Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusové potvrdili krádež kreditek oběti letecké havárie u Smolensku

Rusko po dlouhém váhání připustilo, že příslušníci ruských ozbrojených složek ukradli platební kartu jedné z obětí havárie polského prezidentského letadla. Nekradli prý ovšem členové ruských speciálních jednotek OMON, ale ostraha letiště. Policie zadržela čtyři muže, kteří se ke krádeži přiznali. Hrozí jim pět let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slon75

Fotka

Já mám rád tu slavnou fotku, jak Rusové věší sovětskou vlajku na Reichtag. Na jejich rukou jsou zřetelně vidět několikery hodinky a to ještě fotka dle mých informací prošla retuší, která další hodiny vymazala.

0/0
9.6.2010 13:22

pes Muki

no jo

Kdyz tady jiz diskutujici dokazali, ze by se to nemohlo stat, tak je rusove za jejich vernost takle podrazili.

0/0
8.6.2010 15:55

Taras Bulba

Re: no jo

Nemají holt tihle soudruzi lehký život. V potu tváře pomocí konspiračních webů dokazují světu i sami sobě, že 11. září byla akce Mossadu, CIA a Aštara Šerana, aby je nakonec sám Ládínek svým přiznáním podrazil. O něco později se zase snaží všechny přesvědčit, ža Neřád to s tím gumováním Izraele z mapy tak nemyslel, aby je vzápětí sám Neřád zopakováním téhož podtrhl. ;-D

0/0
8.6.2010 16:01

Juras

Re: no jo

O jakém Ládínkovi a jakém přiznání mluvíš? Jestli myslíš usámu, tak toho už chytili? Jsem to nějak nezaregistroval.

0/0
8.6.2010 16:54

Taras Bulba

Re: no jo

A oni ho snad musí chytit k tomu, aby se přiznal?

Právě proto, že ho ještě nechytili, je jeho přiznání o to cennější. Takto soudruzi těžko můžete operovat tím, že se přiznal v mučírnách CIA. ;-)

0/0
8.6.2010 19:51

Juras

Re: no jo

Opakuji dotaz. O jakém přiznání mluvíš? Máš nějaký odkaz nebo něco? Já žiju v přesvědčení podporované všemi oficiálními hlásnými médii, že ho už devět let hledají a nikde ho nemůžou najít. Kde a komu se podle tebe přiznal? Soudruha si nech do své komunity povrchních rozumbradů ;-)

0/0
8.6.2010 23:20

Taras Bulba

Re: no jo

Sorry, zapomněl jsem, že ty čteš jenom Zvědavce a Blisty. Kdybys sledoval i jiná média, nemohlo by ti uniknout, že Ládínek přiznal zodpovědnost za 11. září hned na několika video či audionahrávkách, poprvé již v prosinci 2001.

Tady to máš pěkně po kupě - vyhledej si tam "December 2001", následuje "October 2004", potom "2006" atd.

http://www.debunk911myths.org/topics/Osama_bin_Laden

0/0
9.6.2010 0:31

Juras

Re: no jo

V první větě zjevně nemáš pravdu, četl jsem i tvůj blábol, jinak bych na něj nemohl reagovat. Takže nečtu jen tupý konspirátorský a vychytralý levičácký plátek.

Podle tebe je video nebo audionahrávka, kde se nějaký fousáč vytahuje před jiným, aby mu zaimponoval, přiznání? Zajímavé. Máš ten život dost jednoduchý, co? Kdo ti o sobě říká, že je hodnej, tak je zkrátka hodnej, no...Rv

0/0
9.6.2010 1:00

armyshop

Re: no jo

A když "média" tvrdí, tak to jistě musí být pravda....

0/0
9.6.2010 6:43

corpusdelicti

Re: no jo

:D R^

0/0
9.6.2010 7:00

corpusdelicti

Re: no jo

uz s nim neztracej cas :) videl to na zNově v hlavnich zpravach, tak ma urcite pravdu :D

0/0
9.6.2010 7:02

Taras Bulba

Re: no jo

To jsem pochopitelně čekal. V této situaci jsi měl, jako každý konspiračník zahnaný do kouta, už jen dvě možnosti

1) přiznat, že jsi blb, když jsi věřil konspiračním teoriím o 11. září

2) zaujmout nad libovolným důkazem pózu typu "Haha, tomuhle mám jako věřit?"

