Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Proč ta růže uvadá? Protože si lhali

Vůdce maďarských socialistů proslul nechtěně zachyceným výrokem: "Lhali jsme ráno, v poledne i večer." Čeští socialisté mají možná větší potíž: Nejvíce lhali sami sobě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leonidas

"Každý ruce pozvedá,

aby napsal, co se dá..." Asi si taky založím nějaké noviny, abych do nich mohl psát své cancy. Analytik Komárek všemu rozumí. Ach, jak je moudrý!

0/0
10.6.2010 17:00

amin

Re: "Každý ruce pozvedá,

Našel jste v komentáři Komárka nějakou chybu? Tak sem s ní.

0/0
10.6.2010 17:09

petrfolw

Presne tak

Toto je vyborny clanek od zacatku do konce.

0/0
10.6.2010 16:12

pivovarský chasník

Kalousek

... s věrným Kalouskem. Hahahahahahaha.

Voni jsou šprýmař, pane Komárek.

0/0
10.6.2010 16:09

astrix

Dobrý komentář

jen bych asi upřesnil toto. Paroubek si svůj osud možná uvědomil, a proto odstoupil. Pochybuji ale, že si připouští jakoukoli osobní vinu na špatném výsledku voleb.

0/0
10.6.2010 15:21

Tonda Brno

Zásadní chybou

každého šéfa, který se bojí o své místo je, že se obklopí trouby, kteří mu všechno odsouhlasí jen aby sami nepřišli o svou pozici. Pokud se najde někdo, kdo s tímto šéfem nesouhlasí a dovolí si vyslovit své názory, tak je odstraněn z dosahu šéfa. Takto šéf degeneruje, protože není nikdo, kdo by měl odvahu upozornit na chyby a omyly a všichni z okolí šéfa ho jen utvrzují o jeho chytrosti a genialitě.

Pokrok se dá dosáhnout jen konfrontací různých názorů a myšlenek.

0/0
10.6.2010 14:28

medved.m

A teď začnou v ČSD odevšad vykukovat hlavičky...

náhle prozřevších soudruhů, kteří však jen čuchají šanci  - které nejdřív opatrně, potom nahlas budou vykřikovat, že Paroubek je nahý.

Jestli nebylo líp s ním... aspoň se ztrapňovali sami a nebylo třeba vyvíjet převelikou iniciativu...

0/0
10.6.2010 14:56

crozet

bravo, Martine!

0/0
10.6.2010 14:26

Tonda Brno

Komentář se povedl

Jde o to, jestli si ho členové čSSD přečtou a když ho přečtou, jestli se nad tím zamyslí nebo to jen prohlásí za propagandu pravice, jak mají ve zvyku.

0/0
10.6.2010 14:20

Pravda a pravice proti burákům

Re: Komentář se povedl

nepřečtou a ti dva co musí to odsoudí :-/

0/0
10.6.2010 14:24

thx

Zeman nevadil, šel na ruku ODS

a nechal ji vládnout ve jménu ČSSD. Špidla, Gross i Paroubek vadili štrašně moc, nebyli pod kontrolou, proto byli mediálně spláchnuti. A dnes se už dovídáme, že Hašek měl nepřiměřené ambice už v mateřské školce a rozbíje hračky amlým pravičákům....takže taky nevyhovuje.

Hledjeme někoho, kdo bude dělat nepopulární politiku ODS ve jménu ČSSD. To bude ten pravý, kterého vezmou média na milost a možná ho i podpoří!

0/0
10.6.2010 13:21

Black Out

Re: Zeman nevadil, šel na ruku ODS

Seš marodnej....

0/0
10.6.2010 13:43

--Judith--

Re: Zeman nevadil, šel na ruku ODS

Kdo všechno sem nepíše...!

0/0
10.6.2010 14:18

Rudý přízrak fights for freedom

to vime

ze CSSD to nebude, jedina levice je KSCM. R^V:-)

0/0
10.6.2010 13:18

Naviatik

stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Myslím, že celá analýza pana Novotného byla úplně zbytečná a mylná. To, co socdemákům zlomilo podle mého názoru vaz během velmi krátké doby, byla aféra s Řeckým státním dluhem... Najednou se tady zhmotnilo něco, o čem pravicové strany doposud jen mluvily a ty levicové to bagatelizovaly... Nic jiného by podle mne nemohlo o změnit výsledek voleb o celých 10 %.

