Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začala letošní největší výluka tramvají v Praze. Dělníci zastavili provoz v Řepích

Prvním červnem začala v Praze největší letošní tramvajová výluka a jedna z největších komplikací pro cestující za poslední léta. Dělníci obsadili koleje mezi Motolem a Řepy, kde vydrží až do podzimu - konkrétně do začátku října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Foton-x

Zase ti dělníci ...

Tak dělnící obsadili už i koleje? Měly by ty extrémisty už konečně zakázat ...

0/0
8.6.2010 10:42

Fluffin

snad to není taková tragédie....

zbytečná hysterie, každý strašil... dnes jsem jela ze stanice Blatiny (předposlední před konečnou), tramvají to trvalo 21 min. na Anděla. Jela jsem X9 do Vozovny motol, skoro hned jela 10 na Anděla. Přesný čas 22 min, takže jen o minutu delší.

Autobusy mají jezdit častěji než tramvaje, takže katastrofické scénáře pro ranní špičku se snad nepotvrdí ;-D

0/0
1.6.2010 16:39

harius

Re: snad to není taková tragédie....

No, já jel včera hodinu, nějak nejezdily ani busy ani tramvaje. Kolem 7.15

0/0
2.6.2010 8:22

harius

Ještě k té celkové opravě

Ona se totiž tahle celková oprava měla dělat víte kdy ? Před osmi lety !!!! Jenomže pak přišly povodně a od té doby se čekalo až do teď. Pamatuji doby, kdy tramvaj s divočejším řidičem stíhala trasu blatiny-anděl za 17 minut...ale to bylo naposledy když byl syn miminko, takže před 16ti lety. Jak už tu zaznělo, zázrak, že se něco nestalo. Doufám, že zase někdo nafotí ty děsné kaverny pod panely v kopci z Řep do Motola, co vymlela voda...při poslední velké opravě někdy v roce 1 tam byly díry, že by se do nich vešlo auto.

0/0
1.6.2010 16:15

ingchemik

Esko

Možná trochu od věci, ale nějak mi nedocházelo, proč právě trať 122 je mimo systém Eska (alespoň úsek Zličín - Hostivice s pravidelnou dopravou). Teď je otázka, jestli linka S65 je jen dočasná, nebo na delší období (byť s nižší frekvencí spojů po dokončení oprav tram trati).

0/0
1.6.2010 15:46

harius

Fakt bezva..

Jen je ten vlak na úplný výkal, protože jezdí jen v celou a v půl, v celou vodím dceru do školky a v půl přijedu pozdě do práce, potřebuji jet v 7.15.

180ka je k ničemu, protože kolem hotelu Pyramida jede do Dejvic ve špičce 55 minut až hodinu.

164 a 225 jezdí jeden za dva dny a slíbená posila bude až od července. Snad, možná. Dokonce snad byla v úvaze spešl bus linka do Stodůlek na metro, doufám že jí udělají, protože to je to jediné, co náš řepáky opravdu zachrání.

0/0
1.6.2010 15:25

Martin Šubrt

Re: Fakt bezva..

Tak v červnu snad stačí bus X-9 z Řep k vozovně Motol, kde ještě jezdí linky 9 a 10... Náhradní bus 725 Řepy - Blatiny - Slánská - Bílý Beránek - Stodůlky pojede od 1.7. do 1.9. až bude zavřen celý úsek Řepy - Anděl a harcovat se busem X-9 až k Andělu by byl nepěkný zážitek... X-9 pak bude především pro obsluhu okolí Plzeňské. Vlak je jen kuriozita, to je jako poslat jednou za půl hodiny do řep jednu tramvajovou soupravu :-).

Podrobnosti na celé léto zde: http://www.prazsketramvaje.cz/trasylinek/20100601_20100930-celek.pdf

0/0
1.6.2010 15:38

harius

Re: Fakt bezva..

Ano, a víme, jaký bude mít ta 725ka interval ? Taky půl hodiny jako ten vlak, co ?:.-)

0/0
1.6.2010 16:10

individual

Re: Fakt bezva..

Stačí jet autem...

0/0
1.6.2010 19:18

Haui1

Může mi nějaký češtinář vysvětlit,

podle jakého vzoru se skloňují Řepy?

