Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Lítý volební boj pánů Hulváta se Slušným

Myslel jsem původně, že rozhodujícím tématem voleb bude státní rozpočet, dluh, případně stejně důležitá témata reforem důchodů či zdravotnictví. Mýlil jsem se. Pan Hulvát to v posledních dnech přetočil a vnutil všem účastníkům volební téma zcela nepotřebné, neužitečné, ale teď bohužel kampani dominující: zápas pana Hulváta s panem Slušným.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celli

Steigerwald

pisálek bez  základní novinářské slušnosti a etikyRv

0/0
29.5.2010 19:34

skybedy

Souhlas..

...nemám co dodat.

0/0
29.5.2010 11:52

Eremite

Pan P. asi udela v Cesku velkou paseku

Příjmení Paroubek je zdrobnělina slova 'paruba' (čili 'paseka'). Dalším původem slova je nadávka sedlákům u Městce Králové. (použitá literatura: Dobrava Moldanová, Naše příjmení - ISBN 80-86781-03-8):-(?[>-]

0/0
29.5.2010 8:21

zeto

Re: Pan P. asi udela v Cesku velkou paseku

No - myslím, že pro zjištění významu slova "Nečas" žádnou literaturu nepotřebuješ ani ty.:-P

0/0
29.5.2010 10:02

jrwm

úzkoprsost

Já se trochu bojím sem napsat, protože mě ostatní určitě zasypou kritikou, nicméně...

Myslím, že kritici toho článku jsou zbytečně úzkoprsí. Styl článku vyžaduje po čtenáři nadhled. Nebrat obraty doslovně, ale přeneseně.

Kdo se aktivně zajímá o politickou scénu v naší zemi a pečlivě sleduje nejen předvolební debaty politiků zjistí, že to na pana Paroubka vážně sedí.

Článek byl záměrně napsán expresivně, aby otevřel oči lidem. Suché konstatování faktů v lidech nevzbuzuje emoce a těžko v nich podnítí zájem.

Víte, nemám právo tady kárat, ale mějte trochu pokory.

0/0
29.5.2010 0:32

SvatyAntonin

Hulvát

Proto jsem volil slušného a seriozního Zemana s číslem 13, doporučuji i ostatnímR^R^

0/0
29.5.2010 0:14

Gardnes

Přesné

Přesný a výstižný článek nedostižného žurnalisty, který svým stylem , vtipem, vyhmátnutí podstaty jevů se může směle řadit Čapkovi či Peroutkovi. Že je protiparoubkovský bohužel není nějaký jeho omyl, je to pochybné pojetí politiky tímto populistou s chorobnou touhou uchvátit moc. Je na pováženou, když tento základní motiv i tolerance hulvátských a odporných metod nechá v klidu až třetinu voličů a že hesla třídní nenávisti je tak získávají.

0/0
28.5.2010 23:04

woodward1.9

steigerwaldův styl mi někdy vadí,

někdy se rozjede, že pak dá práci oddělit fakta od nadsázky. takže podobný výhrady mám i k tomuhle komentáři. ovšem to jsou jen "technický poznámky". jinak k tomu co napsal není co dodat, trefil to přesně. R^

0/0
28.5.2010 21:46

tenisák lokeťák

jyrka je hulvát a papaláš

o tom žádná

0/0
28.5.2010 21:41

taknebotak

výstižné

R^

0/0
28.5.2010 20:04

Dabi

Karlík

jen předvedl sám na sobě kam až může klesnouti i vzdělaný člověk, pokd to s tebou takhle opravdu cloumá, tak dlouhej život tě nešeká, ta nenávist tě sežere a spíš dřív než později. I kritiku a nevoli lze psáti s noblesou nebo jako hulvát a idruhého s hulvátsví obviňovati,

0/0
28.5.2010 19:43

malcik

Re: Karlík

A někoho sežere nenávist natolik, že vidí Lenina i ve stanovách ODS, že Dabi?;-D

0/0
28.5.2010 19:59

sorki

Re: Karlík

..copak si to po sobě alespoň přečíst? :-P nebo už v Liháku předčasně oslavujete?

0/0
28.5.2010 21:58

zeto

Hm...

Pane Steigerwalde, nebudu volit ČSSD, respektive levici vůbec, ale po přečtení tohoto nechutného demagogického blábolu mi nezbývá než konstatovat, že pokud bych měl o rozhodovat o tom, zda jste větší hulvát Vy, nebo Paroubek, vyhráváte na celé čáře. Je smutné, že máte potřebu si tady takto plácat játra a stydím se, že nejpíš patřím voličsky do stejné skupiny s Vámi. Bohužel, redakce zrušila blicího smajlíka. Škoda, Vy byste si jich zasloužil celý řádek. Vaše výtvory od dnešního dne nečtu a pokud to takhle půjde dál, končím s celou iDnes Mladou Frontou.;-ORv

0/0
28.5.2010 19:37

ArturMax

Re: Hm...

Stejné rozhodnutí ze stejného důvodu jsem udělal už před několika lety. Když jsem to sdělil pánovi na infolince, který se ptal, proč ruším předplatné, tak mi řekl, že nejsem zdaleka jediný.

