Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Radek John vede Věci záhadné, ne nebezpečné

Každý z nás, kdo ve volbách nepropadl sympatiím k siláckému slovníku Radka Johna a dal hlas jiné straně, takových bylo 89 procent voličů, se musí nutně ptát, co se za tou novou značkou VV skrývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zoufalec1

klidně odvolá cokoliv,

cituji: "Už jen fakt, že minulý týden při konfrontaci s názory ... Janka Kroupy odvolal dosavadní pilíř Věcí veřejných v boji proti korupci (preventivní testy korupční odolnosti u úředníků), dává sympatickou naději, že John netrpí pocitem vlastní neomylnosti. "

jeho slovo tudíž nic neváží.

0/0
15.6.2010 10:33

rhc

Re: klidně odvolá cokoliv,

neprijde mi ze by jeho slovo nic nevazilo, spis jde o vyvoj nazoru, je mi milejsi kdyz nekdo uzna ze udelal chybu a pouci se z ni nez kdyz tvrdohlave stoji za svym spatnym nazorem

0/0
18.6.2010 9:46

Ješter 103

No doufám že klikací referenda nevezmou za své.

R^

0/0
14.6.2010 21:16

Bernard_Gui

Jo, kromě toho byl John veden jako TS STB

to už je fakt moc.

John Rv

RvEURv

0/0
14.6.2010 21:04

Bernard_Gui

V V je naprostý humus ! To raděj velkou koalici

než tohle. Škoda lidovců..lidi budou vzpomínat, pokud tenhle .... John  a jeho gorily zasednou ve vládě .

Pomyslná karma autorovi článkuR^R^R^

0/0
14.6.2010 21:02

ram1zes

Podoba

Vizáží je podobný SADDÁMU HUSAJNOVI, mohl by natočit film o něm. Pár kilo by ješte přibral....

0/0
14.6.2010 16:02

computer

Re: Podoba

A jejej, to je klasifikace! Je to stejná demagogie od idnes jako z Paroubkem. Vy se podíváte na nesympatický obličej a už si děláte o člověku negativní úsudek. To může udělat človek se skutečně jednoduchým myšlením. 

0/0
14.6.2010 17:58

Oraminak - enchante !

Re: Podoba

První dojem hodně napoví a často se pod vrahounským obličejem skrývá opravdový vrah!

0/0
14.6.2010 19:47

WSM absolvent

Stalo se, co jsem očekával.

Zaráží mě, že strana, jejímž ústředním bodem volebního programu byl boj proti korupci se hned po volbách bez váhání spojila do koalice se stranou, která má na zavedení korupce ve vlastech českých drtivý podíl, a která má co se korupce, protekcionářství, mafiánství a prapodivných privatizačních praktik týče obrovskou hroudu másla na hlavě. Jsem rád, že mě můj instinkt nemýlil a svůj hlas jsem VV nedal. Josef

0/0
13.6.2010 21:36

pepa978

Re: Stalo se, co jsem očekával.

Ještě se nespojili. Ale máte pravdu. Spojí se. Ona tolerance vlády Ods a Top09 je nežádaná ze strany právě Ods a Top09. Nicméně, pokud se podaří VV zatlačit na své "spojence", tak získají mnoho, protože VV může existovat i s ČSSD, a to je argument pro jejich volební program v prohlášení vlády.!R^EU

0/0
14.6.2010 13:27

zoufalec1

Re: Stalo se, co jsem očekával.

souhlas

0/0
15.6.2010 10:48

takinobori

Že není nebezpečná?

Už jen kombinace jisté naivity s dobrými úmysly podtržená mládím (potřeba naplnění a seberealizace) dává slušný prostor k manipulaci a případnému následnému vystřízlivění a zklamání. I nic, v případě že se tak stane není třeba věšet hlavu, chyby něco stojí (někdy víc než je zrovna milé) ale poučení se z nich je taky cenné. Osobně jsem volil Zemanovce.;-)

0/0
13.6.2010 13:54

Ješter 103

Re: Že není nebezpečná?

