Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do sporů mezi starousedlíky a Romy v Ředhošti se vloží zastupitelstvo

Nesváry mezi starousedlíky a nově přistěhovanými Romy v Ředhošti na Litoměřicku neustávají. Poté, co do obce přijely samozvané Vandasovy hlídky, si místní stěžují na drogy a násilnosti dál. Jednat o problémech proto bude příští týden zastupitelstvo Mšeného-Lázní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Astern

Řešení problému1

Často jsem četl o tom, že problém vyřeší důsledné dodržování zákonů v naší zemi a že zákony mají platit pro všechny stejně. Zákony nestačí. Důležité je, jestli jsou v praxi realizovatelné. Nejsou, protože vyžadují policejní stát který tady není. Většina normálních lidí, úředníků i policistů chce klid nebo prostě nemá široké ramená na zajištění pořádku. Vedlo by to k odplatě ze strany cikánů a to by bílý člověk nemohl v noci klidně spát. My totiž od nich se více bojíme, že něco ztratíme. Svůj klid, zdraví, majetek atď.

0/0
18.6.2010 16:04

Astern

Re: Řešení problému1

S většinou cikánů se normálně nedomluvíte. Jsou agresivní, lžou, šikanují, kradou, dělají bordel, hluk, jsou hulváti atď. To je prostě výsledek jejich šílených génů. Aby jste je v rámci jejich chování trochu utlumili, tak skutečně potřebujeme policisty a/nebo vojáky se širokými ramenami. Ale vězte, že pokud by policisté bydleli vedle cikánů, tak ve volném čase chtějí mít klid a ne se hádat s konfliktními. Proto by vedle zákonů a důsledného dodržování zákonů museli platit i neformální pravidla, že pokud cikáni budou dělat bordel, tak slušná většina si to s nimi neoficiáně vyřídí a nikdo se proti tomu nic nepostaví. To dnes není možné. Príkladem je neoficiální akce Košických policistů vůči mladým cikánům kterou rázně potrestal policejní prezident. Dnes je silný tlak od pseudohumanistů a cikánských lhárů, kteří okolitý svět přesvédčí, že jim neprávem ubližujem a proto policejní stát ani neoficiální zabezpečení pořádku tady nehrozí.

0/0
18.6.2010 16:05

Astern

Re: Řešení problému1

Zajímalo by mě, jak by jste řešili spoluobčana, který bude odpadky vyhazovat von oknem a kde lehne, tam se vykadí. Tady ve všechno řeší naoko přes úřady, ale málokdo si troufne vzít spravedlivost do svých rukou. Tohle dělají spíš extrémisté, ale policie bohužel víc zasahuje vůči nim řeší původ problémů.

0/0
18.6.2010 16:05

Astern

Re: Řešení problému1

Takže závěrem říkám, že politici v rámci svým výmluv říkají o humánních řešeních protože si netroufnou přijít s řešením radikálním. Pro ně je jednoduchší nechat platit cikánům výpalné ve formě sociálních dávek než proti nim zakročit. Mají prostě obavy, že táto lúza se totálně utrhne z řetézů což povede k tomu, že bílí vezmou spravedlnost do svých rukou. Pro nás je však přirozenější žít v klidu a nechtít se bát se v noci spát, což chápu. Jednou však trpělivost nůže přetéct. Úplným záveřem říkam, že lidi nehodnotím podle bravy pleti, ale dle chování, takže mýl cílem nebylo házet všechny cikány do jednoho pytle. Znal jsem mezi nimi i normálni jedince.

