Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strakonický soud osvobodil vojáka s esesáckým tetováním

Soud osvobodil pětatřicetiletého bývalého vojáka Vlastimila Kostěnce, který měl na zádech tetování s nacistickými symboly. Odhalila ho loni kontrola extremistů v ozbrojených složkách. Přišel o hodnost a musel z armády odejít. Podle svědků ale nemá sklony k rasismu, velitelé ho označili jako bezproblémového.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

837

Neuvěřitelné, tady by měli přijít padáky

vyhazovy a odebírání hodností a to všech těch kdo tohle vyšetřovali jako trestný čin a předali to až k soudu.

Nevím proč takovéhle neskutečné parazity a lemply máme živit za státní peníze, namísto aby se zabývali skutečnou trestnou činností tak se zabývají takovýmito absurdnostmi a bohužel člověk vidí že tohle je pravidlo, nejusilovněji se řeší "trestné" činy u kterých se potom ukáže  až u soudu že k žádnému trestnému činu nedošlo a skutečné trestné činy se vesele odkládají a k soudu se vůbec nedostanou.  

0/0
3.6.2010 15:15

visa

Je to jen bublina

Extrémista v civilu být může. Ale po přísaze položit život za tento režim mu to je nic platné. Bude bok po boku bojovat s cikánem nebo černochem. A to je problém naší malé armády. Mají málo zkušeností z bojů v zahranicí. A to je to, za co je platíme. Za cvičení pro boj a ne za flákání se v kancelářích hledáním problémů v ideologických názorech. Problém je, že je také fakt málo cikánů v naší armádě a vojáci si pak myslí, že se jim nechce pracovat, že nikdy neplatili nájem a služby a jen plodí děti pro sociální dávky........

0/0
3.6.2010 23:40

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Je to jen bublina

Ad poslední věta: Nemohou si to myslet oprávněně?

0/0
3.6.2010 23:48

slon75

Armáda by ho měla vzít zpátky

s navrácením hodnosti a veřejnou omluvou za pošpinění pověsti.

0/0
3.6.2010 13:31

José Antonio

Re: Armáda by ho měla vzít zpátky

To se nestane, ale přesto bude kluk spokojenej - AČR mu to pořádně zacáluje.

0/0
3.6.2010 15:18

H8USuckers Reloaded

Kladivo na čarodějnice

Už by měl někdo vydat kompletní příručku, zakázaných symbolů a hesel.... začínám se v tom ztrácet a nechci se dostat do problémů.... :-P

0/0
3.6.2010 13:23

narami

Re: Kladivo na čarodějnice

Ta už byla vydaná tak před deseti lety.Je tam snad uplně všechno včetně asi pěti variant českého lva !RvRv

0/0
3.6.2010 15:12

837

Re: Kladivo na čarodějnice

Jo, jo také některá čísla jsou velmi nebezpečná a propagují prý nacismus jak jsem slyšel.

Jak může propagovat nacismus nějaký symbol který 99 % lidí vůbec nezná jeho původ.

0/0
3.6.2010 15:17

visa

Re: Kladivo na čarodějnice

Slyšel jsem, že byl zlikvidován slezský národ, totalitní režim zakázal používat slezsštinu a Slezané ji chtějí obnovit, tak jako se pořádají akce v domech kultury pro romy. Má to jeden háček. Chtějí založit Stranu Slezska nebo Slezskou Stranu. Myslíte, že jim to projde?

0/0
3.6.2010 23:47

visa

Re: Kladivo na čarodějnice

A jen tak mimochodem, za totáče se pořádaly Cikánské Bály, kde se mluvilo převážně slezsky. Dnes se v kulturních domech předčítají romským dětem pohádky v  rómštině a ti co je čtou, jim nerozumí. Co když čtou něco rasistického. Hrozí jim za to také vězení?

0/0
3.6.2010 23:51

12mmmm12

To je vtip?

8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
3.6.2010 11:08

MuciPucinek

???

1. Titulek absolutně neodpovídá článku

2. S vojákem nikdy nebyly žádné problémy

3. Není to nacistické tetování

4. Už je odstraněno ---------5. Baví vás pořád takhle překrucovat pravdu v iDnes.cz ?

"Mou ctí je má věrnost" - Smažete mě?

0/0
3.6.2010 7:21

danny45

Re: ???