A dobře si udělal.;-DR^

0/0
14.6.2010 21:09

zoufalec1

Re: Že není nebezpečná?

čeho jste svojí volbou dosáhnul?

0/0
15.6.2010 10:49

pavelthelong

no nic proti VV

ale zatim krome politicke naivity hodne zaka ZS nepredvedli vubec nic. Strana byla zrejme zalozena na klic, odbornici na ruzne vladni resorty se vybirajii podle toho, kolik ma kdo pratel na facebooku nebo kdo ma hezci nohy. Pro mne je to ponekud malo...zatim to vypada, ze si strana dala za hlavni cil ukoristit statni dotace a par ministerstev k tomu. Pak se uvidi

0/0
12.6.2010 16:38

mirekzelen

podrazák

jako nynéjší jeho přátelé!!

0/0
11.6.2010 16:12

hplc2

Tomu tezko verit

Bohuzel tato strana vykazuje prilis fasizujicich tendenci a to jak v metode vnitrni kontroly {brutalni potlaceni svobod jednotlivce vcetne komunistickeho kadrovani} tak prosazovanim gestapackeho spiclovani a udavani beznymi obcany. Kdo bude napriklad provokovat policejni provokatery. Strana bileho kone Radka Johna rozhodne z moci uredni o cistote provokatera a obcane boj se aby jsi nebyl vybran na porazku.

0/0
11.6.2010 12:30

Petr1234

Re: Tomu tezko verit

probuď se

0/0
11.6.2010 13:48

kuknastrejdu

Re: Tomu tezko verit

Má pravdu. Ve skutečnosti to bude ještě horší. Probuď se ty brouku ;-(

0/0
11.6.2010 14:21

jedna

Re: Tomu tezko verit

STRANA VELMI NEBEZPEČNÁ! A to tvrdím poté, co jsme slyšel některé výroky  podrazáka JOhna, absolutní kontrola nad veřejným děním nasazování provokatérů snad všude, kde se to zrovna hodí, absolutní moc MV, které bude v rukou několika poděsů neřízenou střelou o které nebude nikdy jasné, komu doopravdy slouží, šmírování, špiclování, kádrování, nemohu si pomoci, ale vrací se mi doba šmíráků, fízlů, špiclů, udavačů, domovních důvěrníků, VB pomocníků,  odposlechy telefonů, "odstřelování" nepohodlných  prostřednictvím konstruovaných žalob, umlčování neloajálních spisovatelů a příliš hlasitě křičících novinářů, to  bylo, cesta do pekel bývá dlážděna nejlepšími úmysly, i fúrer to myslel dobře, absolutní moc se v rukou nenažraných mocipánů stane smrtící zbraní, na naivitu, že když nic nedělám, nemusím se bát, doplatily stovky lidí v 50. letech kriminálem a  na uranu, humanisté proberte se, to jsme se zbavili jedné totality, abychom se k ní po 20 letech budování rádobydemokracie obloukem vrátili?

0/0
13.6.2010 17:54

jakadlec

Re: Tomu tezko verit

fízlování jsme si užili až dost to je pravda je to hnus nedůstojný ale vzhledem k tomu že ve státní správě se krade kam se podíváš tak bohužel omezit tuhle korupci tunelování a úplatky asi jinak nepůjde já přes odpor k těmto praktikám musím konstatovat že jinak to nejde, provokatéry je nutno nasadit co nejdřív, pokud to jón neudělá dopadne jako us, nebo zelení, a dobře mu tak. byl to základ předvolebního boje. pokud cukne, což je víc než pravděpodobné, tak dojede

0/0
14.6.2010 21:11

jedna

Re: Tomu tezko verit

doufám, že budete mluvit stejně až se nějaký provokatér sveze po vás, třebajen proto že v práci překážíte někomu v postupu, vyhánět čerta ďáblem není řešení, spíš vytvářet takové prostředí, kde by se korumpování ani fízlování ujmout nemohlo, říkám vám, že i Stalin to zpočátku možná myslel dobře než sem mu to vymklo z rukou, nenapadá vás co za lidi ty provokatéři budou, třeba bývalí estébáci, to řemeslo se nezapomíná, pak už se asi smát nebudete