0/0
18.6.2010 16:05

guhrydag

Jednoznačně

Jednoznačně a na rovinu řečeno: Kdyby pro naše romské spoluobčany, tedy ty nepřizpůsobivé, platila stejná pravidla jako pro nás ostatní, ale hlavně bylo jejich dodržování vymáháno a porušování sankcionalizováno jako v našem případě, kdyby jim soustavně někdo nepodsouval, kterak diskriminováni jsou, a to že "jsou pak ve všem, když se jim to hodí do krámu", kdyby se věci nazývaly pravými jmény a neklepali jsme se strachem, aby nás někdo nenařkl z nacionalismu, budu-li tvrdě vyžadovat nápravu a budu se bouřit proti tomu, že můj syn byl cestou ze školy za bílého dne a na veřejném prostranství v centru města několikrát přepaden skupinou dospělých Romů a připraven o mobil a peníze. Pokud nebude platit stejný metr pro všechny, což není žádné novum, neboť totéž se uplatňuje a požaduje i v zemích zaslíbených, kam tito občané utíkají, a nutno podotknout, že neplnění podmínek ponecháno osudu není, pak se budou tvořit domobrany. Už bychom se měli přestat schovávat za slova a přestat mlžit.

0/0
18.6.2010 13:12

akčytom

Proč policie nekoná řádně svou činnost ?

Proč mají hlídky DS nahrazovat práci policie ??? Proč nekoná policie.Nebo je policie jen k tomu aby obtěžovala řidiče za to, že špatně parkuje,či že není upásan a podobné prkotiny??  Odebrat policii auta a hlídky policie nechat vykonávat stálou obyčejnou pochůzkovou činnost.

0/0
18.6.2010 7:26

noorange

No totok, to je diskreditácia

Tento jev (diskreditacii nemyslím) je popsán zcela jasně a otevřeně v biologii. Ovšem zřejmě pro lidi to neplatí, toby se Darwin s Mendlem asi divili. I historie o tomto problému hovoří zcela jasně, ale dnes je nepřípustné ani koulet očima. Jó, holt multikulti....

0/0
18.6.2010 7:00

Intesen

Neustále se nad chováním cikánů zavírají oči

jejich loupeže a krádeže se neřeší a teď se několik lidí včetně ihojte diví.....RvRv

0/0
18.6.2010 6:19

libynn

Já vím, že to můžu tady napsat!

Že chcete být jak my.

0/0
18.6.2010 1:25

Rebe

Proboha, kdo je to Tomáš Kassal???

To v redakci iDNES neexistuje alespoň jeden člověk, který by po tomto novinářském monstru opravil gramatické chyby??? Vždyť ten "novinář" píše jako massabob!

Nemohli bychom té ubohé redakci finančně přispět, aby si zaměstnala někoho se základním vzděláním????

0/0
18.6.2010 1:14

Rebe

Řešení je jednoduché:

V obecních volbách volit toho, kdo to bude řešit.

A chce to se již nyní koukat, kdo zamlčuje a kdo pomáhá.

0/0
18.6.2010 1:05

Naivní volič

Ředhošť - několik otázek

1) proč Romové a ne Cikáni, když i oni se mezi sebou tak nazývají  2)  jak dlouho, kolik generací tu již žijí  3) kdo nebo co jim brání ve vzdělání  4) kdo je nutí bydlet hůř než dobytek  5) nesnášíte je proto, že jsou snědí, nebo proto, že se tak hrozně chovají  6) co vám na nich vadí, o práci vás nepřipraví  7) kdo jsou ti, co se jich neustále zastávají ale bydlet s nimi by nechtěli  8) proč se všichni bojí o C. otázce otevřeně hovořit a říci konečně nahlas, co už stejně všichni víme a o čem se mezi sebou normálně bavíme 9) proč se tím vůbec zabývám ? 10) protože jsem naivní a nepoučitelnej  občan, který stále doufá, věří, pracuje, platí daně a chodí k volbám !

0/0
11.6.2010 14:09

munkiki

Re: Ředhošť - několik otázek

. . . naivní . . . :-/!

0/0
11.6.2010 18:29

jakub.m

mluvčí Romová

Mluvčí Romová o žádné trestné činnosti neví. - Hahaha, tak to je výstižné.