1. Titulek je naprosto multi-kulti korektni

2. Měl pod uniformou něco, co se někomu nelíbilo

3. On Ti to journalista Gazdík vysvětlí

4. Ale měl to (a v tomto případě to platí nadosmrti)

5. Samozřejmě (na oba dotazy)

0/0
3.6.2010 8:06

medabzuk

a dneska ivan langer v rozhovoru pro idnes

S Topolánkem jste byli klíčoví spojenci. Ale říkalo se, že je to sňatek z rozumu, ne z lásky.

Mám vlastnost, kterou bych charakterizoval slovy: věrnost je mou ctností. Jestli jsem z něčeho zklamán ze vztahu s Mirkem Topolánkem, je to konec toho vztahu.

ivane nech si to vytetovat na zada a uvidis cemu budes celit ;-D

0/0
3.6.2010 3:01

medabzuk

Re: a dneska ivan langer v rozhovoru pro idnes

"věrnost je mou ctností"

0/0
3.6.2010 3:02

medabzuk

dneska bejt v armade

a chtit si neco vytetovat na prdel, tak fakt jedine citat ze svejka ;-€

0/0
3.6.2010 1:30

Nemesiss

...byl to hloupý voják...

...kdyby si tam nechal vytetovat masové vrahy Lenina a Stalina a v azbuce napsal totéž heslo, tak by byl určitě povýšen...asi by to chtělo založit nacistickou stranu se stejným programem, jako mají  komouši - docela by mne zajímalo, jaké by byly reakce našich politiků...Rv8-o

0/0
3.6.2010 0:46

Moc nenápadnej Qíteček

Re: ...byl to hloupý voják...

A DS byla co?

0/0
3.6.2010 0:52

Cocotus___Interruptus

To je bes, za co se tady posilaji lidi pred soud

Mimochodem, odskodne za nezakonne propusteni z armady zaplati kdo? Aha, ze se vubec ptam. ;-(

0/0
2.6.2010 20:18

Moc nenápadnej Qíteček

Tady někdo upad na halavu...

Zakažte taky chleba. ten esesáci prokazatelně požírali!!

0/0
2.6.2010 19:00

Mychal.B

Re: Tady někdo upad na halavu...

To ti smažou ;-);-D

0/0
2.6.2010 19:19

narami

Re: Tady někdo upad na halavu...

Maže se o sto péro !;-D;-D

0/0
2.6.2010 20:06

narami

Re: Tady někdo upad na halavu...

Já čet na Mf iDnes, že esesáci žrali malé děti.........................!8-o8-o

0/0
2.6.2010 20:07

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Tady někdo upad na halavu...

S kečupem, nebo s hořčicí?

(Ptám se zcela vážně, abych se mohl do budoucna té neonacistické pochutiny vyvarovat.)

0/0
2.6.2010 20:38

medabzuk

Re: Tady někdo upad na halavu...

;-DR^;-D

0/0
3.6.2010 1:16

medabzuk

Re: Tady někdo upad na halavu...

na tebe taky dojde, jen se neboj. az nekdo zacne strkat rypak do toho jakej si qitecek a dobere se k alpskymu, budes mit utrum ;-D

0/0
3.6.2010 1:28

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Tady někdo upad na halavu...

Je mou velkou nectností, že říkám i věci, co jiní neradi slyší...

0/0
3.6.2010 23:55

danny45

Re: Tady někdo upad na halavu...

R^ ;-D !!

0/0
3.6.2010 8:06

Joachim Eichmann bude mluvit!

Opět soudy rozhodují,

kdo je a kdo není nepřítelem režimu? Opět stát začíná vyvlastňovat? Opět probíhá tvrdá,státem nařízená cenzura v médiích? Zase se zavírá za poslech hudby? Sraz tří lidí na rohu domu je nepovolená demonstrace?

Bůh s námi!!! (Gazdíku... tohle bylo na přezce vojáků WH za 2 s.v.,není proto důvod zakázat Boha?)

Rv

0/0
2.6.2010 18:21

MuciPucinek

A co tohle?

http://litomericky.denik.cz/zpravy_region/20100531redhost_romove_rvacka.html

„Pořád křičeli: Vy svině bílý, my vás pobijeme, koukejte makat, ať máme sociální dávky!“ říká žena jednoho z napadených mužů

0/0
2.6.2010 17:58

Moc nenápadnej Qíteček

Re: A co tohle?

No snad nechceš, aby o tom psal nejdůvěryhodnější...

0/0
2.6.2010 19:01

danny45

Re: A co tohle?

