Diskuze

V Indii sjelo z přistávací dráhy letadlo. Zahynulo 159 cestujících, sedm přežilo

Na jihu Indie v noci havaroval letoun společnosti Air India Express se 166 lidmi na palubě. O život přišlo 159 cestujících, sedm lidí přežilo. Stroj, který do Indie letěl z Dubaje, dostal smyk, vyjel z přistávací plochy a v blízkém lese začal hořet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fido7787

23. 5. 2010 11:00
jak mohl vystoupit z letadla?

nebyl to snad kabriolet ...8-o

0 0
možnosti

banned star

23. 5. 2010 0:55
Let měl namířeno do Bangalore

a Patrik jim to v počítači vymazal jako politicky nekorektní. Příčina je tedy jasná.

0 0
možnosti

bombai

22. 5. 2010 15:54
Uf

tak to jsem měla docela kliku. V Indii jsem letěla místními aerolinkami 2 x, takže slušná pravděpodobnost...ale to holt člověk nemůže řešit, protože mnohem pravděpodobnější bude, že bych se tam zabila v místním šíleném busu, drožce nebo vlaku. Jet Airways India docela ušly. Vcelku nový Airbus a ani s tím piloti moc při přistávání nepráskli, jako tehdy.

0 0
možnosti

Severin

22. 5. 2010 16:07
Re: Uf

No, o klice se nedá moc mluvit, Indie má velmi dobrou statistiku civilního letectví. Bohužel to letiště je na kopci (hoře) a tak se zatím zdá, že většina obětí jde na konto spadnutí letadla do strže po přejetí ranveje.

0 0
možnosti

francoa

22. 5. 2010 14:00
Co to je za blbou dobu?

Každý týden jedno letadlo.

0 0
možnosti

Leninovo levé ucho

22. 5. 2010 13:48
dle Fox news

přežilo 8, dle iDnes jen 7 8-o

0 0
možnosti

Majkl Najt

22. 5. 2010 13:57
Re: dle Fox news

Pocitej se 7, doufej v 8 ...

0 0
možnosti

notebook.r51

22. 5. 2010 12:35
Přistávat o monsoonech není sranda

Pamatuju, jak se na Santa Cruz v Bombaji (hned u moře, voda nemá pořádně kam odejít) přistávalo s TU-104 skoro vždycky s padákama (pro mládež: tehdy ještě neměly turbíny reverz). Smůla je, když se na konci rwy dá zahučet s kopce do třešňovky jak ve Kbelích.

Jinak počasí blbne, normálně tahle sranda vždycky začíná tak o dva tři týdny později.

0 0
možnosti

bourbon

22. 5. 2010 12:19
ubohý Radiožurnál

Sedím tady u rádia a srovnávám. BBC World Service na frekvenci 101.1 vysílá reportáže o letecké katastrofě, historii firmy Air India, charakteristiky její pobočky, jíž letoun patřil, podrobné informace o situaci na místě katastrofy, rozhovory s odborníky na leteckou dopravu, včetně posudků bezpečnosti onoho letiště. 

Radiožurnál na 94.6 vysí*á popmusic středního proudu, Praha pohádku, atd. Očekával bych, že "zpravodajská stanice" Radiožurnál přijde s informacemi, že si alespoň nechá něco přeložit, když už (asi) nemá stálého zpravodaje v Indii. Nic, vůbec nic. Ta popmusic vytváří jakousi oponu, nevábný příkrov. Za mé koncesionářské peníze. Jen popmusic a bodré kecy.

Občas kdosi vykřikne cosi jako: "Radiožurnál a Daniela Karafiátová", s veškerým reklamistickým důrazem a dozvukem.  To je vkus puberťáka.

Můj závěr: Radiožurnál je na dvě věci: na nic a na h***o. Ztráta času.

Blijící smajlík.

0 0
možnosti

notebook.r51

22. 5. 2010 12:36
Re: ubohý Radiožurnál

Ona to taky byla česká kolonie? Možná proto...

0 0
možnosti

Oxymoron

22. 5. 2010 10:24
státní smutek

a bude dva dny státní smutek?

0 0
možnosti

u.boat

22. 5. 2010 11:27
Re: státní smutek

Proč to byli jen "obyčejný lidi"

0 0
možnosti

glyptoper

22. 5. 2010 10:16
Všimli jste si???

Když onehdy spadl Airbus nadpis byl ve stylu - !!Spadl Airbus !! Teď, když spadl Boeing - am. výroba - se značku letadla skoro nedozvíte.;-O

0 0
možnosti

tornado2

22. 5. 2010 11:06
Re: Všimli jste si???

správný postřeh.

0 0
možnosti

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

22. 5. 2010 9:22
Jedine stesti,

\e to byl jen maly jednomotorak, byt to B737, sel by pocet obeti do tisicu...

0 0
možnosti

bobesh69

22. 5. 2010 9:59
Re: Jedine stesti,

Vy toho o letadlech asi moc nevíte, že?  ;-)

0 0
možnosti