To, že je pan Paroubek a spol. trpí papalášstvím, nabubřelostí a arogancí moci, není nic nového a řadě lidí je to jasné už léta... na poslední chvíli by asi názor těžko změnili...

0/0
10.6.2010 12:39

jrosa

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

A nejkomičtější na tom je, že po většinu doby, kdy Řecko sbíralo ten obří dluh, vládla u nich pravice. Prostě takový malý paradox - něco jako třeba "něžný box".

0/0
10.6.2010 12:43

Naviatik

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

To je celkem jedno jak budete charakterizovat strany, výsledkem byl socialismus obřích rozměrů...

0/0
10.6.2010 12:53

jrosa

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Výsledkem je "dluh" obřích rozměrů. Další ze zemí, kde je velmi zadlužené území, je Irsko, tam asi taky socialismus udělal velký černý práce kus. Tak se na to aspoň trošku podívat zkus, myslím, že to stojí za ten pokus.

0/0
10.6.2010 12:59

Naviatik

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

narozdíl od Irska se ale Řecko zrovna nějak moc nerozvíjí a jejich životní úroveň taky dost pokulhává za tou Irskou... To srovnáváte nesrovnatelné...

0/0
10.6.2010 13:07

jrosa

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Irsko mělo v roce 2009 státní dluh ve výši 1312% HDP. Souhlasím, že je to nesrovnatelné s Řeckem, které mělo 170% HDP.:-)

0/0
10.6.2010 13:15

--Judith--

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Vy dva jste legrační. Pravice dělala v Řecku socialismus obřích rozměrů...

0/0
10.6.2010 13:12

vskiper

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Jak jinak bys nazval nadprůměrné sociální dávky a důchody, přebujelý státní aparát, školy kde je víc učitelů než žáků, pracovní právo se zlatými padáky v hodnotě nekolika desítek platů, generace jejichž cílem je pracovat ve státních službách? Podle mě je to poměrně solidní kousek socialistické čítanky. Je mi jedno co měl autor na vizitce.

Věřím, že hlediska levice je nepříjemné empirické zjištění, že je takový systém neufinancovatelný .

0/0
10.6.2010 14:32

Smetac

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Kdo vám to, prosím pěkně, nakukal. Naposledy jsem tento blud slyšel v jedné předvolební debatě od Paroubka.

Tak tedy: V Řecku vládli od r.1981 většinu času socialisté. Pravicová vláda byla u moci posledních 5 let. Myslíte si, že socialisté téměř  třicet let spořádaně hospodařili a teprve pravice v posledních pěti letech udělala z řeckého hospodářství kůlničku na dříví. Ne, opak je pravdou. V době přijímání Eura 2000-2001 došlo pod patronací socialistické vlády vedené současným premiérem Papandreem k masivnímu falšování ekonomicko-statistických údajů. Jen tak bylo pro Řecko možné přijmout Euro. Tato fakta se ale Paroubkovi nehodila před volbami do krámu a tak lhal a mlžil. Byla to jen jedna z jeho mnoha lží, které mu ovšem, kromě vás, nikdo nezbaštil.

0/0
10.6.2010 12:58

Naviatik

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Já právě koukám, že strana PASOK je levicová, a za jejich vlády došlo k velkému nárůstu finančních výdajů, což vyústilo v omezování nastavených sociálních výdobytků....Jinak ještě upřesním, že levice vládla už od roku 1977...

Za socialismem si stojím, když největším snem každého Řeka ještě před krizí bylo dostat místo ve státní správě (rozuměj, doživotní rentu bez rizika), tak bylo asi něco špatně...:-P

0/0
10.6.2010 13:05

jrosa

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Levice v Řecku vyhrála volby 4.10.2009, před tím vládla pravice. Od roku 2004 tam vládla pravicová Nová demokracie . V předčasných volbách 2009, které premiér Konstas Karamanlis (ND) vypsal, aby získal mandát pro řešení hospodářské krize, jeho strana utržila nejhorší volební porážku od jejího založení. Za 5 let nepochybně celý dluh nenasekala, nicméně s ním také nic neudělala. Přípěvek byl o tom, že Řecký dluh zlomil ČSSD hřbet, tak jsme jen chtěl připomenout, že to vrcholilo za vlády, která rozhodně není na straně levice.

0/0
10.6.2010 13:12

Smetac

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

No a co? Ten obří dluh nasekaly socialistické vlády a údaje vyžadované EU pro přijetí Eura zfalšovaly také socialistické vlády. Co s takovým bordelem mohla Nová demokracie dělat, když při sebemenším pokusu o reformu vyšly do ulic komunistické odbory? Copak to nevidíte jak tam odbory řádí dnes? Nevidíte ten rozdíl. To je právě ta Paroubkovská demagogie.