0/0
28.5.2010 20:54

Juras

Re: Hm...

A pročs to rozhodnutí změnil?:-)

0/0
29.5.2010 0:07

noboty666

Dekuji za napovedu

ODS opravdu, ale opravdu volit nebudu

0/0
28.5.2010 19:33

sorki

Re: Dekuji za napovedu

..to je zřejmé z vašich pomatených příspěvků :-P;-D

0/0
28.5.2010 22:01

noboty666

Re: Dekuji za napovedu

Pan je z ODS?

Ja jen, ze jste prave predvedl, jak slusne sympatizanty a cleny ta skvela strana ma ...

0/0
29.5.2010 0:58

Dabi

A co tohle Karlíku?

Praktiky partaje leninskýho typu -  ODS        " Je smutné, když se strana nedokáže vypořádat se svým lídrem standardním způsobem a musí ho nestandardně popravovat," řekl v rozhovoru Topolánek "Politik odchází, když prohraje. To je standardní, na tom trvám."..............  Husáka taky komouši málem popravili a on se k nim opět vrátil..................... podobnost čistě náhodná

0/0
28.5.2010 19:25

malcik

Re: A co tohle Karlíku?

Hele Dabi , vysvětli nám nejdřív ten leninský typ - ODS, a pak co si také představuješ pod pojmom popravovat ;-D

Levice má pro nás asi příliš levotočivé myšlení, než abychom ho pochopili ;-)

0/0
28.5.2010 19:32

a+a

Re: A co tohle Karlíku?

Vy totiž nechápete vůbec nic !!!!!!!!

0/0
28.5.2010 21:42

Augusta

Re: A co tohle Karlíku?

Hele Dabi , vysvětli nám nejdřív ten leninský typ - ODS, a pak co si také představuješ pod pojmom popravovat ;-D

Levice má pro nás asi příliš levotočivé myšlení, než abychom ho pochopili ;-)

0/0
28.5.2010 19:33

Dabi

Re: A co tohle Karlíku?

přečtěte si stanovy ODS.

0/0
28.5.2010 19:38

malcik

Re: A co tohle Karlíku?

Stalo, ale světe div se Lenin ve stanovách nikde!

Smím poníženě poprosit Socánka o vysvětlení?;-)

0/0
28.5.2010 19:47

zeto

Re: A co tohle Karlíku?

Kolikpak nicků tady máš, hm?:-P

0/0
28.5.2010 19:44

Dabi

Tzv.pravicoví

pisálci (HN, reflex) opět předpovídají vítězství , tzv. pravice, stejně psali před krajskýma volbama a pak se nestčili diviti a jelikož to zatím vypadá na slušnou účast, tak se opět nebudou stačiti diviti, protože čím větší účast , tím víc se naředí ortodoxní jádra partají leninského typu - ODS + KSČM

0/0
28.5.2010 19:02

malcik

Re: Tzv.pravicoví

......jádra partají leninského typu - ODS + KSČM......? Nepil jsi náhodou pívo ze Socánského stánku?

0/0
28.5.2010 19:10

acvil

...tak se zase jednou Karel Steigerwald trefil...!!!

...jak  jenom je to přísloví o tom potrefeném opeřenci???...;-D;-D8-o

0/0
28.5.2010 18:38

A_Ales

Jako pokaždé: Lítý souboj pana Steigerwalda

s logickou argumentací, věcnou sousledností a zdravým rozumem. Na stránkách iDNES je pan Steigerwald vždy vítězem.

0/0
28.5.2010 18:34

AmedeoModigliani

Re: Jako pokaždé: Lítý souboj pana Steigerwalda

tam jo, tam kopou totiž všichni za jeden tým. Modrý. Připuštěn ještě volič Mirkův a Ráďův!

0/0
28.5.2010 18:37

acvil

...a nejlepší erekci - pardon - reakci má "čtenář"...

...ten tu cituje blisty...8-o...pro neznalé - Blisty jsou plátek, vedle kterého jsou "Haló noviny" studnicí demokracie a moudrosti...;-D;-D

0/0
28.5.2010 18:30

krrrir

Re: ...a nejlepší erekci - pardon - reakci má "čtenář"...

nevím hallo noviny jsem nečetl, ale v blistech může publikovat prakticky kdokoliv, tedy i vy

0/0
28.5.2010 18:36

acvil

Re: ...a nejlepší erekci - pardon - reakci má "čtenář"...

...to jste na omylu, svého času jsem si dopisoval s Čulíkem (nebo tak nějak), podotýkám, že slušně a používal jsem pouze ověřená fakta - to se ovšem v Blistech nenosí, stačí se podívat na to, co píší za blábol o dnešní noci kostelů, přitom ta byla naplánována daleko dříve, než volby...takže nic nezveřejnil a ukončil debatu takovým stylem, že vedle něho by Paroubek vypadal jako žák nedělní školy...naštěstí jim už dochází prachy...:-)

0/0
28.5.2010 18:46

krrrir

Re: ...a nejlepší erekci - pardon - reakci má "čtenář"...

nevím, já je moc nečtu. Vím jenom, že při psaní několika seminárek jsem je občas používal jako zdroj pro alternativní informace (tedy pro odkazy na zahr. servery) a že tam občas byl i pravicový článek, což by se předpokládám v hallo novinách nestalo.