0/0
11.6.2010 9:27

sapely

Reakce na Ředhošť

celý článek se sem nevejde, tak přejděte na:

 http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=130537103630841

0/0
10.6.2010 22:36

Ješter 103

Tendenční článek

jednou se o techto novinářích budou psát historické články a dělat analýzy jejich zvrácených textů tak jako dnes analyzujeme komunistickou diktaturu a rudé právo - FUJ idnes.;-ORv

0/0
10.6.2010 21:54

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Tendenční článek

R^R^R^

0/0
10.6.2010 22:08

Cocotus___Interruptus

Re: Tendenční článek

R^R^R^

0/0
10.6.2010 22:33

ajembest.

Re: Tendenční článek

R^

0/0
11.6.2010 10:33

Rebe

Re: Tendenční článek

R^R^R^R^R^

0/0
18.6.2010 1:07

coSmic baby

plnej net rozumbradů

pak ale stále nedovedu pochopit tu blamáž 1 % 8-o

0/0
10.6.2010 20:49

ajembest.

Re: plnej net rozumbradů

Z toho si nic nedělej, že tomu nerozumíš. Každýmu holt panbůh nenadělí. ;-D

0/0
11.6.2010 10:33

visa

Jsem zvědav, jak se roztáhnou do 10 let.

Doufám, že to pocítí i v Praze.[>-]

0/0
10.6.2010 19:14

MuciPucinek

Re: Jsem zvědav, jak se roztáhnou do 10 let.

V Praze to cítíme, neboj....i tady jsou čtvrtě kde je tma i ve dne.

0/0
10.6.2010 19:34

doktor_bota_2

Re: Jsem zvědav, jak se roztáhnou do 10 let.

Jj, Žižkov už dávno ztratil svoji "vyjímečnost"...

0/0
11.6.2010 10:27

Dynko

Re: Jsem zvědav, jak se roztáhnou do 10 let.

proc Prazakum prejes jen to spatne?

0/0
11.6.2010 10:21

danny45

Poté co přijely hlídky.....

znamená to snad že ty problémy, na které si místní stěžují, tam ty hlídky přivezly - skoro by to z toho článku tak i vyznívalo...... nebo to bude tak, že ty hlídky se tam objevily, když nikdo "kompetentní" na stížnosti místních nereagoval...

0/0
10.6.2010 18:55

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Poté co přijely hlídky.....

Jako čekal někdo, že 7 plešounů něco vyřeší? Tady maj jednat státní orgány...

0/0
10.6.2010 22:10

Fai Rodis

Re: Poté co přijely hlídky.....

Toz, Kvitecku, to by mely, ale je smutny fakt, ze pokud se nekde neobjevi DS, tak se organy nehnou. Teprve kdyz je nebezpeci, ze by nekde mohli pusobit "extremisti" z majority, je zvedne ze zidli.

Kdyz utoci minorita, je zjevne vsecko v poradku...;-O

0/0
11.6.2010 12:15

pitta

Stejné jako jinde v ČR :((

..."Podle policie ty počty ale nejsou výjimečné, je to prý stejné jako v jiných školách,“...

tak to mě děsí!!!! Místo toho, aby PČR něco činila, tak jen budou přihlížet, jak cikáni šíří drogy ve školách a jinde??? Cožpak na to existuje nějaká tabulka kdy je toho hodně a kdy ještě málo??? Jsem docela v šoku!!

Jo, to kdyby náhodou někdo "hrábnul" na cikány, tak PČR se činí jak nikdy a pozavírá půlku vesnice!!!!

Tady v ČR je to fakt rasismus naruby a policie je ještě kryje či je nečinná?! Nedivím se, že roste nenávist k tomuto etniku jak u nás tak i všude v Evropě

;-€;-€

0/0
10.6.2010 18:19

visa

Vládě na lidech nezáleží

nyní se kotlíkáři šiří Evropou od dob, kdy byli vyhnáni z Osmanské říše jako předvoj Tureckých vojsk. Osmanská říše se zbavila toho, kdo jí škodil a v Evropě zmizely zásoby. Tak se Evropa bez jídla nemohla bránit. Nikdo nevyhnal Turka. Až polský král spolu s českým. Ale kotlíkáři po nich zůstali a mají se dobře za každého režimu. Ale nyní mají hotový komunismus. Životní úrovní už předčí i střední vrstvu. A jsou beztrestní, 14-leté kotlíkářky už jsou prvorodičky.