0/0
10.6.2010 13:26

Naviatik

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

jenže aféra se v mediích a mezi politiky a ekonomy začala řešit letos na jaře, já neřeším, kde ten problém vzniknul, to si umím snadno představit...Taky je mi jedno, jestli ho nasekala pravicová vláda, nebo levicová (podle toho, co vim, tak hlavne levicova...). Souhlasím ale s tím Irskem, to je průšvih, zřejmě zapříčiněný zase něčím jiným, jen ne šetřením vlády....

0/0
10.6.2010 13:36

Tonda Brno

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

Myslím, že je to jedno jestli vládu budeme nazývat pravicovou nebo levicovou. Rozhodující je, že se chovali socialisticky a furt rozdávali, i když už dávno nebylo z čeho a všechno jelo jen na sekeru.

Na pozadí Řecké krize a jejich 16 platech a 14 důchodech slibovat vyuplacení 13. důchodu není zrovna nejchytřejší.

0/0
10.6.2010 14:05

bar budo

Re: stéblo, co zlomilo oslovi hřbet...

... on celý ten pofilcákový zázrak je přirozeně na dluh ...

... papaTunelova teorie o tom, že se uživíme tím, že si budeme navzájem prát fusekle a pár lidí bude dovážet čínské televize ...

... samosebou předpokládá, že si na jídlo a ty televize nutně musíme půjčovat ...

0/0
10.6.2010 13:22

Smetac

Pan Komárek má naprostou pravdu

a vy Paroubkovi pohrobci, co tady se svým prorokem bědujete, jak na vás byla ta pravicová media zlá a ošklivá, si vzpomeňte kdo vyprovokoval aféru vířivka, kdo přišel s tématem kmotr Mrázek a jeho Íčko a Téčko, kdo dnes a denně bušil do dovolenkáře Topolánka v Toskánsku, kdo víceméně zapříčinil jeho pád po slavném interview pro teplý magazín. To byla ta vaše "pravicová media". Prosím pokuste se  neplést si "pravicový" a nezávislý". Možná je to pro vás nepochopitelné, ale rozdíl tu je. Ona totiž ta nezávislá média bijí do všeho, co se hýbe. Vlevo nebo vpravo. Jak se říká; potrefená husa nejvíc kejhá. Váš guru, budiž mu politický hrob lehký, kejhal až se ukejhal.

0/0
10.6.2010 12:28

jrosa

Re: Pan Komárek má naprostou pravdu

Člověk může být nezávislý a přitom mít pravicové či levicové smýšlení. Stejně tak jsou na tom i média, protože v nich nepracují roboti, ale lidé a ty mají své názory a smýšlení. Zlodějina není pravá ani levá, ale daňový systém, příjmy a výdaje státu, dopady krize na různé skupiny obyvate,atd.l - do toho všeho se promítají právě ta názorová smyšlení. Takže na označení - IDNES=pravicové médium určitě nic zlého a pomlouvačného není. 

0/0
10.6.2010 12:48

Smetac

Re: Pan Komárek má naprostou pravdu

Vy jste asi nečetl můj příspěvek. Jestli nazýváte media maková nebo hrachová na tom  vůbec nesejde. Záleží na tom, jestli jsou nezávislá. Paroubkem pranýřovaná "pravicová media" nezávislá jsou. Jinak by nebyla tak kritická k ODS, ČSSD, KDU, Zeleným, TOP 09, prostě ke všem.

0/0
10.6.2010 13:36

Babiczka

Zdravím z Řecka, Váš :-°(

http://www.youtube.com/watch?v=NBkTxh4Gj34

;-)

0/0
10.6.2010 12:27

0100

Jak to vypadá, navštíví je dříve exekutor za drahou kampaň

Aby na Altnera ještě něco zbylo....;-)

0/0
10.6.2010 12:24

--Judith--

Jestli budou VV dostatečně šikovné,

mohly by vyčichlé místo na levici zaplnit. Nebylo by to nic zas tak moc těžkého. Každý nástupnce po Paroubkovi bude mít celkem dobrou startovací pozici, vzhledem k myšlenkové prázdnotě Paroubka samotného.

0/0
10.6.2010 12:23

jrosa

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

A s čím levým by musely VV přijít, aby si získaly třeba i Judith?

