Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Tajemné Věci veřejné škádlí dva noblesní katolíky

Můžete být vítězové, můžete být sympaťáci, ale když jednáte o křeslech, měníte se v koňské handlíře. To je zákon politického obchodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

singlemalt

A je po tajemství. VV narhují daňovou amnestii pro

nezdaněné prachy vyvedené ven, pokud se majitelé s nimi vrátí za cca 8% doplatek. Odkud asi budou ti jejich tajemní sponzoři?

0/0
8.6.2010 8:40

Torie

doprovázeni jednou s krásných blondýn???

dá se říct blondýnou, ale krásná to opravdu není, jedině duševně  abychom jí třeba nekřivdili, leda by bl pan redaktor slepý 8-o

0/0
7.6.2010 16:07

jaróš

Re: doprovázeni jednou s krásných blondýn???

Víš jak se to říká: není ošklivých děvčat. Jen chlapci málo vypili. No a autor třeba už při psaní něco pod čepicí měl...

0/0
7.6.2010 17:14

Vyplesk

Korupce? Chachá!

Existuje jediný prostředek proti korupci, a to snížit na nejnižší možnou míru počet i objem veřejných zakázek. Protože všude,kde jsou peníze, se objeví někdo, kdo je chce. A čím víc peněz, tím víc chtění. Překvapivě, kromě zrušení megatendru na ekologické škody se toto neobjevuje v programu ani jedné strany (snad kromě Svobodných, ale nejsem si jistý).

0/0
7.6.2010 6:37

martin0669

Re: Korupce? Chachá!

a jak ... jak by se pak stavěla dálnice, zásobovala armáda, úřady ... ?

0/0
7.6.2010 16:07

Torie

Re: Korupce? Chachá!

jednoduše, lokální tedr a nejlevnější a nejdražší nabídku rovnou vyřadit a z ostatních vybrat tu nejkvalitnější... a důsledně kontrolovat kvalitu, dílo nepřevzít pokud není OK ať třeba firma zkrachuje, když není schopna dělat kvalitně a drží se u lizu jen díky úplatkům a známostem..;-O ne kuli odváděné kvalitě. Stavebnictví je atomová elektrárna korupce, úplatků a ždímání subdodavatelů nenasytnými stavaři a kvalita pak jde přirozeně dolů Rv

0/0
7.6.2010 16:14

Torie

Re: Korupce? Chachá!

souhlas a  přebujelá administrativa na úřadech a ministerstev, to co v soukromé firmě dělá 1 člověk, tady dělají desítky... a pak tečou miliardy vniveč Rv [>-] EU

0/0
7.6.2010 16:10

jakadlec

hezky jón couvá ze svýho programu

je to lhář, a scelou stranou voliči vv by si měli dát pár facek, co jsme čekali, je skutečností

0/0
6.6.2010 20:10

Torie

Re: hezky jón couvá ze svýho programu

češi a zvláště někteří jsou stále nepoučitelní, stačí jim reklama a sliby a hodí to do urny pro VV s.r.o.8-o

0/0
7.6.2010 16:16

jeremy13

4 roky

Mě by zajímalo proč VV odsuzovat dříve, než cokoliv udělají. Další parlamentní volby jsou za 4 roky = dostatek času na zhodnocení jejich počínání. V nejhorším případě dopadnou jak zelení a ti co tady na ně plivou tak se budou moct konečně oprávněně zasmát. Je jen dobře pro všechny tři strany, že koaliční smlouvu důkladně projednávají a že tak budou mít černé na bílem, co mají prosadit. Když neprosadí, sami na to doplatí.

0/0
5.6.2010 22:00

atakitak

Re: 4 roky

zase někému pořád dávat 4 roky? A proč? Pokud lidé mají skušenost s lidmi co jsou přímo anebo nepřímo napojeni na VV ......a myslí si o tom svoje, můžou svůj názor dát najevo, ne? A ja s těmi lidi souhlasím, protože mám také s "agenturou" ABL negativní skušenist, jako mnoho jiných...takže naco 4 roky? Už teď je jasné, že se budeme divit a nezmění se tady nic.....uvidite sami, jen nejste schopni si přiznat vaše rozčarování z voleb...jinak krasnej den přeji rozumným lidem

0/0
6.6.2010 17:39

bonzini_plzeň

kdo je VV?

