- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
oni jen nepochopili prazaka za volantem naskoci oranzova zelena pockas az projedou jelita co leti na cervenou a pak teprve muzes na svou zelenou vyrazit takze staci projet jen dve auta a jsou kolony a tak proste kolotoc :-D a porad se ty cesi nennauci jezdit :-D
Tady žádná vyhláška neplatí, Praha má zcela jiná pravidla, s tím hoši nepočítali.
Na křižovatce se nelze rozjet na oranžovou, protože v příšném směru projíždí poslední 3 auta už na červenou a projíždí tedy křižovatku v době kdy vy už máte zelenou. Sami to tu vidíte každý den. Pokud nastane ta situace, že kolona neumožňuje pokračovat v jízdě za křižovatkou, nikdo nedodržuje předpis, že řidič nesmí vjet do prostoru křižovatky, pokud ji nemůže opustit. Takže tam všichni najedou včetně těch co jen o metr překročí čáru svého semaforu a zablokují tím ostatní směry. Po té co padne zelená dalšímu směru, řidiči najedou do zablokované křížovatky a drží klakson. Nikdo se nikam nehne, navzájem se dokonale zablokují, že už nemůže nikdo nikam. Další řidiči naštvaní, že nemohli vjet do křižovatky, když měli zelenou, do ní už pak najíždějí ihned když se uvolní nějaké místo, bez ohledu na to že mají zrovna červenou.
Zvláštní jsou také přednosti v jízdě. Žádné neexistují. Pokud si řidič
dávající přednost myslí, že to ten mající přednost dokáže za pomoci ABS ubrzdit, tak mu tam vjede a kašle na něj. Při změně jízdního pruhu nepotřebuje žádné místo, do kterého by se zařadil. Místo si udělá tím, že vedlejší auto vytlačí a donutí zabrzdit. Prostě taková pražská přetlačovaná. Stejně tak při předjíždění nevadí protijedoucí vozidlo, však on někam uhne, kamkoliv se vejdou 2 auta vedle sebe, vždy se ještě nějak nacpe třetí.
Jezdím tuto přetlačovanou každý den, pražský provoz funguje přesně stejně, jako když se tlačí stádo dobytka průchody mezi ohradama.
a nechci se jich za každou cenu zastávat,ale třeba v Rakousku,Itálii,Německu je běžné,že pokud jede kolona (skupina) motorek a projíždějí křižovatkou,tak jsou bráni jako jeden celek a je jim umožněn automobilisty průjezd ,třeba jako kamion s návěsem,předek vjede na křižovatku na zelenou a konec už jede na červenou.Pokud takto neprojedou,tak za křižovatkou ti co projeli zastaví , čekají na ostatní a přitom omezují ostatní provoz.Ovšem tuto logiku u nás řidiči ještě nepochopili.
Ano, trpce musím souhlasit, stejně jako při řazeni do odbočovacího pruhu, ve zmíněných zemích vás pustějí, v Praze ?? to je tak připevnit na auto radlici, aby se člověk dostal přes tu bandu ignorantu (tím nemyslím, že pražáci jsou ignoranti, jen tak řídí)
motorkář by měl pochopit,že motocykl se drží řidítky nahoru........když to leží na boku,pneumatiky nemají podstatnou styčnou plochu s vozovkou a většinou to pak už nejede..........ááááááááááááááááááááááááá.......................
Skutečně moudro velkého chytráka,na to by se nezmohl ani sám Mao
v daném směru následovala červená Co na tom komu není jasné
Mně třeba není jasné, kde se na semaforu vzalo oranžové světlo, když v zákoně je jasně uvedeno, že světla na semaforu jsou červené, zelené a žluté.
Jeden mně ale rozesmál: Rozjedu se na zelenou a řítí se tam ještě zleva. Tak jsem zas přibrzdil a houknul, že by jako už to nemusel přehánět. Udělal povýšené vpravo hleď a vystřihl mi krásnýho topolánka. A jak mne tak fakoval, najednou prásk! Za křižovatkou se totiž udělalo parkoviště. Zbylo za frajerem místa tak akorát na projetí, tak jsem pokračoval. Kéž by takhle dopadl každý podobný, jen toho před ním je mi trochu líto.
Tato konotace začíná mít zlověstný význam.
že na sraz dorazili po zásazích policie jen dva