- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většina profesionálních i část běžných řidičů ví, že za mokra jsou silnice v Chorvatsku (ale i v části Španělska a jinde na jihu) velmi kluzké. Je to dáno tím, že se do asfaltobetonu používá místní kámen - vápenec. A ten po ojetí horní vrstvičky asfaltu vyleze na povrch a při mokru způsobuje docela velkou kluzkost. A podle toho se tam musíme chovat. Taky jsem jednou v noci za mlhy zabrzdil před křižovatkou a zastavil 15 metrů za ní. Od té doby si to pamatuji.
...pepaaaa, pod si dat salaaaam... na plazi je klud az kym nepride ceska rodinka...
Salaaam jsem mel vceeera a prevciiirem...Nemas tam nejakou pastiku nebo konzervu z Liiidlu????
opet zavest "Zeleznou Oponu"!!!!.....Kdyz Cesi jezdi do zahranici, bud je zasype lavina nebo se vyklopi v autobuse a nebo se utopi!.V lepsim pripade je zavrou za kradez a nebo pasovani drog, zvirat atd!!!......Je lepsi, kdyz zase budou jezdit na svoje chaty, k rybnikum a jezirkum, starat se o zahradky a nedelat ostudu ve svete!!....
pokud tohle myslíš vážně, tak tvůj nickname mluví opravdu za vše...
hlavne mit sebou tasku jidla /pastiky/ a pak usetrit za noc v autobuse
a salám,sýr,konzervy a polívky...........čéče,proč to sem motáš?...............
Hlavně že ušetřili za nocleh po cestě.
Zamyslete se dřív než ze sebe uděláte hlupáka. Za noc v autobuse se nešetří, ale vychází to tak na střídání turnusů, kdy turisté přijedou ráno do středisek, řidiči udělají povinnou pauzu na spánek (9 hodin) a jedou zpět s turisty z předchozího turnusu.
Když letíte ve 3 ráno třeba na Kanáry, tak také nešetříte za noční let, ale doletíte po 5 hodinách na místo určení, a za hodinu tím samým letadlem po nezbytné kontrole odlétá zpět s klienty z předchozího turnusu.
žádná Karosa http://www.24sata.hr/slika-original/_313837.jpg
Všechno je vina nezodpovědné a riskantní jízdy málo zkušených řidičů!
Tenhle řidič jezdí s busem dlouho a i do toho Chorvatska jezdil častokrát.
To je takový ten český autobus co by mu německá policie zakázala jízdu už ve Waidhausu.
Stalo se před 20-ti lety na trase Dukovany -Brno. Sedím v autobusu hned za řidičem na 1. sedadle, nebyla tam mezi náma žádná přepážka a najednou koukám, před náma na silnici havárka a silnice neprůjezdná. Řidič autobusu si to ale frčel dál 70-80 km/h. Říkám si - kudy to chce asi projet ?? Asi měl mikrospánek a probral se až jsem na něho zařval, tak to těsně před tou bouračkou strhnul do škarpy a do stromu. Náraz jak blázen, mačkání plechů, rozbbité čelní sklo. Já padnul na toho řidiče. Šok,. když jsem se vzpamatoval- on měl rozmačkané nohy a stříkala na mě asi ze stehení tepny krev- dodnes vidím ten jeho prosebný výraz v očích , ať mu pomůžu. Bohužel to byl pohled umírajícího. Asi rok, dva jsem měl fobii na jízdu autobosem, ale dneska OK. Aeště asi po púl roce jsem vybíral z kůže pod vlasama střepy z rozbitého čelního skla.
Jinak jsem tam viděl několik otevřených zlomenin holení kosti, lidi v panice vyskakovali z rozbitých okének, utrhané sedačky z podlahy... katastrofa.