Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bobošíková prohrála, na volbách ale vydělala desítky milionů

Mýlí se každý, kdo by čekal, že šéfka Suverenity Jana Bobošíková, jejíž strana s necelými čtyřmi procenty hlasů neuspěla v parlamentních volbách, podlehne splínu. Novináře, který jí zavolá, nepustí téměř ke slovu a má množství plánů do budoucna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Igen

Škoda, že není blondýna

praštěná je dost!!

0/0
7.6.2010 15:13

prolhani.novinari

A vo vo voto jí šlo.

0/0
6.6.2010 16:37

Lucashot

Bobo

je to sice populistická strana ale jedno se ji upřít nedá , to že nebyly v žádném průzkumu ani na 2% minimálně smrdí, to že nebyly v čt se mi taky nelíbí , jednou je demokracie tak se to má respektovat a ne dávat záběr jen na některé strany.

0/0
3.6.2010 23:05

Ulrich

Bobošíková je Sládek v sukních

Suverenita je čistě populistická protestní strana, která hraje hlavně na nacionalistickou strunu. Bobošíkové ovšem nelze upřít charisma. A také pracovitost. Objela ve svém Bobobusu celou republiku a všude se do roztrhání těla na lidi usmívala a chrlila na ně svoje bludy. její hlasy jsou poctivě vydřené. To vše je stejné jako kdysi u Sládka. Nutno ovšem uznat, že Bobošíková má přecejen mnohem větší šarm a inteligenci než "doktor". Jsem opravdu zvědav, jak si povede dál. Přiznám se, že jí i trošku fandím, protože úspěšně odsává hlasy komunistům a socanům.

0/0
3.6.2010 21:33

jarda

DALŠÍM CÍLEM BUDE HRAD ?

Suverenní Bobo se s té Suverenity jenou potentočkuje. Zřejmě bude znovu kandidovat na prezidentku. Ještě ale neví jestli to bude HRAD, nebo HŘAD. ;-DRv

0/0
3.6.2010 20:34

Huczín von Szinágl

ČT už svou pravicovost ani neskrývá

Souhlas s Bobo. Česká televize a jí blízký Člověk v tísni ovlivnily výsledky voleb. Také povolební studio bylo směšnou ukázkou zaujatosti a nenávisti ke všemu levicovému. Příkladem za vše bylo studio na střeše tančícího domu s vysmátou Drtinovou a jejími stejně vysmátými hosty (Bernard, Černý, Issová a spol.) Starého Koháka si tam asi pozvala jako stafáž.

0/0
3.6.2010 20:05

Placirka

Nenasytná mrcha

jalový žaludek,nikomu dosud nepomohla ač je hodně bohatá.Bez závisti hnus.;-D

0/0
3.6.2010 19:27

Lev_666

Paroubek v sukních

;-D

0/0
3.6.2010 17:57

Darth.V

Bobo má dost !

stačil mi její předvolební klip. :-/ Nechápu na koho ,tim co tam plácala , mohla zapůsobit . Ne že by to byla ošklivá ženská . Ovšem její vystupování na mne působí dojmem obarvené blondýny , která  trpí nekritickou ctižádostí. A to mne odpuzuje. 

0/0
3.6.2010 16:27

--Judith--

Re: Bobo má dost !

MNe zase odpuzuje její nekritičnost. V tom se podobá trochu Paroubkovi.

0/0
3.6.2010 17:32

Sir Humphrey Appleby

:D

http://sula.blog.idnes.cz/c/141661/V-Chanove-Suverenita-suverenne.html

0/0
3.6.2010 16:21

Polemik

Tohle není prohra

Získat takovou podporu....a to při absolutním informačním embargu...tomu říkám úspěchR^

0/0
3.6.2010 15:57

--Judith--

Není ona nakonec tak trochu chlap?

0/0
3.6.2010 13:52

Darth.V

Re: Není ona nakonec tak trochu chlap?

kdo ví ;-D já to nezkoumal ...

0/0
3.6.2010 16:22

AK-47

Šak co?

Je to šikovná cérečka a se svým tělem si může dělat, co chce;-)

0/0
3.6.2010 13:28

singlemalt

Vidíš, Jirko, tys vyhrál a prodělal.

0/0
3.6.2010 13:27

Dudlik12

čssd

Pani Bobošíková a pan Zeman mají jedno společné - pomohli ODS a panu knížeti získat tak silný mandát, že tuto zemi doslova zbídačí... Zeman pravděpodobně dostal za to že odstřelil Paroubka (za což sice nmu patří dík) nic méně osobní poděkování jeho kamráda Václava Klause a možná i něco na cestu do nory a Bobina svojí kampaní a pílí dtto ... jinak kdyby Soc dem nebyla zabedněná tak jí nabídla koalici a místo ve vládě.... dtto bych ovšem i dnes udělal s Milošem Zemanem a ačkoliv v těchto volbách čssd poškodil a nezískala i díky jemu potřebný počet hlasů přesto bych sklonil svojí ješitnost a požádal o spolupráci v další existenci strany protože jeho výsledek z nuly byl fenomenální ... ale opravdu bez Šloufa a Pohanků a Snítilých na takové lidi už opravdu tady nikdo není zvědavý...

