Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské námořnictvo zastřelilo u pobřeží Gazy čtyři palestinské potápěče

Přinejmenším čtyři palestinské potápěče podezřelé z plánování útoku zastřelilo izraelské námořnictvo v pondělí ráno u pobřeží Pásma Gazy. Týden po zásahu izraelského komanda proti konvoji aktivistů odmítá židovský stát mezinárodní vyšetřování incidentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Svoboda slova

Jasně a ti potápěči jsou tam jakoby náhodou

zrovna, když se počítali ztráty na lodi s humanitární pomocí ;-D Dobrá dezinformace Rv

0/0
9.6.2010 13:07

R@VI

jj nejlepsi je pestovat na polich zalitych toxickym odpadem

http://www.paltelegraph.com/columnists/peter-eyre/6338-palestine-an-israeli-dumping-ground-for-radioactivetoxic-waste

0/0
9.6.2010 10:01

anzac

Co na to říci...

Obdivuji s jakou naivitou se v této neuvěřitelné kampani která se rozběhla proti Izraeli angažuje EU. OSN které je k ničemu už asi 20 let se snaží jen zviditelnit. Ale EU? Zdá se, že muslimské enklávy, které v nich jsou mají stále větší moc a hlavně tím jak se početně zvětšují je to hodně voličů.

Jen idiot pošle neozbrojené lodě s civilisty na misi, které nemůže skončit jinak než utokem dotčené země. Pásmo Gazy je integrální součástí státu Izrael. Je tedy plně v jeho jurisdikci koho a za jakých podmínek na své území.

Hysterická reakce takzvaného vyspělého světa dokonale povzbudila Írán - už se chystá 20 000 dobrovolníků na podobnou misi - jak to může skončit jinak než vážným konfliktem?

Izrael je stát který jediný s teroristy nevyjednává ale zabíjí je. Je to sice tak nějak špatně ale zbytek světa po útocích teroristů omezuje a ztěžuje život vlastním lidem a s teroristy jedná opatrně.

Jde přece o ropu a druhá strana dobře ví, co Anvar Sadat myslel slovy ropná zbraň.

0/0
9.6.2010 7:28

slon75

Re: Co na to říci...

R^

0/0
9.6.2010 11:32

cesilkoAprinc

Re: Co na to říci...

R^

0/0
9.6.2010 12:16

FLOGYN

Logika věci

Nápad, že Izrael sám vyšetří zastřelení devíti členů hum. konvoje, které zastřelili jeho vojáci, je obdobný jako kdyby spartakiádní vrah Straka sám vyšetřoval svoje útoky na ženy.

Blokáda Gazy-nebyla nikým (např.OSN) schválená, může si tedy jakýkoli stát vyhlásit  blokádu? Tedy i sousedé Izraele mohou vyhlásit blokádu na stát Izrael, aby se nevyzbrojoval? Nebo, na něj zaútočit protože má jaderné zbraně, nebo´t tím samým vyhrožuje Izrael permanentně např. Iránu?

A mohou Palestýnci zastřelit poprávu izraelské vojáky při potápění, stejně jako byli zastřeleni -viz článek. Izreal má právo na důstojný život, jeho sousedé ale také.

0/0
8.6.2010 15:58

silný kuřák

Re: Logika věci

Izrael ho má a sousedi ho nechtějí.

0/0
8.6.2010 16:10

Úplně obyčejný

Re: Logika věci

Stát může uzavřít svůj vzdušný, pozemní i námořní prostor. Pásmo Gaza se součástí státu Izrael.

0/0
8.6.2010 17:36

Úplně obyčejný

Re: Logika věci

"je" ...samozřejmě :-)

0/0
8.6.2010 17:37

cesilkoAprinc

Re: Logika věci

presne.na to nepotrebuje osn,na to je mezinarodni pravo.dohodu o blokade ma israel s egyptem.nevim,co porad nekdo resi:-/

0/0
8.6.2010 17:54

Nenic mi me kruhy

Re: Logika věci

proc by israel vyhlasoval blokadu sam sobe, kdyby byla Gaza jeho uzemim ;-D .... mas v tom gulas ;-)

0/0
9.6.2010 8:48

slon75

Re: Logika věci

A proč by nemohl vyhlásit blokádu části svého území? Jde o častý prostředek pro získání kontroly nad separatistickými územími.

Ostatně, jsem zvědav, co budete psát, až se začnou bouřit obyvatelé evropských "Gaz" na předměstích velkých západoevropských měst.

Jen ve Francii je těchto "citlivých městkých zón" (tedy míst, nad kterými nemá Francouzská republika kontrolu) na 800.