Opravdu drzej nárok.

0/0
3.6.2010 8:07

Cocotus___Interruptus

Re: A co tohle?

Denik je snad posledni z mainstream novin, kde se neboji informovat o cikanske kriminalite. ;-(

0/0
2.6.2010 20:20

medabzuk

Re: A co tohle?

bili nechteli makat, tak je cerny popohnali. no a co ;-)

0/0
3.6.2010 1:25

Kidkid

Re: A co tohle?

No, hezky se tam Romové ukázali, jen co je pravda. Pak ať se nediví, že po nich lidi kamenem....

0/0
3.6.2010 11:45

Moc nenápadnej Qíteček

Re: A co tohle?

Doba kamenná už dávno skončila. Ale na to, co tam předvedli, by bylo načase, aby začala doba olověná.

0/0
3.6.2010 23:52

prolhanyserver2

To se divím !!! Podle senzačních titulků idnes

z dřívější doby, to vypadalo na trest smrti ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.6.2010 17:14

Mychal.B

Re: To se divím !!! Podle senzačních titulků idnes

Tak se Gazdík trochu unáhlil, no... Stane se i profesionálovi ;-D

0/0
2.6.2010 18:25

Ochlupoun

Ach jo

Ačkoli extrémisty nemám v lásce, domnívám se, že každý si může na zahalené části svého těla nosit co chce. Stejně jako doma může mít v soukromí nacistických symbolů celý barák, klidně vytapetováno hákovými kříži. Je to prostě hon na čarodějnice, ta obvinění jsou v takovémto případě podle mě jednoznačně účelová, nebránil bych se použití slov záměrně vykonstruovaná a policisté a státní zástupci co v takto okatých případech vystupují by měli být souzeni za zneužití pravomocí. To bohužel souvisí s lajdáckou prací naší policie, která místo toho aby zákony hájila, tak si je překrucuje jak se jí zrovna hodí do krámu. I zákon, který se nám nelíbí se musí dodržovat a hlavně i policie a státní zástupci se musí zákony řídit, i když si mnohdy myslí opak.

0/0
2.6.2010 16:51

Mychal.B

Re: Ach jo

Přesně tak R^

0/0
2.6.2010 18:26

Arkady

Re: Ach jo

souhlasím, a dovolím si tvrdit, že vyhození toho člověka z armády bylo protiústavní...

na druhou stranu, ty jeho kecy o tom, že nevěděl co si nechává tetovat jsou pěkný lži, ale pokud s tím veřejně nevystupoval a ani v armádě nevyvíjel žádnou politckou aktivitu, je ostatním po tom co má na kůží úplně kulový

0/0
2.6.2010 21:01

danny45

Re: Ach jo

Smutné, ale pravdivé.....

0/0
3.6.2010 8:08

slon75

Re: Ach jo

Policie musí vykazovat výsledky podle aktuální politické objednávky. A tak když se zavelí "musí se něco udělat proti extremismu", naženou se vojáci do bazénu a hlouček kádrováků kontroluje jejich tetování.

Do armády s takovou atmosférou se vám lidé jenom pohrnou...

0/0
3.6.2010 13:33

Vencast

Ono záleží

na tom jak schopného měl obhájce . A že schopný byl velice . Zvláště ve Strakonicích .

0/0
2.6.2010 16:45

499

Slavný soude, můžu tedy nosit

na zádech třeba hakenkreuz, když se nepovažuji za extremistu?

0/0
2.6.2010 16:43

H8USuckers Reloaded

Re: Slavný soude, můžu tedy nosit

nos si co chceš :-P

0/0
3.6.2010 13:26

kuba78

kdyby to blbec

nepsal svabachem mohl mit klid. Tohle heslo je univerzalni. Semper Fidelis by stacilo.

0/0
2.6.2010 16:16

nespokojeny_obcan

Re: kdyby to blbec

Styl písma určuje?;-D

0/0
2.6.2010 19:44

danny45

Re: kdyby to blbec

Když se správně vyloží, tak ano.....

0/0
3.6.2010 8:08

Kidkid

Re: kdyby to blbec

Jejda, tak to mám asi malér. Já mám doma po dědečkovi dva německo - český slovníky a psaný taky švabachem. Jeden z toku 1929 a druhý z roku 1932. Neměl bych je raději dát do sběru a nebo spálit v kamnech?

0/0
3.6.2010 11:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.