Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Disident a bývalý boxer se vrátil z kubánského vězení jako troska

Před sedmi lety byl Kubánec Ariel Sigler úspěšným sportovcem. Pak ale skončil společně s dalšími disidenty v komunistickém žaláři, kde onemocněl a zhubl na polovinu své váhy. Díky vyjednávání katolické církve s komunistickou mocí se ale nyní dostal na svobodu a naděje svitla i dalším vězňům svědomí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.61.

demagogie

na Guantanámu "politické" vězně překrmují, co budou dělat až se tak vyžraný vrátí? To je zločin!  Polednová, Grebeníček, Vaš a další,  by si jiste přáli být humálně souzeni a vyslýcháni komunistickou mašinérii, tak jak ji sami předváděli.

0/0
17.6.2010 14:06

jrozec

demagogie

Zase demagogie, podsuneme člověku něco co neřekl a pak tím argumentujeme? Kde jsem se zastával "života z akomunistů"? Jaký máte Vy důvod oblbovat lidi a něco jim podsouvat, to přesně dřív totiž komunisti dělali taky...?

0/0
17.6.2010 12:53

spunlock

tomu říkám vězení

a ne ty naše zotavovnyR^

0/0
17.6.2010 11:53

CM3

A proč autor se nezmíní také o Haiti, které sice

bylo postiženo tragickým zemětřesením, ale zárověn se ukázala obrovská negramotnost a neschopnost režimu reagovat na toto neštěstí . S obrovskou kriminalitou,chudobou , hladomorem  je pro Haiti Kuba nedostižný vzor. Ovšem  diktátorství na Haiti je tolerováno  USA . Režim sice na Kubě nijak nevzkvétá, ale zase  negramotnost Fidel vymýtil . Navíc  chci  připomenout, že jest-li ropa z vrtu BP dojde na Kubánské pobřeží, tak se Castrovi podaří udržet daný režim za odškodné za tuto ekologickou havárii. A tak paradoxně  kapitalističtí  imperialisté zachrání komunistický režim  a v Pentagonu puknou vzteky ....

0/0
17.6.2010 11:33

A.A.

Re: A proč autor se nezmíní také o Haiti, které sice

Haiti se v českých novinách řešila opakovaně... tohle je článek o kubánském vězni... chcete, aby na konci každého článku o komunistickém státu ještě byly poznámky, jak USA stojí za nic, že jsou i další státy, kde je diktatura a tak? začněte myslet!!!Rv

0/0
17.6.2010 13:31

Parcival

Re: A proč autor se nezmíní také o Haiti, které sice

Protože by byl za pitomce, kdyby v článku o Kubě začal blekotat o Haiti. co je tohle za otázku?

0/0
17.6.2010 16:51

jrozec

Zkreslování

Nemyslím si že by na kubě vládla spravedlnost a blahobyt, ale taky nemám rád, když někdo manipuluje veřejností. Pokud si ten článek člověk dobře přečte, tak zjistí mezi řádky: 1. Boxera nezřídili ani tak komunisti ve vězení, ale nějaká nemoc a hádám, že to je taky ten důvod proč ho nakonec pustili (humanitární důvody)

2. V celé kubě mají jen 200 politických vězňů? 3. Za 40 let jim z těch politických umřel jen jeden člověk? (kolik vám v 200 členném vzorku lidí zemře průměrně za rok? U nás je to ročně +-10 lidí z 1000 tj. 2 za rok!)

0/0
17.6.2010 11:10

ruger.forever2

Je mi tě skutečně líto.

Kubánskou realitu znám déle než třicet let z osobní pracovní zkušenosti.ruky.

Jsi stejně chytrý jako Jane Fondová, kterou zmiňuji níž.

Kdo zná Kubu in natura, nepodpoří její systém  ani tím, že by  jí navštívil  v rámci "skvělé, levné dovolené"

0/0
17.6.2010 11:16

jrozec

Re: Je mi tě skutečně líto.

To že tam je špetný politický systém, jěště neospravedlňuje manipelaci s fakty a ovlivňování lidí....

0/0
17.6.2010 12:11

A.A.

Re: Je mi tě skutečně líto.

R^

0/0
17.6.2010 13:32

Svoboda slova

Zato z Guantanáma se chodí jak z nemocnice

;-DRv

0/0
17.6.2010 11:01

bukovski

Re: Zato z Guantanáma se chodí jak z nemocnice

Argument k čemu? Tohle má ospravedlnit chování k vězňům na Kubě?!

