Diskuze

Pilot létal 13 let s dopravními letadly bez licence. Učil se v noci na trenažéru

Švédský pilot Thomas Salme létal třináct let s dopravními letadly a přitom na to neměl licenci. V březnu kvůli tomu skončil za mřížemi a dostal od soudu pokutu - v přepočtu přes 50 tisíc korun. Příštích dvanáct měsíců také nesmí v roli pilota zpět na oblohu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

medabzuk

19. 5. 2010 7:04
bozi clanek

prej nezpusobil zadnou nehodu :) kdyby zpusobil, tak uz by ho mohli soudit jenom im memoriam ;-)

0 0
možnosti

DAVID_M

19. 5. 2010 0:23
V Plzni je

také nějaká letecká škola pro fofrpiloty??????

0 0
možnosti

Jinotaj

18. 5. 2010 15:04
Možná, že byl schopnější...

...než elitní piloti jedné nejmenované vládní letky!

0 0
možnosti

Podrazza

18. 5. 2010 13:37
Slepej autobusák s jednonohým pavoukem u falešného MVDr :)

V dnešní době je všechno možný, ožralej pilot nebo ordinující lékař je tu v průměru 1x měsíčně tak proč ne falešnej pilot. Hlavně že se nikomu nic nestalo, až na toho "pilota" který se tak evidentně už narodil :-)

0 0
možnosti

RoninW

18. 5. 2010 13:31
se divím

že mu nedali obecné ohrožení ....

0 0
možnosti

DAVID_M

19. 5. 2010 0:23
Re: se divím

Kindl to jistí.... :-/

0 0
možnosti

sirco

18. 5. 2010 13:23
Má to v pohodě

Rok si dá pauzu a pak mu na licenci stačí měsíc, protože nalétáno už prokazatelně má :-)

0 0
možnosti

Lebik

18. 5. 2010 12:57
MS Flight Simulator X

by mohl taky stacit, ne?

Tam uz mam cca 5000 hodin;-)

0 0
možnosti

rogerer

18. 5. 2010 13:19
Re: MS Flight Simulator X

jsem na tom podobně, možná i víc ale na MS FS9, konkrétně model 767 Level D :-) s tím erem bych pristal na autoland  i po slepu ;-D

0 0
možnosti

velky bratr

18. 5. 2010 12:51
Aspon je videt, jak jsou ty licence dulezity

Statni regulace cehokoliv je obecne skodliva a nefunkcni - jak vidno, neresi nic. Ale k buzeraci poslouzi dobre.

0 0
možnosti

skrbling

18. 5. 2010 13:02
Re: Aspon je videt, jak jsou ty licence dulezity

V letectví je problém, že spousta lidí o něm má nerealistické představy a iracionální strach z nehod. Proto jsou ochotni podstoupit nepřiměřenou buzeraci na letištích a celé letectví je nekonečně přeregulované. Krásně je to vidět na ultralehkých letadlech. Na rozdíl od tzv. dospělých letadel, kde musí být certifikované úplně všechno, motor, drak, palivo, technici, atd., ultralajt se dá postavit doma. Ultralajty jsou přitom díky rozsáhlým investicím technicky v mnoha případech dokonalejší, než certifikované Cessny. Certifikace stojí obrovské peníze, ale skutečný přínos je otázkou. Krásný příklad je letecký motor Rotax, který se dá koupit jako necertifikovaný pro ultralajty za 12 tis. EUR a úplně tentýž, jenom certifikovaný za 16 tis. EUR.

Je samozřejmě v pořádku, že pilotní výcvik je přísný, ale s tou byrokracií by se to nemělo přehánět.

0 0
možnosti

skrbling

18. 5. 2010 12:51
Jestli má nalétáno 10000 hodin,

tak patří mezi velmi zkušené piloty a tu ATPL licenci by mu měli prostě už jenom dát a nechat dál létat.

0 0
možnosti

+sadlos+

18. 5. 2010 12:31
...

Takovým lidem bych tu licenci dal dodatečně a nechal je lítat... Připomíná mi to jako když hašič pracující v branži 20 let si musel dodělávat maturitu jen kvůli tomu, aby ho nevihodili... Prostě 1000dukátovka

0 0
možnosti

lakub

18. 5. 2010 12:52
Re: ...

tak ty by sis tu maturitu dodelat mel, prestoze tu uz roky tlachas

0 0
možnosti