0/0
1.6.2010 15:17

unbreakable..debater

Re: Může mi nějaký češtinář vysvětlit,

http://img451.imageshack.us/i/resizeofsejmout1ze.jpg/

0/0
1.6.2010 15:36

Haui1

Re: Může mi nějaký češtinář vysvětlit,

Děkuji, zase jsem chytřejší. Jenže opravdu jsou Řepy pomnožné?

0/0
3.6.2010 8:34

WebFilozof

Informační leták jak noha.

Nějak tam chybí hlavní spojení sídliště -180. Uznávám, že lidé ji

obvykle znají, ale přece jen - vynechat nejpoužitelnější věc...

0/0
1.6.2010 14:05

unbreakable..debater

Re: Informační leták jak noha.

Vzhledem ke kapacitě je evidentní, proč se prosazuje varianta náhradní vlakové dopravy, že? ;-D

0/0
1.6.2010 14:10

WebFilozof

Re: Informační leták jak noha.

Právě že ten leták mluví o všem možném, včetně 225 a dokonce 164. Kapacita... to je prostě otázka preferencí, já se chci dostat rychle do práce a nával by mě tak netrápil, uznávám, že pro někoho je lepší se míň tlačit.

0/0
1.6.2010 14:17

unbreakable..debater

Re: Informační leták jak noha.

Tak ona ta 180 je plná i bez výluky, tak je jasné, proč na ni neupozorňují. Navíc ta železniční doprava bude nejspolehlivější, jelikož autobusy budou trčet v zácpách.

0/0
1.6.2010 14:27

Tom Hagen

No co

Někdy se to udělat musí.

0/0
1.6.2010 13:26

Jinotaj

Ta traď Anděl-Řepy je pěkně stará

Stavěla se někdy v r.78, soplu s rekonstrukcí ulice Plzeňská (před ní se jezdilo po Plzeňské v úseku Anděl-Košíře obousměrně). Byla to tenkrát ještě větší akce než teď, mj. se musela postavit provizorní jednokolejka z Vypichu k vozovně v Motole. Ten příšerný stav má na svědomí tehdejší nevhodná technologie pokládání kolejí do panelů (maďarský nápad). Stačilo pár zim a panely se boulily a drolily. Teď by ty koleje měly být  na klasickém štěrkovém podloží, proto ta trať snad vydrží bez oprav už déle než jen 30 let ....

0/0
1.6.2010 13:26

unbreakable..debater

Re: Ta traď Anděl-Řepy je pěkně stará

Konečně někdo, kdo tomu rozumí. R^ Už mi začínalo být blbě z těch remcalů. BKV panely jsou důvodem, proč je většina tratí neustále rozkopaná a rozbitá. Jakmile se trať položí do pražců, hned je na mnoho let pokoj. Udělali to tak u Sazka Areny a od té doby na trať nemuseli sáhnout (7-8 let). R^ Stačí běžná údržba.

0/0
1.6.2010 14:09

Martin Šubrt

Re: Ta traď Anděl-Řepy je pěkně stará

Z téhle stavby zbyl jen fragment mezi Kavalírkou a Kotlářkou. Trať Motol - Řepy je novostavba až z roku 1989 (tuším) a v rámci urychlení socialistického závazku stavebníků příšerně co se týče podloží odfláknutá a tak téměř pořád zoufale a marně opravovaná. Mezi Andělem a Bertramkou je trať z roku 1997 a už po kouskách opravovaná. Od Bertramky po Klamovku je trať tak tři roky stará a přímá, tam to jedině zůstane. Z Klamovky na Kavalírku je to tuším okolí toho roku 1989.

0/0
1.6.2010 15:44

Chytracisko

šak to do řep rozkopávaj co dva roky

a výsledek žádnej

0/0
1.6.2010 13:24

Tomi480

Re: šak to do řep rozkopávaj co dva roky

protože až do teď to jen záplatovali.

0/0
1.6.2010 14:09

kalifkaca

vlak

Ze šestky se dá taky jet vlakem. Sice staví jen nahoře ve Veleslavíně a výše v Ruzyni, takže pro ty níž už to nemá takové kouzlo, ale Veleslavín-Masaryčka za 20 minut. To neuděláte MHD ani když se jezdí normálně.

