Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath zneužívá školský pohár ve fotbale ke své propagaci, tvrdí ODS

Středočeští občanští demokraté obvinili hejtmana Davida Ratha z toho, že zneužívá akci Středočeský školský pohár ve fotbale ke svému zviditelnění. Nelíbí se jim, že čtvrtina z dvoumilionového rozpočtu této akce jde na billboardy a reklamu. Vedení kraje obvinění odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrazik007

nechapu

Stredocesky kraj je zaplaven cedulkami, jak tuhle diru zaplatoval hejtman,  tohle zabradli natrel hejtman, jen se desim az bude viset i na zachode, ze (_!_) mi utre hejtman. Doufam, ze lidem doslo, ze pan hejtman Rath je nemocny. Clovek, ktery neni schopny si usporadart rodinny zivot, je zcela zaslepeny touhou po moci, kde muze rozdelovat penize, nema co delat v techto funkcich.

0/0
19.5.2010 8:49

misg

D.Rath je typický představitel

feudála dychtícího po neomezené moci, které se snaží dosáhnout jakýmkoliv způsobem. Půjde s kýmkoliv, kamkoliv , jen když mu to přinese osobní prospěch a slávu. Tento "obyčejný člověk" by byl schopen a kdyby to bylo možné tak by i zavedl právo první noci, povahu na to rozhodně má. :-)

0/0
19.5.2010 7:29

danny45

Jasně bylo to stejné...

Zatímco Bendl pořádal "hejtmanské dny"  (akce pro všechny příchozí) tak MUDráth vydává plakáty a billboardy na kterých je hlavní postavou on sám, ale je to naprosto stejné !! ;-D

0/0
19.5.2010 6:46

selmak

????

když ONI,tak proč né My????????

0/0
19.5.2010 6:43

habr

Nemohu si vzpomenout, že za Bendla

by pořadatelé akce s krajským finančním příspěvkem měli někde uvádět podpořeno hejtměnen ... . Pokud si pamatuji, tak jsme psali "podpořeno Středočeským kraje". Po nástupu Ratha na pozici hejtmana se začaly objevovat požadavky, že na akci musí být uvedeno podpořeno hejtmane ... . Vypravovali hasiči z jedné obce, že jeho jméno údajně měli mít na stejnokrojích. Vypravovali - co je na tom pravdy nevím, ale co vím, že několik obcí ( hasičů )  raději podporu odřekly.

0/0
19.5.2010 1:04

OrpheusF1

Re: Nemohu si vzpomenout, že za Bendla

pravdy je na tom 100%. první v tom byla Zvole, kteří chtěli příspěvek na oslavu výročí, Kraj jim slíbil 10 tisíc, pokud na všechny uniformy našijí a na pozvánky natisknou, že akci sponzoruje středočeský hejtman David Rath.. žádné že kraj.. jméno Ratha tam musí být. takže to celé zrušili.. A protože šéf hasičů, který to prásknul je i starosta obce, tedy tehdy byl, tak kraj zrušil obci i už potvrzenou dotaci na školku s odůvodněním, že dodatečně byly nalezeny chyby v jejich žádosti. takže asi tak to tady soudruj maládomů Rath vede.

0/0
19.5.2010 1:08

komentator-1

Re: Nemohu si vzpomenout, že za Bendla

máte naprostou pravdu, takových prasáren ovšem Rath předvedl už více. Ostatně fakt, že jako jediný z hejtmanů si nechal souběh s poslaneckým mandátem a tedy 2 platy, svědčí asi nejlépe o jeho nenažranosti. Jenom nechápu, jak tohoto lumpa je partu může ještě dnes vůbec někdo volit.

