Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokej v kampani. Jágr podpořil ODS, ČSSD kontrovala trenérem Růžičkou

Hokejista Jaromír Jágr, který s českou reprezentací získal zlatou medaili na mistrovství světa v Německu, se v závěru volební kampaně rozhodl podpořit ODS a jejího lídra Petra Nečase. "Nechci, aby to u nás dopadlo jako v Řecku," řekl Jágr. Odpověď ČSSD na sebe nenechala dlouho čekat - pochlubila se podporou trenéra Vladimíra Růžičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

francoa

Kdyby vypadli v 8smi finále nebo 4finále, tak by asi na

pódiích politiků nestáli. To je česká specialita, sportovci a politici před volbami (aké umělci). Politici se po volbách na ně za odměnu vykašlou, jako to bylo vždy za posledních 20 let. Že toto není vydět u špičkových sportovců v zahraničí?? :-/

0/0
27.5.2010 17:15

torvik

U Slegra mi vadi to,

ze se dal dohromady s mafianem Bendou.V nejakem rozhovoru dokonce rikal, ze prave diky nemu, svemu kamaradovi kmotrovi Bendovi, se dal k cssd.Pritom dobre vi, jak to na ustecku chodi a ze mafian Benda tam ma vsechno pod palcem.Jagr nema zapotrebi lezt do zadne strany, jen rekl koho bude volit.A v tom je podstatny rozdil.

0/0
27.5.2010 15:40

Deleter

Mno

Vzhledem k preferencím a touze Paroubka stát se řiditelem sportu je Růžičkův krok moudrý.

0/0
27.5.2010 13:06

PetrKa

Růžička + ČSSD

Už chápu, proč nikdo nechce s Růžičkou spolupracovat. I ten sport je spíš pro svobodomyslné lidi.

Stejně to že vyhráli patří dík tomu mužstvu a ne Růžičkovi. Protože se kluci dokázali semknout v jeden celek a díky tomu vyhráli a na to je potřeba to srdce, jak říkal Jarda Jágr. Bohužel socialismus není o srdcích, to si snad pamatujeme všichni, ... nebo ne? Růžička zjevně ne, ale kdo ví, co mu slíbili v Bradavicích, možná nějaké dobré ryto.

0/0
27.5.2010 13:00

Bedřich Z.

Růžička podpořil ČSSD

Tomu se říká medvědí služba. :-)

0/0
27.5.2010 12:18

cunkys

Hokejový mandát

Nebudu ODS nevolil, ale jsem rád, že jim Jágr dělá PíáR. Čím víc lidí zvolí modrýho ptáka, tím míň to hodí ČSSD a KSČM, a já se neumažu a nezavdám si. Apropo - za nejhoršího sliza (možná jen Paroubek je jeho čestnou konkurencí) považuju Johna. U ženskejch to možná ještě dokážu tolerovat, ale jinak pro to nemám omluvu. Kluk jeden investigativní :)))) 

0/0
27.5.2010 12:02

jirmisan

já se jim divim

těm klukům z hokeje, dyť s váma ta špína dycinka zamete, jedno jestli oranžová nebo modrá, kluci soustře´dte se na sport a špínu nechte špíně.Rv

0/0
27.5.2010 11:45

Deathwing

Re: já se jim divim

Přidávám se k tvému názoru, který přesně vystihuje situaci. Politici se akorát přiživují na úspěších našich sportovců. Do hokeje plyne ze státní pokladny pár korun, ale pokud se vyhraje zlato, tak jsou politici hned milejší k hráčům. Jinak nemají o náš sport zájem....Sáblíkový nedal nikdo ani korunu a pak se s ní Paroubek fotografuje. Národní tým si musel taky zlato vybojovat sám a na výchovu těchto hráčů ze státní poklady taky moc peněz nešlo. Úspěchy se oslavují ale peníze na mládež nejsou....

0/0
27.5.2010 12:04

Pravda a pravice proti burákům

Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

I když ODS nevolím, tak je jasný, že slušnější a chytřejší byl vždycky Jarda.

0/0
27.5.2010 11:33

Philosopher

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

Jednooký mezi slepými králem ??

0/0
27.5.2010 11:39

diviznaT no.5

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

a proč se na ten demižon dívá jako kdyby měl absťák ?

0/0
27.5.2010 11:43

iceman.

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

Jestli to nevíš, tak Jágr je téměř abstinent...

0/0
27.5.2010 13:29

Deathwing

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

Naštěstí jsou tu i hokejisti, kteří nemusí projevovat svoje politické názory do novin, a přesto to jsou velký osobnosti. Hašek , Reichel, Dopita, Patera neměli nikdy potřebu říkat, jestli budou volit modrý komunisti nebo rudý...

0/0
27.5.2010 12:01

iceman.

