Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čech se řítil po rakouské dálnici 206 km/h. Nehlídal jsem rychlost, řekl policii

Rakouská policie chytila na dálnici A2 ve Štýrsku dvacetiletého Čecha, který se řítil rychlostí 206 kilometrů v hodině. Nedíval jsem se na tachometr, řekl, když ho policisté zastavili. Dostal od nich pokutu téměř 22 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Live_in_the_death

Tak takhle

v demokratickém světě jedná a chová se policie. U nás by se mu pomalu klaněli a ještě mu umyli auto a vyměnili kola.

0/0
11.6.2010 14:33

Kru-cipísek

Jel rychle, platil hodně. A co?

Jestli idnesáci budou komentovat každé překročení rychlosti v zahraničí, bude tu za chvíli na to třeba speciální futrálek na tyhle zprávy....

Jel rychle, asi jako v CZ a čapli ho. Dobře mu tak. Naprostej souhlas. A dál? Co  s tím dál? Jakou má ta zpráva hodnotu?

A proč se nepíše třeba o tom, že měl francouz sjeté pneumatiky a čapli ho u nás? Nebo že Dán u nás jel 205 km?

Hmmmm.....

0/0
11.6.2010 1:43

inkognito79

Re: Jel rychle, platil hodně. A co?

rozdíl je ve způsobu jak to řeší policajti u nás a venku, zabavení auta a řidičáku minimálně do doby než se to projedná, většina lidí, která tak strašně moc pospíchá si to příště rozmyslí být měsíc bez auta

0/0
11.6.2010 8:38

Phantom2005

Re: Jel rychle, platil hodně. A co?

R^R^

0/0
11.6.2010 9:08

Kru-cipísek

Re: Jel rychle, platil hodně. A co?

Jo, naprosto souhlasím, klidně na rok. Ale pozastavil jsem se nad tím, zda zprávy o rychlé jízdě našich v zahraničí jsou k něčemu a proč nejsou podle stejných zásad zveřejňovány zprávy o přestupcích cizinců u nás. Třeba že Holanďan nedal přednost v jízdě, dostal 5.000 Kč pokuty a tak.

Tenhle typ zpráv mi připadá zcela zbytečný.

0/0
11.6.2010 11:37

iuos

hmm

v tištěných novinách se dají vyfiltrovat důležité zprávy, které se otisknou, na internetovém portálu se musí pořád něco psát, aby to nevypadalo mrtvý a čtenáři se vraceli co nejčastěji ;-D

0/0
11.6.2010 14:45

woody.birch

Je to jednodušší

Od nás je prostě zvyklý, že se rychlost dodržuje jenom tam, kde je značka upozorňující na měřený úsek.:-P:-P:-P

0/0
10.6.2010 23:48

juklíček

nikdy, nikdy bych si nedovolil v cizí zemi

zvláště jako čech-  v německy mluvící zemi porušovat zákony

0/0
10.6.2010 21:31

TRX

Když už jste rádi že dostáváme pokuty

zy rychlou jízdu...apeluji na řidiče ať se naučí jezdit, koukat kolem sebe a přečíst si vyhlášku. Dnes D5 Beroun Praha. Kolona na 35 min. Jen proto že se sbíhaly dva pruhy a 80% řidčů nezná zipový systém ( který platí již několik let ), či se ani neumí zařadit do pruhu bez toho aby museli zastavit. Díky

0/0
10.6.2010 19:32

Jezdím na neutrál

Re: Když už jste rádi že dostáváme pokuty

Dnes jsem četla jeden názor, že se na silnicích vyskytují i takoví řidiči, kteří jedou v levém pruhu až "co to jde" a pak chtějí, aby je ostatní v pravém PUSTILI. No považte, taková drzost. ;-D;-D Byl to typický analfabet, co se zipového systému týče. :-/

0/0
10.6.2010 21:23

xluke

Re: Když už jste rádi že dostáváme pokuty

No já zase často vidím zipistu, který pomalu plynule jedoucí kolonu předjede dvoustovkou, zagumuje na samém konci přípojného pruhu a donutí celou plynule jedoucí kolonu zastavit, aby se tam sám mohl nasáčkovat. Takže zip samozřejmě ano, ale i tak jednoduchá věc se dá dělat špatně.