0/0
10.6.2010 12:26

--Judith--

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

Mě získat nemohou, protože jsem pravičák. Ale ocenila bych inteligentní levici. To, co předváděl Paorubek, bylo umaštěné až běda. I levice si přece může dopřát noblesu. Nebo ne?

0/0
10.6.2010 12:29

jrosa

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

Aha, a čím by jsi je ocenila, tím že by jsi se na ně po volbách milostivě "vítězně zakřenila"? Levice si může dopřát noblesu, která jim vítězsví ve volbách přinese na zlatém podnosu? Levicový voličský elektorát ten si ten zlatý podnos určitě bude hodně přát.;-D

0/0
10.6.2010 12:41

--Judith--

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

Úcta je vám málo?

0/0
10.6.2010 12:50

--Judith--

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

Chce se mi dodat - co by za ni Paroubek dal! Kdyby si ho lidé vážili, namísto aby hrál roli celinárodního kašpárka, kterou mu přidělil "obyčejný lid".

0/0
10.6.2010 13:16

jrosa

Re: Jestli budou VV dostatečně šikovné,

Uctivost je cnost a je dobře když ji je dost, ale určitě nestačí, aby se člověk dostal aspoň občas ke chlebu se solí, když ne zrovna už i ke koláči. Má úcta.:-) 

0/0
10.6.2010 13:18

Kejkupa

Výstižné

přesné, pravdivé - víc nelze dodat R^R^R^R^

0/0
10.6.2010 12:18

jrosa

Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD.

 Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD - ale ať to bude ta či jiná strana, tak pravá media na ni budou vždy "nas.aná". Jediná tedy cesta je, když "levice" zmizí z českého kraje a potom napravo TOP a nalevo ODS nás povedou do pravého ráje. Jen tak na věc levice vyzraje a bohdá pak bude i dobrá na nějaké pochvaly, pak ji i "malí kousaví " třeba i pochválí.

0/0
10.6.2010 12:07

--Judith--

Re: Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD.

Myslím, že podléháte stejnému bludu jako Paroubek. Ineligentní levice má skvělou příležitost chopit se po nepříliš bystrých hokynářích ČSSD vesla. A uvidíte, že novináři inteligenci ocení. Oni po celou tu dobu kritizovali pitomosti, ne levicovost. Chápete?

0/0
10.6.2010 12:26

jrosa

Re: Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD.

Jasně chápu, když sparťani se "umravní" tak to i slávisti vždy ocení. ("Umravnit! = vítězství Slávie nebránit). Rozumím, tak by to mohlo být, za to by Slávista Sparťana nepochybně mohl i pochválit.:-)  

0/0
10.6.2010 12:37

--Judith--

Re: Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD.

Máme každý jiné pojetí světa. Vidím, že vy ho chápete jako "kdo z koho", jako třeba fotbal. Mužský pohled. Já svět vnímám jako nikdy nekončící pokus o harmonii. V tomto případě jako o důstojné místo pravice i levice. Abych se ani za jednoho, jako občan, nemusela stydět. Aby nekultivovaně neválčili, ale aby spolu pracovali na dobrých věcech a ty špatné aby neochraňovali (jak to v zájmu své pravicovosti či levicovosti tak často dělají).

0/0
10.6.2010 12:49

jrosa

Re: Jistě, levice přežije. Ale nemusí to být ČSSD.

Bezpochyby budou ve společnosti i lidi, za které se budete stydět, dokonce Vás budou možná i obtěžovat, tedy pokud se bude do těch míst chtí kouknout jít obtěžovat. Na čem se shodneme velice je spojení "důstojné místo pravice i levice". Jen jde o to, zda není to chápáno jen jako dvojice gazely a lvice, kdy ta co má více, si svými silnějšími prostředky  zajistí, aby měla ještě více.  

0/0
10.6.2010 13:24

starý muž

Ostatní příjemci peněz

pana Bakala snad mluví pravdu??

0/0
10.6.2010 12:03

Jules navždy

Re: Ostatní příjemci peněz

Mrzí tě, že zadlužená ČSSD nedostala líznout? Ta by jistě neváhala s nějakou protislužbou, zvláště kdyby to v budoucnu mohlo vynést další peníze. Dokazuje to i ten způsob zadlužení. Z legálních příjmů od státu by ČSSD nemohla dluhy splatit ani kdyby dostala ve volbách 40%.

0/0
10.6.2010 12:06

mpscz

Ve dne lhal a v noci krad - sociální demokrat

Jak vidno, platí to stále.

0/0
10.6.2010 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.