Tak si laskavě zvykejme, jak nám to nařizuje vláda. Máme pro ně mít pochopení a trpělivost, odpouštět jim jejich hříchy a zvýšit naší toleranci. Protože zanedlouho oni budou tvořit většinu a naše životní hodnoty upadnou v zapomění. Kdo něco má a nebude mít dluhy a 15 dětí, nebude mít žádná práva....Rv

0/0
10.6.2010 19:01

Mončí2

Re: Vládě na lidech nezáleží

Pravda,bohužel,pravda;-(

0/0
10.6.2010 19:04

nestačimsedivit

Re: Vládě na lidech nezáleží

:-(R^!

0/0
10.6.2010 21:47

Pan Sectely

Kéž by ty hlídky byly taky u nás :(

lidi, jak já jsem z týhle situace na nervy. To to člověk jenom čte, nevšímá si toho a pak se ho to týká.

0/0
10.6.2010 17:28

Cocotus___Interruptus

Re: Kéž by ty hlídky byly taky u nás :(

Copak? Dobre rano, sousede? ;-(

0/0
10.6.2010 17:42

visa

Re: Kéž by ty hlídky byly taky u nás :(

To jsou prostě češi. Jak všichni naříkají, když se jako soused vyskytnou kotlíkáři. Ale před tím měli plnou hubu tolerance. A jak se zhorší vyhlídky ve škole. To učitelky musí brát ohled i na ty děti, které musí vstávat v 01.00 ráno se svou rodinou a jít pracovat. A pak do školy nejdou nebo spí na lavici. A učitelky musí právě u kotlíkářů ukázat výsledky, do zvláštní školy je dát nemohou. Už ptoto, že kočují a často mění školy.

Hlídky DSSS by se měly na takové rodiny zaměřit a udělat fotodokumentaci, co ty děti dělají v noci a pak na základě těchto důkazů rodiče zažalovat, připravit je tak o děti a sociální dávky. Ale ruku na srdce. To musíme čekat na nějakou stranu? Já čekat nemíním. Já mám kamery a foťáky nažhaveny a také je používám.

0/0
10.6.2010 19:10

Cocotus___Interruptus

Re: Kéž by ty hlídky byly taky u nás :(

To mas tezky... odebrat deti. Kdyz se to nejakym zazrakem stane, tak se prezident zblazni a udeli milost! Viz http://www.hrad.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/6339.shtml

"Terezii Grundzové prominul trest jednoho roku nepodmíněně za nezajištění řádné školní docházky dětí. Přihlédl i ke skutečnosti, že manžel odsouzené má rovněž nastoupit výkon trestu odnětí svobody a jejich 8 dětí by muselo být umístěno do dětských domovů."

!!!!RvRv

0/0
10.6.2010 19:18

Anton Thun

Autor to po sobě asi nečte

Prý:

"Poté, co do obce přijely samozvané Vandasovy hlídky, si místní stěžují

na drogy a násilnosti dál."

Takže si místní stěžovali před tím a stěžují si i dál. A co s tím má společného okamžik příjezdu hlídek???

Nebo měly hlídky podle autora článku záležitost drog a násilností bleskově ukončit a autor se pozdastavuje nad tím, že se tak nestalo?

0/0
10.6.2010 16:42

Deliveres

Re: Autor to po sobě asi nečte

Takhle to dopadá u většiny autorů iDnes. Včera zase jiný chytrolín udělal z Litvínovského místostarosty Kliky rovnou starostu. Tito autoři píší články podle zadání šéfredaktora a bez znalosti události v místě o kterém píší. Podle toho vypadá kvalita článků. iDnes se začíná blížit svou kvalitou Rudému právu.

