Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S Kalouskem žádné techtle mechtle nemám, vzkazuje zbrojař Háva

Šéf zbrojařů ze skupiny Omnipol Richard Háva je už několik let stínem Miroslava Kalouska, kandidáta TOP 09 na ministra financí. A možná i proto si ho teď berou na mušku politici z ODS a Věcí veřejných. "Miroslav Kalousek je můj přítel. Nestydím se za to. Ale ke svému byznysu ho nepotřebuji," říká Háva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kalusek lihový

Hávo spolu s Kalouskem odejdete s holým zadkem

Džon z VV vám už poslal složenku na 23 mld ....

http://www.veciverejne.cz/veci-verejne/clanky/slozenka-pro-top-09.html

0/0
13.6.2010 9:08

stockbroker

boj proti korupci

A cemu se vlastne divime? Nejucinnejsi boj proti korupci je presvedcit stado, ze korupce co ... no prece neni. To se nam vsem jen zdalo. Doufam, ze az takove stado jeste nejsme.

0/0
11.6.2010 21:11

zberanek

Pěkná pohádka pro nejmenší

Tak Hávo ta O Kalouskovi byla pro naše nejmenší čtenáře a teď nám vyprávěj tu O Budulínkovi, ta bude pro ty starší.

0/0
10.6.2010 15:06

lrklo

A proč ten hoch náhodou bydlí ve Švýcarsku.

Prostě je asi dílem náhody.;-D;-D;-D

0/0
10.6.2010 13:44

ScoutX

Re: A proč ten hoch náhodou bydlí ve Švýcarsku.

A proč by nebydlel ve Švýcarsku. Je to krásná země. To podle vás každý kdo se přistěhuje do Švýcarska je kriminálník? Nebo jak funguje tato vaše logika?

0/0
10.6.2010 14:03

pitta

Re: A proč ten hoch náhodou bydlí ve Švýcarsku.

Už se za ním přistěhoval "uhlobaron" Bakala. Asi zakládají v Ženevě "české podnikatelské podhoubí" a oni si myslí, že na jejich účty nikdo nemůže přijít ;-);-)

Je s podivem, že dlouhá léta nikomu v politice ani v AČR či NATO nevadilo, jak skladujeme munici a najednou, když vyhraje volby Kalousek, tak se tzv. bude šetřit na skladování munice??? Nechápu, to znamená, že je srovnají do jiných řad;-D;-D;-D

0/0
10.6.2010 18:31

Oraminak - enchante !

Re: A proč ten hoch náhodou bydlí ve Švýcarsku.

Postavěj nový skladiště - úplně stejný o pět kilometrů vedle a munici do něj přenosej.Pak zbouraj ty starý baráky a za to všechno stát zaplatí zhruba deset miliard - i když skutečná tržní cena tohoto projektu je dvě miliardy.Účetně ale potom vykáží úsporu za skladování munice v průběhu deseti let patnáct miliard, i když to bude holá lež.

Tak se dělá byznys mezi Kalouskem a Hávou.To se vyplatí,ne ?;-D;-D

0/0
10.6.2010 18:47

ScoutX

Ach jo.

Nádherná ukázka společnosti. Ať už je to jak chce, tak i politici jsou jenom lidé a ne stroje, takže logicky se znají se spoustou lidí a, světe div se, dokonce mají přátele. Trošku mi to začíná připomínat hon na kapitalisty za totality nebo taky hon na komunisty např. v USA. Rv

0/0
10.6.2010 13:26

Si0 po zákazu

Re: Ach jo.

Já teda nevím, jak to funguje u jiných, ale u mne je vždycky to přátelství jaksi odtud potud. A na dovolenou jezdím fakt jen se svou rodinou a s nikým jiným..

0/0
10.6.2010 13:30

ScoutX

Re: Ach jo.

To je ale vaše volba. Já třeba právě naopak preferuji dovolenou s přáteli, protože vím, že vždy bude větší zábava a protože mi na nich záleží.

0/0
10.6.2010 13:33

pivovarský chasník

Re: Ach jo.

Pane Scout, nejsou voni jeden z nich? Nebo dokonce do přízně? Hájit tohle povedené duo, to chce, sakra, motivaci. Tak proč?

0/0
10.6.2010 15:57

grospic

nejhorší je že on to myslí vážně

těmhle lidem už to přijde jako úplně normální chování a nevidí v tom naprosto nic divného natož špatného.:-/

0/0
10.6.2010 13:25

Si0 po zákazu

Mechtle možná nemají,

ale techtle určitě.

0/0
10.6.2010 12:57

Si0 po zákazu

Takže na ministerstvu financí se za Kalouska chlastalo?

A s Hávou?

