- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se nakupují nové autobusy, když chce DP do pár let autobusy provozovat formou outsorcingu? Že by plánovaný příspěvek pro nějakou soukromou firmu?
A je i cena výhodnější než u velkých autobusů? Myslím tím poměr počtu převezených osob denně vs. cena autobusu. Co spotřeba? Větší, menší? A poslední dotaz? Proč je vlastně nutné kupovat midibusy? Normální autobusy by se nevešly tam kam tento? Je to možné, ale v Praze moc takových míst neznám. Rád bych viděl podklady k tomuto projektu ;)
pravda tak např. snad už od vzniku MHD zcela normálně mezi Těšnovem a Staroměstskou jezdili až velké kloubové autobusy a bejvávali docelá plný, tak nevím proč nutnost minibusu na tuto trasu. Na druhou stranu například linka 128 je furt prázdná, já tam na první zastávce odkad lidi přestupují na Žvahov jsem nikdy neviděl víc jak 5 lidi. A přeprava cestujících mezi jednotlivými zastávkami po trase je zcela nepotřebná. Zbytečné vyhazování za dotace na autobusy na trasách kde nikdo nejezdí. To už pomalu aby všem strčili autobusovou zastávku metr před dům ...
Zase díra do našich kapes. Chápu, potřebu spojení do ulice, ale Těšnov a Staroměstská přeci mají 133. Proč se tam bude dávat ještě jedna???
"Z 20 midibusů bude pět na elektrický pohon a 15 dieselových. Důvodem je to, že elektrické jsou jednou tak drahé," - takže 5 elektromobilů nenakoupili proto, že by byly ekologičtější ale proto že byly jednou tak drahé. Na někoho kdo se živí řečněním docela smutný výkon.
No vidite, mne zas dava smysl, to co rek Vodrazka
Jen aby to nebylo tak příšerně nevětratelné jako současné pražské autobusy Renault Karosa s miniaturními okýmky. V těch je utrpení v létě jezdit.