Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dělníci objevili v troskách newyorských „Dvojčat“ těla 72 obětí ze září 2001

Od začátku letošního roku objevili stavební dělníci v devět let starých troskách Světového obchodního centra v New Yorku 72 lidských pozůstatků. Jsou to těla některých ze stovek dosud neidentifikovaných obětí teroristického útoku z 11. září 2001, při kterém se oba mrakodrapy zřítily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzura je totalita

strach

Čeho se přátelé tak bojíte,že zatvrzele podporujete zvyšující se represe v zájmu tzv. "bezpečnosti"?

Strach je po nevědomosti nejmocnější prodejní artikl.Skrze strach lze lidem vnutit i to,co by za normálních okolností odmítli.

Strach je a byl duševní upír parazitující na člověku.Ten kdo dokáže strach prodávat,může ovládat pohodlně druhé.A podle některých zdejších uživatelů se to daří poměrně dobře.

0/0
24.6.2010 13:48

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: strach

nelibi se ti kontroly na letistich? jsi svobodny, plavej si pres ocean treba na matracce ;-)

0/0
24.6.2010 14:01

hlnocd5

Re: strach

strach je pritel cloveka. Strach nam zabranuje podstupovat zbytecna rizika. Strach je neco jako ohen - dobry sluha, ale spatny pan. Nevidim na strachu nic spatneho, bez nej by nebylo odvahy. Kazdy se neceho bojime. A proc se bojime? Protoze si nemyslime, ze se nam nemuze nic stat. Nemyslim si, ze by jsme zili v tak bezpecne dobe, ze si muzeme dovolit byti beztarostni.

0/0
24.6.2010 14:04

Martinigue

Re: strach

R^

0/0
6.9.2010 15:24

hlnocd5

2nakorbena_svine

Mily pane, jste klasickym prikladem primitiva. Pisete, ze zde bezpecnostni opatreni byly zvda. Hada se s vama snad nekdo? Nikdo nerika opak. Naopak, mate pravdu. Ale tyto bezpecnostni opatreni se ukazaly byti jako nedostatecne, proto se zprisnily. Nechapu co myslite tim, ze zde byly bezpecnostni opatreni - to je snad jasne, ale nevim jakou to ma spojitost se zvysenim techto opatreni po 9.11.

0/0
24.6.2010 12:59

nakorbena_svine

Re: 2nakorbena_svine

Jak tato opatření zabrání organizovaným skupinám v páchání trestné činosti? Zločinci si skulinku najdou vždy, ať se vám to líbí či ne. A k tomu mému primitivizmu. Jeden velice moudrý spisovatel napsal: "Blázen si o sobě za každé situace myslí, že je inteligent, ale moudrý člověk o sobě ví, že je blázen. :-)

0/0
24.6.2010 13:07

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

nezabrani, ale ztizi. Stejne tak jako vam pas v aute nezajisti 100% bezpecnost, ale stejne ho pouzivate. A ten citat mate spatne, ten citat  zni: Paklize si moudry clovek uvedomi, ze je moudry, stava se hlupakem. Kdyz si hlupak uvedomi, ze je hlupakem, prestava jim byti.

0/0
24.6.2010 13:18

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

ano, vzdy si skulinku najdou a proto misto vice braneni jim otevreme dvere, vsadim se, ze ani doma nezaviras dvere, prece jen stejne by vylomili zamek, ach jo, to jsou argumenty Rv

0/0
24.6.2010 13:31

cenzura je totalita

Re: 2nakorbena_svine

Slovo paranoik je ve Vašem podání docela úsměvné.Čtete někdy svoje příspěvky?Koho a čeho se tak bojíte?

0/0
24.6.2010 13:34

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

nevim, podle mne braneni se pred necim co JE neni paranoia, zatimco konspiracni teorie co tu predvadis, to uz je pomalu na elektrosoky ;-DRv

0/0
24.6.2010 13:38

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

ale vzdyt ma pravdu. Vy vlastne rikate, ze protoze se stejne naka skulinka najde, tak nema cenu se vubec branit. Sledujute hokej? To je jako by jste rikal, ze goly padaji at uz obranci hraji ci ne, takze je valstne muzeme zrusit a stavet misto nich pet utocniku.

0/0
24.6.2010 13:56

cenzura je totalita

Re: 2nakorbena_svine

Bezpečnostní omezení na letištích,to je ještě prd.Ale takový Patriot act,to je opravdu obdivuhodný počin.

V davové psychóze,kdy si američané nechali lusknutím prstu vzít hromadu svých ústavních práv,to se jen tak někomu nepodaří.