0/0
19.5.2010 8:29

mnbmnbmnb

Re: Nemohu si vzpomenout, že za Bendla

A už je několik případů, kdy obce měly od StČ kraje schválenou dotaci ve výši i desítek milionů. Poté, co proinvestovali tu část prostředků, kterou se závázali hradit z obecního rozpočtu, žádnou dotaci nedostali, protože "došlo ke změně investičních priorit", česky řečeno, peníze šly do míst, kde se volilo "správněji", rozuměj oranžověji. Tedy s výjimkou Hostivic :-)))

0/0
19.5.2010 8:37

DAVID_M

Ráth je typickým představitelem

Pro ty, kterým soudružka učitelka kdysi ve škole řekla, že fašisté a nacisté jsou „pravice“:

Jde o jednu z nejúspěšnějších komunistických lží, která je i dnes denně přežvykována v médiích.

Citát: „ Nikolaj Bucharin si liboval, že si fašisté vedli velmi dobře v naplňování ideálů ruské revoluce. Mussolini zase nazval ruský systém slovanskou cestou fašismu.“ Pokud se s touto problematikou budete chtít seznámit hlouběji, doporučuji skvělou knihu irského historika Noela O'Sullivana „Fašismus“.

Prezentace obsahující ještě více dobových plakátů s komentáři je zde ve formátu Powerpoint, 1,56 MB

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051802

0/0
19.5.2010 0:38

Karel Řehák

POZOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.lidovky.cz/jiri-paroubek-nikdy-nelze-0yx-/ln_noviny.asp?c=A100518_000045_ln_noviny_sko&klic=237011&mes=100518_0

;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
19.5.2010 0:15

Poučen z předchozích nezdarů

Re: POZOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neuvěřitelné.......;-O

0/0
19.5.2010 9:09

vver 440-sociálně vyloučený

je to stejně trapný

jako tričko toho "neonacisty"Rv

0/0
18.5.2010 23:39

KRBeC

Jak typické.

Co jiného čekat za odpověď, než házení špíny na opozici. Koho zajímá, jaké přehmaty udělal na kraji Bendl, ten je už dávno v opozici a nás zajímá, co to zas zvoral soudruh, doktor medicíny, hejtman, poslanec, všeuměl a všeználek Rath.

.

A i kdyby nakrásně neměl páky na to, komu se nakonec zakázka přihrála, tak ať alespoň netvrdí, že neví, kdo byl realizací nakonec pověřen a kde sídlí (zejména, když jde o jeho ves). stačí, že nám soc-dem lže do očí ve své předvolební agitaci (no neříkám, že ODS by na tom byla o moc lépe, ale oni bohužel nejsou skoro vidět a z předvolební kampaně člověk postřehne jen strašení komunisty (což je dávno pasé) a rizikem bankrotu (čemuž rozumí jen ekonomicky vzdělaní jedinci), takže de facto nemají ani v čem lhát :-P).

0/0
18.5.2010 22:58

OrpheusF1

Re: Jak typické.

jak neměl páky, vždyť on to rozhoduje, samozřejmě že tu zakázku přihrál, ale tohle jsou drobný. Zajímavý peníze jsou v přestavbách a dotacích nemocnic, kam dosadil svoje známý, pak několikanásobně nadhodnotil probíhající úpravy a přidělil si na to dotace... mastí si tam kapsu horem dolem, kluk jeden podnikavej.

0/0
19.5.2010 1:10

martin_simek

kdyz Rath rika, ze

ODS delala to same a ze siri nepravdy, neni to opet protiklad jako billboardy o regulaci cen energii na strane jedne a rozdelovani zisku CEZu na strane druhe ? to sireni nepravd mohl klidne vynechat a rici klidne narovinu, ze ODS delala to same a mel by pravdu. Tim by vsak priznal, co skutecne dela a jak penize kraje na volebni ucely opravdu zneuziva ! viseli jste, stredocesti obcane, jak PLNOHODNOTNY magazin ve forme Stredoceskych krajskych listu nam pan hejtman poslal do schranek ? Je to agitka CSSD (stvava proti ODS) a to se za krasjke penize proste nedela, ac uz jste z jakekoliv strany ;-O

0/0
18.5.2010 22:53

KRBeC

Re: kdyz Rath rika, ze

Zvykejte si. Teď to máte za krajské peníze oranžovou agitku. Po volbách za státní peníze třinácté důchody (resp. příspěvek 2.4K), vyšší platy nepotřebným úředníkům (omlová je snad jen to, že dají i těm potřebným, nicméně ani těm bych nic navíc nedal) a sociálních dávek, kam se až podíváme. Už teď si spousta příživníků, kteří v tom umí chodit, užívá vyšší příjmy, než je průměrná mzda (na kterou většina pracujících stejně nedosáhne).