Vážení, dokud nenecháme se VV projevit, budou všechno jenom domněnky, spekulace, kecy. Já je nevolil, volil jsem opět jako tradičně nejmenší zlo (aspon dle meho nejlepsiho svedomi), VV jsem zatim nemel moznost "poznat". Jsem si jisty, ze Véčkaři nejsou horší volbou než komouši, socani, ods. Za několik let to možná přehodnotím. Jejich program neni zlej ba naopak (jsem si vedom, ze to je jenom na papiru). Jestli to jeste nekdo mysli s CR dobre, tak JE TREBA jim dat sanci, at nam ukazou, jak to doopravdy mysli a co budou delat a jak se budou chovat ... Vzhledem k politickemu standardu a vsim co s tim souvisi NIC NERISKUJEME, JE TO SANCE PRO CR!!! Takze si pockejme a uvidime a podle budeme pak volit a krouzkovat ... Je to docela ironie, ze jejich "idealisticke a potrebne" plany jsou povazovany za populismus ... Populismu rikam paroubek ... Takze si proste drzme palce a verme, ze to bude aspon o krapet lepsi ...

0/0
3.6.2010 21:10

Asdarel

Re: kdo je VV?

VV se už projevili před volbami, např.:

http://zpravy.idnes.cz/komentar-veci-verejne-podle-smluv-spise-diktatorske-kecy-verejne-p9n-/domaci.asp?c=A100527_144545_domaci_kot

nebo

http://veciverejne.hodina.cz/

0/0
4.6.2010 11:09

bonzini_plzeň

Re: kdo je VV?

Ale jo, i z činnosti komoušu můžeme vytahnout dvě pozitivní aktivity a nic to na nich nemění a stale to budou komouši ... To plati pro vsechny samozrejme ... (Jen okrajove se zminim o tom prvnim Vasem odkazu - nedelam si iluze, ale u tohoto kroku je mozny dvoji vyklad - bud skutecne omezuji svobodne hlasovani kazdeho poslance coz je velice spatne nebo to lze vylozit i tak, ze nechteji, aby jejich poslanci neodolali jakemukoliv vabeni a hlasovali proti programu VV ...). Ale opravdu se nechci VV zastavat ani je odsuzovat, aniz by se vyrazneji projevili ... Jak jsem psal, neni co zkazit ...

0/0
4.6.2010 12:22

igna

inženýr jo

inženýr jsem, lidských duší ne :-)

nepopulární politika by se prosazovala stejně jako populární - podle vůle občanů, tedy nikoli podle vůle mafií jako dneska

poznámku o závislosti na všeobecné lásce nevidím v souvislostech s mým příspěvkem, o hippies jsou nejspíš jiné diskuse

ale jestli jsi dalmatine  proti přímé demokracii, něco to o tobě vypovídá, úsudek nechávám na každém čtenáři

[>-]V

0/0
3.6.2010 13:09

toono

jestli o sobe

hrabje z blbembrku tvrdej ze sou katolikem, tak se dam asi na satanismus..

0/0
2.6.2010 20:59

mirekzelen

další

JIDÁŠ!

0/0
2.6.2010 20:38

medved.m

No ve vší úctě,

vona zas ta děvenka není tak "krásná blondýna". Aspoň mně se tenhle typ dvacetiletých rádoby-manažerek s hranatýma brejlema spíš oškliví. Blee.

(Pravda, byli jsme tu dlouhá léta zvyklí na Marie Kabrhelové a Milady Emerové, maximálně pak Bobo apod., že ano, v takové konkurenci bych i já vyhrál Miss Universe)

A to ještě když Kristýna otevře ta svá krásná ...ehm... ústa, je vymalováno ;-)

0/0
2.6.2010 17:41

hnedka_zdrapana

Re: No ve vší úctě,

Tak nějak.