0/0
24.6.2010 13:11

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

kdybych chtel byt hruby, tak reknu, ze od prirody mate pravo akorat zemrit.....Toto je slozita otazka. Paklize se bude postupovat opravdu tak jak je zakon myslen - tj. pouze v pripade opravneneho podezreni a jen pro ucely ochrany statu a obcanu, tak v nem problem nevidim. Jsem ochoten obetovat cast sveho soukromi za bezpecnost - to vlastne lidstvo dela od doby co se zacalo sdruzovat do tlup.

0/0
24.6.2010 13:20

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

R^

0/0
24.6.2010 13:30

cenzura je totalita

Re: 2nakorbena_svine

Thomas Jeferson: "Kdo vymění svoji svobodu za svoji bezpečnost,nezaslouží si ani jedno".

0/0
24.6.2010 13:35

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

takze to, kdyz mne nekdo vice zkontroluje pred pouzitim jeho letadla, tak je dle tebe omezeni svobody? 8-o On mne prepravuje, on si nastavuje podminky, tvoje svoboda je v tom, ze si muzes do ameriky treba doplavat ;-)

0/0
24.6.2010 13:41

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

Je zajimave, ze toto rika clovek, ktery byl velky fandou sifrovani....coz je take druh vymeny bezpecnosti za svobodu. Navic take Jefferson rikal, ze Strom svobody je obcas nutne zalit krvi tyranu a vlastencu. Je to jeho prirozene hnojivo…chapu tento citat tak, ze clovek musi obcas udelat nakou obet, aby si clovek zachoval svoji svobodu. Je trochu paradox, ze k zachovani svobody je nutne cast teto svobody obetovat, ale tak to proste je. Budto se muzete smirit s tim, ze let kamkoli bude daleko rizikovejsi, nebo se smirite s tim, ze jista drobna cast vasich svobod bude potlacena.

0/0
24.6.2010 14:01

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

svobody? Jaky svobody, ja se chci nechat prepravit, prepravce si urci podminky, se svobodou to nema nic spolecneho

0/0
24.6.2010 14:04

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

souhlasim i nesouhlasim. Mate pravdu, ze je vase svobodne rozhodnuti, jestli sluzby prepravce vyuzit ci ne. Na druhou stranu by nekteri lide mohli brati jako utok na sve soukromi to, ze ti nekdo bude prohrabavat kufr se spodnim pradlem atd....ja mezi tyto lidi nepatrim, ale chapu, ze nekteri lide to takto vnimat mohou....tim ale nerikam, ze je to tak spravne.

0/0
24.6.2010 14:10

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

jako samozrejme, pokud si povezu bicik a kozeny doplnky, tak mi asi nebude prijemne toto resit, nevim, takhle do detajlu mne nikdy neprohlizeli, ale pokud by chteli, proc ne, ja nemam co skryvat a nejsem ten z lidi, ktery v obchode krici na prodavacku, kdyz mu chce zkontrolovat tasku, ale pak bych mu dal na vyber, bud ukazes kufr, nebo nepoletis, zni to mozna blbe, ale pokud tim odchyti zlodeje a dorgisty, tak proc ne. Prece jen tohle uz ale neni tak o bezpecnosti jako spis o celnici, samozrejme muzes pak akorad pozadat, jestli te nezbavi vsech povinosti a prav, ale dokud v tom state zijes, musis splnovat zakony i podminky, pokud se ti nelibi, ze se to stalo, mas jeste jednu svobodu, prestehovat se :-)

0/0
24.6.2010 14:17

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

ja souhlasim, jen jsem vysvetloval, ze nekterym lidem muze byti neprijemne, kdyz se jim nekdo hrabe ve vecech. Jinak na 100% souhlas.

0/0
24.6.2010 14:23

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

Ano, neprijemne jim to byt muze, stejne jako jim muze byt neprijemne dychat pri silnicni kontrole a jako jim muze byt neprijemne se svliknout u doktora, ale to jeste neznamena, ze je to dle tedy pana anarchysty spatne a ze by to mnelo vymyzet, to budeme vsechno "neprijemne" bourat s usty plnymi svobody? Ano souhlasim, ze to neprijemne byt muze, ale jak rikam na zacatku, se svobodou to nema nic spolecneho.

0/0
24.6.2010 14:35

hlnocd5

Re: 2nakorbena_svine

to souhlasim, ale bohuzel velka cast lidi ma jiny nazor. Co se jim nelibi povazuji za spatne.....

