Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestkrát levnější než Tvrdík, to je úkol ČSSD pro nového manažera Hamáčka

Nesmíš utratit za kampaň víc než 50 milionů korun, takový úkol dostal od ČSSD před senátními a komunálními volbami nový volební manažer, 31letý středočeský poslanec Jan Hamáček. Smí tak utratit šestkrát méně než jeho předchůdce Jaroslav Tvrdík - ČSSD teď přiznává, že kampaň v jeho režii stála 300 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LukinoL

300 mega? To tedy přitlačte!

--> http://blisty.cz/2010/5/31/art52819.html (článek s názvem "Po Paroubkovi zbyly prý tři čtvrti miliardy dluhu"... Nějak mi to nesedí s těmi proklamovanými 300 mega ;-):-P

0/0
19.6.2010 20:48

Nenecháme si okrádat kapitalisty

Re: 300 mega? To tedy přitlačte!

No to si piš, že za kampaň uvalili přinejmenším třičtvrtě miliardy! ;-D

300M přiznali oficiálně, protože jinak by museli vysvětlovat, z čeho to plánovali zaplatit. Zajímavé je, že i s touhle sekerou zaťatou až v základech Lihového domu, jim vůbec nevadí vzít si dalších 50M a vyhodit je oknem 8-o8-o

0/0
21.6.2010 17:55

josefm

Tohle byla partaj:

Paroubek, Rath, Tvrdík, Bohúš Sobotků ještě k nim....

To je moc, tohleto...

0/0
19.6.2010 12:13

Dyvan Bezper

Smí tak utratit šestkrát méně než jeho předchůdce

Jak se to, prosím, zapíše matematicky?

0/0
19.6.2010 9:13

koleis

Re: Smí tak utratit šestkrát méně než jeho předchůdce

hamáček = tvrdík/6

0/0
19.6.2010 17:37

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Smí tak utratit šestkrát méně než jeho předchůdce

;-D

To snad nebude problém, AirJardu asi bude těžký pokořit!!;-D;-D;-D

0/0
20.6.2010 21:28

2.lennon

Zvolit lampasáka správcem financí

byla očividná blbost. Za ni zaplatil Paroubek asi nejvíc.

0/0
19.6.2010 8:09

quaska

kdo je genius?

Genius je ten z vás, kdo vymyslel oslovení pro Tvrdíka: LUFTJARDA

0/0
19.6.2010 7:50

bourbon

Re: kdo je genius?

Kdo na tuhle přezdívku přišel, se už asi nezjistí. Je to stejné jako s jinými přezdívkami (Standa Lokotka, též nazývaný Koloťuk), lidovými písničkami (Okolo Frýdku, When the Saints Go Marchin´ In) nebo s anekdotami nebo s veršíky á la "Pij Nektar, po*ereš hektar". Pokud se taková přezdívka zalíbí, začne kolovat a zlidoví, nikdo ji už neodpáře, dokud její nositel neupadne v zapomnění.

Když jsem na tu přezdívku poprvé narazil, válel jsem se smíchy. 

A ještě toto: na serveru wikipedia (v české verzi) je výborný Luftjaroušův životopis.

;-D

0/0
19.6.2010 9:07

Nenecháme si okrádat kapitalisty

Re: kdo je genius?

Mě zase rozbilo, když jsem poprvé viděl Dluhoslav Sralbotka ;-D

0/0
21.6.2010 17:57

Sickland

Proč kandiduje Škromach do senátu,

když už má jisté místo v PS?? To mi hlava nebere 8-o :-(

0/0
18.6.2010 23:17

Direct Shooter

Re: Proč kandiduje Škromach do senátu,

Řekl bych, že se blíží nějaký nesmírně velký, nejspíš finanční MEGAP*ŮSER. Senát má tu výhodu, ža tam Zdenda nebude tak po ruce, prebendy jsoun stejné jako u poslnců a navíc mandát je to šestiletý.  No a potom bude zřejmě následovat už jen nějaký ten politický důchod spolu s daakým plným korýtkem pro zasloužilé členy Rodné Strany...  Podtrženo a sečteno :  Zdenda Škromach jde do kopru. ;-D

0/0
19.6.2010 0:39

bobecek173

Re: Proč kandiduje Škromach do senátu,

To může? být pos*ancem a zároveň seránotem?

