- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Posadka mela nahlasit pokus o unos hned, jak ten blb vlezl do pilotni kabiny.
bavil jsem se s polákama a tvrdili mi, že tady došlo k výměně.....do ruska jel velice neoblíbený polský prezident a zpět dojel národní hrdina rovný králům
Kdo ví, jestli tam ten prezident vůbec letěl. Možná se jeho přeživší dvojče bude objevovat na dvou místech současně.
len v tom že sa to pravdepodobne dostane na povrch vďaka rusom. Myslím si to už dávno, párkrát som to tu už písal a mýlil som sa len v tom, že sa to ututlá a verejnosť sa pravdu nikdy nedozvie. Bohužiaľ úplná pravda sa asi zistiť nedá, ničmenej toto bude stačiť aby tie poľské katolícke orgie čo okolo toho rozpútali dostali pachuť čierneho humoru.
nakonec se potvrdi, ze prubeh udalosti byl takovy, jak se tady diskutovalo hodinu po katastrofe.
Sakra, ze oni si radeji misto hledani neprecetli diskuzi na yHeute
Doprčic, to nemůžou mít nějakou jinou barvu? Proč zrovna oranžovou?!!!
Si děláš srandu? Přece aby šli po havárii snadněji najít. Název černá skříňka pochází z angl. "black box ", ale znamená to spíš skříňka se zapečetěným obsahem bez souvislosti s venkovní barvou.
číst stále nějaké "nové" zprávy o téhle nehodě. Mají všechno potřebné k jejímu vyšetření. Hlasové záznamy a technický zápis stavu letadla. Nic nepřirozeného, co by nešlo zjistit, se nestalo. Výsledek musí být jasný!
Výsledek pravděpodobně je. Není pouze zveřejněn. Proto ty dohady.
Nemyslím si, že by pilotoval sám velitel vzdušných sil, který určitě běžně takové letadlo neřídí (pokud je vůbec někdy řídil), to už by musel být blázen na n-tou, aby si sedal za knipl v situaci těžko zvládnutelné i pro toho nejlepšího a nejzkušenějšího pilota, který s takovým letadlem létá denně. Ale dovedu si představit, že na piloty činil nátlak, aby přistáli stůj co stůj. Tedy že jim to přistání dal natvrdo rozkazem, i když se jim samotným do toho nechtělo. Protože Poláci neměli pro prezidenta připravené žádné záložní řešení, jak přistát jinde a dopravit se odtud na místo pietního aktu.
ja si to myslim a dovedu predstavit, pilot odmitl pristat a sef se chopil rizeni, aby mu ukazal nez ho propusti, jak se to dela
Velitel polských vzdušných sil Andrzej Blasik (v kabině): "Klucí pučte mi to prosím. Za tak snížené viditelnosti a po varování kontrolek jsem to eště neřídil.
Další část:
Řídící věž: Погода плохая! (Pogoda plochaja)
Pilot: Rozumím, plocha v pohodě!