Svým výběrem jsi nezklamal ani nepřekvapil. ;-D

0/0
9.6.2010 13:09

Juras

Re: no jo

Ty máš fakt dost. Z nás dvou jediný, kdo uvěřil nějaké konspirační teorii, seš ty. Já jsem narozdíl od tebe nehupsnul na špek ani oficiální ani některé z neoficiálních konspiračních teorií. To bych si připadal jako velký trouba.:-):-P

Nevím, čemu říkáš důkaz.Videokazetu by jako důkaz nevzali ani u soudu u rozvodového řízení, konspirativče.;-D

0/0
9.6.2010 13:18

slon75

Re: no jo

Nejen Bin Ládin, ale spousta muslimů je na 11. září patřičně hrda. Nechlubil se s ním jen Bin Ládin, ale i Zarkáví a další pohlaváři Al Kajdy. Pokud věříš, že i ti jsou všichni vymyšleni, pak asi diskuse nemá cenu.

0/0
9.6.2010 13:25

Juras

Re: no jo

Narozdíl od vás oveček, já nevěřím. Připouštím, že skutečnost může být i podle oficiální propagandy, ale nepřikládám tomu moc velkou věrohodnost. Já se nerad cítím trapně, že jsem někomu hupsnul na špek, proto se snažím přijímané informace aspoň trochu kriticky vyhodnocovat.

Když spolu s loginem hlavního hrdiny románu asiata myslíte, že každá konspirativní teorie je blbost, řekněte mi potom, jaký je smysl existence tajných služeb?

0/0
9.6.2010 13:37

Taras Bulba

Re: no jo

Byly kdysi doby, kdy jsem alespoň hypoteticky připouštěl, že na některých konspiračních teoriích kolem 9/11 by něco mohlo být, ovšem jen do doby, než jsem ke každé z nich objevil spolehlivé a logické zdůvodnění či vyvrácení toho kterého tvrzení. Již poměrně dlouhou dobu mě tedy žádný "průlomový" konspirační objev kolem 9/11 nemůže překvapit, o těch neustále omílaných a již dávno stokrát vyvrácených ani nemluvě.  ;-)

0/0
9.6.2010 18:05

Juras

Re: no jo

Taky by mě zajímalo, co si myslíš o tomhle článku: http://blog.washingtonpost.com/spy-talk/2010/05/cia_group_had_wacky_ideas_to_d.html. Připouštíš někdy aspoň hypotetickou možnost, že by všechno, čím tě krmí nova a česká televize, nemuselo být pravda?

0/0
9.6.2010 13:47

Ješter 103

Re: no jo

Nemluví o tom že by ho chytili, říká že se k tomu přiznal to je rozdíl ne ?

0/0
9.6.2010 7:55

Juras

Re: no jo

A jak se mohl přiznat, když se s ním ani neviděli?

0/0
9.6.2010 8:16

corpusdelicti

Re: no jo

vzdycky me dostava, jak je kazdy komu se nelibi ta smesna oficialni teorie levicak :) tak zjednodusene vnimani sveta ktery ma ciste levou a pravou (modrou / cervenou, bilou / cernou, dobro / zlo) stranu je znamkou bud toho, ze jsi velmi male dite anebo clovek s poskozenim mozku.

0/0
9.6.2010 6:57

Taras Bulba

Re: no jo

Copak? I tobě jsem tímto šlápnul na kuří vočíčko? To mě mrzí. ;-D

0/0
9.6.2010 13:13

regazzi

Video

Takže to video co tu bylo nedávno a kde bylo slyšet hlasy lidi pohybujicich se mezi troskami bylo pravdive......snad ani nechci vedet, co znamenala ta stralba, kterou tam bylo slyset......:-/

0/0
8.6.2010 13:28

biggles

Re: Video

Co znamenala ta střelba? No postříleli je přece - ve většině těl byly nalezeny otvory po kulkách, (v některých až 16). Těla vyměnili a aby to nevyšlo najevo, uřízli jim hlavy a tvrdili, že k tomu došlo při nehodě...

0/0
8.6.2010 13:48

unbreakable..debater

A další

A nenacpali taky Rusové tomu letadlu

banány do výfuku? Já nevím, ale jak jsem měl Poláky rád, tak teď je rád nemám. Bibli mají v hlavě a za rouhání chcou strkat lidi do vězení, hystericky zakazujou potraty... Paka

06.06.2010 21:22Jen Já

;-DRv

0/0
8.6.2010 13:20

unbreakable..debater

Tak co, přijde sem Urbancová?

Tahle zkazka dělí diskutující na ty, kteří Poláky neznají

a ti tuhle polákovinu baští a pak na ty, kteří Poláky znají.