0/0
19.6.2010 5:45

von Wichzenberg v2.0

Re: Proč kandiduje Škromach do senátu,

V naší banánové demokracii je možné vše.

0/0
19.6.2010 8:08

Hello Newspapers

The final countdown - aneb : Tak si to shrňme, soudruzi.

ČSSD sama dobrovolně přiznává, že za kampaň utratila cca. 300 milionů. To se zhruba kryje s odhadem jisté agentury, ovšem pouze za mediální část kampaně. Takže suma sumárum to bude oněch 450 milionů, jak njiž dříve odhadla  jiná agentura.

Dle dalších informací byl Lidový dům spolu s ostatním nemovitým majetkem ČSSD již dlouho před volami zadlužen cca, za nějakých 400 milionů. ČSSD dluží tedy zhruba necelých 900 milionů. A o je tu eště ten advokát  Altner se svým palmáre za vysouzení Lihového domu na státu. A jistě ani toto nerí zdaleka vše.

0/0
18.6.2010 23:10

Mírek

Re: The final countdown - aneb : Tak si to shrňme, soudruzi.

..a co jako? Cheš zde bejt za důležitýho?

0/0
19.6.2010 7:13

Dyvan Bezper

Re: The final countdown - aneb : Tak si to shrňme, soudruzi.

Míro, volils Paroubka. Viď?

0/0
19.6.2010 9:16

LukinoL

Re: The final countdown - aneb : Tak si to shrňme, soudruzi.

nepochybně stojí za pozornost i tohle: http://blisty.cz/2010/5/31/art52819.html (článek s názvem "Po Paroubkovi zbyly prý tři čtvrti miliardy dluhu"... Nějak mi to nesedí s těmi proklamovanými 300 mega ;-)

0/0
19.6.2010 20:44

DeliriumTremens

Re: The final countdown - aneb : Tak si to shrňme, soudruzi.

Černé peníze se do oficiálních statistik nepočítají.

0/0
20.6.2010 21:13

bourbon

A co bude s Luftjardou Tvrdíkem?

A co bude s Luftjardou Tvrdíkem? Stejně jako s. Miroslav Zavadil, šéf ČSM sesazený v r. 1968, i Jarda Tvrdík "o co zavadil, to zkazil". Není to asociální Tvrdíka jen tak vyhodit pro neschopnost? To se má ocitnout na ulici nebo pod mostem? Asi by bylo nejlepší ho uklidit na nějaké teplé místečko, jinak by mohl vyzvonit taje "z útrob" Lihového domu (pokud by byl schopen si je zapamatovat).

Co by tak Tvrdík mohl dělat? Na str. 1 Švejka je řeč o Ferdinandovi, pomocníkovi drogisty, a o Ferdinandovi, který sbíral psí hovínka. Vobou prej není žádná škoda. Mohl by třeba zametat chodník před Lidovým domem, nebo v zimě hrabat sníh. Hlavně tužit svaly! Ve zdravém těle zdravý duch!!! ;-D;-D;-D

0/0
18.6.2010 22:53

bomben.auf.israel

Absurdní a směšné!

Strana má své voliče reprezentovat, né získávat!

0/0
18.6.2010 22:27

koleis

Re: Absurdní a směšné!

takže top09 a vv by měly být zrušeny neb nedokázali přeskočit získávací část a jejich výsledek ve volbách byl větší než nula :)

0/0
19.6.2010 17:41

ruger.forever2

Oficiálně 50 miliónům neoficiálně

socialističtí hejtmani připravují monstrózní progtram "propagace krajů" tj, rozfofrují přes spřátelené agentury stovky miliónů a jiné agentury, provázené s tou primární náhodou budou dělat volby, které  budou barnumsky nafouklé, ale shodou okolností budou jen za 50mil.....

