Diskuze

Výzkum: Politici se dali na internetovou kampaň, fanouškům ale neodpovídají

České politické strany rozjely předvolební kampaň na internetu a sociálních sítích. Virtuální potenciál ale nedokáží dobře využít, protože s fanoušky ani odpůrci téměř nediskutují. Upozornil na to výzkum Masarykovy univerzity v Brně. Co ještě vyšlo najevo? Programy stran jsou čím dál podobnější a největší útoky míří od ČSSD k ODS a naopak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Profesionální diskutér

18. 5. 2010 13:19
Aby ten článek a grafy měly nějakou výpovědní hodnotu, asi

by měl být alespoň tak dvakrát delší a disponovat poznámkami a vysvětlením, jak takový výzkum probíhal a jaká byla kritéria hodnocení. Takhle je to k ničemu.

0 0
možnosti

xilwi

18. 5. 2010 15:31
Re: Aby ten článek a grafy měly nějakou výpovědní hodnotu, asi

To máte z časti pravdu, ale ktoré medium by Vám to otisklo s tými 10 stranami poznámok?

0 0
možnosti