Diskuze

Končí rekordně drahá kampaň, voliče vyšla na stamiliony

Před otevřením volebních místností se v Česku uzavírá rekordně dlouhá a drahá předvolební kampaň. Jen dvě největší strany do ní oficiálně vložily zhruba 350 milionů korun: ČSSD 200 milionů a ODS 150 milionů. Souhrnem nicméně celkové náklady převýší 400 milionů korun. Kampaň z velké části zaplatí voliči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H8USuckers Reloaded

28. 5. 2010 10:34
0 0
možnosti

mosnal

28. 5. 2010 10:31
Sponzoři

By mě zajímalo, kdo jsou sponzoři ČSSD. Přispívá jim někdo, kdo vydělává víc než 100.000 měsíčně a má být tedy podle ČSSD více zdaněn? To by šel přece sám proti sobě. Zbývá mi pouze "matějský" mafián Kočka a nějaký ten milionek ulitý Luftjardou z ČSA. Těším se na výroční zprávu ČSSD  s uvedenými sponzorskými dary. To bude zase křišťálově čisté počteníčko

0 0
možnosti

furtspolu

28. 5. 2010 10:29
Tito na snímku....

jsou zárukou Oranžového blahobytu ve státě. Ti to jistě "vytrnou". Když se chcete utopit i s Vašimi dětmi a vnuky tak si zvolte Oražové s Komoušama.Rv 

0 0
možnosti

borivoj

28. 5. 2010 9:41
Konec kampaně????

Tušíte někdo, jestli platí pro letošek nějaký oficiální konec kampaně, kdy už strany nemůžou agitovat? Proč mě ještě dneska ráno opruzovali na metru socani se svejma oranžovejma letákama, který mi slibovaly krásnou oranžovou budoucnost a zadlužený zítřky???? ;-O

0 0
možnosti

bar budo

28. 5. 2010 7:47
Nejdražší kampaň ovšem byla ...

... když se rozdával národní majetek kamarádům z tenisu ...

... třeba soudruhům z Mladé Fronty ...

0 0
možnosti

Kacabka25

28. 5. 2010 7:06
Paroubku, Paroubku, do tlamy si nevidíš...

Jj, rovné šance pro všechny... Proto budeme lidi s vyššími přijmy  danit vyšší daní, aby dlouhodobě nezaměstnaní měli pohodičku a ještě zaplatíme všechny tyhle nesmysly.

Tomu říkám spravedlnost...;-€ Oranžový dobytci to jsou;-O

0 0
možnosti

ctenar

28. 5. 2010 2:10
MF Dnes: Aktivismus, manipulace a politická propaganda

Mladá fronta Dnes vystupuje jako nikým nevolená politická reklamní agentura. Svým působením zasahuje do současné předvolební kampaně a přispívá k rozpolcení české společnosti dle pravolevého politického klíče. Lze jen doufat, že se tento nepopiratelný mediální fenomén ocitne co nejdříve v historických análech, aby našim potomkům ukazoval, jak věci v České republice fungovaly před tím, než se z předvolebních bojů o moc stal standardní souboj představ o tom, jak po volbách co nejvíce prospět vlastní zemi.

http://www.blisty.cz/2010/5/28/art52751.html

0 0
možnosti

Vandasek

28. 5. 2010 0:10
Tak nějak tak ...

Kdo má nejdražší kampaň? Socani! To se to rozhazuje ze společného. Ale co, vždyť  to daňový poplatník zaplatí. Pivo za 2 kačky a tak... Jakýkoliv způsob jak získat hlas se hodí, hlavně že se dostaneme ke korytu!

Pro člověka se zdravým selským rozumem to je ale smutné zjištění!  Takhle se bude rozhazovat i potom. Hurá řeckou cestou. Sexy mozek z RAJ(e) se rozhazováním bude snažit udržet u koryta a dál onanovat své ego... A zaplatí to další generace... No nic, češi budou mít opět takovou vládu, jakou si zaslouží.:-(.

0 0
možnosti

MF Reader

28. 5. 2010 0:07
Normální banda

vyžírků je to. A my na ně budem ještě dělat...

0 0
možnosti

vver 440-sociálně vyloučený

28. 5. 2010 0:03
no jéžíš-státní zaměstnanci dlužej každej

cca 650 tisíc, tak těch pár korun navíc zkousnou takyR^:-)

0 0
možnosti