- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nenechava se volny prostor pro zachranku vzdy mezi prvnim a druhym pruhem pocitano zprava
Opravdu bezchybna logika!
Nejvice nehod se stane na Jizni spojce a magistrale, takze ridici se pry maji vyhnout temto usekum. A propocital nekdo kolik tech aut tam vlastne projede a jaka je tedy skutecna pravdepodobnost? To je fajn, ze v ulici "Na samote u lesa" se stane, jedna nehoda rocne ale projede tam 300 aut denne a ulice je slepa a nikam nevede. Magistrala a jizni spojka - to jsou desetitice aut denne.
Rada je asi tak dobra, jako "Vemte si do letadla vlastni bombu, sance, ze se sejdou na palube dve bomby je 0.00000000000001%:. :-)
že mi hrozí nehoda všude.
Vyjíždim radši jen o víkendech, když neni provoz, jinak MHD!
kudy tedy mám jet od Hradce směr Plzeň, abych nemusel přes Prahu a konkrétně Jižní spojku a nemusel objížděl půl republiky? No a Evropská? Tam jezdí řidiči jako byci a Policie nejvíc - s majáky dvě auta dolů s vychechtanými ksichty, dole otočka a hurá zase nahoru. A dostat se přes Evropskou je taky požer to jeden nachodí stovky metrů, aby mohl přejít po přechodu a nemusel kličkovat mezi auty a tramvajemi.
Ilustracni foto z jizni spojky - Klasicky obrazek o neznalosti predpisu v silnicnim provozu, kde v pripade kolony ma stat vpravo jen jeden jizdni pruh a vsechny ostatni se radi k levemu kraji. Uz parkrat jsem tam zazil, ze kdyz se clovek chce uhnout dle predpisu z prostredniho pruhu doleva, je pak akorat za blbce ...
PS.. toto pravidlo a jeste dalsi (treba pravidlo zipu se stridavym stridanim az na konci sbihani pruhu) by se meli casto lidem opak, protoze to stale spousta lidi nedodrzuje.
O čem vlastně P.Švec píše. Vypadá to jakoby zkopíroval do sebe různé zprávičky, které na sebe nenavazují, a tak nikdo neví, o čem je ve skutečnosti řeč. Korunu všemu dává vložená mapa, kde je něco uvedeno a nikdo neví pořádně co. Pokud by novinář Švec odváděl práci v této kvalitě v naší firmě, tak by asi nebyl už naším zaměstnancem
To je tím, že dneska jsou editoři. Tak editujou. ^C ^V... To neznáš? To si zkus, to je sranda.
nejvíc nehod hrozí tam, kde jezdí nejvíc aut. Dá se to říct krátkým souvětím a nemusím kvůli tomu popsat celej monitor
a placenej od metru... už někdo byl, že...
temer nulova. Ona je to jednoducha statistika, kdyz vyjmenovali nejdelsi ulice. To je jasny, ze je tam i nejhustsi provoz, tim padem nejvic nehod. Nekde v zastrcene jednosmerce na starem meste se moc bourat nebude, to je jasny. Cekal jsem, ze aspon uvidime mapu prahy, kde bude barevne vyznacena hustota nehod v jednotlivych mistech, krizovatkach, apod. Kde si treba v te Konevce maji ridici davat vic bacha? No je mi to jasny, maji davat bacha vsude :-))
Kdyby tam byla alespoň zmínka o tom, jak k tomu došli. Doufám, že to není jen čistě podle počtu nehod, ale je to poměr počet nehod / počet aut, které danou lokalitou projedou, jinak mi to říká asi tolik, že čím víc aut jezdí, tím víc se bourá.
Oni píšou, kde v Praze hrozí nejpravděpodobněji nehoda. Příčina je z tohoto pohledu nezajímavá. Jestli je to hustotou dopravy, nekvalitním značením, stavem vozovky je fakt jedno. Doporučují vyhnout se Spojce, Kulaťáku atd... S čímž souhlasím. Např. Spojka má úzké pruhy, poměrně prudké zatáčky (vnitřní pruh) a každej to po ní celkem valí...
jejichž životní úroveň je o 300% vyšší, oproti nám sockám v metru.