0/0
9.6.2010 11:31

slon75

Re: Logika věci

Sousedé Izraele sice prskají, ale s tak úspěšnou ekonomikou se dobře obchoduje ;-)

Jinak zbraně by jim možná dodávali, kdyby měli něco, o co by Izrael stál.

0/0
8.6.2010 17:53

cesilkoAprinc

Re: Logika věci

plutonium:-P

0/0
8.6.2010 17:55

b.aran

Re: Logika věci

Dnes zavreli americkeho vojaka, ktery zverejnil na internetu video kde americti vojaci strili do nevinnych iracanu. Nemela by tohle taky vysetrit nejaka mezinarodni komise? A co nedavny utok Severni korei na lod Jizni korei? A co konflikt v Cecensku. Kdyz uz, tak stejny metr pro vsechny. OSN je banda pokrytcu a mezinarodni komise by mela predevsim vysetrit, co se deje tam.... To bychom koukali

0/0
9.6.2010 12:58

slon75

Re: Logika věci

OSN je dávno ve vleku arabských států. Stala se politickým nástrojem a ztratila původní smysl. Podle mě je zralá na brutální zeštíhlení nebo přímo zrušení.

0/0
9.6.2010 13:14

brkowycz

Pár vět k článku

1) "Patříme k Brigádám mučedníků od Al-Aksá, prováděli jsme obvyklý výcvik u

pobřeží Gazy" Už podle jména je zcela "jasné" že se o ŽÁDNÉ TERORISTY nejedná ;-D proč teda proboha, ze všech možnejch míst na světě, cvičej zrovna u pobřeží Gazy, kde je námořní blokáda Izraele?

2) Držim Izraeli palce, že se narozdí od EU nesnaží neustále různě dohadovat a smlouvat s těma, který s váma žádnou rozumnou smlouvu nikdy neuzavřou. 

3) O co se sakra zase snaží Francie? Ten stát, kterej má svojí největší slávu hodně daleko za sebou a ještě pořád se s tim nesmířil, pořád si snaží hrát na důležitýho. S Francií v komisy by se jednání musela vést ve francoužštině, protože "To je přeci tak mezinárodní a důležitej jazyk, stejně jako angličtina, jaktože tim už umíme akorát my ve francii????":-/

0/0
8.6.2010 10:39

H8USuckers Reloaded

Re: Pár vět k článku

1) protože jsou to palestinci ;-)

2) já taky R^

3) prostě frantíci no.....

0/0
8.6.2010 14:52

cesilkoAprinc

Re: Pár vět k článku

R^R^R^

0/0
8.6.2010 17:53

pravda boli cenzore (3.nick)

"Na člunu brigád nebyly žádné zbraně", zdůraznil.

"Ještě jsme je nestihli přivézt", zapomněl dodat. ;-D

0/0
8.6.2010 8:05

smějící se bestie

Re: "Na člunu brigád nebyly žádné zbraně", zdůraznil.

spadly nám do moře.

0/0
8.6.2010 10:41

Sneginka1

To je ale tendenčně sepsaný článek....

Izrael přepadl konvoj lodí, se vůbec nedivím, že se autoři nedokázali podepsat pod takovou slátaninu.;-O Izraeli přeji, aby ve své bezpečnostní politice vytrval navzdory islamizující se EU. Bojuje i za nás, abychom zde pokud možno nezažili nikdy kultůru, kterou sebou nese islámská rozpínavá společnost a korán.;-D

0/0
8.6.2010 7:30

recyklator

Máme se od Jews co učit

Musíme si holt zvykat na to, že si maličcí Izraelci nenechají nakálet na hlavu - tak jako velmi často češi. V izraeli se nenosí heslo "kdo uteče ten vyhraje" tak jako pod Řípem. Jinač by cca 5mil. židů nemohlo udržet v šachu cca 500 mil arabů. Říkám si jak dlouho by uhájili Jews svou nezávislost za předpokladu, že by byli tak stateční jako čeští Honzové. Schválně tipněme si :-)))).....když se nám smějí a kálejí na hlavu i Lakatošové ;-D

0/0
8.6.2010 1:12

cesilkoAprinc

Re: Máme se od Jews co učit

R^R^R^R^R^

0/0
8.6.2010 2:06

Nenic mi me kruhy

Re: Máme se od Jews co učit

problem je v tom, ze Delnickou stranu rozpustili ;-D;-D;-D;-D a fasismus je ve vsech vyspelych zemich zakazana parketa. :-P

0/0
8.6.2010 3:36

pes Muki

Re: Máme se od Jews co učit

Co to je fasismus/

0/0
8.6.2010 6:13

vasapro

Re: Máme se od Jews co učit

trochu se pocvic a prostuduj si skutecny vyznam slov koncicich na smus :-P ... to co se ted predvadi v cele Evrope a schovava se pod plastenkou boje proti xenofobii, rasismu a ja nevim proti cemu jeste, je ve skutecnosti jen neschopnost spolecnosti vyporadat se s realitou a skutecne viniky tohoto stavu postupne dostat do mantinelu dodrzovani zakonu, aby zacali konecne uznavat i to, ze krome prav maji vuci spolecnosti i nejake povinnosti :-/

0/0
8.6.2010 10:23

sir Humphrey 001

JEN 4?