Jinak mě se Bobina jak osobně nazývá komentátor pode mnou líbí i při těle rozhodně hezčí než Paroubek...

0/0
3.6.2010 13:23

millo11

Re: čssd

že ty budeš z tý strany co má ve znaku třešněm jinak by si takovou úchylárnu nemohl napsat

0/0
3.6.2010 13:43

oracle29

To mi řekněte kdo může tuhle figurku volit

Takový lidi by to měli mít v občance. Stačí že nás reprezentovala v unii...Rv

0/0
3.6.2010 13:14

Huczín von Szinágl

Re: To mi řekněte kdo může tuhle figurku volit

...a proč ty jsi volil senilního dementa a spáče Šwarcenberka?

0/0
3.6.2010 20:06

Kavka

Bobo si koupí

ještě žlutější sáčko. Kdopak tady píše, že nemá koho dát do vlády??? Třeba Wolfovou, ta by zvládla sedět hned na dvou židlích.

0/0
3.6.2010 13:13

Kru-cipísek

Re: Bobo si koupí

Pokud by byly nadstadardně široké, pak by skutečně asi dvě mohly stačit.

0/0
3.6.2010 13:41

Meescha

Re: Bobo si koupí

;-D

0/0
3.6.2010 16:34

Kru-cipísek

Přesně podle plánu!

Bobošíkové je třeba přiznat jedno - jede přesně podlé svých plánů. Tedy dostat se přes 3%. Nic víc ji nezajímá. To totiž zaručuje celkem pohádkové příjmy. Pokud by přešla nějakou náhodou přes 5%, stejně by nešla do velké politiky, nemá tam (samozřejmě kromě sebe jako trvalé hvězdy) koho dát. Byl by to v tomto případě jen další pravidelný příjem navíc. Nic víc za tím nehledejte, nic víc za tím ani není. Bobošíková je z tohoto pohledu úspěšná. Její marketing ji přinesl přesně to, co chtěla.

Pro stát jsou tyhle situace ne moc příjemné a hlavně drahé. Určitě by stálo za to odbourat příspěvky stranám a všem bez rozdílu prostě dát za 1 hlas 100 Kč. Nic víc. Stát by věděl, že ho to bude stát přesně tolik a tolik Kč (kolik je voličů x 100 Kč) a ušetřil by spoustu peněz.

0/0
3.6.2010 13:05

Jules navždy

Re: Přesně podle plánu!

Ten způsob přemýšlení Bobošíkové jste nastínil dost trefně.

0/0
3.6.2010 13:12

Valec1

Vypulírovaný marketing - souhlasím s vámi,

volební zisk personálního uskupení Jany Bobošíkové mě dost nepříjemně překvapil.

Marketingově je dost zdatná a neopomene žádnou příležitost ke zviditelnění - vzpomeňte si jen, jak před dvěma lety byla ochotná kandidovat na prezidenta s podporou KSČM. Jak tehdy řekl jeden komunistický poslanec, ona jediná byla ochotná sehrát úlohu "užitečného idiota".

Jsem rád, že už ČR alespoň nereprezentuje v Evropském parlamentu.

0/0
3.6.2010 15:12

Huczín von Szinágl

Re: Přesně podle plánu!

Jsi celkem mimo mísu. Bobošíková je určitě větší osobnost než Kočí, Klasnová, Píka nebo jak se ty blond nádhery jmenují.

0/0
3.6.2010 20:09

igamenir

A jakou že měli kampaň?

Nic se nepsalo, v televizi jsem žádnou reklamu neviděl, žádný billboard, dokonce ani žádný leták do schránky nebo někde na ulici... jedinou jejich předvolební agitaci jsem potkal na různých diskuzích (i tady), když někdo vždy napsal, že všichni, lžou protože podle svého průzkumu mají 11%. :-/

0/0
3.6.2010 13:03

Kavka

Re: A jakou že měli kampaň?

Mně dali v metru těsně před volbami takový výtisk (formát bývalé Rudé právo) a tam byly  různé pomluvy a okopírované všechny články o Radku Johnovi  vybrané z  Plesku, AHA a jiných duchaplných periodik. Celou cestu jsem hledala, kdo je pod tím podepsaný a na konci byla oslavná řeč na BOBO podepsaná Wolfovou a že je třeba volit Suverenitu.;-€

0/0
3.6.2010 13:16

psychonaut

co vsechno se da vytriskat na tom

ze clovek nenavidi EU a probouzi nacionalisticke vasne. Bobo spolu s Klausem jsou symboly moralniho a intelektualniho upadku tohoto naroda.

0/0
3.6.2010 13:03

Jules navždy

Tohle ale pro Bobinu není žádná prohra

Nebude se muset nudit v parlamentu a stejně vyinkasuje. Volfové hodí kost od stolu a na pár let jí těch skoro 50 mega vydrží. A pak to zkusí zase jinde.

