Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Křeslo šéfa Sněmovny pro ČSSD by bylo správné gesto

Z povolební euforie zpátky do reality. Tři parlamentní strany, které sice volby nevyhrály, ale sestavují vládu, dávaly ještě před týdnem najevo jistou velkorysost. Například v tom, že vítězná strana, sociální demokracie, by mohla mít šéfa Poslanecké sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tenisák lokeťák

bylo

ale to by socani museli navrhnout někoho normálního;-D

0/0
11.6.2010 18:21

JJajaja

Ale ale....

A co dvojice Roko Paroubek - Zvorálek? To nebyl předseda vlády a předseda PS ?

0/0
11.6.2010 18:16

3_130_202_135

A neměla by ČSSD s nominací počkat,

až definitivně zanalyzuje, kdo vlastně může za ten její drobný neúspěch v letošních volbách? Aby si tam neposadila, nedejbože, nějakého budoucího závadného oportunistu či dokonce revizionistu v cizím žoldu!

0/0
11.6.2010 15:53

simir7

NÁZOR.

Nemučte sociální demokraty.My potřebujeme aby se celá společnost rozhodla kam dál.Pravice si myslím že by zvítězila kdyby jim nechala předsedu parlamentu ,to je jenom funkce nic víc.Asi by se zlepšila politická kultura.Jinak to vidim jako mstu a účelovost.Tlučhoř a ten spolek by měl taky odejít.........Simir7

0/0
11.6.2010 10:30

komentator-1

možná by to byla i pravda

kdyby ČSSD na předsedu sněmovny nenominovala kontroverzního Zaorálka, který už tam ostudu jedno celé 4-leté období dělal a byl snad ještě větší zoufalec než Vlček. Z pohledu voleb 2014 to ale vidím celkem dobře: předseda strany Dryml, předseda sněmovny Zaorálek, místopředsedové strany Sobotka, Rath a Jandák. Po pětiprocentní hranicí je místa....:-))

0/0
11.6.2010 9:12

godays

ano, bylo...

:-)EU

0/0
10.6.2010 23:11

Oranžová vyžírka

Takže se Zaorálek zase sápe po korytu...

Jenže zbytky dobrých mravů v politice si sama čSSd spláchla do kanálu.

0/0
10.6.2010 23:08

obcanek

Jako první měla předsedu PS i vlády ODS

v roce 1992 hned po vzniku ČR.Uhde byl předseda PS a Klaus předseda vlády,po volbách 1996,kdy ODS,ODA a KDU neměli většinu,za odchod poslanců ČSSD při hlasování o důvěře vládě zvolili předsedou PS Zemana.Po volbách 1998 totéž na základě dohody za toleranci Zemanovy vlády dostal křeslo předsedy Klaus. Po volbách 2002 měla vládní koalice nadp.většinu 101 hlas,tedy nepotřebovala toleranci opozice.Po volbách 2006 byl pat,takže byla nutná dohoda,aby se vůbec mohla ustavit sněmovna.Tak co tady kruci pořád všichni píší o jaké ústavní zvyklosti nebo slušnosti nebo co.Pokaždé to byl čistý a holý pragmatismus.Když jde u funkci-tedy i o moc,byť relativně omezenou,prebendy a výhody,vždycky se najdou jasné důvody aby ten,kdo disponuje většinou bral vše.

0/0
10.6.2010 18:49

pablo_arospede

nesmysl

Je to celé nesmysl. Po volbách v roce 2002, kdy ČSSD sestavila vládu a ODS byla nejsilnější opoziční stranou, křeslo předsedy sněmovny získal pan Zaorálek z ČSSD. Nevidím tedy důvod proč teď, kdy ODS zřejmě sestaví vládu a ČSSD bude v opozici, by křeslo předsedy sněmovny měla jako gesto dobré vůle získat právě soc. dem. Už jen z toho důvodu, jak "vstřícně" se vůči opozici zachovali před osmi lety, bych jim to nedal... Rv

0/0
10.6.2010 16:22

Dennys

Re: nesmysl

Koukam, ze tu porad prudis s r.2002. To je rok tveho narozeni ?????

0/0
10.6.2010 16:23

slv

Re: nesmysl

Je to více k věci než to, co tady lepíš stále ty o něčem, co se stalo v roce 1992.

Bylo by sice známkou vyspělé demokracie, kdyby předsedu dostala ČSSD, ale k tomu je třeba velkorysosti. Už vidím, jak by byla velkorysá ČSSD, pokud by byla na koni. To koneckonců ukázala v roce 2006.

0/0
10.6.2010 16:55

denny2006

Re: nesmysl

známkou vyspělé demokracie určitě není darovat ústavní funkci politickému soupeři,ale naložit s mandátem od voličů dle jejich představ a programu,za který jsem tento mandát obdržel.Není to určitě o politických gestech,ale reálných,prospěšných činech pro občany Čr.