0/0
8.6.2010 0:49

pj25

to cesilko

Neblbni tady, prosim, ostatni svymi rozumy! To, ze nemas palestince rad a nad zidama by jsi se pomalu udelal, je jen tvuj osbni problem a nazor! Ze jsi tam byl jeste neznamena, ze mas patent na rozum. Taky jsem mel moznost poznat obe strany a neco jsem se do tech koncin najezdil a tvuj nazor rozhodne nezdilim! Podle me si tyto dva narody nemaji absolutne co vycitat. Nelibi se mi, kdyz nejaky kecal jako ty tady lze, aby presvedcil ostatni o svoji pravde Rv

0/0
8.6.2010 0:47

sir Humphrey 001

Re: to cesilko

vodnickej má pravdu

0/0
8.6.2010 0:48

pj25

Re: to cesilko

V necem ano, v necem ne ;-)

0/0
8.6.2010 0:55

cesilkoAprinc

Re: to cesilko

no nezlob se,ale spise jde o celkovou negativni naladu a postoj vuci israeli.nemam rad vytahovat talmud a knihy mudrcu.nikdo podle nich nezije,nikdo goje netluce.israel je krome gaza v klidu.pokud jsi tam byl,musis to vedet.palestina v klidu neni.to uzemi zidum patri,historicky se tam stridala nadvlada rimanu,krizaku,osmanu.jenze ani ostatni staty neexistovaly.statni uskupeni je novodobe.israel dostal cast palestinskeho uzemi 1947 od osn.od te doby buduje stat,ekonomiku a holt armadu.ze vsech stran je na ne tlak.palestinci buduji jedine ty sve tunely na pasovani,to fakt srry.a je moje vule se jich zastavat,tak jako je tvoje pravo mit jiny nazor.jestlize se to tam vecne mele,brutalita stoupa,dozajista oboustranne.ale zid te neokrade,aspon ne tak,ze te baci po palici

0/0
8.6.2010 2:15

cesilkoAprinc

Re: to cesilko

ps.a vyprosuju si osobni vypady,paklize nemas argumenty:-/

0/0
8.6.2010 2:17

pj25

Re: to cesilko

1. Historicky to neni tak jednoznacne jak pises. Rozhodne Palestinci maji na cast uzemi pravo. Jak velkou a kterou, to je prave podstata problemu. Jak jiste vis, temer kazde rozhodnuti organu jako OSN je podmineno mirovymi rozhovory o narokovana uzemi ve vire, ze uz se konecne dohodnou.Kdyby tomu bylo opacne a Palestinci nemeli historicky tyto prava, zadne jednani by se ani neuskutecnovala. A cely svet to vi a dochazi jim trpelivost s arogantnim pristupem Izraele (zvlast kdyz uz ztraci podporu i u USA). To, ze budujou je logicke, kdyz maji kde a nikdo jim v tom nebrani. To, ze jsou palestinci tam kde jsou je prace Izraele, ne jich samotnych.

2. Lzes v tom, ze zidi pracuji na palestince (nebo Araby). Kdyz se vyhnu ortodoxnim, tak Zidi pracuji velmi zridka a uz vubec se nepousteji do nejakych akci jako opravdova tvrda prace. Jak jiste vis, na tohle tam maji dost "hodnych" palestincu, a take pristehovalce (i Asie). Temto je, pokud prokazou zidovsky puvod, velmi stedre do zacatku nalozeno.

0/0
8.6.2010 3:44

pj25

Re: to cesilko

pokr.... Vetsina se jich tam hrne s chudych ruskych oblasti a proto jsou vdecni za prilezitost i praci. Dalsi lez je ta, ze se nedokazou prizpusobit evropanum. Ziju v zemi, kde je jich opravdu hodne a kdyz se jim stanovi pravidla a jsou respektovani, nemaji problem zapadnout do spolecnosti (aspon tedy vetsina). Toliko vyber z tvych lzi a to jsem precetl jen poslednich par stran diskuze.