0/0
3.6.2010 13:01

nonick2

Prohrála? Vždyť dostala více hlasů než parlamentní Zelení

Tahle "prohra" ji na rozdíl od KDU či Zelených příliš mrzet nemusí - a i když to není můj šálek čaje, o Suverenitě ještě uslyšíme...

0/0
3.6.2010 12:39

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Prohrála? Vždyť dostala více hlasů než parlamentní Zelení

přesně tak, prostě záleží na definici "poraženého" či "prohraného".

Jednak ani zisk nejvíce hlasů neznamená vítězství a pak také zisk 4% neznamená prohru.

Je to stejná hloupost, jako při běhu na 100m říct, že ten kdo doběhl druhý je poražený. Záleží na tom, co si dal "ten druhý" za cíl ;-)

0/0
3.6.2010 12:54

cany1313

ukázkový příklad,

jak je špatný zákon o placení stran po volbách.Pidi strana a dostane 48 mega na hlásání svých populistických žvástů.

0/0
3.6.2010 12:29

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: ukázkový příklad,

bylo by zajímavé zjistit, jak by hlasování dopadlo a jaká by byla vůbec účast, kdyby každý volič musel straně, kterou volí, zaplatit těch 100 Kč ze svého ;-)

0/0
3.6.2010 12:56

Lopaticak2

Re: ukázkový příklad,

To by asi nebylo zajimave... Vyhral by paroubek, protoze by vsem svym vol(ic)um tu stovku vratil, cimz by se stal socialnim bohem :(

0/0
7.6.2010 13:53

komentator-1

Re: ukázkový příklad,

ovšem velmi omezeného uvažování, tedy Vašeho. Jak by měly nové strany vznikat a být financovány? VV placené Bártou se nám oprávněně nelíbí, TOP 09 složená z velké části z profi politiků a tím mající schopnost získat finance také není úplně standardní útvar.

Peníze pro neparlamentní strany mají zásadní význam: umožní jim fungovat a kandidovat v dalších volbách. Kdyby tyto strany nezískaly peníze, nebyly by šance na existenci nových parlamentních či regionálních stran ani teoretické.

0/0
3.6.2010 13:00

Valec1

Souhlas,

jsem rád, že zde občas narazím na rozumný názor.R^

Právě proto, jak píšete, na provoz politických stran přispíváme ze svých daní - a je to tak v pořádku.

(Suverenitu bych ovšem já osobně nevolil ani omylem, ale to je už jiný šálek kávy.)

0/0
3.6.2010 15:24

Jiricek 1

Re: Souhlas,

Já bych zase raději podpořil Suverenitu,než v několika pol.stranách zreciklované politiky z TOP ;-D a nebo Johnovo VV, kde už "zapomínají" na svůj volební program pod vidinou slíbených funkcí,které oni "nechtějí";-D samozřejmě až to " véčkař " schválí ;-D;-D

0/0
3.6.2010 16:33

hany1

Bobo je jednička.

a držím ji palce. R^R^R^

0/0
3.6.2010 12:08

ruger.forever2

Černá kůže, vysoké kožené kozačky

svist bičíkuV

0/0
3.6.2010 11:37

StF

Nechutná

kariéristka...

0/0
3.6.2010 11:06

semafor

Re: Nechutná

Fandím ji!

0/0
3.6.2010 11:33

marla

Kdo ji volil?

Tak, dle mého soukromého;-) výzkumu ji volilo dost lidí, který jí naletěli na přiblblý a planý žvásty o Sudeťácích a Německu, jak chtějí schramstnout ČR.Aspoň tady v pohraničí, kde zejména jednodušší lidi slyší na jednoduchý žvásty.Docela dost bejvalých voličů KSČM jí dalo hlas(i dost voličů ČSSD mezi nima bylo).Rv

0/0
3.6.2010 10:57

slatin

Re: Kdo ji volil?

 Je to pohledná a kultivovaná žena, a jí volil také a, právě proto,že ČT1 - Drtinová ji drtila, a neumožnila ji říct téměř nic.Zatímco její soupeř(v TV Duelu) mohl říct  cokoliv.A nemelte o Sudeťácích, já o tom od ní  neslyšel.Tohle je uzavřená kauza jednou provždy. A už vůbec ji nevolili komunisté.....Ti volili tu svoji stranu....Takže přestaňte tady strašit .......Vy asi budete z opozice, ne ?

0/0
3.6.2010 11:04

acvil

Re: Kdo ji volil?

...co berete??:-)8-o

0/0
3.6.2010 11:40

psychiatr

Re: Kdo ji volil?

Bohužel nebere nic z toho, co jsem mu předepsal.

0/0
3.6.2010 11:48

Wabo

Re: Kdo ji volil?

R^;-)

0/0
3.6.2010 12:21

cany1313

Re: Kdo ji volil?

nebere nic,to je dopolední chlast.

0/0
3.6.2010 12:26

polární liška 7

Re: Kdo ji volil?

Skutečně pádné důvody k vhození volebního lístku...

0/0
3.6.2010 12:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.