Diskuze

Mašínové se v Senátu zase dostali mezi navržené na vyznamenání

Členové protikomunistické odbojové skupiny bratří Mašínů po loňské odmlce opět figurují v seznamu osobností, které má Senát navrhnout prezidentovi Václavu Klausovi na nejvyšší státní ocenění. Doporučil to senátní podvýbor pro státní vyznamenání. Horní komora navrhovala Mašíny vyznamenat v minulosti už pětkrát, prezident zatím nevyhověl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

otas

12. 8. 2010 15:22
Plně souhlasím

s postojem Klause, Humla i všech ostatních, kteří považují Mašíny a spol. za vrahyR^

0 0
možnosti
S

Sid2007

14. 6. 2010 15:43
Narodem Svejku oblibeny Klaus zase nominaci zamitne

Proto navrh na vyznamenani Masinu zase "opravdu, ale opravdu" zamitne, k radosti svych podobne bezpaternych spoluobcanu, kteri maji neciste svedomi diky ruzne mire a forme kolaborace nebo "spolunazivani" s komunistickou totalitou.

Cesky malomestak, jehoz je Klaus primarnim prikladem (proto jeho stala podpora v populaci), vzdy perferoval klid a poradek, "neprehanet to" s jakymkoliv ozbrojenym odporem.

Viz. pane Broucek, Svejk, opustena pohranicni opevneni po Mnichovu, Prazske povstani kdyz uz Rise podepsala kapitulaci (nakonec po par dnech odvolane, kdyz hrozilo, ze Schornerova armada, prchajic do americkeho zajeti, by v Praze mohla znicit vice nemovitosti), viz. zadny odpor vuci komunistickemu rezimu (oproti Polakum, Madarum 1956, nakonec i v roce 1968 proti okupantum defacto nikdo nevystrelil), nakonec i Sametova revoluce (garantujici beztrestnost komunistum, naopak umoznujici nomenklature se privatizacne napakovat na generace dopredu).

Ano, Klaus je nas. I stran Masinu. Bohuzel.

0 0
možnosti
J

jamski

14. 6. 2010 16:43
Re: Narodem Svejku oblibeny Klaus zase nominaci zamitne

No, že nechce vyznamenat pár ubožáků, kteří tady loupili a vraždili a potom si vymysleli skazku o jakémsi odboji, který se ovšem odehrával nejspíš jen v jejich hlavách ,  a když už jim pro ty vraždy a loupeže byla u nás půda horká tak zdrhli do ameriky a teď jsou podělaní strachy se vrátit byť jen podívat . . . . . . . . .tak to se mu tedy  fakt nedivím. A dokonce s ním vyjímečně i souhlasím. :-)

0 0
možnosti
F

franta100

14. 6. 2010 12:57
Odboj a Vražda - je to vůbec rozdíl ??

Kdo popírá zločiny komunismu ten nikdy nic nepochopil, nebo pochopit nechce. Kdo ale bratry Mašíny staví na roveň protikomunistickému odboji, chová se naprosto stejně. Nelze přijmout argument, že dle nich, poštmistra zabili proto, že na odboj potřebovali peníze. To byla jen loupežná vražda pro peníze. A je víc takovýchto skutků v životě bratrů Mašínů. Jsou lidé, kteří bez vraždění nevinných skutečně proti komunistům bojovali a ocenění se nedočkali a nedočkají, třeba jen proto, že jim místo zabírají tyto "mediální hvězdy typu bratrů Mašínů". Škoda.....

0 0
možnosti
J

jamski

14. 6. 2010 13:41
Re: Odboj a Vražda - je to vůbec rozdíl ??

Ano to je pravda. R^

0 0
možnosti
RH

retkini

14. 6. 2010 11:36
Vrazi a diletanti

http://www.sv.cz/view.php?cisloclanku=2008020008

takhle vypadají odbojové akce vycvičených záškodníků? Sadističtí frackové se nudili a potřebovali peníze. Jejich otec se musí v hrobě obracet.

