Diskuze

V Drážďanech po 41 letech naposledy zacinkaly tramvaje Tatra

Po 41 letech provozu Drážďany naposledy projely československé tramvaje Tatra. I Čechům dobře známé zakulacené "elektriky" s plastovými sedačkami se z ulic saské metropole stěhují do depa, odkud budou vyjíždět jen při zvláštních příležitostech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

MKzB

30. 5. 2010 9:53
Tramvace Tatra v ČR

V ČR jezdí hodně tramvaje typu T3 z Tatra ČKD. V Něměcku to byl převážně typ T4 (a k nim vlečný vůz B4). Hlavní rozdíl byl v šířce vozidla - T3 - 2,5 m, T4 - 2,2 m. Lišily se i po stránce mechanické - T4 pro Německo měly skříň konstruovanou k tahu vlečného vozu, protože tam hodně jezdily ve trojicích T4+T4+B4. Takovým soupravám se říkalo Grosszug. I v elektrice byl určitý rozdíl. Tramvají T4+B4 bylo vyrobeno celkem 3500 ks a tramvají T3 14000 ks, z toho asi 11000 ks šlo do Sovětského svazu. V rámci RVHP jsme za 3 tramvaje odeslané do SSSR dostali 2 žigulíky.

0 0
možnosti
P

Peeter

29. 5. 2010 17:28
Šáliny

Tyhlety šáliny jezdí pořád ještě např. i v Olomouci. ;-D

0 0
možnosti
ZH

Fai Rodis

29. 5. 2010 18:30
Re: Šáliny

A proc ne? Porad lepsi nez to blbe tzv. Porsche, s temi lavicemi proti sobe, kde slapete protisedicim na nohy a mezi se da jen tezko projit. Aspon z  nich uz odstranili ty idiotske sedacky na 1.5 zadku.

0 0
možnosti