0/0
18.5.2010 23:02

martin0669

Re: kdyz Rath rika, ze

:) přesně ... jen pár stránek kde není jeho veselý ksichtík ... to si za bendla nepamatuju ... prostě agitace za naše peníze .. je to hnusné, ale asi si fakt budem muset zvykat pokud při volbách nebude vládnout rozum, ale jen pudy :(

0/0
18.5.2010 23:06

noboty666

Re: kdyz Rath rika, ze

Kontrolni otazka: Jaky je rozdil mezi tim, kdyz se za krajske penize propaguje hejtman a kdyz se za krajske penize propaguje hejtman?

Spravna odpoved: U hejtmana z ODS je to v poradku, u hejtmana z CSSD je to spinavost, podraz, ....

Rovnice 18=20-2 plati, jen nekteri to nechteji videt, anzto  ... "Mrvu v oku bratra sve ho vidi, ale brevno v oku svem nikoli"

0/0
19.5.2010 0:05

martin_simek

Re: kdyz Rath rika, ze

cetl jste muj prispevek ?! zrejme ne, ze ?! takze, PROSIM, nejdriv ctete, pak myslete, pak jeste chvili myslete a pak teprve piste ! napsal jsem to same, co Vy > tedy, ze se to nedela ani na jedne strane ..... asi jste ale ve svem uchu svem a oku svem chtel slyset a videt neco, co tam nebylo ...... ;-(

0/0
19.5.2010 0:10

fonteyn

Re: kdyz Rath rika, ze

Za Bendla to ani náhodou nebylo takto. Vždyť ten obličej Ratha je na každém rohu, v každých novinách... To nevidíte ten rozdíl?

0/0
19.5.2010 0:11

martin_simek

Re: kdyz Rath rika, ze

Rath sice na body vede, ale nekterym lidem bych se to radeji ani nesnazil vysvetlovat ;-) rathovi jsem ten platek chtel platek poslat se svoji otazkou, zda ty penize a stranky nemohl opravdu venovat na neco jineho jako "spravny" Hejtman, ale manzelka me od toho odradila, ze tomu "cloveku" to pry ani nema smysl posilat > je to moudra zena ....

0/0
19.5.2010 0:17

OrpheusF1

Re: kdyz Rath rika, ze

chápu, že jste socan a musíte se bránit, ale za Bendla taky občas si udělal reklamu, ale Rath si ji dělá vždy a všude, ohromným způsobem tuneluje krajský rozpočet ve svůj a stranický prospěch.

Nemluvě o tom, že na informaci, že zneužívá postavení a krade by se měl hájit důkazy, že to tak není, místo tvrzení, že ODS kradla taky. to mi přijde celkem podstatné.

0/0
19.5.2010 1:13

noboty666

Re: kdyz Rath rika, ze

Vy jste snad z ODS, to jinak neni mozne ... Ten cernobily, pardon, modrooranzovy podled na svet ;-D

Ciste pro Vasi informaci: Nebudu volit zlodeje z ODS ani z CSSD. Obe tyhle strany si zaslouzi dlouhy odpocinek v opozici, nejlepe mimo parlament. Skoda, ze je to nerealne - vymytych mozku (Vy racite byt krasnym prikladem) je porad dost.

0/0
19.5.2010 10:52

podhurka

Volte si koho chcete,

ale Bendl je vážně nemocný člověk a měl by se léčit!

0/0
18.5.2010 22:44

svetový exkrement

Re: Volte si koho chcete,

Spis Rath ne?

0/0
18.5.2010 22:46

roxxor

Re: Volte si koho chcete,

Oba, chlapce. Oba.

Kdyz jsem tehdy videl, ze kandiduje Bendl proti Rathovi bylo to jasne. Jsme v p.r.deli.