0 0
možnosti
AW

perpartes

14. 6. 2010 0:16
Fuj,fuj,fuj.......

Otřesné....vrazi.....zbabělci.....zbabělci.....srabi.....chudáčci ....

0 0
možnosti
Z

zoufalec1

14. 6. 2010 8:13
Re: Fuj,fuj,fuj.......

vidíte, to máte z toho, že jste se nechal tak rychle probudit. Tak si to trošku srovnejte v hlavě a zkuste to ještě jednou. Zatím je to slibné.

0 0
možnosti
P

Paspas

13. 6. 2010 22:03
Mašíni o žádné vyznamenání nestojí

Jsou dost zklamáni vývojem v této zemi, kde jsme zcela zřetelně nedokázali komunismus odsoudit, tak jako to udělali Němci s nacismem. Stačí si tady přečíst argumenty, které tady uvádejí někteří lidé (patrně z bolševických rodin) jako na příklad jamski,  21378, K55 atd[>-]

0 0
možnosti
BB

bar budo

13. 6. 2010 22:05
Re: Mašíni o žádné vyznamenání nestojí

... i ty hlupáčku, nebýt komunistů, je tady nacismus pořád ...

... a tvoji rodičové pospoužili jako krmivo tučňáků v Patagonii ...

0 0
možnosti

smějící se bestie

13. 6. 2010 21:25
***

tak už jim tu medajli dejte, ať je pokoj. K čemu je taková medajle se můžete podívat třeba ve Třech veteránech.

0 0
možnosti
JG

rasta_vesta

13. 6. 2010 21:32
Re: ***

Pokud vim zadnej Masin o medajli nepozadal, to je jenom ta vase staroceska obsese

0 0
možnosti
P

Paspas

13. 6. 2010 21:02
Až Češi pochopí, že nacismus=komunismus a

že v těchto systémech není veliký rozdíl bude v této otázce jasno. Ten nacismus nám celkem jde, ale s tím komunismem je to horší. Není žádná rodina, v které nebyl někdo v KSČ, SSM, SČSP, ROH, BSP, různým pomocníkem nebo důvěrníkem. Komunismus byl všude a hlavně zůstal pod vlivem bolševické výchovy  v myslích občanů. Proto se to dost těžko přiznává. Potom bude činnost Mašínů chápana jako odboj.  

0 0
možnosti
2

21378

13. 6. 2010 21:29
Re: Až Češi pochopí, že nacismus=komunismus a

Typická vejmluva Rv

0 0
možnosti
P

Paspas

13. 6. 2010 20:53
bar budo

Jaké byli v roce 1951 uniformy milicionáře? ;-D;-D

0 0
možnosti
J

jamski

13. 6. 2010 21:55
Re: bar budo

" Kopřiváky" v modré barvě ................................ to jste nevěděl ???????????????

0 0
možnosti
P

Paspas

13. 6. 2010 20:51
jamski

Stačí si vyhledat heslo Mašínové. Pokladní chtěl Mašína zastřelit a při rvačce o pistoli byl pokladník zastřelen. Kdyby se Mašín na něho nevrhl, tak by ho zastřelil. Člověk kterému svěřili komunisté zbraň byl prokádrován a byl komunistou jako hrom. Jinak se jednalo pomocníky VB, milicionáře atd. LM byla zločinecké organizace. Ozbrojená složka jedné= strany vytviořená k uchopení a k udržení moci. LM=SS 

Co tady chceš řešit třídní boj vyhlásili bolševici ne Mašínové. Mám ti tadypopisovat všechno, co napáchali?

Ty jsi taky v LM? Nebo tvůj otec? ;-D;-D 

0 0
možnosti
P

Paspas

13. 6. 2010 20:56
Re: jamski

byl v LM

0 0
možnosti