Diskuze

Extázi nesmíte testovat, varuje policie neziskovky a hrozí zátahy na festivalech

Návštěvníci letních tanečních festivalů mají opět menší šanci se dozvědět, co je v tabletě extáze, kterou si koupili. Službu testovacích stánků dřív nabízela různá sdružení. Kromě prevence se snažila mapovat změny na drogovém trhu. Policisté je ale varují, že se testováním ocitají mimo zákon.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

andy_warhol

6. 7. 2010 1:30
Karierni hlupak Frydrich

Ach ten Frydrych. Ten by ve stredoveku upaloval, ted nemuze, tak se rozhodl, ze bude za kazdou cenu bojovat proti drogam. Typicky priklad fizlackeho mozku, ktery nepochopil, ze policie neni od toho aby vynucovala za kazdou cenu zakony i pres to, ze poruseni castokrat predstavuje nizkou spolecenskou nebezpecnost. Policie se ma zamerovat na to, aby spolecnost uchranila od nebezpecnych zlocincu a ne aby sikanovala bezne lidi. Kolik Frydrych a jeho parta zneskodnilo opravdu nebezpecnych zlocincu ? Jakym zpusobem a o kolik procent klesla spotreba tech skutecne nebezpecnych drog diky jeho pusobeni ? Rekl bych ze on teto spolecnosti nepomohl ani trochu. Navic je to clovek pomerne hloupy. Nedavno byl v nejakem poradu s Jilkovou, kde se mluvilo o legalizaci konopi a tam tvrdil, ze nikde na svete se nepovedlo legalizaci nejake drogy snizit kriminalitu. Jak tohle muze nekdo vypustit z pusy, vzdyt kazde dite vi, jak se snizila kriminalita v USA po zruseni prohibice.

0 0
možnosti

sarahyna

24. 6. 2010 18:22
Šance

Nezobu a podobné taškařice se mě netýkají a tak bych mohla říct, že tohle jde mimo mě, ovšem jen do chvíle, než se to bude týkat mé dcery, neteře, vnuka nebo někoho z blízkého okolí.

Ač se snažíme vychovat své děti v nejlepší víře, neovlivňujeme je jen my a o období vzdoru a opozice ani nemluvím. Já jezdila na Portu a rodiče z toho taky nebyli "odvařený".. Tak chci mít alespoň o kousek míň strachu a oni snad o kousek větší šanci přežít.

Že následné léčení bývá dražší než prevence asi netřeba zmiňovat. A navíc....platíme to my, kteří nevedeme "zahálčivý způsob života" :-) , takže se nás to také týká.

0 0
možnosti

rogerer

24. 6. 2010 16:53
zahálčivý způsob života??

si snad můžu žít jak chci ne?

0 0
možnosti

kirduk 4

25. 6. 2010 10:22
Re: zahálčivý způsob života??

můžeš,bobku,ale za svý:-/

0 0
možnosti

ArtistCZ

24. 6. 2010 16:28
Tohle mě dostalo

"Jednoznačně se jedná o podporu zahálčivého způsobu života"

Co je na zahálčivém způsobu života tak špatného? Žijeme snad v otroctví, kde musí člověk neustále pracovat?

Jinak i vědci v UK zjistili, že extáze není nebezpečná, pokud piješ hodně vody. Doporučuju dokument od BBC: http://filmy.kinotip.cz/alkohol-horsi-nez-extaze-2009/

testují různé drogy podle nebezpečí a hle, extáze je na 18 místě. Tim samozřejmě nepodporuju její užívání, spíš se snažim aby lidi nebyly tak omezený v týhle problematice

0 0
možnosti

Cynyc

24. 6. 2010 16:39
Re: Tohle mě dostalo

Přesně tak, už jsem na to reagoval níže. Neuvěřitelná drzost, kádrovat lidi podle jakýchsi totalitních představ o správném profilu jedince jako kolečka v mašině. Zdá se ale, že v nás zůstává dědictví komunismu - je to to nejvýznamnější z celého článku, v liberální demokracii do nebe volající, a skoro nikdo se nad tím nepozastavil.

0 0
možnosti

Castor

24. 6. 2010 16:11
Jo, souhlas ...

Rozhodnutí je v pořádku. Pokud se chce někdo napumpovat, tak ať na sebe vezme riziko toho, že to může být nějaký sajrajt a hold natáhne bačkory (náklady za případnou záchranu by mohl zaplatit také ...). Copak když jdu do restaurace na oběd, tak si nechávám testovat jídlo, jestli nemá salmonelu?? Prostě chci jíst v restauraci, tak na sebe beru riziko, že hold né každý je čistotný a vaří z čerstvého ...

0 0
možnosti

koutlosh

24. 6. 2010 16:19
Re: Jo, souhlas ...

Jak píše ten Pohlreich, lidi jsou prostě blbí ;-D Salmonela? Dejte to sem Rv 

0 0
možnosti

pravdazvitezinadlzianenavisti

24. 6. 2010 14:56
Stav společnosti je alarmující.

Stav společnosti je v dnešní době alarmující, většina lidí tyto "měkké drogy" (nemám to označení rád) toleruje a chtěla by jejich legalizaci. Neuvědomuje si však, že s legalizací by přišlo zvýšení cen. Druhou věcí je již nyní tolerance ze strany policie, která je. Osobně jsem nikdy neměl potřebu kouřit marihuanu, nebo zkusit něco jiného. Chytří lidé se dokáží bavit i bez drog.

0 0
možnosti

daemon

24. 6. 2010 14:57
Re: Stav společnosti je alarmující.

Chytrých lidí je ve společnosti 10 procent.

0 0
možnosti

Pravda a pravice proti burákům

24. 6. 2010 14:43
kdo je proti legalizaci měkkých drog?

Politici, policie a mafie.

To je ale náhodička... ;-)

0 0
možnosti

Cynyc

24. 6. 2010 14:52
Re: kdo je proti legalizaci měkkých drog?

To by nestačilo, zapomněl jste na největší skupinu - pitomce.

0 0
možnosti

Ahasver

24. 6. 2010 14:42
hmm

Teda nečekal jsem že tohle někdy vyslovím, natož napíšu, ale je to tak - zlatej Komorous :-(

0 0
možnosti

Cynyc

24. 6. 2010 14:52
Re: hmm

Tak to bych taky nečekal, že někdo vysloví, natož napíše ;-D

0 0
možnosti

Naked and petrified

24. 6. 2010 14:36
Policie zase jednou ukazala, ze neumi nic jineho...

...nez mavat pendrekem, hrozit a trestat. Prevenci provadi zase formou hrozeb a tresti.

No dekujeme pekne.

Misto kontaktu s uzivateli drog a idelaniho zpusobu monitoringu posle uzivatele do kanalu, kde je nikdo nevidi, a problem je vyresen. BLUEHHH.

0 0
možnosti

Cynyc

24. 6. 2010 14:34
Neuvěřitelná drzost

Jak si může policejní mluvčí dovolit říct, že "jde o podporu zahálčivého způsobu života"??? Kromě toho, že je to bohapustá lež, je to hlavně mrazivě totalitní - co je komu do p....e do toho, jakým způsobem žijí občané svůj život, pracovní povinnost skončila před dvaceti lety s bolševismem!

0 0
možnosti

Pravda a pravice proti burákům

24. 6. 2010 14:37
Re: Neuvěřitelná drzost

je to naprostej diletant a pivní měch, to je jasný. takový maj jasno ve všem i kdyby měli tisíc studií a statistik že je to jinak. :-/

0 0
možnosti