- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že elektrické lokomotivy mají taky nějaký sběrač proudu zvaný pantograf nebo polopantograf. Jen se autorka článku špatně vyjádřila, proto ty reakce. Je tam taky napsáno, že se nasadily hnací vozidla nezávislé na trakčním vedení. Trolejbus rychlým průjezdem přes výhybku nebo křížení může také trolej strhnout. A navíc taková drobná poznámka - tablo na obrázku je na hlavním nádraží, ne na vršovickém.
To mi přijde, jak kdybych autem najel do silnice a zbořil ji
podstatná informace, že ve Vršovicích jsou depa - i lokomotiv, i vagónů. Proto jsou opožděny i vlaky, které zdánlivě nemají s Vršovicemi nic společného, třeba do Vídně.
Odkdy jezdí reportéři iDnes-u do práce už na šestou ..... ?
jel jsem tou trasou... a na sestou rozhodne nejezdim....
Všiml si někdo něčeho? Jestli dráhy stávkují nebo je stržená trolej, tak to stejně nikdo nepozná :-).
Jasně! Kdypaks naposled jel vlakem? (Žlutým ekspresem RegoiJetu?)
Co to je za nesmysl?? To neudělal smeták tramvaje. To musela být trolej už prověšená kvůli poruše např. izolátoru, zavěšení a pod. Smeták tohle sám od sebe nemůže udělat.
Žabotlam na Os 2509 si utrhl smeták. Ale netvrdim, že za to může.
Zatím jen to, že ve Vršovicích je stržená trolej. Neumím si představit, jak Lokomotiva vjíždí do troleje.
Já si taky doteď myslel, že lokomotivy jezdí po kolejích a můžou vjet tak leda do výhybky (resp. na výhybku), do depa, do stanice apod...
Lokomotiva přece nemá v trakčním vedení co pohledávat!