0/0
2.6.2010 19:43

hlava222

Opravdu úsměvné

tak prosazovat protikorupční opatření je prý populistické a přímo pubertální. 8-o

Nevím proč např. tomu Bártovi nasazují psí hlavu že sponzoruje VV, mě se zatím zdá že to může dělat z idealismu že se na ten bordel už nemohl koukat jako mi ostatní a proto že se rozhodl vstoupit do politiky a tohle bohužel bez peněz na reklamu nejde.

Proč se média spíš nezajímají třeba o sponzory TOP, třeba Bakala ten má na rozdíl od toho Bárty na hlavě tunu másla a o nějaké ideály mu určitě nejde.

Doufám že Bártovi ty ideály vydrží a že ty hochštaplery a lemply k těm protikorupčním opatřením dotlačí a pokud se nezkompromituje tak by nakonec VV mohli jednou nahradit ODS i TOP.

Docela začínám litovat že jsem je nevolil.

0/0
2.6.2010 16:49

chobotnicka_

Re: Opravdu úsměvné

tak, tak :) jenom bych chtel podotknout, jak nekdo s tak hloupymi zavery a analitickym myslenim, muze delat novinare. Samozrejme je tu jeste druha moznost a to zaujatost pravici, protoze jenom ona nejlepe vi co je pro tuto zemi dobre. VV se od pocatku snazi udelat pruvan, ze to vadi panu Kalouskovi, me neprekvapuje, ale ze to vadi novinari, kteri by VV rad videl jako nejakou extremistickou  tajemnou stranu , ano.

0/0
2.6.2010 17:09

Tryskomys Muf

Re: Opravdu úsměvné

R^R^

0/0
2.6.2010 19:34

UnavenyCtenar

Re: Opravdu úsměvné

Problem je v tom, ze hodne lidi, kteri ted ve VV zastavavaji nejaky vyznamny post jsou s Bartou nejak spojeni z minulosti. A Barta VV pouze nepodporuje, je jejich mistopredsedou. Myslet si, ze dela neco z pouheho idealismu, je skutecne naivni. Jen tak mimochodem vcera jsem videl Hydepark o zdravotnictvi s M.J. Straskym a v necem nebyl uplne mimo misu.

0/0
3.6.2010 20:06

Ardan

Re: Opravdu úsměvné

Uf,uf. Blahoslavení chudí duchem.

0/0
8.6.2010 8:33

igna

zastupitelská fraška

dokud tu bude tzv. fungovat fraška nazývaná zatupitelská demokracie, nic se nezmění, pořád tu bude tzv. vládnout mafie, grázlové, podvodníci, lháři

jediným řešením je přímá demokracie s odvolatelností a zdopovědností politiků s omezenou imunitou

[>-]V

0/0
2.6.2010 16:00

zoufalydalmatin

Re: zastupitelská fraška

hmmm, pán je inženýr lidských duší? A jak by se prosazovala nepopulární politika, kdyby byl každý politik závislý na všoebecné lásce????

0/0
2.6.2010 16:23

A.A.

Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

to je fakt výsměch v 25 letech zasednout v parlamentu a ještě ve vedení strany! Kdyby aspoň rok pracovali. Aspoň rok. Ale oni nikdy! ;-D

0/0
2.6.2010 15:24

atakdále1

Re: Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

;-D;-D;-DR^

0/0
2.6.2010 18:08

mb67

Re: Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

A co třeba pan Marek Benda s ODS??? Ten v životě nemakal od studentských let je zalezlej v parlamentu!! Už 20 let!!!! A ještě podváděl v Plzni ;-O

0/0
2.6.2010 20:02

A.A.

Re: Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

Benda je totéž. V parlamentu nemá co dělat a kor po té aféře s nakupováním titulů. !

