- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tzv. "odborníkům" je úplně jedno, že pro neslovanské obyvatele Evropy je angličtina gramaticky velmi podobný jazyk, což se o češtině říci nedá - průměrní a podprůměrní žáci mají samozřejmě problém zvládnout svůj rodný jazyk - situaci jim tedy "usnadníme" zařazením angličtiny od 3. třídy...
Že řada dětí nebude umět pořádně česky ani anglicky, to nevadí, hlavně když jsme "evropští", pardon, "světoví"...
V základním školství chybí již dnes aprobovaní anglitináři - už se těším, jak jich VŠ doslova "vyrobí" dostatek...
Člověče, co to pletete dohromady, tady přece vůbec nejde o to být "světoví", "evropští", "modřé", "bílá" nebo "proužkovaní" - tady jde o to, aby se děti uživily a aby uživily i vás, jak důchodce!!! To za dvacet let bez angličtiny bude těžké.
Obrovským problémem je velmi rozdílné hodnocení na jednotlivých školách, i u základek se to často dělí na ty "těžké" a "lehké". Bohužel známky ze základky dost podstatně ovlivňují další studia, a tak se prostě stává, že na základě průměru vezmou převážně ty z "lehkých" škol. Učitelé třeba dětem dávají samé jedničky, když řeknou, že chtějí jít na gymnázium.
Tyhle testy podle mě neřeší vůbec nic.
Souhlas. Proto je dobře, že se srovnávací testy zavedou, ale znovu opakuji: musí srovnávat školy, ne jednotlivé žáky.
http://www.scio.cz/in/2ss/nsz/info.asp
Pánové prostě jen přihrajou zakázku známým firmám.
Sorry,že po tolika letech praxe smysl nechápu - ony už RVP,ŠVP nějaké ty výstupy obsahují,takže normální učitel dokáže porovnat,co jeho děti zvládly.I bez centrálních testů a příkazů.
Jasně,angličtina od třetí třídy už stejně je,ale jaksi se nedostává aprobovaných učitelů.Jsem zvědavá,kde je najdou!Nejde o to učit,ale aby ji taky děti uměly.Což bohužel...jsem zaskakovala tento měsíc u dětí,co se učí AJ třetí rok.Nezplodí větu,nemluví.Naučit se slovíčka je poněkud málo.Dál: srovnávací testy v 5. ročníku,jejichž účel nechápu.My je už stejně děláme,ale k čemu jsou,netuším,neznám arbitra posouzení vědomostní úrovně našich/vašich dětí.Kdo byl u přijímaček na gympl,poznal,že není premiant jako premiant.A dyslektik má jiné pronlémy,než se srovnávat.Však se mrkněte,tyhle testíky už na webu najdete,třeba zkoušky nanečisto.A hádat nemusíte,za vším je opravdu SCIO-tedy komerce, za prachy.SCIO nemá zábrany testy prodávat školám ani rodičům.
Z vašeho příspěvku mám dojem, že ve školství taky nějak působíte. Dost mne tedy vyděsilo, že neumíte používat základní typografická pravidla.
viz Liškovy 4,5 mld do školství v r. 2009 ale skutek 0,5 mld v r 2009 a r. 2010...kulové....Mr. Krisa Janota zauřadoval... a 4 mld v díře mezi hýžděmi
Tak schválně, co třebááááááááá
Scio? BINGO! One man show must go on! :@
A proč ne?
"VV chtějí z peněz armády pro učitele aspoň
2,5 miliardy" Proč jako pro učitele, to jako berou? Proč ty 2,5 miliardy nedat raději do té duhové pasti ve které je ČR. i ta "trocha" by pomohla.
muset vyučovat angličtina,moje děti si jazyk na škole mohli vybrat.Někteří se kdysi museli učit rusky.
Za dávných časů byly určené čtyři varianty čtvrtletních písemek z matematiky,dané bylo i hodnocení,učitel si jen vybral které dvě letos použije.Dneska může úlohy centrálně určit ministerstvo a během okamžiku zabefelovat všechny školy.Stejně jako diktát a větný rozbor,abc zaškrtávací test z humanitních a obdobný z přírodovědných disciplín.Jistě stát lidi kteří jsou schopni takové testy sestavit zaměstnává a platí,školu by to stálo pár balíků papíru do tiskárny.Zde se ale mluví o projektu, takže nepůjde o produkt běžný, který si v rámci své práce sestavuje každý kantor ale o něco extra.Moc efektivitě takovýchto projektů nevěřím.Špatný kantor bude špatný i za hodně peněz a dobrý je dobrým i za málo.Přebírat třídu po flákači anebo předávat lenochovi, znechutí člověka víc než výše platu.
...takovato otazka pro zaka 5. tridy je dost hardcore. Nerozumim, proc by dite v 5. tride melo znat jeho dila typicka pro ruskou skolu existencionalismu, kdyz jde o narocnou beletrii, kterou nepochopi ani lecktery vysokoskolak. Ceske ministerstvo skolstvi -> FAIL!
To je otázka z nějakého modelového testu? Kde se dá najít?