0/0
17.6.2010 11:04

Svoboda slova

Re: Zato z Guantanáma se chodí jak z nemocnice

Hle modrý svazáku, přečti si raději co je waterboarding...

0/0
17.6.2010 11:12

slon75

Re: Zato z Guantanáma se chodí jak z nemocnice

Sláva! Už jsem se bál, že bolševici nepoužijí svůj oblíbený argument "a u vás zase lynčujete černochy"!

0/0
17.6.2010 11:13

long_dong-SILVER

nevite

nekdo kdy bude boxovat na PPV?

0/0
17.6.2010 10:59

ruger.forever2

Nějakm mi tady chybí příspěvky URBy

a dalších fanatických bolševiků, o tom, jak  skvěle je na  NEJVĚTŠÍM KONCETRÁKU SVĚTA "OSTROVĚ SVOBODY"

0/0
17.6.2010 10:44

Parcival

Re: Nějakm mi tady chybí příspěvky URBy

Nechybí tu a perlí;-D;-D Prý je ta zpráva nafouknutá. A na to holka přišla tak, že kubánský tisk o jeho propuštění nepsal;-) Smutné je, že se najdou duševní mrzáci, co podobné "argumenty" žerou;-(

0/0
17.6.2010 10:57

ruger.forever2

Smutné je, že to není o "pravici" a "levici"

ale o prostém obyčejném humanismu. Vzpomínám si, jak Jane FOndová  navštěvovala americké zajatce ve Vietnamu a argumentovala tím, že se mají skvěle. Veteráni jí dodnes nenávidí, protože kdyby řekli, že se nemají jinak , než skvěle, vietnamci by je následně umučili k smrti...

Místní Kuba Fans jsou ještě hloupější , než ta anorektická cvičitelka aerobiku

0/0
17.6.2010 11:14

slon75

Re: Smutné je, že to není o "pravici" a "levici"

A to se ještě nechala vyfotit, jak střílí samopalem po amerických letadlech.

Ale prý už se jim omluvila, asi 30 let poté...

0/0
17.6.2010 11:19

briza

Re: Nějakm mi tady chybí příspěvky URBy

Mluvit o Kube jako o koncentraku je pitomost. To ze to napises velkym pismem z toho mensi pitomost neudela.

0/0
17.6.2010 14:23

Warhead_bia :P

no pekne

a stale maj u nas komousi treti/ctvrte misto neni to radost ? :-)

0/0
17.6.2010 10:31

Stavros Niarchos boháč z Jevíčka

Když čtu komentáře zažraných bolševiků

je mi z toho špatně.

0/0
17.6.2010 9:45

Bouše

Teď může boxovat v muší váze ...

0/0
17.6.2010 8:56

Novotnak

S tím, jak církev ztrácí moc, stává se užitečnou.

A s tím jak ji ztrácí komunismus, stává se pro lidi méně nebezpečným.

0/0
17.6.2010 7:52

Parcival

Re: S tím, jak církev ztrácí moc, stává se užitečnou.

Z toho vyplívá, že jediný snesitelný komunismus je ten bezmocný? To ano, nelze nesouhlasit.

0/0
17.6.2010 10:44

Hellmoon

měli by jsme si vzít ponaučení

a ne že ti naši vězni si budou chodit do vězení jak na dovolenou.

0/0
17.6.2010 6:51

poiuyt

Kubanci by meli se ucit demokracii ve vedlejsim

Guantanamo :uveznit do nekonecna bez soudu.

0/0
17.6.2010 6:42

slon75

Re: Kubanci by meli se ucit demokracii ve vedlejsim

Až na to, že většina vězňů v tom kapitalistickém pekle Guantanámu ztloustla.

0/0
17.6.2010 8:44

poiuyt

Re: Kubanci by meli se ucit demokracii ve vedlejsim

vazil jsi je?

0/0
17.6.2010 9:06

slon75

Re: Kubanci by meli se ucit demokracii ve vedlejsim

Ne, ale viděl jsem jejich fotky před a po pobytu.

0/0
17.6.2010 10:59

Vanguard

Re: Kubanci by meli se ucit demokracii ve vedlejsim

Uvěznění do nekonečna bez soudu? To jsou přesně Kubánci, a naději na propuštění mají mnohem menší než vězni z Guantanáma...