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

Na tom, že někdo řekne svůj názor není vůbec nic špatného, naopak...

0/0
27.5.2010 13:29

JAN2010

Re: Jarda byl vždycky chytřejší než Guma Šlegr, nebo Růža

:-)ŽE BYS JE ZNAL OSOBNĚ, TY CHYTREJ ?:-)

0/0
27.5.2010 23:35

diviznaT no.5

Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Zpočátku nic moc, ale v poslední době se z něho stává dobrý řečník i politik R^V

0/0
27.5.2010 11:32

Pravda a pravice proti burákům

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

ty máš opravdu ujetej vkus

0/0
27.5.2010 11:32

Philosopher

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Takže přechod od sexy těla k sexy mozku ?

0/0
27.5.2010 11:35

diviznaT no.5

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Mám ráda lidi, co na sobě pracují. A pan Šlégr na sobě zapracoval. R^

0/0
27.5.2010 11:42

Philosopher

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Ano, to je pravda. Zapracoval na sobě. Ale to i Paroubek, Nečas, John, Kalousek, ... Ti všichni na sobě zapracovali.

0/0
27.5.2010 12:04

Deathwing

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Šlégr na sobě uměl vždycky pracovat. Já si ho pamatuju, když ještě hrál za Pittsburgh, kde patřil k těm lepším obráncům....Hlavně to byl hráč, který žil pro mužstvo a chránil velký hvězdy.

0/0
27.5.2010 12:16

Philosopher

Re: Nejvíc se mi líbí Šlégr, je sympatický a sexy !

Hokejové umění mu nikdo nebere

0/0
27.5.2010 12:29

Vencast

NO JO

Růžička odchází od nároďáku ,tak doufám že stejně odejde i ČSSD (kam to už je na každém dle jeho přání;-))

0/0
27.5.2010 11:08

šukin

Re: NO JO

tůůůůůůůůůůůůůdle.....;-D;-D

0/0
27.5.2010 11:11

Vencast

Re: NO JO

Vy nemáte žádné přání kam má ČSSD jít ? To já ano;-)

0/0
27.5.2010 11:18

Deathwing

Re: NO JO

Lojzik nebude žádná výhra...Trenérem repre měl být Vladimír Vůjtek starší...Jinak vybrat si na politickém dění svůj oblíbený tým, to je těžší než si vybrat svůj oblíbený tým v KHL, kde to řídí taky politici a ropní magnáti.

0/0
27.5.2010 12:19

Tonda Brno

To vyjádření Růžičky

mi připadá takové nadšené, jakoby mu někdo držel za zády kudlu, nebo jako to, co nám před 4 lety přečetla paní Zuzana P.

0/0
27.5.2010 10:57

siskol

Re: To vyjádření Růžičky

Růžička je především majitel Slávie, která potřebuje pokrýt rozpočet ročně něco kolem 100miliónů korun a Paroubek mu jistě slíbil přihrát nějaké sponzory "až se stane premierem";-)

0/0
27.5.2010 11:02

Pravda a pravice proti burákům

Re: To vyjádření Růžičky

jojo smrdí z toho sprostej kšeft :-/

0/0
27.5.2010 11:34

Deathwing

Re: To vyjádření Růžičky

Já se mu ani nedivím, protože v hokeji je těžký v poslední době sehnat prachy...Navíc Slavie by potřebovala určitě nějakou hvězdu, když teď přišli o Červenku, který je oblíbený stejně jako Paroubek....

0/0
27.5.2010 12:20

brekebrekeke

byli byste tak laskavi a prestali motat do volebnich

prav iq obou protagonistu?jak muzete znat jejich iq?to je nejaky obecny jev,ze kazdy uspesny sportovec je skoroblb?ruzicka bynemohl trenovat repre,pokud by nemel odpovidajici zkousky.jagr lital z usa dodelavat skolu a nasledne taky nejaky level trenerskych zkousek.to,ze hraji od 16let profi se odrazi mozna ve vystupovani.jednaji spontanne,jako sportovci.nejsou to komentatori a retoricky skoleni lide.vase komentare o jejich iq svedci spise o vasem iq.znate je jen z ledu.nevim jak ruzicka,ale jagr je vsechno,jen ne blbec!

0/0
27.5.2010 10:56

WorldWidePimpaku

Proč nebude velká koalice?

Kvůli nesmiřitelným rozdílům v názoru na lední hokej ... ne, je to složitější :-)

http://www.pimpaku.cz/content/proc-nebude-velka-koalice

0/0
27.5.2010 10:49

bukovski

Ružička uvažuje jako správný socan!