0/0
18.5.2010 22:52

martin0669

Re: Volte si koho chcete,

a já si zase říkal, že 8Rth nemůže vyhrát ... jaké to bylo rozčarování ... vůbec jsem to nechápal

0/0
18.5.2010 23:07

Ono Tosamo

Však mu po volbách Bradavice zatne tipec,...

nějak jí přerůstá přes hlavičku, tenhle Drátheníček.... Rv:-P

0/0
18.5.2010 22:25

jardahorak

Re: Však mu po volbách Bradavice zatne tipec,...

Uz se stalo. Rath dostal stopku, do vlady nepujde...

0/0
18.5.2010 22:39

Rebe

Ač rozhodně nejsem levicový volič,

možná právě proto mě štve, jak je Praha plná konfrontačních bilboardů od ODS. Levá půlka modrá s nějakou chytrou hláškou typu "fandíme Praze" a druhá, pravá půlka, oranžová, většinou s ponižující fotkou Paroubka a heslem typu "Zachvátí-li tě, zahyneš. Jestli je toto pravicový způsob prezentace - tak jsem někde něco nepochopil. A nejhorší na tom je, že tuto metodu ten Paroubek nepoužívá. Jeho bolboardy jsou o informacích, co chce který politik.

Tento Langerovský způsob propagace strany, která o sobě tvrdí, že je pravicová, jenom zmate mladé voliče, kteří si budou myslet, že pravice je o buranství, hulvátství, hlouposti.....

Proč to píšu? Protože už mne nebaví číst, co udělal zase Ráth, Topolánek, Paroubek a pod.

Najít odkaz na programovou prioritu je v téhle politické idiocii beznadějné.

0/0
18.5.2010 22:19

armabeton

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

  Plně souhlasím s tímto příspěvkem . Lépe bych to nevyjádřil. Vypadá to tak, že pravice je o buranství ,hulvátství a hlouposti. Fakticky si neuvědomují,že si škodí.No,tak ať se pak nediví,že dopadnou blbě. Komu pak budou dávat asi vinu?!!!!;-D

0/0
18.5.2010 22:31

jardahorak

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

To knourate hezky, ale na spatnem hrobe. Je to stejne jako brecet nad reklamama. Pokud ty funguji, jako ze funguji, tak proste pobezi kolem dokola. Chcete programovou prioritu? Smula, to vetsinu volicu nezajima. Vetsina "obycejnych lidi" chce "chleb a hry". Ne cisla ale akci. Takze smula. Je to to same jako stezovat si, ze v supermarketech se prodava hnuj misto zeleniny. No prodava. zakaznici to tak totiz chteji. Stejne je to i v politice. Ale mate moznost to zmenit...

0/0
18.5.2010 22:38

Rebe

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

Kdepak, Jardo - co mám zkušenosti - za mořem by tento způsob prezentace brali jako nějaký joke a nedostali by ani hlas.

Nejde o to, co se slíbí, ale o to, co se z minulých slibů splnilo. Na levici a pravici si už nikde nehrají. Teda - kromě postkomunistických zemí.

0/0
18.5.2010 22:44

jardahorak

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

"za mořem by tento způsob prezentace brali jako nějaký joke a nedostali by ani hlas." tady nejste za morem, neracil-li jste si vsimnout... Jinak za morem by mozna brali Odu na manzela od blondate Paroubkove vazne. Tady je holt za husicku... Zkuste si uvedomit kde jste, pro zacatek...

0/0
18.5.2010 22:49

fonteyn

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

To ale ty Paroubkovy bilboardy nechápete, pokud myslíte, že jsou o "informacích". Tam jsou velmi často ty informace překroucené tak, že se to už ani informací nazývat nedá...

Jinak tyto štvavé bilboardy začal právě Paroubek. ODS jen bohužel přistoupila na tuto hru...

Samozřejmě ale máte pravdu. Je to nechutné číst pořád ty štvavé a nenávistné hlášky.

0/0
18.5.2010 22:46

dědeček

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

R^;-)R^;-)

0/0
18.5.2010 23:22

martin_simek

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

a nejde o REAKCI ?