Zamázneme to opět ,my, všichni a parta , která má background v práci před tuzexy, u kolotočů , nebo  u lidových estrád  se nám zase bude smát do tváře...

0/0
18.6.2010 22:24

starý muž

Re: Oficiálně 50 miliónům neoficiálně

To víš každý nemá barák na Janském vršku, a to je jenom kapka v moři toku peněz do ODS!!

0/0
18.6.2010 22:41

taknebotak

Re: Oficiálně 50 miliónům neoficiálně

he he, mají Lidový dům přímo v centru Prahy ;-D;-D

To by byl pronájem, kdyby nebyli snobi a sedli si někam do levnějšího ;-D

0/0
18.6.2010 23:26

Roko Blábola 04

Vedení čssd nechce volební sněm dřív.

Jo, kterému rudému lehkoživkovi by se chtělo od korýtka, že?

0/0
18.6.2010 22:23

marmota

Marketing

Za padesát melounů se dá nažvanit přehršel blbin a výsledek je a bude tristní. Zásadou ale je skromnost, nenabubřelost a nevnucování "bono publico". Presentovat úskalí volebního programu, navrhnout možné řešení (nikolivěk nabubřelé populistické fráze bafuňářů). Sociálisti ale stále slibují zářné zítřky "obyčejných lidí". Klasická utopická vize.

Politik neumí "nalejt čistého vína", sociálista tuplem. Třeba Marxovo K=C+V+M. To se jim to kveruluje s "M". Keynesiánci by byli "u vytržení", kterak Bohuš Dluhoslav ekonomicky bádá. Fourier, Saint Simon, Owen..., to byli klasičtí utopističtí sociálisté. Rád se nechám poučit.

0/0
18.6.2010 22:19

Paegavel

Socialisti a šetřit, udělat 6x levnější kampaň ???

To mi nějak nejde dohromady, to je něco jako suchá voda nebo hranatá koule ;-D

0/0
18.6.2010 21:41

vinca L

Re: Socialisti a šetřit, udělat 6x levnější kampaň ???

R^R^

0/0
18.6.2010 22:10

Draxis

Specialisti na reklamu

odhadli kampaň na 700mega (i se slevami za množství) a oni prý ani polovinu.. To mi fakt nesedí

0/0
18.6.2010 21:39

LukinoL

Re: Specialisti na reklamu

Přesně... O něco výš jsem už dal odkaz na http://blisty.cz/2010/5/31/art52819.html (článek s názvem "Po Paroubkovi zbyly prý tři čtvrti miliardy dluhu")

0/0
19.6.2010 20:47

von Wichzenberg v2.0

Tak podepište smlouvu

ještě jednou s Tvrdíkem, ať je od vás už konečně pokoj. [>-]

0/0
18.6.2010 20:54

ruger.forever2

Kde vezme někdo, kdo dluží

třičtvrtě miliardy dalších 50 miliónů?

0/0
18.6.2010 20:50

von Wichzenberg v2.0

Re: Kde vezme někdo, kdo dluží

Pár miliónů se vždycky najde - tak to říkal Jyrka ;-D

0/0
18.6.2010 20:53

Lobo se (z)vrací

Re: Kde vezme někdo, kdo dluží

Zdroje jsouR^;-D

0/0
18.6.2010 21:00

Paegavel

Re: Kde vezme někdo, kdo dluží

To je stejné jako u lidí ! Znám lidi co dluží milion akorun a jezdí v BMW  a 2x ročně k moři, tak nějak podobně to dělá socdem....

0/0
18.6.2010 21:48

peepakuk

prostě lži a neschpnost

toto dokazuje podle mě dvě věci o ČSSD:

1.neschopnost - neumí zkrátka hospodařit.  Trochu rozumný jedinec by raději počítal s horším výsledkem voleb, než jim napovídali průzkumy a podle toho držel náklady na kampan na uzde, nez se pak nedostat do takýchto sra*ek.