Myslí pouze na sebe a sobě blízké, na ostatní hází bobek. Naopak Jágr se bojí krachu celé země a má za to u mě R^

0/0
27.5.2010 9:35

Dr. Erhardt von Grupten Mundt

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

R^ to je přesné

0/0
27.5.2010 10:10

šukin

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

Jste vedle pane...pan Jágr volí ods HLAVNĚ PROTO ŽE MU NABÍZÍ nižší DANĚ.....zadlužování země je zastupný problém....podle anylýzy ekonomů volební program čssd nás zadluží jen o 1 miliardu víc než program ods.....takžýe nechtě si ta Vaše moudra pro   někoho jiného.....:-)

0/0
27.5.2010 10:28

petyo

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

Jágr platí daně v Rusku a české mu můžou být ukradené.

0/0
27.5.2010 10:39

šukin

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

Tak ted jsi mě dostal:-)..no ale on dokonce /prý/v tom Rusku žádné daně ani neplatí....takže tím neustálě voliči pravice vyhrožují...ONI BY NEJRADĚJI ŽÁDNÉ DANĚ NEPLATILI VŮBEC....;-D;-D  

0/0
27.5.2010 10:48

brekebrekeke

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

jsi trapny

0/0
27.5.2010 10:57

šukin

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

a proč?To že v rusku daně neplatí nemám ze své hlavy.....tak je to i u dalších hráčů kteří tam hrají......a nebo ty daně obecně?Čtu  to dnes a denně....

0/0
27.5.2010 11:09

Bedřich Z.

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

já bych taky nejradši žádné daně neplatil. Je na tom něco špatného?

0/0
27.5.2010 12:22

petyo

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

Ale on tam daně platí. Rozdíl je v tom, že třeba v NHL se uvádí hrubý příjem, který si daní sám hráč. V Rusku, když je uvedený příjem, tak jde o čistý příjem, který zdaní klub. Jakým způsobem to už hráče nemusí zajímat. A jelikož s Ruskem má ČR zcela jistě dohodu o dvojím zdanění, tak tyto peníze se již v Česku nedaní.

0/0
27.5.2010 13:53

loogieboy

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

nemate tak docela pravdu, vzhledem k tomu, ze cssd nikdy! neprovedla zadny z bodu sveho programu, ktere se vztahovali k usporam. Navic zvedani dani neprinasi pomerny prirust vybranych penez!!!

0/0
27.5.2010 10:51

Pravda a pravice proti burákům

Re: Ružička uvažuje jako správný socan!

R^

0/0
27.5.2010 10:32

imax2spyker

v čem konkrétně spočívá

"propracovaný program podpory sportu" v podání ČSSD nám Růžička nesdělí? vědí to jejich voliči?

0/0
27.5.2010 9:19

Nannius

Re: v čem konkrétně spočívá

ve stavbe krasobruslarske haly a zakazu odchodu mladych hokejistu do kapitalisticke ciziny, predevsim Kanady...;-)

0/0
27.5.2010 9:22

Winebibber3

Re: v čem konkrétně spočívá

;-D R^ přesně

0/0
27.5.2010 9:45

Deathwing

Re: v čem konkrétně spočívá

Bereš to moc politicky. Musíš se podívat na vývoj mladých hráčů z pohledu systému výchovy v hokeji....Hráči se musí poskytnout možnost, aby mohl zůstat v ČR a hrát extraligu, která je kvalitnější než nějaký juniorský ligy v Kanadě. V extralize hrají zkušení hráči jako Dopita nebo Patera, kteří můžou předat mladým zkušenosti a pomoc jim v další kariéře... Další věc je, že pokud mladý hráč zůstane v Evropě, tak bude mít možnost hrát i na EHT, kde se může taky ukázat skautům z NHL a nemusí ani odcházet do ciziny. Podívej se na Kováře z Plzně, který se dostal až na MS. Sice to byl pouze náhradník ale i tak je to pro něho úspěch v jeho letech. V juniorských soutěžích řada našich talentů zanikne, jelikož se tam prosadí pouze nejlepší....Krasobruslařskou halu si užijte, ale lepší by bylo, kdyby se postavily nové hokejové haly v ostatních extraligových městech. Třinec, Litvínov, Brno by potřebovali novou halu jako sůl.

0/0
27.5.2010 12:27

vokroj

Re: v čem konkrétně spočívá

Jágr to ví jistě    8-o

0/0
27.5.2010 9:22

imax2spyker

Re: v čem konkrétně spočívá

ano...přesně o tomhle jste...vy vůbec neznáte program partaje, za kterou tady dejcháte, vy jenom prostě čekáte, jak zavelí lidový dům a "koho tedy rozhodně ne.."..tentokrát ODS, dále pak TOP.09 a VV..a Janotu...

:-)

0/0
27.5.2010 9:27

Nannius

Re: v čem konkrétně spočívá

a to ma s Ruzickou spolecneho co?

0/0
27.5.2010 9:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.