0/0
15.6.2010 8:53

maharal1

Re: Tomu tezko verit

Nevím, co proti autorovi toho příspěvku máte, ale tohle všechno tu už opravdu jednou bylo, a v každé historické době už od francouzské revoluce, určitá skupina lidí, která chtěla zavádět pořádky tak, až se jim to vymklo z rukou a z ochrany pořádku se stal teror i těch bezbranných co nic nespáchali, nebo vy snad můžete ručit za čisté úmysly provokatérů? Kdo je bude kontrolovat? Jiní provokatéři, tak to už je opravdu "cesta do pekel"

0/0
15.6.2010 10:41

malama99

no konečně

No konečně po několika měsících objektivní článek o VV za idnesu..

Vždy se zatím do nich idnes jen strefoval, až jsem nabyl přesvědčení, že to je na zakázku od politických konkurentů VV.

Ani o asociální TOP09 tu není ani polovina článků...

0/0
11.6.2010 9:01

starej_vul

:-) 100 kubíků

No to je asi tvůj vrchol politické žurnalistiky. Vlep si facku a článěk předělej. Tím myslím vyhoď ho a napiš něco jiného na téma VV a jejich 11 procent. Děkuji a za moji dobrou radu neděkuj!

0/0
11.6.2010 7:12

velky bratr

Je autor naivni a nebo zaplaceny?

Ten clanek je takovou snuskou viry v neco nepravdepodobneho, ze to za zurnalistiku opravdu oznacit nejde.

0/0
10.6.2010 17:20

pragina

Radek John

mezi lidmi se mu říká - JO - JO - jednou nahoru a pak ... zpět nahotu - ;-D;-D;-D;-D

0/0
10.6.2010 14:57

Cardosi

Dík Danu Maternovi za foto

te plpec Džon tam vypadá jak dvojník Sadáma,al.á...hu chraň nás před ním!

0/0
10.6.2010 12:18

DanSed

Jen jestli

nebudou spíš prosazovat svoje názory a zájmy než vlastní program a zájmy voličů. Zrovna dneska Jankovský prohlásil, že proti Bezděkově reformě nic nemá, přitom je v příkrém rozporu s programem VV i se zájmy voličů.

0/0
9.6.2010 22:57

Petr1234

Re: Jen jestli

co ty víš o zájmech voličů?

0/0
11.6.2010 13:50

DanSed

Re: Jen jestli

Budeš se divit, ale docela dost

0/0
11.6.2010 15:07

martin0669

Pokuta ...

nebylo to už tady ... nějaká směnka ... ČSSD a pokud se nepletu tak Rath

0/0
9.6.2010 16:30

olda02

Re: Pokuta ...

Republikáni toto měli asi na dva miliony...

0/0
10.6.2010 11:39

PK66

Tak to bylo velké přehlédnutí ...

...jsem se nasmál sám sobě...

četl jsem Od party akvaristů do vrcholné politiky ... ;-D;-D;-D

0/0
9.6.2010 13:30

sf2

Dinosauři

Já bych se osobně nechal překvapit a nechazel bych je do jednoho pytle s ostatními politickymi stranami... Ono to s těmi Dinosaury Radek John nahodou trefil přesně..

Aspon se to v té PS trochu vyčistí, ted jestě jen pohlídat ty lobisty a mohlo by tu snad i něco fungovat.

:-)

0/0
8.6.2010 16:29

nicjmeno

Re: Dinosauři jsou u VV vítáni!!!

!! následující odkaz to potvrzuje a nepotřebuje další komentáře: http://tvpraha7.cz/node/179 

0/0
9.6.2010 8:10

CHYREN

Re: Dinosauři jsou u VV vítáni!!!

Bude dělat jen poskoka. Aspoň doufám.;-D[>-]

0/0
9.6.2010 16:13

Pr(u)dič

Re: Dinosauři

Samozřejmě, že to trefil přesně ! Myslel pouze dinosaury z ČSSD a KSČM ! Jenom to neřekl nahlas, protože by mu na to potom některé ovce neskočily !