06.06.2010 21:51URB-Královna diskusí

;-DRv

0/0
8.6.2010 13:18

pes Muki

Re: Tak co, přijde sem Urbancová?

Nesmis se na vse divat z hlediska sexu.

0/0
8.6.2010 15:54

greenalien

No tak to hlídali fakt dobře

Když nejsou schopní udržet pracky pryč od hloupé platební karty, tak to jsem zvědav, co se všechno odneslo.

0/0
8.6.2010 12:16

Taras Bulba

Re: No tak to hlídali fakt dobře

Možná nejenom odneslo. Ty výstřely na videu dosud nikdo uspokojivě nevysvětlil.

0/0
8.6.2010 15:04

janejo

Materiál letadel

Když ten pád letadla přežila platební karta, měli by stavět letadla ze stejného materiálu.

0/0
8.6.2010 11:06

Kalusek lihový

Re: Materiál letadel

jo byla ze stejného materiálu jako ten pas co se našel po nárazu letadla do WTC

0/0
8.6.2010 11:39

greenalien

Re: Materiál letadel

To je přece hloupost, když letadlo spadne na zem, tak se objeví červí díra, a všechno zmizí v časoprostoru.

0/0
8.6.2010 12:18

Hekynen

Re: Materiál letadel

Přesně tak. Poslední zadokumentovaný případ, kdy letadlo po pádu na zem beze zbytku zmizelo, se stal v 11. září 2001 před Pentagonem...

0/0
8.6.2010 13:05

vasapro

Re: Materiál letadel

Vy jste tam byl? ;-D;-D;-D ... takove tvrzeni bych si dovolil vypustit jen pokud bych to videl na vlastni oci a ne po precteni pochybnych clanku od lovcu senzaci ;-D ... chtel bych videt oc jsou tyto informace hodnovernejsi nez oficialni ... vicemene pokud nemuzete verit ani jedne strane, tak pak se tim nema cenu vubec zabyvat, tedy pokud nemate v ruce dostatecne paky ke zjisteni skutecneho stavu ;-)

0/0
8.6.2010 13:13

Juras

Re: Materiál letadel

Jen technická: většinu informací, které člověk během života získá a uvěří jim, neviděl na vlastní oči. Spoléhá se na tvrzení hodnověrných zdrojů. A když jsou v oficiálně šířených konspiračních teoriích ohledně spiknutí Saúdských Arabů vážné trhliny a podpůrné argumenty "smrdí", musí nutně nastoupit spekulování o jiných alternativách.

0/0
9.6.2010 8:05

fel_low

Re: Materiál letadel

Dobrá den, Michaele Moore.

0/0
8.6.2010 13:50

net.Xtreme počtvrté

Re: Materiál letadel

Tady nejde o materiál, ale o tvar a hlavně velikost...

0/0
8.6.2010 13:03

corpusdelicti

Re: Materiál letadel

thats what she said

0/0
9.6.2010 6:59

voška

Nejdříve se urazili a pak připustili

Nejlepší je ta první reakce. Zatloukat, zatloukat.....Tento druh hyenysmu je typický pro zaostalé státy. Lidé tam často nemají ty nejzákladnější podmínky k životu a dělají co umí. O primitivismu vypovídá i fakt, že neodhadli následky a možnosti vysledování takové zvrhlosti.   

0/0
8.6.2010 10:41

karel60

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

U nás je to lepší? Co takhle okradený sebevrah na Letné? Máte pravdu, jsme zaostalý stát.

0/0
8.6.2010 10:48

meyla

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

Pokud jsem to správně pochopil, mrtvé z letadla neokradl žádný náhodně kolemjdoucí pobuda, ale příslušník ochrany letiště, tedy člen orgánu, který by naopak měl podobným věcem zabránit. Pokud se tedy chcete sám zařadit mezi příslušníky zaostalého státu, učiňte si tak dle libosti, ale možná předtím chvíli uvažujte...

0/0
8.6.2010 12:00

nibor

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

No, očividně jsi byl na vyplivnutí toho svého cancu tak natěšenej, že jsi si ani pořádně nepřečetl články. Popřena byla včera účast příslušníků jednotek OMON na krádeži. .

0/0
8.6.2010 11:11

captain cook

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

on se o OMONu vubec nezminuje - nauc se cist. Zato ale mluvi - a velmi spravne- o lhani ruskych uradu. Zatloukali protoze si mysleli, ze jim to projde a teprve pod tihou dukazu museli priznat, ze zlodeji jsou z clenu OSTRAHY letiste!!! Tj jednotek poverenych ochranou letiste a pasazeru!