2 lžou - někdy zjara - tuším zhruba březen, mě tu na idnes pobavil článek o tom , jak si ČSSD půjčuje dalších cca 160 milionu na volebni kampan. Ale obratem rekli, ze ty prachy jsou jen rezerva, kterou ani nemaji v planu vyuzit, že celkova jejich kampan bude stat jen tak asi 180 milionu. Takže už tenkrát moc dobře věděli, že kampan bude stat  nějakých 300-350 milionu, akorát z "obyčejných lidí dělali blbce".  

Každému co jeho jest, milá ČSSD, vyžerte si tu vaši rozhazovačnost do dna.

0/0
18.6.2010 20:40

smutnýsosan

Když ono to u těch soanů je to tak nějak jedno.....

0/0
18.6.2010 20:38

2mmmm_2

Kde nejsou ideje,

kde myšlenky nahrazují PR agentury, tam nepomůže ani Hamáček...Soc. dem. nečeká nic dobrého ani s Hamáčklem, ani bez Hamáčka. Že si tam nedali rovnnou nějakého Hujera....

0/0
18.6.2010 20:16

šmudlíček

To

už nebude pivo za 2 kč?Bek;-(

0/0
18.6.2010 20:13

starý muž

To jsou starosti

;-D a budoucí koalice se pere o koryta;-D;-D Nečas zažívá co je to nečas!!

0/0
18.6.2010 19:14

3_130_202_135

Re: To jsou starosti

Dědeček senilní, nekrade, nesmilní..a píše zcela mimo téma diskuze

0/0
18.6.2010 20:08

starý muž

Re: To jsou starosti

Ok ,myslím že vznik nové vlády je důležitější,truhlíku!!!!Rv

0/0
18.6.2010 20:09

3_130_202_135

Re: To jsou starosti

Tys vzal dědečka senilního na sebe? Nejsi trochu ješitný a vztahovačný? Já psal o Nečasovi a tys mu to vyfouknul! ;-D

0/0
18.6.2010 20:13

denny2006

Re: To jsou starosti

popleto,když je to tak důležité,tak o tomto diskutuj na diskusi k tomu určené.Btw.už si nakrmil králíky?

0/0
18.6.2010 20:38

mmaaxxoo

Re: To jsou starosti

ubohý, zlý příspěvek!!!!Rv

0/0
19.6.2010 7:47

noorange

Toto není náhodná citace, ta sem patří

„Soudruzi! Nyní vám představuji koho? Nyní vám představuji velitele praporu, soudruha majora Halušku. Já se jmenuju soudruh poručík Hamáček a jsem velitelem vaší roty. Soudruzi! Teď je každý z vás voják! A od vojáka se čeká, že bude dobře plnit svoje povinnosti. Kdyby neplnil dobře svoje povinnosti, tak s ním zatočím, protože na vojně je nejdůležitější kázeň, a tato musí být uvědomělá! Ste v Zelené hoře u 66. pomocného technického praporu. Dělnická třída vám dala důvěru a vaší povinností bude dokázat jí poctivou prací, že si jí co?“

Macháček špitne dopředu hraběti Štenberkovi: „Zasloužíme.“

Hamáček: „Že si jí zasloužíte. Naše jednotky jsou jednotky pracovní, takže budete sloužit beze zbraně, protože tolik důvěry vám zase naše pokroková dělnická třída dát nemůže. Naše strana a vláda vám může akorát co?“.....

0/0
18.6.2010 19:08

zoufalec1

Re: Toto není náhodná citace, ta sem patří

na něco z vlastní hlavy byste se nezmohl?

0/0
18.6.2010 20:50

já tuca ramirez

Re: Toto není náhodná citace, ta sem patří

Citovat klasika , ukazuje na znalost toho co cituje, zatím co blb jen plácá hovadiny a nezná nic.:-P

0/0
19.6.2010 5:13

ruger.forever2

A kde bude sedět? Lidový dům jde, pokud se nemýlím

do

DRAŽBY!!

;-D;-D;-D;-D

0/0
18.6.2010 18:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.