0/0
24.6.2010 14:43

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: 2nakorbena_svine

Ps. a to mi jeste nejaky dite s ackem vytetovanym na cele bude rikat, ze o tom nic nevim? Dostane konspiracni teorii do ruky a hned vsechno vi, vsude byl 2x a od vseho ma klice :-/

0/0
24.6.2010 14:36

Pepa235

Re: 2nakorbena_svine

Máte pravdu, bezpečnostní opatření tu byla vždy. Nicméně bezpečnostní opatření v USA jsou odvarem bezpečnostních opatření v Izraeli. Židi mají z létání pěkně stažený svěrače.

0/0
24.6.2010 19:40

cenzura je totalita

radikální islám vs neocons

Doporučuji si některým zdějším diskuterům nastudovat vznik,průběh a dnešní postavení těchto dvou ideologií.

Pokud si dáte tu práci,zjistíte,že vše je trochu jinak než je každý den prezentováno v massmediích.Že to není tak jednoduše černobílé jako některé názory zdejších diskutérů.

Třeba potom dospějete k názoru,že Al-Kajda jako globální teroristická síť je monstrózní mýtus založený na lži.Že Usama bin Ládin byl bohatý mecenáš radikálních islámských skupin na středním východě,ale ve skutečnosti nikdy žádnou teroristickou skupinu nevedl.

Nejedná se o žádné popírání radikálního islámu a hrozby kterou představuje.Ano,radikální islám existuje,ale nikdy neexistovala globální teroristická síť v čele s Usamou bin Ládinem.Je to mýtus a lež vykonstruovaná pro vytvoření mýtického nepřítele,který v podobě v jaké je prezentován nikdy neexistoval.

Také zjistíte,že tyto dvě idiotské ideologie se navzájem potřebují aby si udrželi svoji moc.

0/0
24.6.2010 12:16

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: radikální islám vs neocons

;-D a ted bych poprosil tu O Karkulce

0/0
24.6.2010 12:52

cenzura je totalita

Re: radikální islám vs neocons

Něco k tématu nemáte?

0/0
24.6.2010 13:05

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: radikální islám vs neocons

ale ano, to bylo k tematu, myslel jsem, ze po tom co jiz bylo receno by to mohlo stacit, ale jelikoz nechapes sarkasmus, tak ti to reknu, tak aby jsi to pochopil, je to totani nesmysl a doktori pro to maji nazev "paranoia", podle mne si na netu vyctes nejake konspiracni teorie a pak rozesilas HOAX po internetu, podle mne je takto chora mysl nebezpecna a mela by se lecit ( je to dost k tematu? pokud by jsi to nepochopil ani ted, muzu ti to jeste namalovat ;-))

0/0
24.6.2010 13:27

cenzura je totalita

Re: radikální islám vs neocons

Paranoikem bych spíš nazval člověka co se bojí něčeho co neexistuje.Nebo Vy jste už potkal Usamu bin Ládina nebo někoho z Al-Kajdy?A znáte někoho kdo někoho podobného viděl?A nebo jen prefabrikujete názor co Vám pouští v telce?

Neřekl jste absolutně nic k tématu,o daném tématu víte kulový a přesto se snažíte sarkasmem hrát na chystráka.

Nejdřív si něco nastudujte a pak se pojďme reálně bavit.Za podmínek,kdy se upěnlivě bráníte diskuzi a každý je podle Vás blázen to asi nebude možné.

0/0
24.6.2010 13:33

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: radikální islám vs neocons

ale ja se nebojim usamy, ale teroristy nebo zlocince, kteri jsou realny, narozdil od tebe, ktery urcite mas hmatatelny dukaz, ze USA si dvojcata sejmula sama, ze? Pokud nemas, tak si se prave sam k te paranoie priznal ;-)

0/0
24.6.2010 13:39

cenzura je totalita

Re: radikální islám vs neocons

;-DA kdepak jsem psal šmudlo,že si dvojčata USA sundali sami?

0/0
24.6.2010 13:41

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: radikální islám vs neocons

Trochu se chytas do vlastnich zelez, pokud pises, ze zadny nepritel neni, ze si ho museli vytvorit, tak kdo to tedy pak udelal? Navic, pokud druhemu v diskuzich rikas, ze o tom nic nevi, tak defakto odsuzujes jiny nazor, ktery ma jinak podany fakta a povazujes jen svoji verzi za jedinou spravnou, neni to od tebe trochu samolibe?

