- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Seknul s tím jak zedník se lžící, to by pomalu ani funkční příďák nepřežil, ještě že hlavní držel.
Pravda, s téčkovou výškovkou (není ofukovaná vrtulovými proudy) to není taková sranda citlivě natáhnout, co nejdéle jet jen po hlavním podvozku a pak teprve zlehounka položit příďák.
Na LKBE jednou takhle přstávala Morava, netušili to a příďák se odporoučel až při položení... no trochu hlíny od vrtulí.
Na EDDF před cca 15 lety jsem ex-post viděl něco podobného po přístání úplně na břicho, poškození nic moc, akorát sranda, jak byly všechny listy vrtulí překované na koncích do krásných spirál, než se to zastavilo.
Na druhé straně, po bitvě... atd. Konec dobrý vše dobré škoda éra.
Povedené přistání s poruchou přední podvozkové nohy vypadá úplně jinak - pilot musí dotáhnout letadlo nad dráhu v co nejmenším úhlu, pomalu a jemně přistát na zadní kola, držet letadlo při zpomalování na zemi co nejdéle ve zdvižené poloze čumáku s porouchanou přední nohou ve vzduchu a teprve až ztratí křídlo vztlak, nechat příď spadnout. A pokud možno vypnout motory, aby se při dotyku vrtule se zemí nepoškodila kliková hřídel a reduktor.
V tomto případě pilot s letounem práskl o zem a okamžitě šel na předek, se kterým ryl v zemi, nesouhlasím s hodnocením z videa.
No je pravda že s tím praštil jako s prací, ale ono to není až zase tak jednoduché udržet toho Paipera v doběhu na dvou kolech, když sedí dva maníci před podvozkem.To nemáš šanci udržet na výškovce. V TV ZNOVA, to vypadalo podle zvlněného plech před kabinou, že má zalomený i čumák.
Myslím, že na pristátí bolo videt, že je pilot trochu nervózny.
tak co to teda je? dvoumotorovy piper nebo cessna nebo dokonce ruslan?
To je přímá citace anebo nezná autor českou gramatiku?
to spiše - "zradila ho údržba". ..........
Tenhle Piper už byl opravován po nehodě http://www.uzpln.cz/zazpr04/ln17.htm U nás lítají většinou vraky, když něco spadne, novinář napíše Cessna i v případě větroně, sekretářka z asociace UL to potvrdí. Další záhadou jsou fotolety, když nám vyhlídky EU zpřísnila ..
Jo, to byla tedy nehoda ... "Příčinou poškození
čelního
skla kabiny letounu byl pravděpodobně náhodný střet letounu s ptákem." (pokud si ten vlastni odkaz vubec cetl).
Kdyz ti na aute nejakej sutrik natukne sklo, tak taky posles cely auto do srotu?
Od kdy maj ULL zatahovací podvozek, když p. D, coby šéf LAA ULL to komentuje
Ten je v tom nevině, pisálek si původně myslel, že je to ultralight, tak mu hned volal, potom si pisálek myslel, že je to dvoumístné letadlo, následně si pisálek myslel, že je to dvoumístné letadlo se třemi lidmi a nakonec se z toho vyklubala čtyřmístná cessna