Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik chce koupit dvacet malých autobusů

Pražský dopravní podnik chce koupit 20 nových malých autobusů, takzvaných midibusů. S nákupem dnes souhlasilo představenstvo podniku, řekl novinářům jeho předseda David Vodrážka. Malé autobusy budou stát zhruba 100 milionů korun. Podnik kvůli tomu vyhlásí tendr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kostej-nesmrtelny

Že by další tunel?

Proč se nakupují nové autobusy, když chce DP do pár let autobusy provozovat formou outsorcingu? Že by plánovaný příspěvek pro nějakou soukromou firmu?

0/0
15.6.2010 15:54

neníkoncebezzačátku

:))

A je i cena výhodnější než u velkých autobusů? Myslím tím poměr počtu převezených  osob denně vs. cena autobusu. Co spotřeba? Větší, menší? A poslední dotaz? Proč je vlastně nutné kupovat midibusy? Normální autobusy by se nevešly tam kam tento? Je to možné, ale v Praze moc takových míst neznám. Rád bych viděl podklady k tomuto projektu ;)

0/0
14.6.2010 16:35

a.je.to

Re: :))

pravda R^ tak např. snad už od vzniku MHD zcela normálně mezi Těšnovem a Staroměstskou jezdili až velké kloubové autobusy a bejvávali docelá plný, tak nevím proč nutnost minibusu na tuto trasu. Na druhou stranu například linka 128 je furt prázdná, já tam na první zastávce odkad lidi přestupují na Žvahov jsem nikdy neviděl víc jak 5 lidi. A přeprava cestujících mezi jednotlivými zastávkami po trase je zcela nepotřebná. Zbytečné vyhazování za dotace na autobusy na trasách kde nikdo nejezdí. To už pomalu aby všem strčili autobusovou zastávku metr před dům ...

0/0
18.6.2010 1:35

Suchoparek

Minibus

:-)

0/0
14.6.2010 16:06

poly_

.

Zase díra do našich kapes. Chápu, potřebu spojení do ulice, ale Těšnov a Staroměstská přeci mají 133. Proč se tam bude dávat ještě jedna???

0/0
14.6.2010 16:06

Fanatic.Dz

To je ale řečník

"Z 20 midibusů bude pět na elektrický pohon a 15 dieselových. Důvodem je to, že elektrické jsou jednou tak drahé," - takže 5 elektromobilů nenakoupili proto, že by byly ekologičtější ale proto že byly jednou tak drahé. Na někoho kdo se živí řečněním docela smutný výkon. :-/

0/0
14.6.2010 15:29

touring

Re: To je ale řečník

No vidite, mne zas dava smysl, to co rek Vodrazka :-P

0/0
14.6.2010 16:12

neníkoncebezzačátku

Re: To je ale řečník

Ono to gramaticky dava smysl, ale jinak je to nesmysl :D

0/0
14.6.2010 16:36

sluni-sluni

Re: To je ale řečník

R^

0/0
14.6.2010 16:39

touring

Re: To je ale řečník

nenene, dava to smysl ;-D ja to chapu tak, ze by nejradsi nakoupili vsech 20 elektrickejch, ale jelikoz jsou tak drahy, tak jich koupili jenom 5.

0/0
14.6.2010 17:11

J i ř í

Větrání

Jen aby to nebylo tak příšerně nevětratelné jako současné pražské autobusy Renault Karosa s miniaturními okýmky. V těch je utrpení v létě jezdit.

0/0
14.6.2010 15:20

Fanatic.Dz

Re: Větrání

V těchto nebudou okénka vůbec. Budou plně klimatizovaná až na kabinu řidiče kde bude otevíratelné okno. Takže klasika - ve voze na chcípnutí, ale řidič vítr ve vlasech. ;-D

0/0
14.6.2010 15:30

neníkoncebezzačátku

Re: Větrání

Vy jste si nevšiml toho kladívka po straně? :)) stačí ťuknout a vítr už vám čechrá vlasy :D

0/0
14.6.2010 16:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.