0/0
2.6.2010 22:06

zeleny.ropak

Re: Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

Vidíš, a přesto se našlo tolik vypatlanců, že ho posunuli až na volitelné místo, i přesto, že ho jeho rodná strana už nechtěla.:-/

0/0
4.6.2010 9:07

jakadlec

Re: Mě iritují ty studentíci ve vedení VV

proč by měli dělat, u nás to nepotřebují, pak snadno o druhých rozhodují, že mají jít do penze v 70, každej, kdo zved ruku pro to, že se má chodit do penze v 65, je dement, kterej nejenže nikdy nedělal, ale ani práci neviděl, a takovou máme vládu

0/0
6.6.2010 20:29

pavlik12

Nenápadnost VV

Myslím že teď začne vyplouvat na povrch drobnost zmíněná v předvolebních materiálech VV. Tedy že kroky téhle strany mají být (a tváří se že opravdu budou) určovány řadou vnitrostranických referend jejich podporovatelů - "véčkařů".

Spolu s právně (ne?) závaznými úpisy nových poslanců tak mohou VyVolení určovat jak se bude hlasovat. Kdo ti véčkaři vlastně jsou ale nikdo zvenku vlastně neví - lze předpokládat že to budou podnikatelé kteří si tak otevřeně zajistili vliv na politiku. Takže skutečně boj s korupcí - moc se kupuje zcela legálně :-)

Tohle si už ODS a TOP09 uvědomili a jsou z toho v zákulisí dost vyděšení - když jim John po hodině rozhovoru řekne že musí věc prokonzultovat se svými véčkaři.

0/0
2.6.2010 15:07

everlast1

Re: Nenápadnost VV

R^Je to stejne prazske kridlo ODS.

0/0
2.6.2010 15:38

zeleny.ropak

Re: Nenápadnost VV

Pavlíku nejsi tak trochu mimo, když tvrdíš, že "Kdo ti véčkaři vlastně jsou ale nikdo zvenku vlastně neví - lze

předpokládat že to budou podnikatelé kteří si tak otevřeně zajistili

vliv na politiku. Takže skutečně boj s korupcí - moc se kupuje zcela

legálně :-)" Vždyť se také můžeš zaregistrovat jako Véčkař a můžeš škodit zevnitř. Hlasovat obráceně, než ostatní. Co Ti v tom brání? Nemyslíš, že VV tak riskuje, že se jí do véčkařů infiltrují škodiči a budou ovlivňovat  směr jejího jednání? Já si osobně myslím, že tenhle způsob politiky již odešel s Langerem.

0/0
4.6.2010 9:44

pnovotny

chýr???

Jak se může šířit "chýr"? Takové slovo v češtině neexistuje. Je autor snad Slovák? To by ho možná omlouvalo... :-(

0/0
2.6.2010 15:00

IBM R.I.P.

Re: chýr???

Vysvětlovalo, ale neomlouvalo.

0/0
2.6.2010 16:22

atakdále1

Re: chýr???

chýr vonný

Latinsky: Erysimum cheiri

Čeleď: brukvovité, Brassicaceae (lat.) 

0/0
2.6.2010 18:11

zoufalydalmatin

O čem to autor článku píše???

Jaké tanečky, jaké přetahování. Copak ta osoba neví, že máme koalici a koalice je o vyjednávání. Já tomu člověku fakt nerozumím, může mi někdo vysvětlit o čem mluví?8-o

0/0
2.6.2010 14:56

sarumánek

Kalousek má pravdu...

...když mluví o "bídě české žurnalistiky". Nejde zdaleka jen o to, že Komárek byl asi u všech vysokých politických jednání, když přesně ví, jak to v těch nejvyšších patrech chodí. Hlavně se sugestivně snaží vštěpit čtenáři pocit, že politika je opravdu svinstvo. Že jde o partu cynických obchodníků s mocí, jde jim jen o zisk a vliv, nikoliv o hájení zájmů svých voličů, že nemají žádné ušlechtilé úmysly, ale jenom "hrají svoje role, aby vytvořili dojem", včetně herce knížetepána. Svědčí to však pouze o cynismu pisatele, který takto politiku vidí, aniž má jediný důkaz, že tam vládnou hnusnější praktiky než třeba v jeho redakci. Přitom je ten článek stejný kalkul na byznys jak je popsán u těch politiků - redakce novin má totiž dost průzkumů svých čtenářů na to, aby zjistila, že články o "hnusné politice" jsou nejoblíbenější a zvyšují prodeje mnohem víc než seriózní a objektivní analýzy. Do značné míry prostě vytváří "svinskou politiku" novináři, je to v jejich profesním zájmu, sype jim to.

