Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ne všichni na jihu Slovenska volí maďarské strany, jeptiška zůstala věrná

Přes čtyři miliony Slováků si mohou právě dnes vybrat v parlamentních volbách, koho na příští roky usadí do poslaneckých lavic. O tom, jestli země vykročí směrem k pravici, nebo bude dál pokračovat v levicové politice, rozhodují i obyvatelé malé obce Báč, kde žije početná maďarská menšina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mocnos

nazov

Dalsi debilny nazov na idnes tykajuci sa slovenska. Na juhu slovenska zije 1 500 000 obyvatelov. Maximalne 500 000 je madarskej narodnosti (presne cislo sa ukaze na buduci rok, ked je scitanie ludu). Je iste, ze ten zostavajuci milion urcite madarske strany volit nebude. Este aj v takom komarne je cca 30 % Slovakov a ti madarov urcite volit nebudu.

0/0
12.6.2010 21:40

Fyzik

Samozrejme, že nie všetci!

Juh Slovenska má národnostne zmiešané obyvateľstvo. Iba okresy Dunajská Streda  a Komárno majú vaic Maďarov ako Slovákov. Ostatné okresy majú viac Slovákov. Je teda logické, že tam volia aj iné strany ako maďarské. Sú tam ale aj také obce, v ktrých žije viac ako 90% Maďarov (vedľa nich môžu byť obce s vyše 60% Slovákov aj tesne pri hranici s Maďarskom). 

0/0
12.6.2010 21:35

Maroško

Nie všetci ktorí žijú na juhu Slovenska sú Maďari.

...

0/0
12.6.2010 21:30

Hurdiska_Husklejt

WoW

Tohle je www.idnes.sk? Nebo zde tahle diskuze má pro slováky větší váhu než na jejich serverech?8-o:-P;-)

0/0
12.6.2010 19:09

m+a+t+y

volte 7

http://www.youtube.com/user/mkpsmk

0/0
12.6.2010 18:05

Tady.mi.psenka.nepokvete

Re: volte 7

a proč to říkáte nám? ;-D

0/0
12.6.2010 18:14

m+a+t+y

Re: volte 7

Protože je to tady samej čobol anebo čobolo-maďar,který se chystal k volbám na ambasádu.

0/0
13.6.2010 7:25

Tady.mi.psenka.nepokvete

článek o prdu, ale koukám...

...že na Slovensku mají hezké voličky :-P

0/0
12.6.2010 17:51

starej_vul

Re: článek o prdu, ale koukám...

.. jj, slovenky byly hezký baby. Teda některý ... a jak uměla .... darmo vzpomínat

0/0
12.6.2010 20:00

majkl1

Opravdu,

ale opravdu skvělá reportáž z volebního dne našich nejbližších (jazykově i náturově) sousedů!Rv!!!!!!;-(

0/0
12.6.2010 17:26

m+a+t+y

Volte SMK

http://www.smk.sk/R^

0/0
12.6.2010 17:25

CCIR

Re: Volte SMK

Rv

0/0
12.6.2010 17:40

streetway

Re: Volte SMK

;-DRv

0/0
12.6.2010 17:43

m+a+t+y

Re: Volte SMK

Szlovákiában a magyarokR^R^R^

0/0
12.6.2010 17:46

bobecek173

Re: Volte SMK

Ba udělat Ficovi radosr;-DR^!!

0/0
12.6.2010 18:16

KULOVY_BLESK_BETA_17

Re: Volte SMK

;-Oťahaj s tým za Dunaj!!!!!;-O;-O;-€;-O

0/0
12.6.2010 18:26

Fungy

Re: Volte SMK

je tam nějaká Sarkozy, není to příbuzná madarskýho prezidenta Francie? ;-)

0/0
12.6.2010 21:05

padok

ako je namiesto 300 000, 500 000 madarov :)))

http://www.aktuality.sk/clanok/165727/v-rimavskej-seci-udajne-kupovali-hlasy-za-5-eur-policia-to-nepotvrdila/

0/0
12.6.2010 16:47

lobsterman

samorin

ja len ze samorin nie je vesnica (dedina) ale asi 15.000 mesto...

0/0
12.6.2010 16:30

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: samorin

To je na iDnesu normalni, detail no.... ;-D

0/0
12.6.2010 17:21

bobecek173

Re: samorin

Máš pravdu ,je to maštal;-D

0/0
12.6.2010 18:15

lina cerna hadice 12

@@

http://hnonline.sk/slovensko/c1-44210600-fico-manzelke-za-plentou-daj-si-to-do-tasky-b-font-color-ff9900-video-font-b   ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
12.6.2010 16:06

ableton

Re: @@

no vidis, v Cesku takychto pacientov nemate ;-D

0/0
12.6.2010 17:49

Krysařík je nezničitelný.

Báč...

Není odtamo onen známý sponzor ODS? Myslím že Lajosz Báč či tak nějak se jmenoval..8-o

0/0
12.6.2010 15:43

CCIR

Re: Báč...

Myslím si že sa jedná len o náhodu podobnosti. Ale čert nespí ... :-)

0/0
12.6.2010 17:43

mariolin

pani opravte to

Csákyho Slovenskou maďarskou koalici (SMK), SMK znamena strana madarskej koalicie. ked ste uz isli do obce Bac aspon ste si mohli zisti ake strany sa tam voliaRv. ach dnesni novinari

0/0
12.6.2010 15:32

Dr.Onufrakova

Uz to opravila

Zostala "sousedni vesnice Samorin". Samorin ma pocet obyvatelov ako Jicin. To nech necha, aby jej nekleslo sebavedomie.

0/0
12.6.2010 16:15

mudry

Re: Uz to opravila

chlapci, není to jedno? Jestli to je ves, nebo město? Hlavně aby dopadly volby tak, aby nová vláda prospěla zemi a jejím občanům. Jestli si tady přečtem, že Šamorin je to, či ono není vůbec podstatné :-)

0/0
12.6.2010 16:41

CCIR

Re: Uz to opravila

Myslím si že všetci budeme radi keby voľby dopadli tak, aby nová vláda prospela zemi a jej občanom, to súhlasím. Myslím si však že žurnalista, ktorý študoval žurnalistiku na vysokej škole by mal podávať informácie pravdivé, presné a objektívne!!! Báč patrí katastrálne do obce Rohovce a Rohovce zasa do okresu Dunajská Streda tak ako aj mesto Šamorín. Keby sa jednalo o nejaké vesnice niekde napr. v Ázii či Amerike dalo by sa mu troška aj prepáčiť, no nepoznať, či spackať obce v susednom štáte a hlavne nie zasa až tak ďaleko od českej hranice považujem za povrchnosť a nedbanlivosť. V dobe internetu si môže takéto informácie získať takmer ihneď. Aj v českom zemepise ho určite učili do koľko obyvateľov je osada, od koľko obyvateľov je obec a od koľko obyvateľov je mesto!!!

0/0
12.6.2010 17:40

m+a+t+y

Re: pani opravte to

SMKR^R^R^

0/0