0/0
10.6.2010 21:34

josefl

Re: Když už jste rádi že dostáváme pokuty

Až konečně policajti budou stát, kontrolovat a oceňovait i v takových místech, tak se to brzy všichni naučí. Zatím se všicni naučili hlídat na vjezdu a výjezdu obce, zda tam nestojí a neměří. Předjíždění na plné před vrcholem kopce, pří předjíždění spoléhání na to, že ten protijedoucí bude brzdit, tlačení před sebou, to se u nás nekontroluje a nepokutuje.

0/0
10.6.2010 21:41

Jezdím na neutrál

Re: Když už jste rádi že dostáváme pokuty

A proč nevyužít levého pruhu k předjetí všech těch, kteří se "disciplinovaně ;-D" řadí vpravo již třeba kilometr-dva-tři před souběhem pruhů???? Jsou to paka, která se táhnou vpravo, aby pak nedejbože nemuseli čekat, až je někdo pustí. Systém zipu nechápou ti, co se táhnou vpravo, když mohou jet souběžně. Já třeba pouštím auta zleva běžně. Přežiju tu, pro někoho "potupu";-D, že před sebe někoho pustím. Ale taky to vyžaduji po ostatních.

0/0
10.6.2010 22:23

TRX

Radši zaplatim 22tis

než přijít o řidičák. Dopadl dobře.R^

0/0
10.6.2010 19:27

King_Feanor

Re: Radši zaplatim 22tis

a to neumíte číst? O řidičák naštěstí přišel taky!:-)

0/0
10.6.2010 19:36

Jezdím na neutrál

Nehlídal si rychlost?

8-o Ještě, že neměl raketu. ;-D

Taky mohl skončit na Měsíci. ;-D

0/0
10.6.2010 19:15

danny45

Zřejmě si myslel....

(pokud tedy je schopen činnosti zvané myšlení), že se to "vyřeší" jako u nás....

0/0
10.6.2010 19:00

TRX

Re: Zřejmě si myslel....

Myslíš ztrátou řidičáku na 1-2 roky?

0/0
10.6.2010 19:28

Marold3

Sousedé z jihu,

půjčte nám policajty ...

0/0
10.6.2010 18:44

Koholik

Re: Sousedé z jihu,

taky si říkám že taková půlroční výpomoc z Rakouska a Německa by naše silnice krásně vyčistila ;-D

0/0
11.6.2010 7:22

Menetekel

Někde to jde a někde ne

Alespoň v Rakousku nejsou na české týpky ve vytuněných rachotinách zvědaví.R^

0/0
10.6.2010 18:28

top.bavič

Re: Někde to jde a někde ne

To jo, oni auta zbavěj a po pěti letech jim tam letí 20tiletej fakan v tý samý plechovce, akorát s křídlem a vytuněnejma zrcátkama...... ;-D už vím, proč jsme pro ně untermenschi....

0/0
10.6.2010 19:13

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Za vlady Talibanu se v Afghanistanu...

...za rychlou jizdu za trest zapalovalo auto a kdyz shorelo, tak ridicovi navic sebrali boty, aby sel domu pesky. Zajimava metoda. Mozna by fungovala i v Cesku... :-)

0/0
10.6.2010 18:27

Jezdím na neutrál

Re: Za vlady Talibanu se v Afghanistanu...

R^R^R^;-D

0/0
10.6.2010 19:16

richu_ch

860 ecek?

tak to ma jeste dost levny - teda jestli to u tech 860ti zustane, a vrati mu papiry a auto.

0/0
10.6.2010 18:22

kladivar2

I v cechach to neni zadna vyjimka 200 km/h a vice

jen na R10 Praha-Liberec jede minimalne kazdej 4-5 kolem 160 km/h a i vic obzvlaste po paty hodine kdy kazdej specha z prace domu.