0/0
10.6.2010 16:58

vilibald22

Re: Autor to po sobě asi nečte

Ono nejen tady, ale i u jiných médií mi připadá, jako by autoři žili někde na jiné planetě. Tomu se říká pokrytectví - něco jiného si myslím, ale něco jiného říkám nebo píšu. Jen abych vypadal dobře, ale vůči komu?

0/0
10.6.2010 17:05

visa

Dělají svou práci. Za nadržování kotlíkářům jsou placeni.

Jinak by na jejich místo posadili jiného vlez...... nebo patol.....

0/0
10.6.2010 19:12

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Autor to po sobě asi nečte

Jsou to lakomci, podvodníci a lháři. A maj tu drzost si říkat nejdůvěryhodnější...

0/0
10.6.2010 22:18

Fai Rodis

Re: Autor to po sobě asi nečte

Jo, to je dobry postreh. Asi to ma vandasovcum za zle, ze jako situaci okamzite nevyresili.

0/0
11.6.2010 12:21

Deliveres

Vážený autore, než něco

začnete psát, tak by bylo dobré si o dané věci zjistit správné informace. Vámi uvedené ochranné hlídky je správně jmenují Občanské hlídky. A rozhodně nejsou jak píšete SAMOZVANÉ, protože vytvořit občanské hlídky má právo každý. Když už chcete někoho pomlouvat, tak jistě máte v zásobě radu nebo pomoc na koho se mají občané Ředhoště odrátit s žádostí o pomoc, když jim policie odmítá pomoci a rovněž odmítá přijmout oznámení na trestnou činnost. Pokud totiž policie nepřijme oznámení, tak má méně práce a může klidně tvrdit, že se v dané oblasti nic neděje. Paní Rómová by mohla vysvětlit jak je možné, že policisté nezadrželi pachatele, kteří neměli doklady. V tom případě má totiž policie pachatele zadržet až do zjištění totožnosti. Takhle se mohlo stát, že mezi útočníky byli celostátně hledaní pachtelé a policie se svou nečinností dopustila trestného činu.

0/0
10.6.2010 16:33

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Vážený autore, než něco

Je to divný, ale vypadá to, že poliši maj snad interní příkaz proti cigánům nezasahovat. To je furt něco, jednou po sobě nechaj střílet z plynovky a zmlátit se tyčkou z plota (jak to dopadlo s těmi zloději?), pak nechaj násilkníky, že nemaj občanky... Na stížnost je to určitě.

0/0
10.6.2010 22:17

medabzuk

Re: Vážený autore, než něco

to je spis lenost, nez prikaz. kdysi sem chtel podat trestni oznameni, tak me dycky odbyli, ze tam nikdo neni, at prijdu za tejden a kdyz sem tam byl poctvrty a dopad sem stejne, tak me to prestalo bavit

0/0
11.6.2010 11:16

Roko Blábola 04

Je podivné, že o dukáty i celé účty přicházím

pouze na diskuzích o paroubkovi a romech. Kdosi neznámý mě evidentně nutí položit si mezi tato témata rovnítko....:-P

0/0
10.6.2010 16:26

KULOVY_BLESK_BETA_17

Re: Je podivné, že o dukáty i celé účty přicházím

;-Dkeď to nutkanie napísať to od pľúc je neodolatelné;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.6.2010 16:44

Roko Blábola 04

Re: Je podivné, že o dukáty i celé účty přicházím

č.5 jsem použil jenom na ten 1 zkušební příspěvek.......:-/;-€

0/0
10.6.2010 17:06

Oraminak - enchante !

Tak nevinní strarousedlíci jsou '' parta '', kdezto

pritáhnuvsí cikánstí násilníci a fetáci jsou '' skupina Romu '' . Tak to AHA !RvRv

0/0
10.6.2010 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.