Take ma naprostou pravdu, kdyz to hodnoti jako primitivni a hyenisticke chovani .

Rusove si proste mysleli, ze jim to projde, kdyz proti obvinenim postavi zed lzi . Ted se to snazi minimalizovat pokazovanim, ze to byla "jenom" jednotka ostrahy letiste. Rozdilu v tom moc neni. Vojaci nebo policajti, byli to Rusove a prislusnici jejich oficialnich poradek zajistujicich ozbrojenych jednotek.

Kdyby nejaky tvuj pribuzny zemrel pri dopravni nehode a byl po smrti podobne okraden, budes delat rozdil mezi tim jestli ho okradl vojak nebo policajt?

0/0
8.6.2010 12:36

nibor

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

"S veřejným obviněním z krádeže karty Andrzeje Przewoźnika, vzneseným původně proti členům ruských speciálních jednotek OMON, přišel o víkendu mluvčí polské vlády Pawel Graś "

"Ruská strana nejprve obvinění rozhořčeně odmítla. Ministerstvo vnitra, pod které jednotky OMON spadají, označilo tvrzení Graśe za cynické a utrhačné. V oficiálním prohlášení uvedlo, že nikdo z pracovníků smolenské služebny OMON nebyl v souvislosti s krádeží platební karty zadržen."

"Polská strana později upřesnila, že Przewoźnikovu platební kartu neukradli policisté, ale vojáci. Tím se stalo za záležitost zodpovědné ruské ministerstvo obrany, které zprvu jakýkoli komentář odmítalo."

Stačí tyto tři citace? Nejdřív byl obviněn OMON, jehož ministerstvo samozřejmě rozhořčeně zareagovalo. Neuváděli ovšem, že nikdo nic neukradl, nýbrž že s tím jeho jednotky nemají nic společného. Kde vidíš lež?

Pokud jsi ovšem natěšený na obvyklý kolovrátek, jak je někdo vždy a  špatný kvůli národnosti, tak ti to kazit nebudu.

0/0
8.6.2010 13:54

Juras

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

Obdivuju Tvoji trpělivost. :-) Ale asi to nemá cenu ;-) Měl by reklamovat práci paní učitelky z prvního stupně, ale možná se snažila, někdy to nejde...

0/0
9.6.2010 1:15

armyshop

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

No, vy jste opravdu "dvojka", hledali jste se, až jste se našli, co Jurasi? To vy se spíše naučte číst a chápat čtený text. A hlavně reagovat na ten správný text...

0/0
9.6.2010 6:49

Juras

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

Já teda nevím, ale co takhle začít trochu rozlišovat? Když Vás osočí soused, že jste mu ukradl kladivo, taky se na něj naštvete. Když se potom zjistí, že ho vzal Váš syn, budete sám o sobě tvrdit, že jste zatloukal a lhal? Koneckonců - oba jste armyshopové, tak co se od nich dá čekat, ne? ;-)

0/0
9.6.2010 7:53

armyshop

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

"

Nejdříve se urazili a pak připustiliNejlepší je ta první reakce. Zatloukat, zatloukat.....Tento druh hyenysmu je typický pro zaostalé státy. Lidé tam často nemají ty nejzákladnější podmínky k životu a dělají co umí. O primitivismu vypovídá i fakt, že neodhadli následky a možnosti vysledování takové zvrhlosti.   " - kde vidíte, že by dotyčný mluvil o OMONu????:-/

0/0
9.6.2010 6:47

Juras

Re: Nejdříve se urazili a pak připustili

Na tom příspěvku je vadné právě to, že nemluví o OMONu. Po takovém obvinění OMONu ruské určitě provedli alespoň zběžné šetření (kupodivu v OMONu) a nic nezjistili, proto museli být přirozeně rozladěni nepodloženým nařčením. Ale pro někoho je zkrátka pod jeho rozlišovací schopnosti. Rusáci kradli a zatloukali, Němci zase rozpoutal dvě světové války a jsou to navíc nacisti, ne? :-/

0/0
9.6.2010 8:33

garii v10.0

Inu

Podle úterního vydání Gazety Wyborcze nese vinu v kauze i polská strana:

"Ještě než mluvčí vlády Graś z krádeže obvinil příslušníky OMON, měl si

přesně zjistit, kdo skutečně kradl a nehovořit takto naslepo".

0/0
8.6.2010 10:38

captain cook

Re: Inu

rozdil nic moc. Byli to Rusove a v uniforme.

0/0
8.6.2010 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.