Diskuze

Hrubky sudích na fotbalovém šampionátu volají do nebe: Chce to změnu!

Kvalita rozhodčích na letošním mistrovství světa ve fotbale zpočátku nevypadala špatně. Dobré pocity však rázem vzaly zasvé, když 18. června rozhodčí Koman Coulibaly z Mali neodpískal čistou a nezpochybnitelnou branku Spojeným státům, které by díky ní získaly mimořádně důležité vítězství nad Slovinskem. Ještě horší bylo, že se Coulibaly nemusel za svůj fatální verdikt nikomu zodpovídat – ani hráčům a trenérům na hřišti, ani sportovní veřejnosti nenabídl žádné vysvětlení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vokroj

24. 6. 2010 10:03
Videorozhodčí jednoznačně ano!!

Kdo videa ve fotbalu stále blokuje by měl být out. Na MS byly od jakživa excesy a budou dále, vychází to z charakteru fotbalu. Základní pravidla slušnosti hráčů i funkcionářů by se ale měly striktně dodržovat, větší porušení trestat. Nepřijmout podávanou ruku je velké porušení, vynadat si mohou až potom. Fotbal se pochopitelně mění a když ho řídí konzervativci a často i odložení dědci, tak řízení za fotbalem zaostává. Vývoj fotbalu by měl být v souladu s jeho řízením a naopak. Myslím ale, že se v minulosti děly ve fošusu horší věci a přesto si s odstupem času  vždycky rádi připomínáme, co že to tam kdo tenkrát, kdy a jak provedl .....

0 0
možnosti

captain cook

24. 6. 2010 19:43
Re: Videorozhodčí jednoznačně ano!!

je zajimave, ze nepodanim ruky se "proslavily" zkrachovane tymy primadon, ktere byly vyrazeny - Francie a Italie.

Videa blokuje predevsim rakousky pepicek Blatteru a jeho parta.

Duvod, proc nekteri rozhodci rozdali vic nez normal karet a odpiskali kdeco je ten, ze v hledisti jsou pri kazdem zapase skupiny kontroloru vedoucich detailni evidenci vykonu rozhodcich. Kdo se boji, ze si ho nakonec vezmou na koberec protoze neco nevidel, radsi se sichruje podle pravidla: kdyz si nejsi jisty, radsi to odpiskej.

0 0
možnosti

Si0 po zákazu

24. 6. 2010 9:24
STOP ROBOTIZACI FOTBALU!

Já naopak vyzývám, aby se fotbal přestal brát tak vážně a hlavně odmítám nátlak těch, kdo ve fotbale točí velkými penězi.

A neuznávám, že někdo vyhrál či prohrál kvůli jedné chybě sudího. Fotbal se hraje 90 minut a pokud sudí někomu neuzná gól, má (nebo měl) prostě dát jiný. Hanebnost je to, že padá v průměru 1 gól na zápas. S tím by se mělo něco dělat.

0 0
možnosti

kalisz

24. 6. 2010 9:30
Re: STOP ROBOTIZACI FOTBALU!

jenze kdyz ty goly nedas kvuli chybam rozhodcich, tak to proste 1:0 skonci. A rozhodovat utkani, resp. ovlivnovat ho by meli hraci a ne rozhodci. Ty by ho meli jenom ridit.Takze ja jsem pro zmeny. Klidne jeste jeden rozhodci, klidne videorozhodci a jestli to ma pomoct fotbalu tak i dalsi zmeny. Samozrejme mluvime o LM, repre a mozna 1.lize.

0 0
možnosti

vasapro

24. 6. 2010 9:13
hmmm

:-/ ... a ted mi vysvetlete proc nadavate na clanek ... souhlasim, je tam nekolik nepresnosti, ale jadro problemu zustava ... videorozhodci by kvalite rozhodovani fotbalovych arbitru jen pomohl ... zase tak veliky fanda fotbalu nejsem a proto snad nemam klapky na ocich a to co se nekdy na hristi deje, mne casto privadi do zachvatu smichu ... zvlaste situace kdy hrac citi na svem tele letmy dotyk soupere a kaci se jak streleny srnec, aby pak nejakou dobu ostentativne "umiral" na travniku ... a pak jako mavnutim kouzelneho proutku ozije, vstane a beha zase jako cipera. Tyto herecke etudy jsou proste neprekonatelne ;-D

0 0
možnosti

proost

24. 6. 2010 9:22
Re: hmmm

Souhlasím - tyhle rádoby zasvěcené kritiky článku jsou sice hezké, ale připadají mi jako křik ukřivděného dítěte "ne tohle jsem přeci řekl já!!!". Problém byl snad jasně pojmenován, kdo s ním nesouhlasí je trošku přisleplý. A proč je diskutovám v souvislosti s MS je snad taky jasné - protože kupodivu právě probíhá. Takže trošku více tolerance k názoru druhých při těchhle diskusích by neškodilo. ;-)

0 0
možnosti

JJJaaajjjaaa

24. 6. 2010 9:04
Inu, idnes.cz - co od nich chcete.

Článek je plný blábolivých nepřesností a o nejmarkantnějším pochybení rozhodčího z poslední doby se nezmiňuje ani písmenem. Myslím tím nedávnou popravu Chelsea v souboji o postup do finále.....