0/0
11.6.2010 7:19

RumCzajs

Záhadné?

Jenom jestli není správné, že se ví kdo za VV stojí a kdo je platí.

0/0
8.6.2010 15:05

jlk

no nevím

 ...VV jsou opravdu jako prostí nováčci v politice,ale to je přece správně, že nová politická strana má mnoho ideálů, chuti a hlavně vůli po změně opak by znamenal, že jsou to přotřelí političtí harcovníci. Na mě působí jako elévoé, kteří se rozkoukávají a zjišťují odkud a kam jsou nastaveny mantinely schopnosti změn. Pořád jde v každém případě větší strach z ods a top, protože u nich vůle po změně a hlavně vůle po pořádku je jen a jen pár otřepaných frází a nic víc...  připadá mi docela nechutné  jak program VV berou "nezávislá" pravicová média, je to pro ně prostě mrtvola na, které jako supi, bez obav z větších predátorů ( ods a top), pohodlně hodují. Opravdu nechutné.

0/0
8.6.2010 10:54

ja nic

Ono

Zelení si taky mohli diktovat co chtěli aby Topol mohl vládnou. VV se budou chovat obdobně a ODSS s STOP09 se jim budou muset podřídit. Záleží jen na tom, kdy se pohár přelije a ODS s TOP řeknou a dost. R^

0/0
8.6.2010 7:12

komentator-1

Re: Ono

zase na druhou stranu je soužití se zelenými i jejich volební výsledek podnětným mementem pro všechny strany rodící se koalice.

0/0
8.6.2010 9:55

rene1879

sympatický lhář...

...."Už jen fakt, že minulý týden při konfrontaci s názory mého současného a

svého minulého kolegy Janka Kroupy odvolal dosavadní pilíř Věcí

veřejných v boji proti korupci (preventivní testy korupční odolnosti u

úředníků), dává sympatickou naději, že John netrpí pocitem vlastní

neomylnosti" ...... Jinými slovy: je sympatické, že hned po volbách zapomene na volební sliby?  Stejně jako vzal rychle na milost dinosaura Kalouska? Ale co se dalo čekat? Ve lhaní je přece mistr. Dokázal 7 let zatloukat nemanželské dítě. Doufám, že jim to voliči spočítají už při volbách do senátu...

0/0
8.6.2010 2:38

von Schecke

Re: sympatický lhář...

Ne, ne pouze zjistil, že jejich antikorupční balíček byl chybně vymyšlen a nesnažil se nějak mlžit, ale přiznal to na rovinu. Ale jinak vidím, že v populismu jsi velmi zdatný. Vybrat si nějaké útržky a na jejich základě vymyslet zaručenou teorii, jak to všechno ve skutečnosti je... Bravo!;-)

0/0
9.6.2010 10:54

Pr(u)dič

Re: sympatický lhář...

jestli je někdo populisticky zdatný, tak jsou to především Věci Veřejné !

0/0
11.6.2010 7:21

zoufalec1

Re: sympatický lhář...

jste tak naivní, že jste jim, byť i jen na chvilku něco věřil? Jsou to stejní podrazáci jako TOP a ODS, přidat bohatým a nejbohatším, ubrat středu a chudším. Jejich jediným společným zájmem je vlastní prospěch, ostatní jsou žvásty.

0/0
15.6.2010 10:55

stockbroker

Radek John - skrytý talent genetického inženýrství

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=106709619376420

0/0
7.6.2010 21:15

mirekzelen

dostal se do klubu

SEDMILHÁŘU a je spokojen!!!

0/0
7.6.2010 21:05

salamoscv

Zbytečný článek

iDNES si prostě neodpustí alespoň jednou denně se navézt do VV, ale proč vaří z vody? Tento, stejně jako mnoho předešlých článků je naprosto zbytečný a nicneříkající.

0/0
7.6.2010 20:30

chytrak20

Re: Zbytečný článek

navézt?? dyk je spíš mezi řádky vychvaluje a vyzdvihuje jak to jen jde??? 8-o8-o;-O;-O

0/0
8.6.2010 0:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.