- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Učitelé jsou ti poslední, kdo podobné schopnosti mají a těžko si umí poradit sami se sebou. Pamatuji na jednoho hodného a celkem chytrého kluka, který si nemohl najít stále partnerku, protože měl tu nectnost, že byl smrtelně nudný. člověk s ním začal za pár minut zívat. Tak on si dal inzerát do novin a přišlo mu desítky nabídek. Na všechny odpověděl nudným způsobem, jemu vlastním a do obálky vložil i foto a o sobě podrobnosti. Reagovaly mu na to čtyři ženy a všechno učitelky. To jsme mu jako přátelé pochopitelně rozmluvili a nakonec si vzal mladou holku a začal se kvůli ní barvit na blond. Její rodičové se div nepomátli štěstím, že je inženýr.
nova multikulturni spolecnost si proste zada uvedomele lidi.. a strany jako hop666 a vevecka tento proces pouze urychli..
Nemám nic proti estetické výchově- tak se teď jmenuje "hudebka a výtvarka". Pokud bude tanec a film v jejím rámci, budiž. Ale osobně bych spíše přivítala, kdyby se žáci na druhém stupni naučili alespoň trochu pracovat s počítačem- mám 2 děti na ZŠ na 2. stupni na různých školách a informatiku jako předmět prostě nemají ( jen ve vybraných školách). Bohužel ty počítače do života potřebovat budou více než ten film.
. . . aneb - co se v mládí naučíš . . .
V dobe, kdy humanitne zamerenych lidi pribyva na ukor technicky vzdelanych a do technickych oboru strednich a vysokych skol nastupuje cim dal tim mene studentu, s ohledem na trh prace, kdy takto vzdelani lide jsou nedostatkovym zbozim je tento krok znacne kontraproduktivni. O to vice bude stat projekt, aby se lide na technicky zamerene obory prihlasili. Pokud jiz na zs bude takovato podpora oboru, jsem zvedav, kdobude zastava ty ostatni.
Nejsem zadny technicky maniak, ale kdyz vidim souvislost s ubytkem studentu vyse popsanym, a podporou jiz od ZS, jedna se velmi o nekoncepcni plan reseny hjorkou jehlou po cesku.
ale taneční, filmová nebo etická výchova přece nikoho nezrazuje od studia techniky... kdo říká, že strojní inžernýr nemůže mít rád dobré filmy, automechanik nemůže rád tančit a architekt musí řešit problémy jako hulvát? i ekonomická výchova bude mít své opodstatnění - děti možná pochopí, že není ideální si na ježíška půjčovat u providentu a poznají cenu peněz. učit děti sociálnímu soužití je dle mého názoru stejně důležité jako základy fyziky. aspoň se budou moci domluvit normálně se sousedem, až ho vytopí při demonstraci archimédova zákona :)
Bych děckám pustil Vesmírný kanibaly
pondělí: sexuální výchova | film | tanec | tělocvik | výtvarná výchova
úterý: výtvarný výchova | sexuální výchova | film | film | tělocvik
středa (je ho tam třeba): sexuální výchova | sexuální výchova | sexuální výchova
čtvrtek: tělocvik | film | výtvarná výchova | film | tanec
pátek: odpadá (jde se do KFC či McDonaldu)
to je totální úpadek. Zrušit matematiku a jít do kina. Pak až si "děti" naberou úvěry a zadlužej se, tak to bude stát řešit rychlokursem "pro blbý, kteří si neuměj spočítat úrok".... Zlatej středověk.
Tyto aktivity bych očekával ve školní družině, nikoliv v běžném vyučování. Od ministerských odborníků bych pak rád slyšel, na čem máme na středních školách stavět, když i žáci s jedničkou z matematiky mají problém se sčítáním zlomků.
hezky to říkáš - odborníci. Jen aby tam byli, odbornost nulová, politická příslušnost důležitá