0/0
2.6.2010 14:54

igna

Komárek má pravdu

je to všecko jedna velká banda grázlů

kdo to dodnes nepochopil, je buď naivní nebo hloupej,  bez urážky, případně se nabízí ještě vymytej mozek, taky bez urážky

[>-]V

0/0
2.6.2010 15:57

matu111

Úroveň žurnalistiky?

Tak jak jsem si myslel, že po volbách se ukldiní i diskuse na nejrůznějších webech - opak je pravdou.. Jen z toho ze všeho mám pocit, že tady je doopravdy každý promovaný politolog, ekonom a nezřídka jasnovidec, když se tu každý naváží do autora článku (podle mě jednoho z nejlepších novinářů u nás) a vůbec všeobecně do úrovně žurnalistiky u nás. Protože když si přečtu pár podobných diskusí, mám velmi silný pocit, že úroveň zde diskutujících je asi 10x horší, než ten, či který článek, který je v diskusi kritizován a rozcupován na kousky. Takže končím tím, co jsem si tady někde přečetl "Styďte se pánové (či dámy) diskutující"....

0/0
2.6.2010 14:10

zoufalydalmatin

Re: Úroveň žurnalistiky?

Nio jestli považujete pana Komárka za solidního žurnalistu, tak to vám váš rozum opravdu nezávidím.;-D8-o

0/0
2.6.2010 15:01

szagi

Nevíte někdo,

když už začali se snižováním počtů klubů, personálu a funkcionářů PS, svých platů atd, atd, což je samozřejmě správně a jen to podpoří křehkou důvěru občanů - jaký je vozový park ministrů a členů vlády? Je to o Audi nebo o Škodovkách... ?

0/0
2.6.2010 13:53

AK-47

Re: Nevíte někdo,

Já slyšel něco o tramvajích, ale to bude asi kec, že?;-)

0/0
2.6.2010 14:46

martin0669

Re: Nevíte někdo,

no prodávat to asi nebudou :)

0/0
7.6.2010 16:06

bastaa

Nečas by se měl uspořádat tisjkovou konferenci

A říct. Omlovám se, ale ODS ovládá neměnná skupina kmotrů se kterou nejsem schopen nic udělat. Jinak zbývají 2 možnosti.

A) - Postavím se proti nim a oni nezvolí do čela a postupně zlikvidují

B) - Bude s nimi  držet basu až do úplného konce ODS.

Pak ovšem každá nová strana bude mít ve svých stanovách -Nepřijímáme bývalé členy KSČ a nově ani ODS:-) Těším se anti korupční program vlády :-):-)[>-]

0/0
2.6.2010 13:50

Naviatik

novinařina?

Tohle má být seriozní novinařina? Vždyť tady noviny podsouvají čtenáři svůj (byť ne nutně) nesprávný názor... Myslím pane Komárku, že toto byste měl spíš zařadit do blogu, než jako novinový článek...

0/0
2.6.2010 13:48

neníkoncebezzačátku

Re: novinařina?

Prijde mi to trochu jako oda na pravici :) ne ze bych nebyl pravicak, ale pripadam si pak jak, s prominutim blbec, kdyz ctu podobne ptakoviny. Pozice pravice neni zdaleka tak jista jak se prezentuje. Navic VV neni pravice ani kdyz o tom budu premyslet po davce LSD. A jeste jedna vec, nesmime zapomenout, ze porad jde jen o koryta. To nejdulezitejsi se dozvime, jak rika pan Necas, mozna za dva mesice. Mozna jeste pozdeji......ale je to strizlivy pohled na vec. Tenhle clanek je snuska p¨zboznych prani a hypotetickych myslenek. Pane novinari stydte se.

0/0
2.6.2010 13:56

Li Tin O Wevidle

Re: novinařina?

Je to komentář!!! Osobní pohled autora, tak si udělejte pořádek v publicistických formátech!!!

.

Můžete s autorem nesouhlasit, ale nedávejte mu za vinu vlastní neznalost!8-o

0/0
2.6.2010 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.