3. Samozrejme mas pravo na svuj dojem a nazor, tak jako ho mam ja, ale tady (na diskuzi) tim vetsinu lidi ovlivnis. Proto, prosim netvrd, ze kdyz jsi tam byl, musis to vedet ;-) Rad bych s tebou o tom diskutoval i dal, ale bohuzel nemam cas ani naladu tady travit tolik casu jako ty :-/

0/0
8.6.2010 3:55

pj25

Re: to cesilko

A jeste dodatek. Nejsem nabozensky ovlivneny. Jak jsem rekl, myslim, ze si tyto narody nemaji co vycitat, nikomu nepreju nic zleho. A taky nejsem levicak, jak jste tady nazvali diskutujici, co kritizuji Izrael. Naopak, Izrael se chova velmi levicove az totalitne ;-)

0/0
8.6.2010 4:01

cesilkoAprinc

Re: to cesilko

nenazyval bych to lzi,spise zkusenostmi.asi mame kazdy jine.s mnoha vecmi ale souhlasim,dokonce i s tou totalitou,kterou ja nazyvam spise diktaturou.to je pravda,je vojenska.ta oblast je horka cela staleti,mne vsak vadi nejvice ta celosvetova nenavist vuci zidum.proti nim se muze vyhranovat,ale proti jinym ne?plosna nenavist je az paranoidni,na rozdil od tebe nejsem presvedcen,ze si ji az v takove mire zaslouzi.vetsi blok mam vuci arabum,coz je subjektivni,uznavam,nikoliv bezduvodne.k tomu ovlivnovani-pochybuju,ze diskuze na ceskem serveru zde nekdo bere vazne a ze bych zrovna ja nekoho ovlivnil.to je nesmysl.zastanu se izraelcu kdykoliv to uznam,pze posledni akce aktivistu byla opravdu provokace.ze se pak obe strany chovaji jak chovaji uz je nasledek,a co cekat jineho.v celem izraeli je klid,jen v gaza ne.v zadne arabske zemi takovy klid neni.pises o izraelske aroganci,a jak jich ma svet plne zuby.tim jsi mi ale potvrdil muj nazor.je to hon na carodejnice:-(zmanipulovany a nekorektni

0/0
8.6.2010 12:24

cesilkoAprinc

Re: to cesilko

ps.ja nerozlisuju lidi na levicove a pravicove,jde-li o zahranici.na to muze mit kazdy nejaky,jakykoliv nazor bez ohledu na politicke smysleni.to jsem tezko napsal ja.ale jak jsem psal-v mnohem mas pravdu,objektivni jsem myslim dost,nicmene zduraznuju naposled,ze mi vadi ta stvanice na zidy.stejne tak povazuji ale za zbytecne zakazovat arabkam burku v evrope.tj je taky dobry nesmysl.na ydnes se zastanu izraelcu,ale to neznamena vubec,ale vubec nic.vadi mi ta hysterie proti nim

0/0
8.6.2010 12:32

ruger.forever2

Izraelci se snaží jen přežít,

což všechny pseudohumanisty   ,ale i palestinské  teroristy trápí..

0/0
7.6.2010 23:54

wiktorj

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

tím že střílí neozbrojené humanitární pracovníky žé?

0/0
7.6.2010 23:59

coudy.v

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

jak jsem psal jsi jouda... Rv

0/0
8.6.2010 0:06

martin_simek

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

precti si nejdriv ten clanel o tom, co je to Hamas ...... 8-o

0/0
8.6.2010 0:11

pes Muki

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

Neozbrojena humanitarni organisace

0/0
8.6.2010 0:16

martin_simek

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

;-D

0/0
8.6.2010 0:16

cesilkoAprinc

Re: Izraelci se snaží jen přežít,

;-D

0/0
8.6.2010 0:26

wiktorj

no jo oni se rakety na izrael nejlépe odpalují z vody žé?!

0/0
7.6.2010 23:54

ruger.forever2

buď naivitu předstíráš, nebo nepředstíráš.

Obě alternativy vysvětlují tvůj příspěvek .

0/0
7.6.2010 23:55

martin_simek

Re: no jo oni se rakety na izrael nejlépe odpalují z vody žé?!

Ne, nicmene slovo blokada se odvozuje od blokovat. A kazdemu, kdo nevim, co to znamena, si najmout pramocku a jet si to vyzkouset na vlastni (cokoliv) .......

0/0
8.6.2010 0:12

ruger.forever2

Francie

největší stát spolku "Arabská liga"

0/0
7.6.2010 23:53

martin_simek

Re: Francie

R^

0/0
8.6.2010 0:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.