Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Speciál s Kaczynským možná pilotoval šéf vzdušných sil, míní ruský expert

Spekulace ohledně pádu polského vládního speciálu u Smolenska neberou konce. S poslední z nich přišel ruský deník Komsomolskaja Pravda, který s odvoláním na bývalého experta z ministerstva obrany tvrdí, že letoun mohl řídit šéf polských leteckých sil Andrzej Blasik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cocotus___Interruptus

Tak to konci, kdyz si arogantni lampasak musi prosadit svou

Posadka mela nahlasit pokus o unos hned, jak ten blb vlezl do pilotni kabiny.

0/0
28.5.2010 17:12

brekebrekeke

playstation?

0/0
27.5.2010 20:39

toufee

výměna

bavil jsem se s polákama a tvrdili mi, že tady došlo k výměně.....do ruska jel velice neoblíbený polský prezident a zpět dojel národní hrdina rovný králům

0/0
27.5.2010 14:55

CCblue

Re: výměna

Kdo ví, jestli tam ten prezident vůbec letěl. Možná se jeho přeživší dvojče bude objevovat na dvou místech současně. :-)

0/0
27.5.2010 18:58

vlmach

Re: výměna

;-D;-D;-D;-D

0/0
28.5.2010 8:09

Gašpo

Prekvapenie to je

len v tom že sa to pravdepodobne dostane na povrch vďaka rusom. Myslím si to už dávno, párkrát som to tu už písal a mýlil som sa len v tom, že sa to ututlá a verejnosť sa pravdu nikdy nedozvie. Bohužiaľ úplná pravda sa asi zistiť nedá, ničmenej toto bude stačiť aby tie poľské katolícke orgie čo okolo toho rozpútali dostali pachuť čierneho humoru. :-/

0/0
27.5.2010 14:46

rafol

To to trva

nakonec se potvrdi, ze prubeh udalosti byl takovy, jak se tady diskutovalo hodinu po katastrofe.

0/0
27.5.2010 14:43

Hagenbaden

Re: To to trva

Sakra, ze oni si radeji misto hledani neprecetli diskuzi na yHeute :-/

0/0
27.5.2010 17:36

astrix

A černé skříňky jsou oranžové!

Doprčic, to nemůžou mít nějakou jinou barvu? Proč zrovna oranžovou?!!! ;-D

0/0
27.5.2010 14:04

Sallos

Re: A černé skříňky jsou oranžové!

Si děláš srandu? Přece aby šli po havárii snadněji najít. Název černá skříňka pochází z angl. "black box ", ale znamená to spíš skříňka se zapečetěným obsahem bez souvislosti s venkovní barvou.

0/0
27.5.2010 14:22

petyo

Re: A černé skříňky jsou oranžové!

Zřejmě to bylo myšleno trochu jinak.

0/0
27.5.2010 15:07

vasosak

aby se dobře hledaly?

0/0
27.5.2010 14:22

rafol

Re: A černé skříňky jsou oranžové!

Mas pravdu, spadnout to u nas, tak se mezi temi bilboardy nenajdou ;-D

0/0
27.5.2010 14:44

josnow

Re: A černé skříňky jsou oranžové!

Aby si každý nejdřív dobře rozmyslel, než na ně sáhne. Oranžová barva prostě signalizuje POZOR, ORANŽOVÁ, NEBEZPEČÍ!! :-)

0/0
27.5.2010 16:03

Kristine.Z.Kochanska

Re: A černé skříňky jsou oranžové!

Jo a po rozšroubování z nich vylétne sexymozek Jyřík.

0/0
27.5.2010 17:40

eureka!

zaviele vodki

;-D

0/0
27.5.2010 13:21

SVN

Už mě to nebaví

číst stále nějaké "nové" zprávy o téhle nehodě. Mají všechno potřebné k jejímu vyšetření. Hlasové záznamy a technický zápis stavu letadla. Nic nepřirozeného, co by nešlo zjistit, se nestalo. Výsledek musí být jasný!

0/0
27.5.2010 13:15

semafor

Re: Už mě to nebaví

Výsledek pravděpodobně je. Není pouze zveřejněn. Proto ty dohady.

0/0
27.5.2010 14:46

tygřice

To je pitomost

Nemyslím si, že by pilotoval sám velitel vzdušných sil, který určitě běžně takové letadlo neřídí (pokud je vůbec někdy řídil), to už by musel být blázen na n-tou, aby si sedal za knipl v situaci těžko zvládnutelné i pro toho nejlepšího a nejzkušenějšího pilota, který s takovým letadlem létá denně.   Ale dovedu si představit, že na piloty činil nátlak, aby přistáli stůj co stůj. Tedy že jim to přistání dal natvrdo rozkazem, i když se jim samotným do toho nechtělo. Protože Poláci neměli pro prezidenta připravené žádné  záložní řešení, jak přistát jinde a dopravit se odtud na místo pietního aktu.

0/0
27.5.2010 13:05

eureka!