0/0
10.6.2010 18:08

TRX

Re: I v cechach to neni zadna vyjimka 200 km/h a vice

160 je normální rychlost moderního vozu. Kéž by byla uzákoněna.R^

0/0
10.6.2010 19:29

kamasutra.novakova

Re: I v cechach to neni zadna vyjimka 200 km/h a vice

Jistě, auta zcela určitě na tuto rychlost v pohodě mají... Ale nejsem si jistá, jestli jsou na tuto rychlost připraveny hlavy většiny českých řidičů... Nevím, čemu ta větší rychlost objektivně prospěje, kromě Ega některých jedinců... Bohužel, ne každý je schumacher, a pohybují se mezi námi řidiči začátečníci, řidiči důchodci, řidiči tělesně postižení, řidiči se staršími automobily,  - asi není řešením zakázat jízdu všem důchodcům a začátečníkům a řidičům, kteří nemají na nový vůz....

0/0
10.6.2010 21:07

Genial

Re: I v cechach to neni zadna vyjimka 200 km/h a vice

160 by bylo fajn, ale ze sve vlastni zkusenosti se domnivam, ze pulka dalnic, aut a ridicu na to jaxi nema... Jinak po dalnici v CR jezdim 140-150 prumer, v noci na to obcas slapnu vic...;-DV

0/0
11.6.2010 13:51

pivečko

206

to jezdim z Jičína furt,

0/0
10.6.2010 18:06

hovnival

@@

to se deje bezne. dnes jsem jel do Havlickova Brodu a bylo to tam taky.

0/0
10.6.2010 17:16

pohrobek

No jo no...

A proč to říkají jako nějakou senzaci? Ono by to takhle mělo být i u nás, konečně by se někteří řidiči ukáznili......R^R^R^

0/0
10.6.2010 17:08

Chody1980

Re: No jo no...

Já vůbec nerozumím problému naopak tomu, proč někomu vadí taková rychlost ? Víte, pokud by čeští řidiči v oktáviích a audinách atd....nejezdili v levém 120 s tím, že já přidám a ujedu ti, tak by se nic nedělo. Levý pruh at mají k předjetí a zase zmizí do pravého... Pak by nebylo tolik problémů s rychlostí. Navíc, jet dneska 200 není už problém ve většině aut.....  A to že lidé podjíždějí z prava atd....tak právě proto, že to tele před ním neuhne...proč by uhybal že ? On jede podle předpisů...bohužel nejede :) jen rychlost dodržujje

0/0
10.6.2010 18:24

chassis hunter

Re: No jo no...

mam auto,ktere ma 245hp,ale vice 130 jsem s nim nejel a uz vubec nevim proc bych s nim litat 200...jeden duvod bych asi videl a to ten,ze v hlave nemam vymeteno...;-D;-D;-D

0/0
10.6.2010 18:51

Jezdím na neutrál

Re: No jo no...

R^R^R^R^R^

0/0
10.6.2010 19:18

________________________________

Re: No jo no...

183 kW je na tahač pěkná slabota. Dáš na návěs pár palet a vlečeš se jak pěšky.

0/0
10.6.2010 20:30

FB13624

Re: No jo no...

Jako člověk, který pak řeší následky dopravních nehod, s Vámi souhlasím, že pro auta není problém dnes jet 200 km/h, ale ujišťuji Vás, že na rozdíl od pokroku v technice se reakční doba lidského organismu nemění. Takže tele je ten, kdo jede, byť v levém pruhu, na našich dálnicích 200 km/h. Za zkažený život (pokud přežijete), to opravdu nestojí a kdo si chce něco dokazovat, ať si to vycvičí ve fitku.

0/0
10.6.2010 19:10

TRX

Re: No jo no...