0/0
1.6.2010 13:11

Worff

Re: vlak

Když nemá 30 minut zpoždění jako minulý týden.Rv

0/0
1.6.2010 13:25

Tady.mi.psenka.nepokvete

DS!

Už mám tech dělníků plné zuby, dělají jenom bordel a všechno to platíme z našich daní! ;-O

0/0
1.6.2010 13:03

Jan Motůrek

Re: DS!

To jsem asi nepochopil??

0/0
1.6.2010 13:18

sunka007

Re: DS!

a) nejez delniky, nebudes je mit pak plne zubu b) bordel ci cokoliv jineho se stavi na zaklade objednavky, kdo plati ten porouci. V tomto jsou delnici nevinne c) uprava koleji plati DP Praha, tak kdo na to mohl prispet je max. Magistrat. Nejses vsichni, ne kazdy bydli v Praze.

0/0
1.6.2010 13:52

topič elektrárenský

Připadá mně,

že rekonstrukce tramvajových tratí v posledních letech trvají čím dál delší dobu. Zřejmě čím déle oprava trati trvá, tím víc si může stavební firma naúčtovat. Dávno je pryč doba jakési profesní hrdosti, kdy se dopravní podnik v zájmu cestujících snažil o co nejrychlejší opravu a větší křižovatku opravil za víkend. Dnes se  trať zavře na tři, čtyři měsíce a cestující veřejnosti, trhněte si laskavě nožkou. Náhradní autobusová doprava je většinou nepoužitelná jak pro nepravidelnost intervalů tak pro přeplněnost spojů. O technickém stavu hotlinerů nemluvě, často pokládám za zázrak, že se za jízdy nerozsypou.

0/0
1.6.2010 12:53

---Pintbull---

Re: Připadá mně,

Jestli jsem to dobře pochopil, tak z Řep na Anděl se postaví fungl nové trať.

A na samotném Andělu se provede komplexní přestavba zastávek.

To přes víkend neuděláš......

P.S. nevolím ODS ani TOP 09.

0/0
1.6.2010 12:58

Worff

Re: Připadá mně,

To je sice pravda, ale za měsíc by to zvládla i skupina méně přizpůsobivých obyvatel se svištícím bičem za zády. Jenže, těch 5 (?) km bude dělat maximálně 15 dělníků místo odpovídajících 80 (ha, vysoké náklady, že? - ani Ukrajinců už na to tolik neseženou) a 10 z nich budou mít stavební nástroje poprvé v ruce, proto ty 4 měsíce.:-( A schválně za kolik let se to bude muset opravovat? Za 2 roky? Za 3?Rv 

0/0
1.6.2010 13:23

Vanguard

Re: Připadá mně,

Je úžasné, jak odborně fundovaní lidé přispívají nezištně do diskusí na iDnes...nechtěl by sis založit poradenskou formu a živit se tím?

0/0
1.6.2010 13:27

Worff

Re: Připadá mně,

Bohužel ze mně mluví životní zkušenosti. Za komunistů i nyní na stavbách člověk nezavadí téměř o dělníka - dříve jich bylo hodně, ale jak v 10 otevřela nejbližší hospoda, už bylo na stavbách pusto. Nyní si stavební firma nabere spoustu zakázek, ale málo zaměstnanců a pak s nima šibuje po stavbách, tam kde to hoří. To mají obě doby společné - opravdu tvrdě se tam pracuje tak 14 dní před koncem termínu, pakliže firma nevyjedná prodloužení z "objektivních důvodů"

0/0
1.6.2010 13:34

HammerLang

Re: Připadá mně,

Není to tím, že dnes většinu té práce dělají stroje?