0/0
28.5.2010 18:52

rene1879

informace o Britských listech

Britské listy vydává český emigrant Jan Čulík, přednášející na universitě v Glasgowě. Je voličem konzervativců.  Zřejmě každý, kdo tupě neodříkává propagandu z bulvární Mladé fronty je bolševik. Britské listy mají v záhlaví "deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví" tedy ne o stokrát opakovaných útocích na Paroubka. "Neznalých" je ovšem málo. Britské listy dnes čtou všichni, kteří neztratili schopnost samostatného myšlení. Píší tam autoři s výrazně pravicovým i levicovým názorem. O problémech se vedou diskuse. Uveřejní všechno! Otiskli by klidně i váš primitivní výkřik.

0/0
28.5.2010 18:43

A_Ales

Re: informace o Britských listech

Vy umíte tak zdvořile formulovat, jako byste byl skutečně René z roku 1879. S Vašim popisem a charakteristikou Britských listů naprosto souhlasím, už jsem jim letos poslal jednoho Palackého na konto.

0/0
28.5.2010 18:47

acvil

Re: informace o Britských listech

...co říkáte na tento článek?...8-o..."Noc kostelů a její načasování"...objektivní, pravdivý...nebo snůška tendenčních blábolů???...a malý bonbónek nakonec    http://aktualne.centrum.cz/kultura/film/clanek.phtml?id=519577

0/0
28.5.2010 18:51

acvil

Re: informace o Britských listech

...milý René, mýlíte se...s panem Čulíkem se diskutovat dá, ovšem pouze v případě, že nemáte jiný názor...pokud ano, tak je debata velmi rychle ukončena...můj výkřik byl možná primitivní, ale to pouze proto, aby ho pochopili i ti, kterým byl určen...přeji hezký den...:-)

0/0
28.5.2010 19:01

Já, Claudius

Pane Steigerwalde

ty náznaky jste si mohl odpustit, i blb pozná, kdo je kdo.  Pod dlouhé době se objevujete na iDnes, talk vám to řeknu od plic. Největší hulvát jste vy. Co vám levice udělala? Vypadá to, že vás přesto, že jste podal nejméně šest přihlášek, nikdy nevzali do KSČ!

0/0
28.5.2010 18:29

malcik

Re: Pane Steigerwalde

Rv;-D Co provedla levice? levice je mor celé planety! Sockama počínaje a KLDR konče ;-)

0/0
28.5.2010 19:14

rene1879

Jiní to napsali lépe

http://blisty.cz/2010/5/28/art52760.html

Autor článku dští oheň a síru celý život. Nejdříve na nepřátele socialismu (Pamatuji si to!), teď na levici. Proč to děláte? Pamětníkům jste pro smích, "redaktore".;-D;-D;-D

0/0
28.5.2010 18:29

dědeček

Vážení krvaví zastánci p.Paroubka

Zkuste si ten článek přečíst bez emocí a zcela nestranně. Nemá ten autor v něčem pravdu?

0/0
28.5.2010 18:25

acvil

...nemá pravdu v něčem - má ji ve všem...!!

...bohužel...Rv

0/0
28.5.2010 18:27

dědeček

Re: ...nemá pravdu v něčem - má ji ve všem...!!

Já vím, ale nechci na nikoho tlačit.

0/0
28.5.2010 18:28

staflas

Re: ...nemá pravdu v něčem - má ji ve všem...!!

Nemá cenu je šetřit. Nikdo z nich to neocení.

0/0
28.5.2010 18:32

AmedeoModigliani

Re: Vážení krvaví zastánci p.Paroubka

na detaily se vykašli celkově článek připomína dikci Josefa Goebbelse! Neskutečný hnus! O to horší, že to KS myslí zcela vážně, nechci domýšlet čeho by on a podobně smýšlející byli schopni kdyby jsme naštěstí pořád ještě neměli DEMOKRACII!!!

0/0
28.5.2010 18:30

staflas

Re: Vážení krvaví zastánci p.Paroubka

Vy jste fakt neuvěřitelní demagogové, kde jste byli na výcviku? Vaše reakce je jak vyšitá z rudého práva. Překrouceno přesně o 180st.

0/0
28.5.2010 18:35

AmedeoModigliani

Re: Vážení krvaví zastánci p.Paroubka

právě že ne. Ten komentář je jak z Rudého Práva let 1951 až 1953. Je smutné, že on se považuje asi za demokrata. Je to prostě vše obráceně.

0/0
28.5.2010 18:39

staflas

Re: Vážení krvaví zastánci p.Paroubka

Ne ne, vy jste obráceně. Ten článek je v pořádku. A vy to víte.

0/0
28.5.2010 18:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.