0/0
10.6.2010 12:54

petr66

Možná jsem zaujatý,

ale spíš se nechám přesvědčit, že Paroubek je karasavec, než Kalousek poctivec.:-)

0/0
10.6.2010 12:46

Andrea1

Re: Možná jsem zaujatý,

R^R^R^

0/0
10.6.2010 12:58

Dudlik12

Re: Možná jsem zaujatý,

R^ aby mě za to zase cenzor nesejmul že s někym souhlasim....a proti vládnoucí koalici a pravicové straně a jejímu představiteli ... te´d už chybí jenom to co řekl švejk a za císaře pána...

0/0
10.6.2010 13:06

pivovarský chasník

Re: Možná jsem zaujatý,

Petře, to sedlo!!!! Asi budu také zaujatý.

P.S. Paroubek není krasavec.

0/0
10.6.2010 15:59

já občan

Tak pane Hávo

a teď nám řekněte ještě tu o pejskovi a kočičce.

0/0
10.6.2010 12:45

KarelV

Už několik let stínem?

... není to vážně ale MOC MOC MOC ZAJÍMAVÉ, kolik se po volbách objevuje informací - takových, o kterých se dřív (ještě před pár dny!)  vůbec nepsalo .....  ??? ;-D;-)

0/0
10.6.2010 12:39

pavel64

Re: Už několik let stínem?

Tak nevím, tato reklama na Hávu mohla vyjít až po volbách. Do té doby neměl Kalousek tolik síly, teď už si na Hávu nikdo netroufne a rozjedou to ve velkém. Když bude nejhůř vznikne pak nová strana a zaplatí se zase Mádl.

0/0
10.6.2010 12:48

a+a

Re: Už několik let stínem?

A kdo o nich měl psát ? Naše masmedia ? Nebuďte najívní  Rv

0/0
10.6.2010 13:07

Lafarg

Techtle

V roce 1994 zpracoval Miroslav Kalousek, tehdy náměstek ministra obrany, návrh roztomilého zákona o nákupu vojenského materiálu, podle kterého mělo být napříště povinností státu pořizovat vojenskou techniku prostřednictvím českých obchodníků se zbraněmi – například Hávy a jeho firmy Omnipol.

Povinnost nakupovat výzbroj přes soukromé prostředníky je podivnou českou specialitou. Místo toho, aby si stát zbraně pořizoval přes nějakou státní agenturu, jak je zvykem ve všech ostatních zemích EU, platí vysoké provize soukromým společnostem, aby za něj obchody vyřizovaly.

0/0
10.6.2010 12:35

Lafarg

Re: Techtle

Stálo by za to vyčíslit celkové náklady na všechny ty předražené armádní nákupy uskutečněné v uplynulých patnácti letech podle paragrafu 6 zákona 38/1994. Vydalo by to na pěkně velkou složenku.

Pokud to strana TOP 09 myslí s úsporami veřejných prostředků vážně, měla by se zasadit o co nejrychlejší zrušení Hávova zákona z roku 1994.

LN 19.5.2010

0/0
10.6.2010 12:36

ODSCSSD

Re: Techtle

no v CR je vubec plno originalnich a nikde nepouzitych reseni...

proc to delat lehce, kdyz to jde slozite...

0/0
10.6.2010 12:38

Lafarg

Re: Techtle

Jj, hlavně když to "sype". ;-D

0/0
10.6.2010 12:39

Andrea1

Re: Techtle

ano, a právě to je podmínka té složitosti.

0/0
10.6.2010 13:00

mulu01

Na každém šprochu pravdy trochu.... :-)

http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/volby-vyhrali-hava-a-barta--a-havel/

0/0
10.6.2010 12:34

molok

To má být zaplacené PR?

Nebo z čeho usuzovat, že se redaktor nezeptal na jedinnou konkrétní věc? Pak by se čtenáři mohli dozvědět, že Omnipol je přitom výhradním partnerem výrobce gripenů, britské společnosti BAE. Další jeho firma Zenit vydělala 90 miliónů na transferu výměny ruských stíhaček Mig-29 za v podstatě nepoužitelné polské vrtulníky. Pronájem girpenů končí za 5 let a tak bude tato vláda opět rozhodovat a Háva bude opět ve hře. Jeho odpovědi co by mě mohl Kalousek zařídit jsou v tomto kontextu úsměvné (ale co odpovědět na neurčité otázky typu jste kmotr?)

0/0
10.6.2010 12:33

ODSCSSD

Re: To má být zaplacené PR?

jojo...

"Na co byste se zeptal Hlavacek". "no jestli zabil tovarnika"

Kolikrat jsem vam to rikal Hlavacek. To je uplne zbytecna otazka... schvalne zkuste to

.............................

0/0
10.6.2010 12:36

bijec.1981

Háva Háva

to mi něco říká....