0/0
1.6.2010 13:48

Tom Hagen

Re: Připadá mně,

Nevěř tomu, i se svištícím bičem v zádech by to hotové nebylo a navíc by se tři čtvrtiny nového materiálu ztratily do nejbližší sběrny  ;-D

0/0
1.6.2010 13:29

topič elektrárenský

Re: Připadá mně,

Ten víkend jsem dával jen jako příklad, kdo pamatuje ve své době nejsložitější křižovatku Sokolovská - Těšnov - Na Florenci, tak tu kompletně opravili opravdu za víkend. Pak už se jen dláždilo a asfaltovalo, ale tramvaje jezdily. O kompletní výměně železničního mostu pod Vyšehradem za necelé dva dny před sto lety nemluvě. Mně vadí, že dnes není vidět žádná snaha o rychlejší opravu i za cenu vyššího nasazení lidí a techniky. Práce postupují svým vláčným tempem, většinou jen v pracovních dnech a kolem těch pár dělníků a jednoho, dvou strojů zvolna v kolonách popojíždějí přeplněné autobusy náhradní dopravy. Při troše snahy by to změnit šlo, ale není zájem.

0/0
1.6.2010 13:52

danny45

Re: Připadá mně,

Tak ty toho teda asi pamatuješ dost málo .......

0/0
3.6.2010 7:12

Ten_spravedlivý

Tak úsek od Anděla do Řep je

rozflákaná několik let, je s podivem, že se tam už nestalo nějaké neštěstí - vše se neustále řešilo pomalou jízdou ap. Rv!!

0/0
1.6.2010 12:47

rlpcr

Koho to zajímá?

Nevím, jak mám s touhle informací naložit.

Jsem z toho celej špatnej. Ještě víc než z toho, že nám v Brně nepojedou 1/4 roku tramvaje (10 linek) přes Českou.

0/0
1.6.2010 12:43

Willy321

Re: Koho to zajímá?

Praha je metropole, proto se o ní píše. Brno je maloměsto na periferii Evropy. Navíc tam žádné tramvaje nejezdí, doprava probíhá stejně jako ve zbytku Asie džunkami, rikšami nebo na slonech.

0/0
1.6.2010 12:49

rlpcr

Re: Koho to zajímá?

Tak to potom jo, už jsem klidnější.

0/0
1.6.2010 12:54

Beechcraft

Re: Koho to zajímá?

A cos čekal že ti odpoví? Když se tak blbě (a rádoby vtipně) ptáš. Pokud jseš z Brna, tak to nemusíš číst. Chápu to, mě taky nezajímá rekonstrukce vašich tratí, ale rozhodně bych to nikomu necpal do komentářů pod článek o výluce brněnských tramvajových tras...

0/0
1.6.2010 13:04

rlpcr

Re: Koho to zajímá?

Tak ale proč je to na hlavní straně zpráv  a ne někde v regionálních zprávách. Na to tu celou dobu narážím. zbytek republiky to asi moc nezajímá.

0/0
1.6.2010 14:31

titlis

Re: Koho to zajímá?

Promluvil cajzlovské hňup.

0/0
2.6.2010 9:42

Tady.mi.psenka.nepokvete

Re: Koho to zajímá?

Žádné jiné místo v Čechách se nedotýká tolika lidí jako Praha. Každý osmý Čech žije v Praze. O jakém jiném místě by se mělo víc psát? 8-o

0/0
1.6.2010 13:01

jural

Re: Koho to zajímá?

A co tak se podivat do rubriky Brno a nezatezovat dobrovolne svou mozkovnu informacemi z rubriky Praha?

0/0
1.6.2010 14:35

Clancy Wiggum

Re: Koho to zajímá?

Pravděpodobně ty čtenáře, kteří lisutjí rubrikou "Praha" :-)

Pakliže nevíš, jak s touto informací naložit, nebude nejspíše zacílena na tebe. Nikdo Ti to přeci nevnucuje násilím.

0/0
6.6.2010 21:58

toono

delnici??

a to ty extremisty nechaj ty tramvaje jako blokovat??

0/0
1.6.2010 12:28

toono

zase

0/0
1.6.2010 12:27

rogerer

pokud vím

tak trasa Anděl-Na knížecí je rozkopaná už od dneška takže žádné až o prázdnínách....všechn ose to táhne přes Radlickou (kde běžně tram nejezdí) a chudáci auta jsou zasekaný všude....

0/0
1.6.2010 12:24

Andrewik

Re: pokud vím

To sice jo, ale o prázdninách mají rekonstruovat úsek od Anděla směrem na Plzeňskou, chce to pečlivěji číst... ;)

0/0
1.6.2010 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.