0/0
24.6.2010 13:48

cenzura je totalita

Re: radikální islám vs neocons

Nezlobte se,asi to teď bude samolibé,ale diskuzi s Váma považuji za zbytečnou.Pujdu dělat něco užitečnějšího.:-)

0/0
24.6.2010 13:55

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: radikální islám vs neocons

chapu, asi by mne taky nebavila diskuze, kde bych si argumenty cucal z prstu a nikdo by si nenechal vnutit muj nazor at je spatny jen proto, ze jsem nemocny a proto by mi meli verit, ze? ;-D papa

0/0
24.6.2010 14:11

Pepa235

Re: radikální islám vs neocons

Má pravdu ten chlapec...

0/0
24.6.2010 19:49

mrazik007

vsechno jinak

Vsechno jinak, byl to Chuck Norris. ;-D

Je zajimave, ze orificalni verzi neveri nikdo, ale nejakemu dokumentu, sikovne sestrihanemu a nejakemu radoby odbornikovi veri. Fakt jste k smichu.

0/0
24.6.2010 11:24

Pepa235

Re: vsechno jinak

Oficiální verzi člověk, který myslí, nemůže uvěřit. Samozřejmě, kdo si myslí, že myslí, tomu uvěří lehce...

0/0
24.6.2010 19:35

Mitchell

Všechno je jinak.

Celé to zorganizovala CIA. Její piloti seděli v kokpitech letadel. Byli to lidé dlouhá léta na podobné úkoly připravovaní, takže žádné únosy nebyly. Prostě normální pilot, jen se speciálním úkolem. A těsně před nárazem aktivovali termit a výbušniny v letadlech a následně byli (zlomek sekundy před nárazem) transportováni z letadel azgardrským transportním zařízením. :-)

0/0
24.6.2010 11:01

hlnocd5

Re: Všechno je jinak.

naprostej nesmysl, blabol nejvetsiho razeni. Nejednalo se o CIA ale o SG1 pod vedenim generala Jacka O`Neila. Nebyli preneseni asgardskym prenosnym zarizenim, ale v letadle byly zabudovane prenosne kruhy. Vybuch pentagonu byl zpusoben presnou strelbou z Promethea a letadlo kteri nekteri videli bylo jen skvele vyuziti holograficke technologie.

0/0
24.6.2010 11:11

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Všechno je jinak.

to bych do SGcka nerekl, nemyslis spis, ze to byly goauldi a letadla byly pouze zastiraci manevr?

0/0
24.6.2010 11:22

Mitchell

Re: Všechno je jinak.

Právě, na Jacka mi to nesedělo. Ale ti gouauldi by v tom ploutve mít mohli. ... Ale co na to Aštar Šeran? :-)

0/0
24.6.2010 11:40

ajembest.

Vy si to prostě neodpustíte

a ty pindy o al kajdě v letadlech budete opakovat do omrzení. :-P

0/0
24.6.2010 10:32

Lobo se (z)vrací

Re: Vy si to prostě neodpustíte

Neuvěří, že WTC poslali k zemi nanotermitiV

0/0
24.6.2010 10:39

Lobo se (z)vrací

Re: Vy si to prostě neodpustíte

OpravaRv

ŽádnýV;-€

0/0
24.6.2010 10:40

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Vy si to prostě neodpustíte

nevim, ja slysel jen neco o teroristech v letadle, mel jsem za ze pro al kajdu poze pracovali, ne ze byla cela v letadle, ale treba se pletu, jen nevim za kym se teda potom honili, kdyz byla v letadle :-/

0/0
24.6.2010 10:49

univerzální žid

pravda je jinde

byli to inostránci, a celé to organizoval mosad za pomoci špinavého dolaru od vrahů z wallstreet

0/0
24.6.2010 10:01

Pepa235

Re: pravda je jinde

Má pravdu ten chlapec :-)

0/0
24.6.2010 19:33

Mitchell

Konspirační teorie živí hlavně antiamerikanismus.

0/0
24.6.2010 9:57

Mitchell

Re: Konspirační teorie živí hlavně antiamerikanismus.

Sorry. Tak dál.

Teď na MS ve fotbale týmu USA rozhodčí neuznali dvě regulérní branky ve dvou zápasech. Přesto (i díky štěstí) američané postoupili. Když jsem se o tom bavil se svým spoluhráčem na fotbale (normální kluk, komunisty rád nemá, není nijak zmanipulovaný), tak mi řekl: "Ale američanům to přeju." Nedokázal mi vysvětlit proč. A nedokáže to pořádně nikdo. ... Mě osobně by vadilo, i kdyby byl stejěn poškozen tým KLDR a to mám vůči režimu v té zemi velmi mnoho výhrad. Ale když už někteří lidé tahají takové politikaření i do sportu, je mi z toho smutno.

0/0
24.6.2010 10:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.