0/0
10.6.2010 21:54

Ano, to je možné...

Re: nesmysl

argumenty nemáš, co?

0/0
10.6.2010 17:05

Brigádník

Teda pane Kubík, já Vám řeknu, to je guláš !

Dobré mravy atd. se nemají porušovat a v roce 2002 se to nepočítá. Asi byl přestupný rok nebo skrvrny na Marzu. 8-o

"Mohl by se tam objevit důstojný kandidát ČSSD. U strany, která je nejsilnější, je to možné. Odpovídá to dobrým zvyklostem," pravil před týdnem šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg. Samozřejmě, že kandidáta Vám nebere ani pan kníže.

Nepochopil jsem o co jde ! Jedině snad, že MUSÍ být přeceda Sněmovny z ČSSD a ne třeba z KSČM, aby to byl "kvalitní" člověk. 8-o

0/0
10.6.2010 15:55

Dennys

Re: Teda pane Kubík, já Vám řeknu, to je guláš !

A zvlaste ty Marsovy erekce v r.1992, kdyz to porusila ODS JAKO PRVNI v polistopadove historii s Uhdem.:-P

0/0
10.6.2010 16:18

obcanek

Re: Teda pane Kubík, já Vám řeknu, to je guláš !

co porušila ty komiku,jakou zvyklost.žádná nebyla v roce 1992 a dodnes nevznikla zvyklost,je to jen a pouze pragmatismus.Potřebuju - domluvím se,nepotřebuju,nedomluvím se .

0/0
10.6.2010 18:51

noorange

Jako gesto stačil Vlček

nevím proč 3. nejvýše postavená persona v ČR by měla pocházet z panoptika hrůzy a anomálií

0/0
10.6.2010 15:47

Dennys

Re: Jako gesto stačil Vlček

Budes se s tim muset smirit.

0/0
10.6.2010 16:17

modrá_krkavka

Re: Jako gesto stačil Vlček

To myslíš ten politický recyklát z ŤOPky??

0/0
10.6.2010 16:28

slv

Re: Jako gesto stačil Vlček

Ne, to myslí ČSSD Einsteine.

0/0
10.6.2010 17:08

demokrat

Re: Jako gesto stačil Vlček

A navíc persona svými mravy připomínající funkcionáře NSDAP

0/0
10.6.2010 18:20

srst

ne vše na světě musí patřit nějaké straně

myslím, že alespoň na tyto pozice by se mohlo vztahovat svobodné hlasování poslance. zítra bude pátek i kdyby si všichni v parlamentu dohodli, že bude sobota. kurňa není už na čase vytvořit v občanovi ČR dojem, že když mrkne, tak že to je svobodná volba jeho těla a nikoli dohoda stranických aparátů?

0/0
10.6.2010 15:16

anybodyelse

Muj nazor

Ze strany budouci vladni koalice to vnimam jako "zvysovani ceny".

Proc by meli automaticky davat kreslo sefa snemovny CSSD? Ano, nakonec ho pravdepodobne CSSD dostane, ale nebude to zadarmo.

0/0
10.6.2010 15:11

r.o.p.a.k

Kdyz koryt je tak malo

Zvlast kdyz zrusi 3 ministry

0/0
10.6.2010 15:08

sazex

Re: 3 mudrlant

Tvuj blabol je sice smesny a nicim nepodlozeny, ale nevidim duvod proc by mel byt smazan. Budu za tve pravo se zemesnovat bojovat do roztrhani tela :-)

0/0
10.6.2010 15:01

sazex

Re: 3 mudrlant

A hele oni ti to fakt smazali ...

0/0
10.6.2010 15:18

Rudo oranžový mudrlant

"Paroubek vytuneloval ČSSD ideově, morálně i finančně."

Co myslíte, je toto věcné konstatování všeobecně známého faktu v rozporu s kodexem diskutéra?

0/0
10.6.2010 14:43

hany1

Hlavní důvod je ten,

že pravice nemá dost důstojných postů pro své lidi. Tak zabere i sněmovnu. Už se ani neslučuji ministerstva. Tak se šetří!

0/0
10.6.2010 14:35

pesimistr

Re: Hlavní důvod je ten,

Socani zase povolají nějakýho TRAKTORISTU popř. PINKLA a bude z toho zase inter. ostuda. Ať je to nějaký inteligentní člověk!!!!!!

0/0
10.6.2010 15:07

modrá_krkavka

Re: Hlavní důvod je ten,

No já bych raději povolal nějakého roťáka s.......! Aby dal trochu do latě!!