0 0
možnosti

sKopheK

24. 6. 2010 19:33
Re: Inu, idnes.cz - co od nich chcete.

neni to puvodni clanek idnes :-P

osobne se s timto nazorem shoduji, videorozhodci a zpetna zodpovednost za rozhodnuti v zapase by meli byt davno zavedeny

0 0
možnosti

Zubr007

24. 6. 2010 8:59
Teda to je ale blábol!

MS se zatím obešlo bez větších chyb rozhodčích, že občas nějakou udělají, je snad pochopitelné, jsou to jen lidi. Ale zatím mě překvapují jak je minimalizují. Na rozdíl od naší ligy se na rozhodování nepozná na co má rozhodčí vsazeno a to je velké plus tohohle šampionátu.

Gól USA težko mohl být regulerní, když se před jeho dosažením pískal ofsaide. Sice chybně odmávaný, ale hlavní sudí na kterého ti dva hlupáci podepsaní pod článkem nadávají, udělal jen správně svoji práci. Že se spletl asistent o 50 cm se holt může stát, ale na současném MS se to i asistentům stává daleko meně než bych věřil, že je možné.

Tento článek je stupidní výsměch realitě, a medium kterého uveřejní je totálně mimo!!!! Rv

0 0
možnosti

konzerva

24. 6. 2010 9:27
Re: Teda to je ale blábol!

Mimo jsi ty! Autoři pouze vypočítávají fatální chyby a nijak rozhodčím nepodsouvají úmysl. Pokud neumíš číst, tak vyznění článku je v tom smyslu, že v době špičkové techniky a neskutečného zrychlení hry, setrvává fotbalová generalita myšlením v předminulém století. Směšné je taky to, že fotbalové multimilionáře pískají, kvůli pochybné politické korektnosti, amatéři z Bali.

0 0
možnosti

joef

24. 6. 2010 8:58
Kydy

Hm, to měl někdo napsané v šuplíku. Rozhodování na MS 2010 je spíše lepší, než kdykoliv předtím. Výjimky se najdou, ale celkem je to zlepšení

0 0
možnosti

Vanous1

24. 6. 2010 8:54
HENRY DAL GOL RUKOU???

Kdyz uz se nejakej kavarenskej povalec rozhodne psat o sportu, ci clanek prekladat, je zapotrebi si zjistit alespon zakladni fakta. Henry zahral rukou, ale rukou neskoroval, anobrz prihraval a gol padl hlavou. Tedy tou casti tela, kterou autori a lini prekladatele nepouzivaji.

0 0
možnosti

Vanous1

24. 6. 2010 8:58
Re: HENRY DAL GOL RUKOU???

napsal jsem to tak, ze to vypada, jakoby rukou prihraval...coz samozrejme neni tak...rukou zpracoval a nohou prihral...:-)

0 0
možnosti

Kimko

24. 6. 2010 8:49
Hrubky?

No, nevím, kde si autor vycucal z prstu nějaké hrubky...Ano, ten malijský rozhodčí udělal velkou chybu, ale jinak bych řekl, že rozhodčí pískají na tomto MS velmi dobře. Pokud chcete psát o využívání techniky ve fotbale, druhém hlavním rozhodčím apod.(což samo o sobě určitě stojí za zvážení), tak o tom napište samostatný článek a nesnažte se to uměle našroubovat na probíhající MS...

0 0
možnosti

Eddy Merckx

24. 6. 2010 8:52
Re: Hrubky?

a to já jsem přesvědčený, že tu chybu udělal pomezní, protože evidentně pískal při pohledu na něj. Třeba viděl ofsajd nebo strkání...

0 0
možnosti

Soudruzi za co ?

24. 6. 2010 8:43
Jo a ještě bych zavedl zpětné tresty za simulování.

Prokazatelně jsi simuloval ? Stop na dva zápasy. To zabíjí fotbal v mých očích nejvíc. Sedět u televize a zpomaleně vidět ty jejich herecké výkony je na poblití.

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

24. 6. 2010 9:41
Re: Jo a ještě bych zavedl zpětné tresty za simulování.

No simulování, to je těžký.  V přáteláku jsem šel sám na bránu, křížem mě doběhl obránce a čistě mi míč odkopl. Já jsem však uklouzl (nikoliv vinou obránce, který o mne ani nazavadil) a natáhl jsem se. Protože to bylo všechno v běhu, tak jsem se válel po trávě. Rozhodčí písknul na mě faul. Mezitím se ke mně kluci seběhli, co jako se mnou je. Pak mě zvedli, já chváli rozvičoval nataženou nohu a pak jsem rozhodčímu řek, že jsem spad sám. Předpokládám, že by ligový rozhodčí poznal, že jsem spad sám a bylo by to simulování nebo ne ??? Von se i pan Fotbalista natáhne io s efektem, aniž by to bylo simulování, ale je to nešikovnost či únava

0 0
možnosti

Eddy Merckx

24. 6. 2010 8:43
To jsou cancy

Jediné řešení je vyřadit fotbal ze sportu. To je už pouze show, peníze, určitě ne sport. Kam se hrabe wrestling

0 0
možnosti