0/0
10.6.2010 12:32

Ano, to je možné...

jako že by něco spolu oni dva jo?

to né, v žádném případku, prostě kamarádi :-)

0/0
10.6.2010 12:31

nemo1234

problem korupce

mezi CSSD A ODS je ten za ODS se ty prachy rozkradou cely ,CSSD aspon poridila ty gripeny jinak tu porad litaj alky 159:-)

0/0
10.6.2010 12:31

ODSCSSD

Re: problem korupce

pri rozhovoru a skryte kamere s tema svedama jasne zaznelo ze uplatky byly napric politickym spektrem..

pri takoveto mega zakazce musis nasypat opravdu kazdymu

0/0
10.6.2010 12:34

A_Ales

Kmenta zase generuje aféry.

Snaží se tlačit ke zdi starého šíbra, který si z něj dělá pocem kamjdeš. Místo aby se zajímal o mechanismy, jak se vyhodnocují na MNO výběrová řízení, jak fungují tamnější mechanismy, jaké jsou k vybraným zakázkám alternativy. Jenže to by místo koukání na Jamese Bonda museli páni novináři studovat zákony, interní předpisy, vyznat se v právu, ekonomice, fungování veřejné správy. A to je těžké a na dlouho. Blábolit vyinvestigované (překládám - z palce vycucané) aféry je mnohem snadnější a hlavně, dá se to dělat, aniž opustíte oblíbený barpult.

0/0
10.6.2010 12:31

vladino

A co pechtle?

???

0/0
10.6.2010 12:30

duhastrecht

Ríšo, že s Kalouskem nemáš

žádné techtle bych věřil, ale mechtle...

0/0
10.6.2010 12:26

nemo1234

uz si z vas tam delaj

srandu verejne, "nestydim se ,ze je Kalousek muj pritel" to se jako potkali nekdy nekde na fotbale, padli si do oka a od ty doby chodi spolu na pivo

0/0
10.6.2010 12:21

ODSCSSD

Re: uz si z vas tam delaj

jo.. a Kalousek bere s kamaradstvi Havu sebou na prvni povolebni vyjednavani.... tak sou to kamosi ne

0/0
10.6.2010 12:21

nemo1234

Re: uz si z vas tam delaj

a kalousek je v koale za TOP 09 nebo za bysnysmeny?

0/0
10.6.2010 12:24

ODSCSSD

Re: uz si z vas tam delaj

vsichni jsou tam za bysnysmeny... jenom VV to verejne priznava....

a pokud budou delat politiku dobre.... a nebudou krast... at dela politiku kdokoliv...

0/0
10.6.2010 12:26

duhastrecht

Re: uz si z vas tam delaj

Pandury a gripeny byla práce socanů, proč to nevadilo tehdy:o)))

0/0
10.6.2010 12:28

ODSCSSD

Re: uz si z vas tam delaj

no nebyla to uplne 100% jen socanu....   co si budem povidat... ale samosebou to vadilo take....  kdo tvrdi opak ?

0/0
10.6.2010 12:29

nemo1234

Re: uz si z vas tam delaj

jasne ze vadilo, kdo rika ze nevadilo?????

0/0
10.6.2010 12:29

Lafarg

Kalouskův známý

Richard Háva, vlastník firem Omnipol a Zenit vyvážejících zbraně, byl spojován s řadou armádních zakázek. Mnohé z nich jsou právě z doby, kdy byl Kalousek náměstkem na ministerstvu obrany. Háva byl podle LN navíc původním majitelem luxusního bytu, kde nyní Kalousek bydlí.

Richard Háva, vlastník firem Omnipol a Zenit vyvážejících zbraně, byl spojován s řadou armádních zakázek. Mnohé z nich jsou právě z doby, kdy byl Kalousek náměstkem na ministerstvu obrany. Háva byl podle LN navíc původním majitelem luxusního bytu, kde nyní Kalousek bydlí.

0/0
10.6.2010 12:20

Theodore.Bagwell

:

Když už děláte Hávovi PR kampaň mohli jste mu ještě vybělit úsměv a vyhladit vrásky.

Na MO nebyla od roku 1993 jediná zákázka která by nebyla "cinklá" , je celkem jedno jestli byl zrovna u moci Klaus,Zeman,Špidla,Gross nebo Topolánek.

0/0
10.6.2010 12:16

ODSCSSD

tohle ani nepotrebuje komentar

Kdo se o politiku trochu zajima... vi sve....

0/0
10.6.2010 12:15

zberanek

Je třeba mu věřit

Hávovi je třeba věřit. Dvím se, že Kalouska vůbec někdy viděl a že jej zná. Tak ta protikorupční koalice dobře začíná.

0/0
10.6.2010 12:07

vsamotar

Re: Je třeba mu věřit

Taky mě nenapadá situace, kdy by mohl zbrojař potkat (natož těžit nějaký užitek) ekonomického náměstka ministra obrany... :-P

0/0
10.6.2010 12:09

I am killing you

***

Je tu nějaké Brňák? Pač se chci zeptat jak bych se co nejsnáze dostal z

Kohótovic do Horních Heršpic.

0/0
10.6.2010 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.