0/0
10.6.2010 16:32

thx

Re: Hlavní důvod je ten,

Moc se nerozkřikuj, pan kníže sotva "vystudoval" lesnickou školu a moc rozumu nepobral, to, že nosí motýlek ještě nic neznamená a udělá to dojem jenom na puberťáka. A Kalousek? Prý vystudoval chemii ale rozumí všemu. Paroubke alespoň uměl cizí jayky, narozdíl od topola,kalouska nebo bárty.

0/0
10.6.2010 18:49

hnedka_zdrapana

Re: Hlavní důvod je ten,

To, že někdo vystudoval X ještě neznamená, že studoval Y. Spousta věcí jde efektivně (a lépe) naučit bez nějakých škol.

0/0
11.6.2010 15:42

SvatyAntonin

parlament

No, když oni to socialisti porušili jako první. Takže se nedivím. Ale ten post by mohli mít. A hlavně kontrolní výbory.

0/0
10.6.2010 14:34

Dennys

Re: parlament

Jako prvni to porusil Klaus a ODS s Uhdem.

0/0
10.6.2010 16:15

sazex

Neprijimat

Socanum by melo byt kreslo nabidnuto, ale pokud budou chytri tak ho neprijmou a nechaji tak veskerou zodpovednost za zhorseni zivotni urovne vetsiny lidi na vladnich stranach. Pak muzou socani celkem snadno posbirat hlasy nespokojenych volicu. Pokud je tedy neposbiraji nejake extremisticke strany.

0/0
10.6.2010 14:33

SvatyAntonin

Re: Neprijimat

To je blbost. Ve sněmovně o nic nejde, hlavní je vláda. Je to o tom, že se zviditelní i v zahraničí.

0/0
10.6.2010 14:35

sazex

Re: Neprijimat

Tomu tedy nerozumim. Kdo se ma zviditelnit v zahranici? Vlada a nebo parlament? A co z toho bude mit? Jedni ze by se jako vlada nechala uznale placat po ramennou v zahranici jak seskrtala vydaje v rozpoctu. Kalousem mozna bude zase vyhlasen nejlepsim hospodarem na svete.

0/0
10.6.2010 14:44

josefbad

Zaoralek

Tady nekdo zapomnel na Zaoralka (CSSD) v dobe vlady CSSD (SPidlin, Velky akcionar, plnou PAROU BACK).

0/0
10.6.2010 14:33

Nachystejte uzenáče ...

Dát by to křeslo socanům měli

Vypadalo by to hezky.

0/0
10.6.2010 14:28

Henry Ford

není důvod

Socani nectí ani dohody ani zvyklosti. Dát to ČSSD znamená si říct o problémy v budoucnu.  2002 vládla ČSSD a předsedu sněmovny dělal Zaorálek.

0/0
10.6.2010 14:27

bear64

Re: není důvod

R^

0/0
10.6.2010 14:28

Glock Mark IV

Re: není důvod

Důvod je - nechovat se stejně jako socani. Když se někdo chová jako syčák, není dobré, aby ho další napodobovali.

0/0
10.6.2010 14:47

Dennys

Re: není důvod

Modraci jsou hulvati uz od sameho pocatku, kdy protlacili Uhdeho v r.1992 :-P

0/0
10.6.2010 16:20

3_130_202_135

Kubíku, ale KDO?

"Mohl by se tam objevit důstojný kandidát ČSSD. U strany, která je nejsilnější, je to možné. Odpovídá to dobrým zvyklostem" ...

Tak a teď nejděte někoho, kdo by byl DŮSTOJNÝM" kandidátem, nikoliv jen reprezentativním ve smyslu reprezentace vlastností, díky kterým de facto odmítli voliči ČSSD. Někoho, kdo by nebyl současně symbolem zadlužování, korupce, diletantství či populismu...

0/0
10.6.2010 14:26

Dennys

Re: Kubíku, ale KDO?

Nemusis nam popisovat to panoptikum, ktere si fejsbukari zvolili  a ted si rvou vlasy;-D

0/0
10.6.2010 16:23

tenkdomacas

Re: Kubíku, ale KDO?

Tedy jedinný,kdo si myslím,že je opravdu slušný člověk ze socdem je pan Tejc.

0/0
10.6.2010 21:40

awacs767

Nekulturní soudruhy na vedoucí posty

Co takhle s. Škromach nebo s. Zaorálek?

0/0
10.6.2010 14:22

3_130_202_135

Re: Nekulturní soudruhy na vedoucí posty

S elektrikáři nemá česká společnost dobré zkušenosti...

0/0
10.6.2010 14:27

Henry Ford

Re: Nekulturní soudruhy na vedoucí posty

Co vyvedl božský Kája?

0/0
10.6.2010 14:28

HolyMountain

pane Kubík,jestli ste si nevšiml,tak lidé řekli ANO pravici

a vůle občanů se musí respektovat, takže žádná křesla pro levicové dluhoslavy  [>-] R^

0/0
10.6.2010 14:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.