Zatímco děda svištící v levém pruhu 90 a přemýšlíí o slepicích a zahrádce má reakční dobu skvělou. Teda hned po tom co mu dojde že řídí auto.R^

0/0
10.6.2010 19:30

Warhead_bia :P

no...

na A2 bych se taky pod 200 neplazil a sjety gumy jsou fuk kdyz nejsou tvrdy ;-)

0/0
10.6.2010 16:37

MaC707

hmm

jasně pro tyhle rychlosti jsou sliky lepší volba :o)

0/0
10.6.2010 16:16

Shalukim

Re: hmm

;-D

0/0
10.6.2010 16:36

FastDriver

Jel 206? No a co?

Na mnoha dálnicích se dá jet bezpečně i rychleji. Spíš bych mu naložil za ty sjetý gumy, o tom žádná, tím ohrožuje nejen sebe, ale i ostatní.

0/0
10.6.2010 16:09

anybodyelse

Re: Jel 206? No a co?

a tou rychlosti ostatni neohrozuje8-o

0/0
10.6.2010 16:59

tulak2004

Re: Jel 206? No a co?

Jestli jízda rychlostí 206km/h ohrožuje ostatní řidiče? To záleží na dalších okolnostech, například na hustotě provozu. O pár kilometrů dál v Německu by pokutu za rychlost nedostal, a nepadlo by ani slovo o tom, že je jeho rychlost nebezpečná.

Ono to vždy velmi pobaví. Někdo jede po Německu rychlostí 250km/h, všechno je OK. Pak přejede hranice do Rakouska, tam zpomalí na 200, zastaví ho poldové. Udělají z něj málem masového vraha, který děsně ohrožuje životy lidí kolem, dají mu obrovskou pokutu, zabaví řidičák a poznávací značky...

0/0
10.6.2010 17:13

medved_cz

Re: Jel 206? No a co?

O pár kilometrů dál v Německu by naopak dostal flastr ještě větší. Jak u Pasova, tak i Solnohradu je rychlost na Německé dálnici omezena na 120 km/h. U Kuffsteinu díky (na Německé poměry) tragickému povrchu na 100 km/h.

Ona obecně neomezená rychlost na Německ dálnici je kec protože téměř na všech dvouproudých úsecách je omezena značkou na 120, občas i na 100 nebo 80 km/h.

0/0
10.6.2010 17:47

kladivar2

Re: Jel 206? No a co?

kecas, u Passau je omezena rychlost jen kolem mesta vzhledem k tomu ze tam jsou 3 vyjezdy/najezdy a jeste benzinky z obou stran. Jinak je az do Degendorfu neomezena a na na druhou stranu do Rakous taky. A dal z Degendorfu na Mnichov je neomezena jen zas kolem Landshutu to je stazeny na 120. Asi si toho na nemeckych dalnicich moc nenajezdil. :-P

0/0
10.6.2010 18:03

nacken

Re: Jel 206? No a co?

je to tak R^

0/0
10.6.2010 18:17

Ahasver

Re: Jel 206? No a co?

Ne a ne a ne :-)

A3 poblíž Passau je z Rakouska bez omezení až k Hammerbachtalbrücke (cca. 18 km), následuje 120/100 okolo Passau (ca. 10km), v lese za křižovatkou Passau Nord omezení končí a další je až po skoro 100km.

A93 u Kufsteinu je od A8 až k mostu přes Inn (směrem do Rakous) bez omezení, na druhou stranu je nejprve necelé 2km limit 100, poté až k A8 130.

Rychlost bez omezení je povolená na téměř polovině délky dálnic, zrovna u dvouproudých úseků je ten podíl ještě větší - omezuje se spíš na těch víceproudých v okolí velkých měst a v místech s vysokou dopravní zátěží.

0/0
10.6.2010 18:28

Warhead_bia :P

Re: Jel 206? No a co?

pokud nejsou sjety na kord tak nevim cim :-P

0/0
10.6.2010 17:19

FastDriver

Re: Jel 206? No a co?

třeba že blbě brzdí

0/0
10.6.2010 17:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.