0/0
17.6.2010 9:29

neandrtálec

Takhle budeme po reformě ?

:-)

0/0
17.6.2010 6:25

Olda70

Re: Takhle budeme po reformě ?

Ne, ale kdyby tu vladli komuniste a pseudokomuniste, tak takhle by mohl dopadnout clovek vyjadrujici nahlas svoje nazory.

0/0
17.6.2010 7:56

Nenic mi me kruhy

to muze byt rad ze ho nezastrelili bez duvodu a soudu

tak jak se tomu deje ve stredomori :-/;-)

0/0
17.6.2010 3:19

neandrtálec

Re: to muze byt rad ze ho nezastrelili bez duvodu a soudu

... nebo jako v Brně, třemi dávkami...

:-)

0/0
17.6.2010 6:26

Polemik

Nechci se zastávat komoušů...ale

..je mi jasné, že si na tom vzhledu ten disident dal pořádně záležet sám. Jistě to byl notorický hladovkář, kterého Kubánci ještě rádi pustili ve strachu, že jim tam zemře a bude to pro ně mediálně ještě horší.

Z propagandistických důvodů měl režim jistě zájem propustit ho v lepší kondici....ale jeho bude teď živit právě tenhle vzhled a antipropaganda..

No, alespoň se válčí pouze v médiích..

0/0
17.6.2010 1:06

Bennu

Re: Nechci se zastávat komoušů...ale

Vaham, jestli se ti mam smat, nebo nad tebou brecet. Rv

0/0
17.6.2010 1:11

fan12

Re: Nechci se zastávat komoušů...ale

Proč ?...myslím si to samý

0/0
17.6.2010 1:27

STOP 09

Re: Nechci se zastávat komoušů...ale

a mě zas nad tvou trapnostíRv

0/0
17.6.2010 1:33

Nenic mi me kruhy

Re: Nechci se zastávat komoušů...ale

takhle vypada na kube kazdy rolnik, a to nemusi byt ve vezeni. :-) Nekecam byl jsem tam nejmin 12X

0/0
17.6.2010 3:16

veš na pleši

Re: Nechci se zastávat komoušů...ale

V kubánském vězení? :-)

0/0
17.6.2010 9:23

A hlavně nemyslete!!!

No a?

Onemocnět můžete i v našem vězení.

0/0
17.6.2010 1:05

spunlock

no nic, ještě než půjdu hajat si neodpustím

dotěrnou otázku. proč nepíšete na  diskusích svobodně svoje  názory? proč se mažou příspěvky? a co mi to připomíná?

všem hezkou noc:-)

0/0
17.6.2010 0:29

Ješter 103

Re: no nic, ještě než půjdu hajat si neodpustím

Narozdíl od komunismu si můžeš založit svůj server a tam si psát úplně co chceš a nikdo ti to mazat nebude, spousta lidí to tak dělá - otázka jestli to bude někdo číst.Rv

0/0
17.6.2010 0:40

Ješter 103

Re: no nic, ještě než půjdu hajat si neodpustím

Samozřejmě není spravedlivé že rasismus někdy i jen obyčejná pravda , propagace fašismu se trestá a propagace komunismu ne, ale to je právě to pokřivení společnosti půl stoletím bolševické diktatury.Rv

0/0
17.6.2010 0:43

Ješter 103

Re: no nic, ještě než půjdu hajat si neodpustím

A jen doplnující otázka - už si slyšel že by tady někoho za jeho názor zavřeli ? Já ne.

0/0
17.6.2010 0:47

halagajda

Re: no nic, ještě než půjdu hajat si neodpustím

pokud se to znazite prirovnat ke komunismu znamena to ze jste ho nezazil...

0/0
17.6.2010 7:34

spunlock

třeba na kubě za dvacet let bude taky trafika s názvem

úřad pro vyšetřování zločinů komunismu. jenže to u nás už budeme mít úřad pro vyšetřování zločinů demogracije;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.6.2010 0:12

Ješter 103

Re: třeba na kubě za dvacet let bude taky trafika s názvem

To je možný.:-P Ale nedělej si naděje že tady bude komunismus.Rv

0/0
17.6.2010 0:13

spunlock

Re: třeba na kubě za dvacet let bude taky trafika s názvem

doufám, že nebude

0/0
17.6.2010 0:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.