0/0
18.5.2010 22:49

martin0669

Re: Ač rozhodně nejsem levicový volič,

to je zajímavé ... pokud jsem viděl (a jezdím do Prahy od Mělníka i od Kralup) v rozdělené bilboardy (modro oranžové), pak tam je Nečas a Paroubek s heslem váš hlas rozhodne zda Nečas nebo Paroubek - zatím jsem nic urázžlivého neviděl.

A to že to Paroubek nepoužívá (oni to vymysleli), tak kecáš ... Nevolte kmotry (Topolánek, a nějaké další tři obličeje), Kalousek - změní rozhodnutí, ... a další ... a pak samozřejmě "jeho" sada  plakátů slibuju co chcete a je jedno kde na to vezmu

smůla, že mu zmizel Topolánek ... škoda, že neodešel i Langer - neměl by na koho útočit ... navíc musí rozdělit útok i na TOP a VV ... + zemanovce

0/0
18.5.2010 23:13

Kocour v žoldu

Franta Potřebný

R^R^ supa

0/0
18.5.2010 22:02

vítek z prčice

už zase ?

Už zase blbnete? Vzpomeňte si na Klausovo počínání v Naganu. Nejsem příznivcem Dr Ratha ani Jiřího Paroubka jako osob, ale jsem zásadně proti osobně zaměřeným štvanicím na určité lidi. To je nyní specialita ODS a Kalouska - dědiců komunistických metod a to ještě z těch nejhorších let a nejhorších funkcionářů. Modří nejsou "jako oni" neboť jsou horší než "oni". A dopadnou jako "oni". Rv

0/0
18.5.2010 21:56

zpocený lenochod

ODS zneužívá ke své propagaci

Rathova zneužívání školského poháru ve fotbale ke své propagaci.

0/0
18.5.2010 21:49

godays

rozdíl mezi ODS a ČSSD neexistuije, slušní lidé volí jiné...

strany, co vy...?:-)EU

0/0
18.5.2010 21:40

Ranov

Re: rozdíl mezi ODS a ČSSD neexistuije, slušní lidé volí jiné...

R^R^R^R^R^ Taky!![>-]R^

0/0
18.5.2010 21:54

Bezevlas

Re: rozdíl mezi ODS a ČSSD neexistuije, slušní lidé volí jiné...

rád bych,ale strany,potencionální běčka a céčka ODS volit nemůžu,což třeba TOP a VV jsou.To je skoro stejný,jako kdybych zvolil ODS

0/0
18.5.2010 21:56

Ranov

Re: rozdíl mezi ODS a ČSSD neexistuije, slušní lidé volí jiné...

Tak potom nevol....Tím hůř!!Tvůj hlas totiž (při našem hloupém volebním systému) připadne vítězi voleb!!Což je strašná myšlenka...:-/

0/0
18.5.2010 22:00

JanictooN

Žádné překvapení

, v nemocnicích koukají pacienti na pravěké televize, zatímco vedle na stěně běží na nové velké plazmě reklama na Ratha, v autobusech městské dopravy jsou LCD s tímto klipem také a všechno to platí kraj, děkujeme pěkně :(

0/0
18.5.2010 21:39

Ranov

Re: Žádné překvapení

No, nevím, ale ve špitále bych se měl spíš vyléčit, než čumět na plazmu!!Ujasni si priority8-o!!

0/0
18.5.2010 21:56

Rebe

Re: Žádné překvapení

Jasná soudruhu - a návštěvy jen v neděli od 14 - 16!

Čest!

0/0
18.5.2010 22:21

mpes4

Středočeský kraj...

To je legrační území... Středočeský kraj - a nemá střed. Uprostřed je díra, která nepatří kraji. A potom ty alpské silnice všude kolem ... ;-D

0/0
18.5.2010 21:28

Ranov

Re: Středočeský kraj...

JJJ !!Sedlčansko=bojový prostor... ;-D(alespoň, co se týče komunikací)Rv

0/0
18.5.2010 21:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.