Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká televize nám netlumočí předvolební debaty, stěžují si neslyšící

Málokterý z předvolebních pořadů mohou sledovat lidé, kteří neslyší. Jen zlomek z nich je totiž podle Asociace neslyšících opatřený skrytými titulky nebo znakovým jazykem. "Pociťujeme to jako diskriminaci," napsali neslyšící v otevřeném dopise řediteli televize Jiřímu Janečkovi. Televize se brání s tím, že jí v kompletním tlumočení limitují finanční i technologické prostředky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pensa

Tak jsou negramoti...

neslyšící chtějí tlumočení na druhou: nejdřív titulky (jsem každopádně pro!!!) a ty titulky tlumočit ještě do ZNAKOVÉHO JAZYKA!! Tím požadavkem potvrzují že jsou analfabeti! Na co mají povinnou školní docházku - ASI SE ČESKÝ JAZYK NEUČÍ.[>-][>-][>-]

AŤ je povinně učí  český jazyk v psané formě - když  ve škole měli jenom ZNAKOVÝ JAZYK? Stát je přece povinen jim vyplácet invalidní důchod!!  Něco za něco!8-o8-o8-o

0/0
19.5.2010 10:41

J i ř í

Vzkaz neslyšícím:

Buďte rádi! (A doufám, že nevidomí nebudou chtít tlumočit obsah billboardů.)

0/0
19.5.2010 8:09

Qesospi Cobigan

Doufám, že koncesionářeské poplatky...

nejsou na tenhle překlad...8-o

0/0
18.5.2010 23:55

neumisa

neslyšící ...

... nechápou, že ČT tímto chrání jejich duševní zdraví ...;-D

0/0
18.5.2010 22:06

josefl

ČT je zpolitizovaná

ČT je zpolitizovaná. Ačkoliv tvrdí že ne, dává hlas a prostor pouze stranám, které dle  průzkumů mají šanci vstoupit do PS. Ovšem jsou zde další strany a ty v ČT prostor nemají. Slavná Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, mimochodem její roční mzdové náklady pro 12 lidí činí cca 32 miliónů, mlčí. Tohle téma ji zjevně nezajímá. Proč tedy máme ČT se statusem veřejnoprávní televize? Pro na ni musím každý měsíc platit?

0/0
18.5.2010 21:51

vKrieg

Re: ČT je zpolitizovaná

Dává prostor pouze stranám, které mají šanci do PS ;-DR^ Proto tam pořád vidím monarchisty a Cibulku ?;-D

0/0
19.5.2010 0:21

wrah

Alespoň neslyší

Ty hovadiny a falešné sliby. Ať jsou rádi :)

0/0
18.5.2010 19:17

vKrieg

Proč si stěžují u ČT

Proč neapelují na politické strany aby jim vyšli vstříct? Že by jim byli jejich hlasy ukradené?

0/0
18.5.2010 18:42

Hluchavka_1

Re: Proč si stěžují u ČT

No asi nevíte podstatnou věc:

Stížnost byla zaslána do České televize  poté, kdy Česká televize ODMÍTLA tlumočení rozhovoru lídryně Suverenity, paní Bobošíkové, která si tlumočníky znakového jazyka sama sehnala, objednala a zaplatila. Přitom lídrem Královohradeckého kraje je nesylšící uživatel znakového jazyka, který takto nemohl rozhovor sledovat.

To samozřejmě odradí i další politické strany, aby se pokoušely přizvat tlumočníka znakového jazyka.  

0/0
18.5.2010 20:58

josefl

Re: Proč si stěžují u ČT

Je to sporsťárna. A co veledůležitá Rada pro rozhlasové a televizní vysílání? Už si dala za pár melounků udělat rozbor?

0/0
18.5.2010 21:54

vKrieg

Re: Proč si stěžují u ČT

A jaký je tedy problém objednat čas v komerční televizi? To už příjde Bobo moc draho co ?

0/0
18.5.2010 23:16

CCblue

Buďte rádi

:-)

0/0
18.5.2010 18:02

Menetekel

Když je krize, musí se šetřit

na tom se nedá nic změnit...

0/0
18.5.2010 17:59

_Ufon_

česká televize se stará o duševní zdraví neslyšících

a na nás zdravé z vysoka se.. ;-€

0/0
18.5.2010 17:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.