kocka Domaci Angorka

Re: kdyby to zvedli i na kilo,cert to vem!

presne na to poukazuji! poplatky jsou saskarna na nicRv

0/0
25.6.2010 21:04

zlatyrasty

Když prasata mají prázda koryta

musí se jim dat nažrat to je samozřejmé,jak níže uvedeno je to útok na důchodce.

To znamená,že jich bude méně navštěvovat lékaře a tim pádem budou rychleji vymírat.Důchodci jsou jim u p...le!!!!

0/0
25.6.2010 20:36

wcbaba

Re: Když prasata mají prázda koryta

Důchodce přece nepotřebujeme .....

0/0
25.6.2010 20:47

zlatyrasty

Re: Když prasata mají prázda koryta

tak si jdi vyhlednout krematorium až zestarneš  ať víš do čeho půjdeš až zestarneš:-P:-P

0/0
25.6.2010 20:52

doktor22

Re: Když prasata mají prázda koryta

Až na tebe dojde řada tak si vzpomeň co jsi tu kdysi psal.

0/0
26.6.2010 9:54

BigM

....

a není to málo?

0/0
25.6.2010 20:23

agoj1

Hon na penzisty pokračuje

Otrav svého dědka nebo bábu.:-/

0/0
25.6.2010 20:21

Petrolin3

Předem dohodnutá komedie.

VV přišli s myšlenkou zrušit poplatky za recept a časem snad i poplatky u lékaře.Co s tím.Proto TOP 09 kontruje zvýšit poplatky na 50 korun.Závěr,necháme to tak jak to je.Problém je vyřešen díky Julínkovi,kamošovi marodů.

0/0
25.6.2010 20:21

stříbrný banánovník

mimochodem

jestli takhle hodlají jednat o všem ještě než sestaví vládu, tak to za 4 roky opravdu nestihnou;-D

0/0
25.6.2010 19:12

šampion

Re: mimochodem

Tahle vláda je tak nejvýše na 2 roky.;-D

0/0
25.6.2010 19:17

Kocka Domaci Angorka

Re: mimochodem

proc to porad dokola opakujes?nemas neco k veci?

0/0
25.6.2010 20:42

pletiplot

Re: mimochodem

Myslím, že je lepší nejprve detailně projednat, co bude vláda dělat, než aby konflikty vznikaly potom. Pak už všechno půjde jako na drátkách a je v podstatě jedno, kdo bude ministr. Práci bude mít nalajnovanou.

0/0
25.6.2010 20:44

šampion

Bylo a je mnoho

politických stran. Některá horší, jiná lepší. Ale bezkonkurenčně nejhorší strany po roce 1948 jsou KSČ a ČSL- TOP 09. A dá každé jiné straně hodně práce, aby byla ještě horší. Ani to snad nejde.Rv

0/0
25.6.2010 19:03

imax3spyker

Re: Bylo a je mnoho

už zase jedete v těch bilbórdovejch heslech, který vám prohrály volby?:-)

0/0
25.6.2010 19:05

šampion

Re: Bylo a je mnoho

Krajské volby?

0/0
25.6.2010 19:06

kuukvyykuk

Re: Bylo a je mnoho

Neprovokuj a nech pravici v klidu dělat to co chtějí dělat, aspoň do krajských voleb.R^

0/0
25.6.2010 19:09

šampion

Re: Bylo a je mnoho

No myslím, že budou stačit komunální a senátní.;-D

0/0
25.6.2010 19:10

stříbrný banánovník

překvapení?

nalistujte si staré diskuse, kde na toto upozorňovali všichni nepravicově smýšlející (čti chytří) občané;-D ps jón povolí, ostatně jako vždy;-D

0/0
25.6.2010 18:59

imax3spyker

Re: překvapení?

z programu VV:

"Po definování základní zdravotní péče zrušíme celý stávající systém regulačních poplatků. Do té doby však chceme zachovat poplatky ve zdravotnictví jako prostředek regulace čerpání péče ze zdravotního pojištění, vyšší efektivity práce především ambulantních a praktických lékařů a snížení celkových výdajů za léky a zdravotnický materiál. Regulační poplatky odrazují pacienty s banálním onemocněním od nadužívání zdravotní péče a lékařům tak dávají více času na péči o pacienty se závažným onemocněním."

že tys to zase nepobral;-D

0/0
25.6.2010 19:00

stříbrný banánovník

Re: překvapení?

která strana dodržuje program?;-D řeč byla stejnak o zvyšování poplatku, což bylo každému jasné už když se zaváděly, proto můj komentář;-D

0/0
25.6.2010 19:03

šampion

Re: překvapení?

Ještě jsi zapomněl: Požadujeme zachování poplatku za pobyt v nemocnici a poplatku na lékařské a lékárenské pohotovosti.

§       Odmítáme legislativně neupravené svévolné doplatky (například za registraci u gynekologů či služby stomatologů

0/0
25.6.2010 19:06

imax3spyker

Re: překvapení?

jj..to tam mají, to nepopírám....

0/0
25.6.2010 19:06

šampion

Re: překvapení?

Když se řekne A, tak se má také říci B.!!

0/0
25.6.2010 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.