Re: To je pitomost

ja si to myslim a dovedu predstavit, pilot odmitl pristat a sef se chopil rizeni, aby mu ukazal nez ho propusti, jak se to dela  :-/

0/0
27.5.2010 13:23

astrix

Re: To je pitomost

...a dělat se to má. :-)

0/0
27.5.2010 14:06

petyo

Re: To je pitomost

On ten generál byl velmi zkušený pilot.

0/0
27.5.2010 13:50

u.boat

Re: To je pitomost

možná. ale měl typovku na TU 154?

0/0
27.5.2010 14:24

petyo

Re: To je pitomost

No to nevím.

0/0
27.5.2010 15:07

Si0 po zákazu

Re: To je pitomost

Čekal bych, že prostý pud sebezáchovy povede piloty k tomu, aby generály vyrazili z pilotní kabiny a přistáli jinde. Já na jejich místě bych to udělal. Bez ohledu na následky, život je mi milejší.

0/0
27.5.2010 14:25

josnow

Re: To je pitomost

Jaká náhoda, že ruský expert nenápadně převádí zodpovědnost na polské politiky, jakmile se objevila věrohodná teorie o chybě pilota, kterou díky zastaralým a výkonově nevyhovujícím motorům ruské výroby nebylo možné napravit.

0/0
27.5.2010 16:05

Monokulturalista

Pasáž z přepisu hovorů z černé skříňky

Velitel polských vzdušných sil Andrzej Blasik (v kabině): "Klucí pučte mi to prosím. Za tak snížené viditelnosti a po varování kontrolek jsem to eště neřídil. ;-);-);-)

0/0
27.5.2010 12:46

Michal007

Re: Pasáž z přepisu hovorů z černé skříňky

Další část:

Řídící věž: Погода плохая! (Pogoda plochaja)

Pilot: Rozumím, plocha v pohodě!

0/0
27.5.2010 12:54

hujer svesticky

Re: Pasáž z přepisu hovorů z černé skříňky

pogoda = počasí i v polštině, takže to by asi nešlo:)

0/0
27.5.2010 13:03

velky bratr

Konspiracni teorie...co to vlastne je?

Je to neoverena domenka, ktera neco vysvetluje. Jako priklady takovych teorii lze uvest treba Tonkinsky incident, horici reichstag, vysilac Glywice, ZNH v Iraku, Zijiciho usamu bin Ladina, nebo operaci Gladio, ktera stala zivot stovky evropanu a podezreni na statni puvod terorismu byl p celou dobu stejne jako dnes.

0/0
27.5.2010 12:29

VK CSc.

Potvrzeni

Kdo se dival na udalost bez emoci, dosel hned k zaveru, ze polska posadka pristavajici na provincnim letisti v Rusku je pribeh o disastru, zpusobenem vychodoevropskym sklonem z nezodpovednosti a bo.delu. Jaka z tech alternativ se nakonec ukaze byt konecna, je celkem podruzne.

0/0
27.5.2010 12:20

semafor

Re: Potvrzeni

Promiň, ale kecáš! Největší leteckou katastrofu na letišti v Tenerife zavinil také východoevropský pilot? Jak je ten Tvůj příspěvek ubohý!!

0/0
27.5.2010 12:26

Englishman

Re: Potvrzeni

Pozoruhodně stupidné dedukce 8-o

0/0
27.5.2010 12:40

semafor

Re: Potvrzeni

Proč?

0/0
27.5.2010 14:43

astrix

Re: Potvrzeni

No, řekl bych, že v ubohosti jsi ho trumfnul...8-oRv

0/0
27.5.2010 14:10

semafor

Re: Potvrzeni

Viz výše.:-P

0/0
27.5.2010 14:44

Mitchell

Re: Potvrzeni

A on snad psal něco o největším neštěstí? Nikoli, psal o východoevropském bo.delu.

0/0
27.5.2010 16:27

semafor

Re: Potvrzeni

A já psal o tom, že neexistuje jen východoevropský.

0/0
28.5.2010 8:49

ppp

Ha, ha, ha....

Přátelé, Vaše vtipné příspěvky pod minulými články byly nakonec pravdivé! Myslím ty typu: "Tak a teď si to zkusí taky Lech!" a tak....

0/0
27.5.2010 12:11

semafor

Re: Ha, ha, ha....

Chlapče, asi Ti uniklo při čtení slůvko "mohl". Až tam bude napsáno řídil, pak to bude o něčem jiném!

0/0
27.5.2010 12:22

velky bratr

Re: Ha, ha, ha....

Je jedno, co je tam napsano, idnes ma v kazdem clanku nejmene dve fakticke chyby, alespon nekolik manipulativnich privlastku a kazdy clanek musi byt v souladu se zakladnim cilem propagandistickeho smerovani celeho platku. Jinak to vyjit nemuze.

0/0
27.5.2010 12:31

semafor

Re: Ha, ha, ha....

Já jsem reagoval na příspěvek, ne na článek iDnes.

0/0
27.5.2010 14:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.